Staat er ergens dat hij gespierd was? Als ik buikspieroefeningen doe, ben ik ook niet meteen gespierd.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:03 schreef Seam het volgende:
TS is jaloers op het gespierde lichaam van die gast.
Nee.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:04 schreef Twizu het volgende:
Was hij het toevallig?
http://primalblueprint.com/
Wel als je het in de branding doet terwijl het strand vol ligt.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Staat er ergens dat hij gespierd was? Als ik buikspieroefeningen doe, ben ik ook niet meteen gespierd.
Het was gewoon op het strand en zo druk was het niet. Veel te warm.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:05 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Wel als je het in de branding doet terwijl het strand vol ligt.
Veel te warm? Woon je in het Middenoosten ofzo?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was gewoon op het strand en zo druk was het niet. Veel te warm.
Het was een grap.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Veel te warm? Woon je in het Middenoosten ofzo?
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:19 schreef BasementDweller het volgende:
Onterechte klacht.
Groetjens,
Karl
[ afbeelding ]
Ben ook niet echt een alphamale.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:47 schreef Panzermaus het volgende:![]()
Echte alphamales bellen geen strandtaxi's voor aangespoelde sportschool-Johnnies btw.
Weet ik niet. Heb ik zelf bedacht. Het is de strandtegenhanger van een gewone taxi.quote:
Nou, ik zou niet zeggen dat ik er liever naar kijk, mar het was moeilijk te missen.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef Disavowed het volgende:
TS kijkt liever naar spartelende mannen met een Adonis-lichaam dan naar blote tieten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |