Share?quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:23 schreef Keep_Walking het volgende:
Mijn ervaring, met een hindoestaanse meisje, is dat ik minder geluk had.
Ongeveer hetzelfde als TS. Ik ontmoette een Hindoestaanse meisje dat mij leuk vond en ik vond haar ook heel leuk. Ik was niet hevig verliefd zoals TS, maar had wel gevoelens. Ik heb haar gedate en met haar naar bed gegaan. Zij mocht niet daten, zeker niet met een niet Hindoestaans en helemaal geen neger. In het begin was het leuk en spannend, maar na een tijdje heb je geen zin om alles stiekem te moeten doen en bovendien waren de cultuur verschillen te groot. Wat in het begin heel leuk en spannend was, werd alleen maar irritant en ik heb een einde aan gemaakt. Maar ze voelde zich gebruikt en uiteindelijk heb ik een vooroordeel bevestigd over Antillianen (in haar ogen).quote:
Ben jij antilliaans ja?quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:36 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als TS. Ik ontmoette een Hindoestaanse meisje dat mij leuk vond en ik vond haar ook heel leuk. Ik was niet hevig verliefd zoals TS, maar had wel gevoelens. Ik heb haar gedate en met haar naar bed gegaan. Zij mocht niet daten, zeker niet met een niet Hindoestaans en helemaal geen neger. In het begin was het leuk en spannend, maar na een tijdje heb je geen zin om alles stiekem te moeten doen en bovendien waren de cultuur verschillen te groot. Wat in het begin heel leuk en spannend was, werd alleen maar irritant en ik heb een einde aan gemaakt. Maar ze voelde zich gebruikt en uiteindelijk heb ik een vooroordeel bevestigd over Antillianen (in haar ogen).
Eigenlijk zijn Hindoestanen HEEL streng daarover. Ze mogen niet buiten hun volk daten. Ik weet niet of het in hun religie staat, maar ik dacht van wel. En ik ken ook best wel veel Hindoestanen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ben jij antilliaans ja?
Hindoestanen zijn meer zoals chinezen. Eigen volk only. Maar er staat niet echt in hun geloof beschreven dat ze niet met andere mensen mogen gaan, dacht ik.
Gast....quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook prepare for the worst. Het gaat moeilijk worden, heel moeilijk. Het begint nu mooi, maar je moet altijd in je achterhoofd houden dat er een groot kans is dat dit slecht gaat aflopen. Als je geluk hebt, kan je op een nette manier uit elkaar gaan. Als je minder geluk hebt, zal ze je altijd haten en bij extensie ook andere Nederlanders en als je hele slechte geluk hebt gaat iemand ervoor bloeden. Of misschien heb je fantastische geluk en jullie trouwen en blijven voor altijd samen.
Mijn ervaring, met een hindoestaanse meisje, is dat ik minder geluk had.
Haha lees de zin nog eens..quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:10 schreef Detective_collective het volgende:
[..]
Gast....Mij gaan haten en in extensie ook andere Nederlanders? Waarom zouden in vredesnaam andere Nederlanders mij gaan haten?
Haha grapjas :p Kogelwerend vest en gepantserde autoquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:41 schreef JarnoF het volgende:
Ik weet niet of het zin heeft, maar ga samen naar haar ouders en praat erover?
Op die manier krijgen jullie (voordat de relatie wordt geconsumeerd) wel te horen hoe zij erover denken.
Mocht het namelijk zo zijn dat de ouders je zwaar afkeuren, je ineens 10 broers/neven/ooms op je nek krijgt, dat ze tenminste nog maagd is (tenzij ze voor jou al een ander heeft gepaald) en 1 van jullie niet ineens het loodje legt.
Dat is wat ik zou doen... waarbij ik wel een kogelwerend vest draag en buiten een gepantserde auto heb staan, waar ik snel in kan vluchten.
D'OH!! Je hebt gelijk hahaha, bedankt! Ik dacht al.. Nederlanders die mij gaan haten omdat ik een koerdisch meisje zou hebben gekwetst? Wat on-Nederlands :p Net of Nederland zich ooit druk maken om zoiets..quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha lees de zin nog eens..
Hij zegt, dat als je minder gelukt hebt, ZIJ jou altijd zal haten en bij extensie ook andere Nederlanders. Dus, dat zij ook andere Nederlanders zal haten.
Tenminste, ik denk dat hij dat bedoelt
Ik kan het ook niet begrijpen, vind het maar een vreemd onderdeel van die cultuur.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar dat maakt het niet minder achterlijk. Dat is wat ik bedoel ermee. Ik wil jou niet belachelijk maken, of haar niet... maar gewoon dat de cultuur bepaalt hoe iemand is, of wat iemand doet. Dat kan ik niet zo goed hebben.
Verder wens ik je een fijne date met der.
Ik ken ook veel hindoestanen en ik moet zeggen dat ik die ervaring deel.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn Hindoestanen HEEL streng daarover. Ze mogen niet buiten hun volk daten. Ik weet niet of het in hun religie staat, maar ik dacht van wel. En ik ken ook best wel veel Hindoestanen.
Ja, dat heb je dus verkeerd begrepenquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:10 schreef Detective_collective het volgende:
[..]
Gast....Mij gaan haten en in extensie ook andere Nederlanders? Waarom zouden in vredesnaam andere Nederlanders mij gaan haten?
Thanx man,, ik ga over 5 minuten eg.. ik moet mezelf blijven...quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:26 schreef JohnDDD het volgende:
TS ik vind dat je er gewoon voor moet gaan met haar. Liefde overwint alles, ook onzekerheden of cultuurverschillen. Als je voelt dat je met dit meisje samen wilt zijn, dan moet je er alles voor doen!
Het komt goed, man! Nu gaat het toch goed? Je hoef niet onzeker te voelen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:41 schreef Detective_collective het volgende:
[..]
Thanx man,, ik ga over 5 minuten eg.. ik moet mezelf blijven...
Niet waar, man.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:26 schreef JohnDDD het volgende:
TS ik vind dat je er gewoon voor moet gaan met haar. Liefde overwint alles, ook onzekerheden of cultuurverschillen. Als je voelt dat je met dit meisje samen wilt zijn, dan moet je er alles voor doen!
Als ik ooit liefdes problemen heb, ga ik jou voor advies vragen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:18 schreef Detective_collective het volgende:
Bedankt allemaal! Voor het vertrouwenIk kan wel vertellen hoe het is gegaan, maar dit smsje zegt meer denk ik:
"Lieverd je hebt me echt geraakt.. Ik wil dat je de kapitein bent en ons schip vooruit laat varen. Ik wil je steunen en helpen in alles wat je doet. Ons schip vaart naar onbekende plaatsen, maar we genieten van het onbekende. We leren wel welke wegen we moeten nemen om ons schip door te laten varen. Je was geweldig vandaag.. Je was open en gewoon perfect.. Ik kus je.. de jouwe..
Thanx, weet je wat het is, ik ben echt geen womanizer, maar nu is gewoon voor mij bewezen dat je dat ook niet hoeft te zijn, als je jezelf blijft komt er ook echt iemand die op jou valt.. Dat het zo'n schoonheid is, is dan natuurlijk wel mooi meegenomenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |