quote:Op zondag 4 juli 2010 16:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oploskoffie? Ben je wel helemaal lekker?
Die rijd nog wel Alfa.quote:Damn you stupid car, Damn you! Definitely buying a bike now. Grrr
Jongen, ik heb het niet over oploskoffie, ik heb het over frappé.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oploskoffie? Ben je wel helemaal lekker?
Koffie moet van verse bonen gemaakt worden! En anders niet!
Daarom valt koffie bij mezelf altijd zo tegen
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jongen, ik heb het niet over oploskoffie, ik heb het over frappé.
quote:Frappé (in het Grieks: φραπέ; van het Franse woord voor 'geslagen') is een schuimend Grieks koffiedrankje gemaakt van oploskoffie dat koud gedronken wordt
Frappé (in het Grieks: φραπέ; van het Franse woord voor 'geslagen') is een schuimend Grieks koffiedrankje gemaakt van oploskoffie dat koud gedronken wordt.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jongen, ik heb het niet over oploskoffie, ik heb het over frappé.
Volgende alinea op Wikipedia Baraquote:Op zondag 4 juli 2010 17:00 schreef BaraCuda het volgende:
Oploskoffie en koude koffie. Werkelijk, welke bosnimf heeft dat bedacht
OP waardigquote:Op zondag 4 juli 2010 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Bojo op facebook:
[Damn you stupid car, Damn you! Definitely buying a bike now. Grrr]
Die rijd nog wel Alfa.
Hertzlich Willkommenquote:Op zondag 4 juli 2010 17:18 schreef Grielen het volgende:
Mag ik mezelf introduceren in de SC?
Ik heb vanaf morgen 5 weken niks te doen op Sicilië![]()
Behalve dan in de zon liggen, maar dat hou je ook niet langer dan 2 uur vol
plaatjesschuur ??quote:
Trekkers?quote:Op zondag 4 juli 2010 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Opmeer? Scharwoude? Abbekerk?
En SUWs zijn vies, hier komen alleen mensen met echte terreinwagens.
quote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je moet dat beest ff strijken! Zitten allemaal rimpels en kreukels in.
er staan op buzzybee meer trailers dan trekkers volgens mij?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:36 schreef Barcaconia het volgende:
Jullie moeten meer over trailers praten, trekkers zijn maar zozo
zelfs op buzzybee![]()
er is 1 subforum voor getrokken materieel en 1 voor agrarische voertuigen?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:50 schreef Barcaconia het volgende:
Er is maar 1 subforum voor getrokken materieel en veel voor trekkers, dus ik trek snelle conclusiesMaar trailers zijn natuurlijk veel gaver dan trekkers dus het zou logisch zijn.
oh! hmja, daar is wel meer aandacht voorquote:Op zondag 4 juli 2010 19:00 schreef Barcaconia het volgende:
Trekkers en trekkers. Ik bedoel niet alleen agrarisch maar ook wegtransport
Dat wel ja, maar trailers hebben ook geen V8, dat is redelijk logischquote:Op zondag 4 juli 2010 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh! hmja, daar is wel meer aandacht voormaar alsnog is BB dnek ik de grootste inhet NL taalgebied als het op trailers aankomt. op V8power is er totaal geen aandacht voor bijvoorbeeld, en op bouwmachineforummaar heel summier
Dan schijt je echt 8 kleuren strontquote:Op zondag 4 juli 2010 19:03 schreef Anne het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1021491/8e3684e1/spook_prank.html![]()
![]()
![]()
.
Of vluchten zonder kindquote:Op zondag 4 juli 2010 19:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had dat kind allang opgepakt en was hard naar buiten gerend naar de buren oid![]()
.
Diplomat B V8 volgens mijquote:Op zondag 4 juli 2010 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is hettypevan dezeOpel? Diplomat, Admiral of wat anders?
[ afbeelding ]
Merk en type: Opel
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Duitsland
Datum: 23 april 2010
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen op de terugweg vanaf de Bauma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |