ANytime! Jij enorm bedankt man! Gewoon lekker duidelijk zeggen waar het op staat, dat mag ik wel.. Gister hebben we afscheid genomen, midden in de Koerdische buurt :p Maar ze had mijn vest aan die haar al te groot viel en die ook nog eens een capuchon had, dus niemand zou haar herkennen. Ik heb haar naar huis gefietst en ondertussen hebben we gezongen met z'n tweeën, dat was echt vet! Het was gewoon echt of ze mijn vriendin was en zo begint het ook te voelen..quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:05 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als ik ooit liefdes problemen heb, ga ik jou voor advies vragen.
Ze is blijkbaar echt verliefd op je, wat fantastisch is, en jij bent dat zo te zien ook op haar. Dat is heel zeldzaam!quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:02 schreef Detective_collective het volgende:
[..]
Thanx, weet je wat het is, ik ben echt geen womanizer, maar nu is gewoon voor mij bewezen dat je dat ook niet hoeft te zijn, als je jezelf blijft komt er ook echt iemand die op jou valt.. Dat het zo'n schoonheid is, is dan natuurlijk wel mooi meegenomen
Waarom is dat zeldzaam? Of projecteer je nu je eigen ervaringen als algemene waarheid?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:52 schreef JohnDDD het volgende:
Ze is blijkbaar echt verliefd op je, wat fantastisch is, en jij bent dat zo te zien ook op haar. Dat is heel zeldzaam!
Hier wil ik nog even aan toevoegen dat ik niet alleen verhalen hoor, maar het van dichtbij zie, elke dag weer. En ik begrijp de cultuur niet echt nee, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, dat heb je dus verkeerd begrepenmaar heeft een andere user jou al uitgelegd.
En wat ik daarmee bedoel is, wel, je kan eggstc als voorbeeld nemen. Hij snapt die cultuur niet en vind sommige onderdelen vreemd. Hij hoort verhalen en bewust of onbewust gaat hij een beetje neerkijken op die cultuur.
Ow ik hou van jequote:Op donderdag 22 juli 2010 13:37 schreef cuppycake91 het volgende:
Wat hebben jullie toch met die gekke gedichten?
En wat die baghdaddy ofzoiets een aantal pagina's terug reageerde over dat het voor een jongen acceptabel zou zijn en voor een meisje niet.
Als ik naar de kurdische gemeenschap kijk, en naar de arabische (bagdad) dan zijn kurden qua denkwijze HEEL VEEL verder. Zoals ik al aangaf, ik heb vrouwen in mijn familie die getrouwd zijn met Nederlandse mannen.
En dat dat meisje op zichzelf mag wonen zegt ook al enorm veel.
Dus nee, het word niet alleen geaccepteerd voor kurdische jongens dat ze met een nederlander thuiskomen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:50 schreef Detective_collective het volgende:
Owja, is het trouwens normaal dat je verandert van een onafhankelijke jongen in eentje die voortdurend op zn mobiel kijkt wanneer ze nou eindelijk terugsmst.. ze moet toch allang wakker zijn? Jemig hey, ik ben echt een loser hahaha... En de hele tijd afvragen of ze me net zo mist als ik haar.. Owja.. trouwens is er gister wel iets meer gebeurt dan zoenen.....
Ja het is echt zo dat ik hang tussen tactisch en gevoel uitspreken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:08 schreef JohnDDD het volgende:
[..]Bravo
En ja, dat is wel normaal, verliefdheid noemt men dat.
Ik heb de raarste dingen gedaan door verliefdheid, terwijl ik normaal een rationeel en zelfstandig iemand bent die er niet tegen kan als vrouwen me teveel achterna zitten.
quote:
quote:Owja.. trouwens is er gister wel iets meer gebeurt dan zoenen.....
Gewoon op quote klikken bij de verschillende posts die je wilt quoten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:45 schreef Detective_collective het volgende:
'iets meer gebeurt dan zoenen' en 'seks' is niet hetzelfde he![]()
p.s. Hoe quote je meerdere personen in 1 post?
Ik giste ook maar wat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:45 schreef Detective_collective het volgende:
'iets meer gebeurt dan zoenen' en 'seks' is niet hetzelfde he![]()
p.s. Hoe quote je meerdere personen in 1 post?
En dan krijg je ook van die mooie grijze balken eromheen ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik giste ook maar wat.
En wat dacht je van gewoon knippen en plakken?
Je kan in de reply window zelf een tekst onder quote zetten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:32 schreef Detective_collective het volgende:
[..]
En dan krijg je ook van die mooie grijze balken eromheen ?
Zolang iets tussen [ q u o t e ] en [ / q u o t e ] staat wel, ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:32 schreef Detective_collective het volgende:
[..]
En dan krijg je ook van die mooie grijze balken eromheen ?
quote:Bijvoorbeeld
quote:op
quote:deze
Maar dat terzijde.quote:manier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |