Vergis je niet hoeveel vocht er in fruithap en pap zit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Oeke, we eten altijd met zijn drietjes aan tafel. Hij zit wel lekker met een bekertje water te knoeien maar veel drinkt hij niet op.
Ik maak dagen van 8 uur werk. Heb wel een pak pap voor de zekerheid op het kdv staan maar het lijkt me zo weinig, alleen maar een bordje pap als vocht over de hele dag (en een paar slok water, een fruithap en brood natuurlijk). Ik zou het liefst zien dat hij gewoon uit een fles zou drinken. Dan kan ik gaan kolven of er voor kiezen dat niet te doen.
Ik moest ook lachenquote:Op zondag 18 juli 2010 15:16 schreef Ssserpente het volgende:
Lente bijt.En hoe harder ik 'AU!' roep, hoe grappiger ze het vindt. En geloof me, ik heb heul hard 'au' geroepen... Ze maakt er echt een spelletje van: ze zet d'r tandjes in m'n tepel, kijkt ondeugend omhoog, wacht tot ik 'au' roep en begint te schaterlachen.
Ik moest er zelf ook om lachen, da's het probleem...quote:Op zondag 18 juli 2010 15:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik moest ook lachenSorry, klinkt heel pijnlijk, maar zo grappig om te zien
![]()
Wel jammer dat je productie zo slecht isHelpt het om jouw productie te verhogen?
Ik heb hier wel de indruk dat mijn productie terug toeneemtVorige nacht zelfs nog eens doorgelekt. Niet dat het mijn bedoeling is om het nog veel te verhogen, hoor. Het is te vervelend om steeds te moeten afkolven. Ik hou het dus nog steeds bij 1 keer 's ochtends en 1 keer 's avonds en de rest kv. En dan volgende week eens zien of fruit hem beter ligt dan groenten
Aah, op die fiets! Grappig om te lezen dat je eerst wilde stoppen met bv en nu per se die twee keer per dag wil voeden.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:21 schreef leonieke het volgende:
Nee, ik ben 5 weken gaan werken (nu weer 5 weken verlof) en wou mijn productie wat op peil houden zodat ik toch 's ochtends en 's avonds zou kunnen blijven voeden. Het was dus de bedoeling dat ik 1 keer per dag ging kolven. Maar nu moet ik dus blijven afkolven omdat meneertje niet meer graag drinkt bij mama
en ik het in mijn hoofd heb gehaald dat ik hem toch nog écht twee keer per dag bv wil geven
's Ochtends zou hij nog bij mij drinken maar dat is dan omdat hij maar half wakker is
![]()
Wat raar dat de Cerazette toch invloed zou kunnen hebben op jouw productie. Maar ja, elk lichaam is natuurlijk anders. Hopelijk is het een probleem van korte aard
Ik hoop van niet want ik hang mijn cup H ook daar gewoon uit mijn shirt hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 20:40 schreef Ssserpente het volgende:
Ik weet het allemaal ook niet hoor, word er een beetje moedeloos van. Ik wil zo graag nog doorgaan. We gaan eins augustus op vakantie en ik had me zo verheugd op bv geven. (Of is Italie net zo bekrompen als Belgie?)
Haha, laat maar even weten hoe ze reageerden! Hoewel er bij mij weinig te hangen valt.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik hoop van niet want ik hang mijn cup H ook daar gewoon uit mijn shirt hoor![]()
Hopelijk krijg je snel je productie weer op peil
Je zult helaas niet de eerste en ook niet de laatste zijn bij wie de productie dramatisch keldert door de Cerazette...quote:Op zondag 18 juli 2010 19:29 schreef Ssserpente het volgende:
Ondanks dat ze zeggen dat Cerazette geen invloed heeft op je productie, ben ik er toch maar gestopt.
Toch wel joh? Hm, dan is stoppen om te kijken of het invloed heeft misschien toch niet zo gek gedacht. Wel raar dan dat het de eerste maanden geen invloed had.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:38 schreef WupWup het volgende:
[..]
Je zult helaas niet de eerste en ook niet de laatste zijn bij wie de productie dramatisch keldert door de Cerazette...
Is de Mirena misschien een optie voor je? Ook hormonaal, maar dan lokaal. En vaak wordt de menstruatie er lichter van, soms blijft 'ie zelfs totaal weg. Kan samen met borstvoeding, maar ook hier geen 100% garanties voor je productie.
Ik ga later dan jij. Wij gaan begin septemberquote:Op zondag 18 juli 2010 21:30 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, laat maar even weten hoe ze reageerden! Hoewel er bij mij weinig te hangen valt.
Ik ben begonnen met Cerazette om de de productiedip rondom m'n menstruatie te omzeilen. En dat werkte prima, tot een paar weken geleden dus. Maar misschien heb ik het wel mis hoor, en gaat m'n productie helemaal niet terug omhoog, dit is pas de eerste dag dat ik er iets van denk te merken.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:32 schreef Chan het volgende:
Sserpente wat super dat je lekkage haden een tsr!
Ik heb hier de creazette klaarliggen, wilde er eerstvolgende cyclus mee beginnen maar jouw verhaal brengt me toch wel erg aan het twijfelen..
En wat vervelend trouwens dat ze bijt! Timo heeft dat ook met perioden gedaan maar het is altijd weer over gegaan gelukkig..
ik zal je m'n bankrekeningnummer pm-enquote:Op maandag 19 juli 2010 09:43 schreef Ssserpente het volgende:
Krijg nou wat!Ik had vannacht lekkage en zojuist een TSR!
Zou het dan toch aan de Cerazette liggen? Ik heb de afgelopen drie dagen 1 pil geslikt (was gestopt, bedacht me toen dat ik vast de verkeerde verbanden legde, maar ben na de post van Wup toch weer gestopt) en ben nog ongesteld ook.
Als m'n productie weer toeneemt ben ik je eeuwig dankbaar, Wup.
Asy, je hoort het wel als ik word opgepakt wegens openbare zedenschennis.![]()
Je kunt het altijd proberen.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:32 schreef Chan het volgende:
Ik heb hier de creazette klaarliggen, wilde er eerstvolgende cyclus mee beginnen maar jouw verhaal brengt me toch wel erg aan het twijfelen..
Ik heb Lotte 6 maanden gevoed met Medela tepelhoedjes. Die heb ik bij de apotheek vandaan, maar moesten wel besteld worden. Na die 6 maanden kon ze opeens wel goed uit de borst drinken.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:05 schreef Mereltje het volgende:
Iemand ervaring met tepelhoedjes(Medela/Avent). Gisteren heb ik Femke 2 keer goed aan de borst gelegd (5-10 min.). Dit lukt alleen als ze goed wakker is. Er komt dan nog niet zoveel uit maar het kost wel erg veel moeite om aan te leggen vanwege mijn vlakke tepels. Kan ik die het best bij de apotheek halen of ook bij de drogist
Ik wil zo graag borstvoeding geven aangevuld met kunstvoeding....
De LK is hier al geweest en heeft het wel over borstschelpen gehad.. ik zal kijken of ik haar nog kan bereiken want ze ging op vakantie.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:08 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik heb Lotte 6 maanden gevoed met Medela tepelhoedjes. Die heb ik bij de apotheek vandaan, maar moesten wel besteld worden. Na die 6 maanden kon ze opeens wel goed uit de borst drinken.
Maar ik zou eerst een LK oid raadplegen, voor je met tepelhoedjes aan de gang gaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |