"Welk moment is jouw fruitmoment? Gepost: 28 maart 2008. Ik ben een grote eter. Zeker voor een vrouw. Toch eet ik te weinig. Soms te weinig brood,"quote:Op zondag 4 juli 2010 21:05 schreef Anne het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?um=1&hl=nl&q=vanaf%20welk%20moment%20ben%20je%20een%20vrouw%3F&ie=UTF-8&sa=N&tab=iw
Blijkbaar als je zwanger bent.

Opquote:
Rijst + melk in een pan en koken. Voila, rijstebrij.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
RijsteWUT !??!!!
Ik dacht dat dat alleen nog in kinderliedjes bestond

Als dat smaakt zoals het eruit ziet volgens Google, mag mijn portie een enkeltje Komohotelquote:Op maandag 5 juli 2010 00:14 schreef 2cv het volgende:
Rijst + melk in een pan en koken. Voila, rijstebrij.

Raakt dat niet geirriteerd als je ermee slaapt ??quote:Op maandag 5 juli 2010 07:20 schreef Anne het volgende:
Ik werd vanochtend wakker: "Heh? Ik kan weer zien?!".
Vergeten mijn lenzen uit te doen gisteravond![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je gaat weer te laat komen trouwens !
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden

quote:Op maandag 5 juli 2010 07:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Raakt dat niet geirriteerd als je ermee slaapt ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, zachte lenzen.. GELUKKIG! Anders had ik mijn bril tevoorschijn moeten halen.
Editer. Ik kom niet te laat. Ik mag later komen, moet ff naar de dokter.

Bij mij werkt het niet echt lekker als ik een hele nacht met lenzen slaap.quote:Op maandag 5 juli 2010 07:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Raakt dat niet geirriteerd als je ermee slaapt ??

Anne Jacksonquote:Op maandag 5 juli 2010 07:58 schreef Anne het volgende:
Ja. M'n neus is eraf gevallen.
Anyway, ik ben weg. Ciao.

quote:Op maandag 5 juli 2010 07:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij mij werkt het niet echt lekker als ik een hele nacht met lenzen slaap.
In de loop van de volgende dag heb je toch wel rode ogen.

Je bent zwangerquote:Op maandag 5 juli 2010 07:59 schreef Anne het volgende:
En naast mijn neus die is afgevallen. Ben ik zelf volgens mij aangekomen. Want deze broek zit echt strak en dat was voorheen niet zo. *snakt naar adem*

Jah, mijn buurman heb ik daar ook wel eens over gehoord, vandaar ook mijn vraag, ik weet alleen niet of hij harde of zachte lenzen heeft.quote:Op maandag 5 juli 2010 07:59 schreef BaraCuda het volgende:
Bij mij werkt het niet echt lekker als ik een hele nacht met lenzen slaap.
In de loop van de volgende dag heb je toch wel rode ogen.
Die neus zetten ze er wel weer aan, lukte bij MJ ook elke keer weer, en dat extra kilootje kun je wel hebben; niks aan doenquote:Op maandag 5 juli 2010 07:59 schreef Anne het volgende:
En naast mijn neus die is afgevallen. Ben ik zelf volgens mij aangekomen. Want deze broek zit echt strak en dat was voorheen niet zo. *snakt naar adem*

NJ wordt papaquote:Op maandag 5 juli 2010 08:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je bent zwangerDus je bent bij deze een vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden

Mensen die hun telefoon niet stil zetten als ze slapen vragen erom om wakker te worden gebeld..quote:Op maandag 5 juli 2010 09:57 schreef 2cv het volgende:
Mensen die op maandagochtend voor 10:00u naar een particulier bellebn zonder afspraak mogen wat mij betreft zonder proces afgeschoten worden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |