Neen, wel gelezen, mijn moeder had ze meegebracht uit het ziekenhuis, ze werkt als vroedvrouw.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:33 schreef oeke het volgende:
BM, 50 euro is nog steeds niet gratis.![]()
Maar jij bent inderdaad wel een uiterste. Geen boeken, bh's of shirts gekocht?
Heb je op zn billen geduwd?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:56 schreef sindell het volgende:![]()
Maar dat lijkt me niet het geval... bij Lily...
Ik heb het altijd drukquote:Op maandag 5 juli 2010 13:56 schreef trui het volgende:
ha, dat zou wat zijn, lily!maar ik heb 't ook wel eens gehad hoor, dat 't gewoon niet wou lukken. heb je 't extra druk misschien?
Dat zou kunnen.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:04 schreef trui het volgende:
lily, misschien is je cyclus weer op gang aan 't komen. als ik ongesteld was had ik ook altijd een productie van niks.
Oh dat was eens een uitdrukking die ik hoorde, volgens mij van mn vader ofzo.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:05 schreef trui het volgende:
ja tico, vertel. is dat de mannelijke variant van het 'deurbel-principe'?
oh ja, Leah heeft prima gedronken de afgelopen dagen ja..en vanochtend ook nogquote:Op maandag 5 juli 2010 13:52 schreef sindell het volgende:
Dat is vaag....
Je droogt toch niet zomaar spontaan op? En Leah drinkt wel gewoon goed?
Zo meteen gewoon nog eens proberen.. Eerst even de boel een beetje zachtjes masseren?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:10 schreef lily het volgende:
[..]
oh ja, Leah heeft prima gedronken de afgelopen dagen ja..en vanochtend ook nog
ik voel ook stuwing nu
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:18 schreef lily het volgende:
Nee, gaat niet. Heb om 15.00 weer een bespreking op een andere lokatie.
Leah kan pas weer bij me drinken tegen 20.00 (en dan heeft ze dus voor het laatst om 6.00 vanochtend bij me gedronken)
sh*tzooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |