lekker spontaan, lekker gek.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:37 schreef BlackLining het volgende:
Zeeland
Ik ga er graag naartoe. Laatst nog spontaan 's ochtends met wat mensen in de auto gesprongen, naar Zeeland gereden en de hele dag daar rond gehangen. Lekker.
Edit: post beter dichtgespijkerd
quote:
Pas maar op. Voordat je het weet heb je een pittig kapsel.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]Jij hebt echt geen idee waar je het over hebt he?
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:42 schreef Rectum het volgende:
[..]
Pas maar op. Voordat je het weet heb je een pittig kapsel.
Voor al uw romantische vakantieideeen.quote:
Ik heb haar tot op mijn rug manquote:Op zondag 4 juli 2010 14:42 schreef Rectum het volgende:
[..]
Pas maar op. Voordat je het weet heb je een pittig kapsel.
quote:
http://img397.imageshack.us/i/sgpstemmerspergemeentethq1.png/quote:Op zondag 4 juli 2010 17:52 schreef TheOnion het volgende:
[..]
Ik heb daar jaren gewoond, misschien heb ik iets gemist, wat vind jij dan debiel?
Dan is het tenminste lekker rustig op zondagquote:Op zondag 4 juli 2010 17:54 schreef Seam het volgende:
[..]
http://img397.imageshack.us/i/sgpstemmerspergemeentethq1.png/
In dat gedeelte heb ik niet gewoond, dus ik kan er niet veel over zeggenquote:Op zondag 4 juli 2010 17:54 schreef Seam het volgende:
[..]
http://img397.imageshack.us/i/sgpstemmerspergemeentethq1.png/
Walcheren is heeeel fijnquote:Op zondag 4 juli 2010 17:55 schreef honda1990 het volgende:
Zeeuw meldt zich zou op het buitenland na nergens anders willen wonen, wel alleen op walcheren trouwens.
Oh nee ik geloof ook best dat er aardige en leuke mensen wonen, maar er wonen ook een hoop debielen.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:02 schreef TheOnion het volgende:
[..]
In dat gedeelte heb ik niet gewoond, dus ik kan er niet veel over zeggen
Ik woonde in Zeeuws Vlaanderen, daar heb ik alleen maar goeie ervaring.
helaas wel ja maar die zie je ook steeds minder en die dochters uit die families zien der ook steeds meerquote:Op zondag 4 juli 2010 18:09 schreef cumulus007 het volgende:
Zeeland.
Echter wonen er vel refo's, helaas.
Waar in Z-V? Ik in Hulstquote:Op zondag 4 juli 2010 18:02 schreef TheOnion het volgende:
[..]
In dat gedeelte heb ik niet gewoond, dus ik kan er niet veel over zeggen
Ik woonde in Zeeuws Vlaanderen, daar heb ik alleen maar goeie ervaring.
Men heeft hier een fatsoenlijke smaak.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:46 schreef cumcumber het volgende:
Ik ben net terug van een (cabrio)rondje Zeeland.
Mooi hoor, en veel water enzo en ook de Tour de France in het echt gezien.
Minder is dat er maar twee Mc Drives zijn in de hele provincie!
Mooizo, lekker wegblijven tyfus toeristenquote:
Anita & Edquote:Op zondag 4 juli 2010 20:53 schreef Kwalberto het volgende:
Een topic over Zeeland is niet compleet zonder Anita en Ed
[ afbeelding ]
Niemand reprezent Zeeland zoals deze helden
Ik was op een kantoor en het bleek dat Anita en Ed daar ook langs waren geweestquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |