da's alleen een issue als je echt altijd de hele dag draagtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:38 schreef freecell het volgende:
Wat gaat er dan mis met dragen dat ze er o-benen van krijgen?
Maar wel goed om te weten dat ik mijn broer om een doek kan bedelen
Dat was ik toch al niet van planquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:43 schreef simmu het volgende:
[..]
da's alleen een issue als je echt altijd de hele dag draagt
Liefst zo rustig mogelijk. Ik vind een paar grote afbeeldingen leuker dan een heleboel kleine. Ik hou niet zo van kleine friemelplaatjes. En roze.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:46 schreef Zuster87 het volgende:
Ja geen probleem. Ik ga eind augustus en ben half september weer terug. Nog voorkeur voor een bepaalde kleur juist wel of niet erin?
Het is vaak voornamelijk bruin als basis.
Elyas slaapt nog steeds al zijn dagslaapjes in de draagdoek en tussendoor heb ik hem regelmatig in de ringsling.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk mensen in Nederland die behalve 's nachts echt altijd dragen?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:37 schreef Zuster87 het volgende:
Ja ik zie ze weleeens hier in Nl, maar voor zo'n 20 euro per 2 meter. En niet zoveel keus natuurlijk.
Als ik de kans krijg dat wil zeggen, als mn vriend niet gek van me wordt dan sla ik er wel weer een aantal in en maak ik wel foto's. Ik kan er altijd wel mensen blij mee maken. Met mezelf op nummer 1
Dankje! Ben er zelf ook erg blij mee. Ringslings kun je maken van allerlei soorten doek, zelfs van een stevige sjaal. Bij de ringslingshop kun je losse ringen bestellen en je kunt ze zo in de doek schuiven, je hoeft er niet voor te naaien.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:09 schreef Twinkly het volgende:
[..]
![]()
Owja Tan ik wilde nog zeggen dat ik jouw Slendangs zo mooi vind, vooral die eerste. Echt super dat je er een ringsling van kunt maken. Ik ben vorige week direct gaan zoeken naar zulke mooie op internet. Misschien moet ik toch maar naar Indonesië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |