Dat was ik toch al niet van planquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:43 schreef simmu het volgende:
[..]
da's alleen een issue als je echt altijd de hele dag draagt
Liefst zo rustig mogelijk. Ik vind een paar grote afbeeldingen leuker dan een heleboel kleine. Ik hou niet zo van kleine friemelplaatjes. En roze.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:46 schreef Zuster87 het volgende:
Ja geen probleem. Ik ga eind augustus en ben half september weer terug. Nog voorkeur voor een bepaalde kleur juist wel of niet erin?
Het is vaak voornamelijk bruin als basis.
Elyas slaapt nog steeds al zijn dagslaapjes in de draagdoek en tussendoor heb ik hem regelmatig in de ringsling.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk mensen in Nederland die behalve 's nachts echt altijd dragen?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:37 schreef Zuster87 het volgende:
Ja ik zie ze weleeens hier in Nl, maar voor zo'n 20 euro per 2 meter. En niet zoveel keus natuurlijk.
Als ik de kans krijg dat wil zeggen, als mn vriend niet gek van me wordt dan sla ik er wel weer een aantal in en maak ik wel foto's. Ik kan er altijd wel mensen blij mee maken. Met mezelf op nummer 1
Dankje! Ben er zelf ook erg blij mee. Ringslings kun je maken van allerlei soorten doek, zelfs van een stevige sjaal. Bij de ringslingshop kun je losse ringen bestellen en je kunt ze zo in de doek schuiven, je hoeft er niet voor te naaien.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:09 schreef Twinkly het volgende:
[..]
![]()
Owja Tan ik wilde nog zeggen dat ik jouw Slendangs zo mooi vind, vooral die eerste. Echt super dat je er een ringsling van kunt maken. Ik ben vorige week direct gaan zoeken naar zulke mooie op internet. Misschien moet ik toch maar naar Indonesië
kijk, mooi dat ik dit zie net nadat sangdrax aangeeft dat het toch wel handig zou zijn als de gewone doek bij hem ook zou kunnenquote:
Doe wat je gewend bent, let op dat er niet op de spieren maar op het benige deel wordt gedragen, en hou er rekening mee dat sangdrax geen gewelfde heupen heeft om wat op te vangenquote:Op zondag 18 juli 2010 19:58 schreef simmu het volgende:
[..]
kijk, mooi dat ik dit zie net nadat sangdrax aangeeft dat het toch wel handig zou zijn als de gewone doek bij hem ook zou kunnen![]()
het betreft de medley satin, waar ik pas sinds kort wat handiger mee ben (zie foto's morgen) concreet de vraag: als ik hem uitleg/help met knopen, zijn er dan nog dingen anders of kan ik gewoon 'doen' wat ik gewend ben? een mannenlijf *is* tenlotte anders dan een vrouwenlijf
Ik zou haar als ze tegelijk wil dragen een draagconsult aanraden!quote:Op zondag 18 juli 2010 19:47 schreef Linda2205 het volgende:
Mensen, ik heb hulp nodig!
Mijn buurvrouw is 3.5maand geleden bevallen van 2 jongetjes. Ze heeft mij wel eens met Lotte in de draagdoek zien lopen en dat vond ze erg handig. Ze heeft gevraagd of ik haar misschien wilde helpen met een doek. Nu ben ik alleen bekend met het knopen van 1 kindje en dat kan ik haar ook best uitleggen, maar hoe zit dat met het knopen van 2 kindjes? Is dat makkelijk te leren? Ik weet helemaal niet of ze ze allebei tegelijk wil dragen, maar ik wilde me even inlezen/kijken
Voor dat soort dingen is een draagconsult handig, er zijn wel wat technieken waarmee je twee kinderen in een hele lange doek kunt dragen. Maar ik weet van tweelingmoeders dat het op den duur pittig dragen is als je er twee tegelijk draagt, veel meer dan een half uurtje zit er dan meestal niet in. Meestal wordt er over de ouders verdeeld.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:47 schreef Linda2205 het volgende:
Mensen, ik heb hulp nodig!
Mijn buurvrouw is 3.5maand geleden bevallen van 2 jongetjes. Ze heeft mij wel eens met Lotte in de draagdoek zien lopen en dat vond ze erg handig. Ze heeft gevraagd of ik haar misschien wilde helpen met een doek. Nu ben ik alleen bekend met het knopen van 1 kindje en dat kan ik haar ook best uitleggen, maar hoe zit dat met het knopen van 2 kindjes? Is dat makkelijk te leren? Ik weet helemaal niet of ze ze allebei tegelijk wil dragen, maar ik wilde me even inlezen/kijken
Wat leuk!quote:Op zondag 18 juli 2010 20:48 schreef Linda2205 het volgende:
Een draagconsult is idd handiger denk ik, maar ze hebben het niet breed en wilde meteen een doek kopen, vandaar dat ik aanbood eerst maar even de mijne te testen en te kijken wat ze er van vindt. Dan kan ze altijd nog kopen/consult aanvragenAl zijn de meeste VK's hier op de hoogte van dragen en krijg je dat ook tijdens je kraamtijd voorgedaan en uitgelegd, indien je daar belangstelling voor hebt
![]()
Ik ga het filmpje even bekijken, thnx
Trek m dan ook gewoon een luier aan...quote:Op maandag 19 juli 2010 09:11 schreef Kersjes het volgende:
Leander![]()
Zuster, wat een prachtige doeken![]()
Afgelopen zaterdag stond ik in een winkel net af te rekenen met Toby op mijn rug in de Yamo. En toen voelde ik nattigheid...
Ja hoor; mijn broek, shirt, zijn kleren, de Yamo.... alles onder de plas![]()
Flashback, dat is me vroeger met Devin ook meerdere keren gebeurd. Gelukkig waren we snel weer thuis (en was het slechts urine).
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Trek m dan ook gewoon een luier aan...
we hebben geoefend met een popquote:Op maandag 19 juli 2010 20:54 schreef Macka66 het volgende:
Het zag er ook goed uit Daviniasneak peak gehad
![]()
simmu, wat lief die foto's! Heb je sangdrax al op het knooppad gekregen?
was je er ook?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:54 schreef Macka66 het volgende:
Het zag er ook goed uit Daviniasneak peak gehad
![]()
simmu, wat lief die foto's! Heb je sangdrax al op het knooppad gekregen?
Ben je weer omquote:
Klopt helemaal, hier ook groot fan van de Boba. Doeken gebruik ik ook echt nog heel veel met Yara maar in situaties waarin ze vaak in/uit de drager moet gebruiken we toch echt de Boba. Dan vind ik dat handiger dan steeds opnieuw knopen. Laatst bijvoorbeeld in Disneyland. Als we in een rij moeten wachten vind ik het heel handig om haar in de Boba te hebben zodat ze niet gaat 'vervelen' in de rij, en zodat ze ook even kan rusten. Als we bijna aan het eind van de rij zijn moet ze er dan weer uit, en na de attractie wil ze vaak weer gedragen worden. De Boba was ideaalquote:Op maandag 19 juli 2010 16:38 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb gister Eli in de Boba van p_iglet gehad.
Dat is me toch comfortabel!Nooit gedacht!
Dus, voor grote peuters: Boba!
/reclame
Doeken zijn net zo lekker met een grote peuter
ik heb nu jim zyclame, jim stahlblau en margot... Dus er mocht er nog wel 1tje bij... Oh en vicky, maar die logeert bij Keshet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:25 schreef mrien het volgende:
[..]
Ben je weer om
Mooie foto Simmu!!
Ze zien er niet zo blij uit freecell
Ik had gisteren een blije Lotte even in de manduca in de dierentuin, wil je bij mama op de rug? Jaaaaaaa!
Prima
Maar klein stukje gedragen, toen kwamen we bij een paar bekenden met wie we hadden afgesproken
Maar door het pinguin gedeelte was het wel erg gezellig en handig
Maar in de andere doeken wil ze toch echt niet...
Ja, dat dan weer helaas niet. Maar ik ben er weleens geweest en ik vond het wel heel tof. Dat Afrikaanse kleurgevoel in Helmond, of all places.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:10 schreef Twinkly het volgende:
Haha Oeke!! Wat een gek idee! Dan horen ze hier juist het goedkoopst te zijn![]()
Oh, balen, zeg.quote:Ik ging net op pad met Niels in de doek, ik trek mijn (nieuwe) shirt recht en RATSCH... een enorme scheur (in het shirt dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |