Ik moest toch een nieuw topic openen als lapo'er?quote:
Waarom bejubel je dan in godsnaam een break van Nadalquote:Op zondag 4 juli 2010 16:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De rest qua tennis ook. De eerste mooie rally was geloof ik op 51-50.![]()
Ik vind dit en geen mooi tennis en niet spannend. Met andere woorden, waarom ben ik niet op het strand gebleven?
Geeft niet. Hier verder wat mij betreft. Je hebt een mooiere TT dan ik.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:29 schreef TheGeneral het volgende:
Sorry FF. Jij had de laatste post. Ach ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom bejubel je dan in godsnaam een break van NadalDan weet je sowieso dat het niet spannend wordt. Beetje onzin van je om nu te gaan klagen dat het niet spannend is.
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:42 schreef Federer-fan het volgende:
![]()
Waar kijk jij naar, het seniorentoernooi?
quote:
quote:
Ja, ik zag 5-5 en niet dat er al een set gespeeld was.:')quote:
Goeie vraag. Het vertrouwen dat hij had is helemaal weg.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:44 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe kan Federer van Berdych verloren hebben
Ja, natuurlijk, als het alternatief een baggerwedstrijd als deze is,quote:
Je bent VAMOSSSSSSSSSS!!!!!! vergetenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:47 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa heeft de titel bijna binnen.
Was hij vorig jaar niet geblesseerd geweest dan had hij hem nu 3 jaar achter elkaar te pakken gehad.BEEST!
![]()
Laatste 5 belangrijke atp toernooien ff binnen geharkt.World domination denk ik dan aan.
Bewust weggelaten. Anders irriteer ik een hoop mensen.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:46 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, natuurlijk, als het alternatief een baggerwedstrijd als deze is,
Vind je nou dat Nadal mooi tennis speelt?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:49 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Bewust weggelaten. Anders irriteer ik een hoop mensen.
Dat doe je sowieso wel door hier te komen.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:49 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat doe je sowieso wel door hier te komen.
Jij bent gewoon af en toe naïef en niet al te slim, maar daar kan je zelf niets aan doenquote:
Fuck die Ketters jojomen! blijf vooral jezelf!!quote:Op zondag 4 juli 2010 16:49 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hawk Eye.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:57 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een fouten maakt Berdych.
Ik had dit een paar dagen gelede al gevraagd maar geen antwoord gekregen. Stel dat iemand een bal iets van dertig cm uit slaat en hij challenget de uitcall en Hawk-Eye geeft hem op de een of andere manier in, wat geldt er dan? Kan de umpire Hawk-Eye dan overrulen omdat het duidelijk niet klopte of gaat Hawk-Eye dan voor?
In vergelijking met jou wel ja.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij bent gewoon af en toe naïef en niet al te slim, [..]
Bedankt.quote:
Hawk-eye roeleert de pan uit!quote:Op zondag 4 juli 2010 16:57 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een fouten maakt Berdych.
Ik had dit een paar dagen gelede al gevraagd maar geen antwoord gekregen. Stel dat iemand een bal iets van dertig cm uit slaat en hij challenget de uitcall en Hawk-Eye geeft hem op de een of andere manier in, wat geldt er dan? Kan de umpire Hawk-Eye dan overrulen omdat het duidelijk niet klopte of gaat Hawk-Eye dan voor?
Oh, beetje naïef dan van me.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hahhaaha, hij was niet serieus bedoeld en vooral doelend op die hele slechte grappen van je
Natuurlijk, dat zou iedereen vinden als Rafa niet veel beter zou zijn als zijn tegenstanders en dus makkelijk wint.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vind je nou dat Nadal mooi tennis speelt?
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:57 schreef DAMH het volgende:
[..]
Fuck die Ketters jojomen! blijf vooral jezelf!!
VAMOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |