ODST heb ik al, datzelfde geldt voor cod. In de overige spellen geen interesse.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:34 schreef SteelDogg het volgende:
Interesse in Halo ODST of iets anders uit m'n thread?
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:54 schreef 19FR08 het volgende:
Kan de OP aangepast worden?
Bij deze ook een xbox 360 120 GB harde schijf aangeboden. €60,-
Is 100% nieuw.
Heb een nieuwe xbox 360 moeten kopen maar ik gebruik m'n oude hdd.
edit:
Prijzen zijn excl. verzenden.
Sorry, mijn fout dan. Ik dacht dat dat in V&A niet kon.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Aangepast, maar dat had je zelf ook kunnen doen.
Prima.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:17 schreef GeneralWF het volgende:
Forza motorsport 3 en Pro Evolution Soccer 2009
€22,- inc. verzenden
+ gratis schopje
Klopt, alleen de harde schijf van de Xbox.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:21 schreef Sjapoela het volgende:
Hoe bedoel je het met die xbox, zonder harde schijf? Is het de Elite?
--edit--
Aah, het is alleen de harde schijf![]()
![]()
Sorry, geen interesse in 1 van die games.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:05 schreef killermj het volgende:
Bioshock en Oblivion - €17,50
iets uit:
Saint Row
Saint Row 2
Forza Motorsport 2 (cd bevat krasjes, wel volledig speelbaar)
Racedriver GRID
Perfect Dark Zero
Frontlines - Fuel Of War
007 - Quantum Of Solace
Prince Of Persia
Juiced 2 - Hot Import Nights
Kung Fu Panda & Lego Indiana Jones
Mirror Edge
Star Wars - The Force Unleashed
The Club
Roque Warrior
Binnengekregen. Game ziet er als nieuw uit.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:00 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Final Fantasy XIII (13) is inmiddels geruild.
20 excl. Vind ik eerlijk gezegt net iets te weinig. Als je bereid bent 25 incl. te geven hebben we een deal.quote:
Het werkt wel aardig. Ik zal niet zeggen dat het de zelfde ervaring is zoals in een bioscoop, dat is niet zo. Ik vind wel dat het er een stuk levendiger uit ziet. Ik heb hem ook volledig uitgespeeld met 3D. Ik vond het dus wel een meerwaarde.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:12 schreef Schunckelstar het volgende:
werkt dat 3d een beetje fatsoenlijk? heb Batman al gespeeld, maar als dat 3d echt een meerwaarde is dan ben ik wel geïnteresseerd
Hmm, ruilen tegen the godfather 2+ een promo van venetica?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:39 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Het werkt wel aardig. Ik zal niet zeggen dat het de zelfde ervaring is zoals in een bioscoop, dat is niet zo. Ik vind wel dat het er een stuk levendiger uit ziet. Ik heb hem ook volledig uitgespeeld met 3D. Ik vond het dus wel een meerwaarde.
Gf2 heb ik al gespeeld en ik venetica geen intresse helaas.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Hmm, ruilen tegen the godfather 2+ een promo van venetica?
ok jammer, heb even op youtube gekeken, maar heb geen geld over voor de 3d toevoeging dus dan houdt het op!quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:13 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Gf2 heb ik al gespeeld en ik venetica geen intresse helaas.
Oké geen probleem.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:48 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ok jammer, heb even op youtube gekeken, maar heb geen geld over voor de 3d toevoeging dus dan houdt het op!
succes met de ruil/ verkoop verder
Nee, vind ik toch te weinig. voor €29 incl. hebben we een deal.quote:Op zondag 5 september 2010 12:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
soul calibur
en
LotR conquest
25 incl ?
12 vind ik te weinig, voor 15 incl. hebben we een deal.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:54 schreef Arcadia het volgende:
Bioshock en Oblivion - 12 incl geboden
Ja is goed, stuur je gegevens maar via PM. Ik kom er vanavond even op terug.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:50 schreef bijdehand het volgende:
20 euro incl. verzenden voor DragonBall Raging Blast?
Ontvangen. Goede kwaliteit, dankjequote:
't verzenden kost 1,70 ofzo, dus voor 13 euro mag je hem van mij op komen halen. Afhalen wordt voor mij alleen de komende tijd even wat lastiger. Ik werk tot 6 uur en ben vervolgens niet elke avond thuis. Maar mocht je hem willen afhalen voor €13,- kunnen we daar wel iets voor regelen.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
10 voor bioshock en oblivion.
excl, dan haal k ze wel op.
(aangezien je 15inc ook goed vind,lijkt me dit ook goed)
Mooi zo! graag gedaan.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ontvangen. Goede kwaliteit, dankje
Nee, het is een limited edition, die gaat niet voor 10 euro weg. Mijn vraagprijs van 20 euro was excl. verzendkosten. Ik weet namenlijk niet of deze versie door de brievenbus past. Als dat niet kan betaal ik rond de 6 euro verzendkosten en houd ik nog geen 4 euro over aan de game, dat gaat me een beetje te ver.quote:
Als ik vanavond thuis ben zal ik eerst even kijken of de game wel of niet door de brienbus past. Als die door de brievenbus past vind ik 15 euro goed. Wanneer het als pakket verzonden moet worden vind ik 15 euro te weinig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |