quote:Op zondag 4 juli 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
ML UITLEG HIERONDER:
----------------------
Nou, toucheren met zo'n lans als Ll beschreef is niet "beentjes over elkaar"-gedachten bij mij heurquote:Op zondag 4 juli 2010 12:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
tsja toucheren 1 en toucheren 2 met elkaar vergelijken is een tikkie "auw, beentjes over elkaar nu!"
Ja niet ZO toucheren. Maar in weze is het toch ook toucherenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
tsja toucheren 1 en toucheren 2 met elkaar vergelijken is een tikkie "auw, beentjes over elkaar nu!"
Jammer dat ze niet gaan waterfietsen.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:17 schreef Greys het volgende:
Toch een tof gezicht, die Tour door Rotterdam enzo
Ben benieuwd naar de stukken door Zeeland, over alle bruggen!
Geen vuvuzelas op plekken painten die ik ook niet zou doenquote:
Ik zit ook te kijken maar ik herken niks dusquote:
quote:
quote:
Er was ook wel heel veel politie op de been hoor. Vrijdagavond al rond zuidplein echt overal politie, patrouilles bij het parkoers en in het Zuiderpark stond er bij iedere hoek een busje ME, maar er was echt allerlei volk (de Turken stonden het hardste 'HOLLAND! HOLLAND!' te gillen bij de 1-1quote:Op zondag 4 juli 2010 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje wel ja.
Maar hij mag hier ook wel trots op zijn als Burgemeester
Het is allemaal perfect verlopen natuurlijk.
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er was ook wel heel veel politie op de been hoor. Vrijdagavond al rond zuidplein echt overal politie, patrouilles bij het parkoers en in het Zuiderpark stond er bij iedere hoek een busje ME, maar er was echt allerlei volk (de Turken stonden het hardste 'HOLLAND! HOLLAND!' te gillen bij de 1-1) en niks geen rellen.
Job drinkt theequote:
quote:
Herken jij alles dan?quote:
Ik ben twee keer in Rotterdam geweestquote:Op zondag 4 juli 2010 12:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken maar ik herken niks dus
Oeh, dat stukje ken ik ook!quote:Op zondag 4 juli 2010 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ze gaan geloof ik nu zo via Charlois de A15 over en dan richting Hellevoetsluis en de eilanden
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ze gaan geloof ik nu zo via Charlois de A15 over en dan richting Hellevoetsluis en de eilanden
Ik rij vooral wel eens langs, daar ken ik het vanquote:
quote:
Die beelden van net wel ja. Dat was gewoon de maas met de havens en in de verte de Erasmusbrug / centrum.quote:
Nee Kinderdijk ligt meer richting Gorinchemquote:Op zondag 4 juli 2010 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zag ik net nou ook een stukje Kinderdijk met de molens enzo waar ze langs komen?
Ik weet nooit zo goed waar Kinderdijk ligt
Ze hebben al gezegd dat de meeste renners zich gaan vergissen in de wind aan de Zeeuwse Kust *insert Blof melodietje* dus ik ben benieuwd
Ik kom er echt nooit, ook niet als ik naar Zeeland ga, dan gaat het sneller over Brabant.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik rij vooral wel eens langs, daar ken ik het van
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
De overzichtsbeelden waren echt van de Maas en het Nieuwe Luxor en de brug enzo
In elk geval heel herkenbare stukken.
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik rij vooral wel eens langs, daar ken ik het van
Stukje bij Rhoon/Hoogvliet?quote:Op zondag 4 juli 2010 12:31 schreef Greys het volgende:
Oh ik zag molens, dus waar was dat dan?
En altijd zo raar voor mijn gevoel... driekwart rijdt nog haast op de Erasmusbrug en de rest rijdt al twee minuten er voor. Ik vergeet soms even dat het nog 230 km. duurt en dan daarna nog weken
QFTquote:Op zondag 4 juli 2010 12:32 schreef Greys het volgende:
Wel allemachtig....
"Ouwe knarren, van 35/36"
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:32 schreef Greys het volgende:
Wel allemachtig....
"Ouwe knarren, van 35/36"
quote:
Jawel, ik wilde ook wat roepen maar zat de route te bekijken. Ze gaan zo over Rhoon/Poortugaal/Hoogvliet/Spijkenisse/Hellevloetsluis naar Zeeland, dus die molens zullen ergens in die eerste dorpjes gestaan hebben. Langs de Oude Maas ofzoquote:Op zondag 4 juli 2010 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat erg
Ik had ook meteen een opmerking van Ll verwacht, maar die luisterde niet goed denk ik
Ik hoorde hem wel en had ook wel verwacht dat Ll zou inkoppenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat erg
Ik had ook meteen een opmerking van Ll verwacht, maar die luisterde niet goed denk ik
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, ik wilde ook wat roepen maar zat de route te bekijken. Ze gaan zo over Rhoon/Poortugaal/Hoogvliet/Spijkenisse/Hellevloetsluis naar Zeeland, dus die molens zullen ergens in die eerste dorpjes gestaan hebben. Langs de Oude Maas ofzo
Ze hebben wel oortjes hoor. Maar ze gaan er denk ik van uit dat ze zich wel stukrijden ofzo. Ik weet 't niet. Ik hou helemaal niet van wielrennen, het duurt zo langquote:Op zondag 4 juli 2010 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke!
Echt enige beelden zo he, met dat publiek
En dat peloton maar babbelen en keuvelen en die hebben niet echt in de gaten dat die drie al zo ver vooruit zijn volgens mij? Of zouden ze oortjes hebben? Of Kemkers langs de kant met een bord?
Dat zat ik net te denkenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:40 schreef Greys het volgende:
Effe wachten jongens, stap ff af, de brug staat open!
Hoe lang duurt dit nog dan? Nog 208 km?quote:Op zondag 4 juli 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben wel oortjes hoor. Maar ze gaan er denk ik van uit dat ze zich wel stukrijden ofzo. Ik weet 't niet. Ik hou helemaal niet van wielrennen, het duurt zo langMaar zo die beelden uit de regio zijn wel leuk
L'on y danse, l'on y dansequote:Op zondag 4 juli 2010 12:42 schreef Greys het volgende:
Whahaha, 'pont de Spijkenisse'![]()
Sur le pont d'Spijkenisse
Kom es brengen?quote:Op zondag 4 juli 2010 12:42 schreef Greys het volgende:
Effe een kwassantje bakken, ik ben in de Franse stemming
En een zjuu dooranzj.
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb ook nog!quote:Op zondag 4 juli 2010 12:42 schreef Greys het volgende:
Effe een kwassantje bakken, ik ben in de Franse stemming
En een zjuu dooranzj.
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dit nog dan? Nog 208 km?
Dat ga ik niet afkijken
Volgens het tijdsschema tot 17:30 ongeveerquote:Op zondag 4 juli 2010 12:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dit nog dan? Nog 208 km?
Dat ga ik niet afkijken
Dan hadden we eerder moeten gaan. Hoop afgesloten in Zeeland ook;quote:Op zondag 4 juli 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet, vanaf België vind ik het niet interessant meer
Zeeland wil ik nog wel een stukkie van zien.
Zuwwe d'r snel heen rijden?
Met Blof op de radio? Misschien niet de eeuwigheid?
Ik zit nog op een uur mistens van jou af hequote:Op zondag 4 juli 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet, vanaf België vind ik het niet interessant meer
Zeeland wil ik nog wel een stukkie van zien.
Zuwwe d'r snel heen rijden?
Met Blof op de radio? Misschien niet de eeuwigheid?
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens het tijdsschema tot 17:30 ongeveer
Ze had het tegen mij heurquote:Op zondag 4 juli 2010 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan hadden we eerder moeten gaan. Hoop afgesloten in Zeeland ook;
http://www.traphic.nl/
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan hadden we eerder moeten gaan. Hoop afgesloten in Zeeland ook;
http://www.traphic.nl/
Ja, nu denk ik ook; oh dat komt niet veel voor, was best leuk geweestquote:Op zondag 4 juli 2010 12:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg echt spijt dat we er niet zijn, was best gezellig geweest
Niet!quote:Op zondag 4 juli 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
Wisten jullie dat ik ooit ook zo'n pleurisstuk heb gefietst
Hoeveel km is dat?quote:
OMGquote:Op zondag 4 juli 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
220 ongeveer.
Maar in 2 dagen, maar dan wel met tenten en kleding e.d. voor 2 weken
Jaaaaaaa, ik zag het!quote:Op zondag 4 juli 2010 12:49 schreef Greys het volgende:
Ohhhh zag je die beelden net van de Zeeuwse dijken?
Dat worden echt waanzinnig mooie plaatjes als ze daar straks overheen rijden.
Alleen maar een bleke streep in glimmend water.
quote:
Wat cool!quote:Op zondag 4 juli 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ja met 6 vrienden![]()
We waren toen klaar met de HAVO, en we wilden alleen op vakantie, jaar of 17 waren we. En eigenlijk hadden alle ouders zoiets van 'OMG dat gaat fout als die 2 weken samen weggaan'. En niemand had natuurlijk geld of iets.
En iedereens ouders wilde het niet meer verbieden, want dat kon ook niet echt meer, klaar met middelbare school, bijna 18 enzo. Maar ze wilden ook niet teveel meewerkenDus toen riepen we 'Nou dan gaan we wel fietsen', en hun dachten 'dat doen ze toch nooit'.
Nou wel dusEerste dag naar Zeeland gefietst, bij Vlissingen ofzo, en de 2e dag naar Oostende gefietst en daar 2 weken op een camping aan de kust gestaan
Nou iddquote:Op zondag 4 juli 2010 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Stom he... bij dit soort televisie vind ik Nederland gewoon ineens heel mooi
Normaal heb je dat niet zo goed in de gaten.
Moulin de Bernisse![]()
Ik heb zin in een Nederlandse road tripFuck Kreta of Madeira, gewoon met leuk gezelschap een beetje in Nederland door dat soort durpen rijden en slapen waar het uitkomt!
Love is all aroundquote:Op zondag 4 juli 2010 12:53 schreef Greys het volgende:
Ah, wat schattig
Even afstappen om je familie te kussen
Uhm... hallo!? Wilde wieven on tour?quote:Op zondag 4 juli 2010 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou iddIk zei laatst tegen een vriendin toen we een half uur moesten rijden: "gezellig he, we moeten eigenlijk een autovakantie gaan doen ergens heen"
Ja!quote:
Om 8 uur wakker, overal ramen dichtgedaan en nog 'even' gaan liggen. En toen wast opeens 12 uur.quote:
Lekker tochquote:Op zondag 4 juli 2010 12:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Om 8 uur wakker, overal ramen dichtgedaan en nog 'even' gaan liggen. En toen wast opeens 12 uur.
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:54 schreef tombolafan het volgende:
Nou iddIk zei laatst tegen een vriendin toen we een half uur moesten rijden: "gezellig he, we moeten eigenlijk een autovakantie gaan doen ergens heen"
Dat wel, maar poezels zonder ontbijt en met hier en daar een waterbakje bijna leeg vonden het een minder strak plan.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja!
Dat was toch ook heel gezellig!
Daarom leek het me ook een keer leuk met mn vriendin
Maar die zit aan dr man vast
Ja hequote:Op zondag 4 juli 2010 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen de A12 was afgesloten vorig weekend en we over allerlei mini weggetjes tussendoor terug moesten vond ik het ook zo leuk
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:01 schreef Pheno het volgende:
Net in een ander topic gezien en moet eigenlijk in de OP:
[ afbeelding ]
Dat wil ze zelf gewoon nietquote:Op zondag 4 juli 2010 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En mag ze dan niet een weekje alleen weg?
Ik ging ook gewoon met mijn zus naar Egypte terwijl ik samenwoonde al
Of wil ze het zelf niet?
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:01 schreef Pheno het volgende:
Net in een ander topic gezien en moet eigenlijk in de OP:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wil ze zelf gewoon niet
En ze gaat al 3x met hem op vakantie dus ze heeft ook niet zoveel dagen meer
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ben benieuwd wat ze er op de BBC of de Belg over zeggen.
Uiteraard zeggen ze hier op de Nederlander dat het allemaal zo goed geregeld is en prachtige plaatjes zijn
Nou, ik zou zeggen; zappen! (en laat de rest maar zittenquote:Op zondag 4 juli 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ben benieuwd wat ze er op de BBC of de Belg over zeggen.
Uiteraard zeggen ze hier op de Nederlander dat het allemaal zo goed geregeld is en prachtige plaatjes zijn
Ik lig meestal onderwater daarquote:Op zondag 4 juli 2010 13:09 schreef Greys het volgende:
Waarom ga ik nooit naar Zeeland?
Behalve dan die keren vroegah in jeugdherbergen![]()
Maar dan zag ik nooit zoveel van Zeeland...
Nee idd, maar goed. Zijn toch andere ogen. Wellicht vinden die het juist wel weer heel saai en plat. Tis wat dat betreft volgens mij een ubersaaie etappe. Niks geen heuvels/bergen. Gewoon allemaal plat en rechtquote:Op zondag 4 juli 2010 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tot nu toe weinig anders kunnen zeggen eigenlijk
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee idd, maar goed. Zijn toch andere ogen. Wellicht vinden die het juist wel weer heel saai en plat. Tis wat dat betreft volgens mij een ubersaaie etappe. Niks geen heuvels/bergen. Gewoon allemaal plat en recht
Dat is waar jaquote:Op zondag 4 juli 2010 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
De eerste etappe/start is nooit saaiIk denk dat de etappes met heuvels juist saai voor ze zijn inmiddels, dat kennen we nu wel
Dit is weer eens wat anders zo over die dammen met veel wind enzo
Tis iig goeie reclame zo. Zeker met dit weertje ziet het er allemaal zo leuk uit.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
De eerste etappe/start is nooit saaiIk denk dat de etappes met heuvels juist saai voor ze zijn inmiddels, dat kennen we nu wel
Dit is weer eens wat anders zo over die dammen met veel wind enzo
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis iig goeie reclame zo. Zeker met dit weertje ziet het er allemaal zo leuk uit.![]()
Ze zitten op de N57 nu of niet?
Maar Greys is dus niet van de wegen kennenquote:Op zondag 4 juli 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja jij bent toch de Zeeland-fan hier.
Of lag die weg er vroegah nog niet?
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja jij bent toch de Zeeland-fan hier.
Of lag die weg er vroegah nog niet?
Jaaa daaar ben ik ooit al geweest. Port Zelande. Kan je zo naar het strand lopenquote:Op zondag 4 juli 2010 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet ik veel, dan waren we daar met Tienertoer, met de trein dus
We moeten een Zeeland road trip gaan doen een keer van de zomer met een paar
Hebben ze in Zeeland ook een Landal?
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaa daaar ben ik ooit al geweest. Port Zelande. Kan je zo naar het strand lopen![]()
En stappen in Renesse
Daar ben ik ook geweest. We zaten toen precies aan dat meer. In zo'n 6p huisje. 2 verdiepingen. Bubbelbad bovenquote:Op zondag 4 juli 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ooit wil ik een ESF meet in deze Landal onderin België
En dan is de weg er heen al een road trip
http://www.landal.nl/nl-n(...)/village-leau-dheure
ik zeg doenquote:Op zondag 4 juli 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ooit wil ik een ESF meet in deze Landal onderin België
En dan is de weg er heen al een road trip
http://www.landal.nl/nl-n(...)/village-leau-dheure
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest. We zaten toen precies aan dat meer. In zo'n 6p huisje. 2 verdiepingen. Bubbelbad boven
Ja is echt een hele coole rit. Behalve daar bij Charleroi. Wat is dat een smerige stad zeg. Dat je over die flyovers dwars door de stad gaatquote:Op zondag 4 juli 2010 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja goffer, ik wil het
De weg er heen was ook tof. En die grote stuwdam vlakbij enzo!
Dus de Zizi meet wordt een Port Zelande Meet?quote:Op zondag 4 juli 2010 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja goffer, ik wil het
Moet je nagaan, we zaten daar toen met 6 vrienden (zo'n welbekend zuipweekendje) en zelfs toen zijn we gewoon nog een dag daar door de regio een beetje gaan touren en rondjes rijden door die dorpjes. Terwijl we normaal het huisje alleen uit komen om bier of patat te halenquote:Op zondag 4 juli 2010 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja goffer, ik wil het
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja is echt een hele coole rit. Behalve daar bij Charleroi. Wat is dat een smerige stad zeg. Dat je over die flyovers dwars door de stad gaatAlles is zwart en grijs en smerig
Jaaaa!quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus de Zizi meet wordt een Port Zelande Meet?
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
![]()
![]()
Het is mooi daar.Al zullen we niet veel van de omgeving zien als we net zo'n meet hebben als de afgelopen keer.
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je nagaan, we zaten daar toen met 6 vrienden (zo'n welbekend zuipweekendje) en zelfs toen zijn we gewoon nog een dag daar door de regio een beetje gaan touren en rondjes rijden door die dorpjes. Terwijl we normaal het huisje alleen uit komen om bier of patat te halen![]()
Zo onder de indruk waren we
Daar helemaal!quote:Op zondag 4 juli 2010 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die Landal waar Ll en ik allebei zijn geweest is helemaal onderin België, bijna de Franse grensDa's niet Port Zelande
![]()
Maar niet ipv... gewoon allebei!
Ik vind het primaquote:Op zondag 4 juli 2010 13:26 schreef Greys het volgende:
Nou, ergens in augustus een weekendje gaan dan?![]()
Moeten we wel vrijdag en maandag vrij nemen, anders is het de moeite niet om er heen te rijden.
Mwah, maar 3 kwartier verder dan de Landall meet hoor.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar helemaal!
Dan wil ik wel minstens 2 nachten slapen, das heul ver rijden!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mwah, maar 3 kwartier verder dan de Landall meet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LandalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mwah, maar 3 kwartier verder dan de Landall meet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal eens uitrekenen hoe lang het rijden is voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik kan elk weekend in augustus volgens mijquote:Op zondag 4 juli 2010 13:31 schreef Cat22 het volgende:
Maarre... wanneer dan? Want mijn dagen in augustus zijn best wel volgeboekt met werk.
Nee, ik vind het echt heel leuk!quote:Op zondag 4 juli 2010 13:31 schreef Greys het volgende:
Maar drie kwartier verder vanaf jou Cat? Serieus?
Oh dat had ik echt niet verwacht! Ik vond het echt heel ver weg. Maar da's misschien omdat ik nog een omweg heb gemaakt toen langs Conleche haar Belgische huisje op de heenweg.
Het lijkt me trouwens wel heel leuk om dan met twee auto's achter elkaar aan te rijden gewoon samen dan en onderweg beetje pauze houden en wat drinken enzo
Ik sla nu alweer door he?
Ja hebben wij toen ook gedaan. Gewoon 2 auto's en dan net voor Wallonie ergens even stoppen.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:31 schreef Greys het volgende:
Oh dat had ik echt niet verwacht! Ik vond het echt heel ver weg. Maar da's misschien omdat ik nog een omweg heb gemaakt toen langs Conleche haar Belgische huisje op de heenweg.
Het lijkt me trouwens wel heel leuk om dan met twee auto's achter elkaar aan te rijden gewoon samen dan en onderweg beetje pauze houden en wat drinken enzo
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:34 schreef tombolafan het volgende:
Dan kunnen we ons Frans ophalen
J'ai vu un escarbot ivre
Moi aussi! Avec mon bikiniquote:Op zondag 4 juli 2010 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jullie me zoeken daar, je suis dans le jacuzzi!
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:31 schreef Greys het volgende:
OMGquote:Op zondag 4 juli 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
We hebben ons wel echt vreselijk misdragen daar![]()
Je had die badkamer boven, en dan een vrij ruim bad wat kon bubbelen.
Een vriend van me en ik na een paar pilsjes () daar dat bad in. Bubbels aan. halve fles schuim erin.
Stond na 10 minuutjes het schuim tot het plafond en kwam het de trap af. Lege bierflesjes gewoon uit het raam gemikt daar, want er zat precies bij dat bad een muur met een raam erin.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Landal NL was bijna anderhalf uur (wel met tussenstop Erik) en Landal BE is 2 uur en een kwartier. Het ligt zo;n beetje onder Maastricht dus da's gunstig voor mij qua afstand.
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Ik ben wel eens een weekend weggeweest met een voetbalteam, die waren ook echt heel lam al na 2 uur in de jacuzzi met flessen goldstrike en kratten bierJe zusje gaat ook mee in AugustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
We hebben ons wel echt vreselijk misdragen daar![]()
Je had die badkamer boven, en dan een vrij ruim bad wat kon bubbelen.
Een vriend van me en ik na een paar pilsjes () daar dat bad in. Bubbels aan. halve fles schuim erin.
Stond na 10 minuutjes het schuim tot het plafond en kwam het de trap af. Lege bierflesjes gewoon uit het raam gemikt daar, want er zat precies bij dat bad een muur met een raam erin.![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
Er moeten ook echt foto's van dat soort weekendjes zijn, maar ik weet niet of ik ze heb![]()
Bij Port Zelande ook te ernstig. Daar hadden we een varkenspoot gekocht in de supermarkt en die 's avonds bij iemand in z'n bed gestopt. Stinken als een beer![]()
En daarna een half uur in de frituur gegooid. Dat was ook echt ranzig. Dat staat zelfs nog op youtube. Echt te erg
Mijn zusje is hoogzwanger in Augustusquote:
Das anders hé, ander volk. Andere setting. Stop 6 kerels in zo'n huisje en het gaat echt helemaal fout danquote:Op zondag 4 juli 2010 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
En in Landal ESF was je maar braaf lapjes over tafels aan het halen!
OMGquote:Op zondag 4 juli 2010 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
Er moeten ook echt foto's van dat soort weekendjes zijn, maar ik weet niet of ik ze heb![]()
Bij Port Zelande ook te ernstig. Daar hadden we een varkenspoot gekocht in de supermarkt en die 's avonds bij iemand in z'n bed gestopt. Stinken als een beer![]()
En daarna een half uur in de frituur gegooid. Dat was ook echt ranzig. Dat staat zelfs nog op youtube. Echt te erg
Oh wacht ik heb m alquote:
Jawelquote:
Lekkah! Wat gaat erop?quote:
Noessssssssssssssssssssssssssssssssquote:
LINKJE!quote:Op zondag 4 juli 2010 13:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jawel
Jij bent vol in beeld
Edit: Omdat ik een aardig persoon ben![]()
gedaan, doe ook danquote:Op zondag 4 juli 2010 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Noessssssssssssssssssssssssssssssss![]()
Haal het weg
Ja, roep zoiets dan nietquote:
Ja echt he. Hoe dom ben je in godsnaam om daar je hond los te laten lopen.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:50 schreef Greys het volgende:
Jézus, wie neemt zijn hond nou mee... los op het parcours.
God allemachtig, wat heb je toch een domme mensen
Wielrenners op hun bek. Sjonge jonge.
BOEWAHAHAHAHAHAHA! Echt een stelletje puberts met jullie holländerdeutch!quote:
Dat doettie normaal nooit.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:50 schreef Greys het volgende:
Jézus, wie neemt zijn hond nou mee... los op het parcours.
God allemachtig, wat heb je toch een domme mensen
Wielrenners op hun bek. Sjonge jonge.
Ja, ik vind wel dat daar iets tegenover moet staanquote:Op zondag 4 juli 2010 13:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
BOEWAHAHAHAHAHAHA! Echt een stelletje puberts met jullie holländerdeutch!![]()
Enne... you owe us bigtime omdat we het linkje hebben weggehaald.
2007quote:Op zondag 4 juli 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ach wat rot het ook. Het was een paar jaar terug ofzo![]()
Stinken dat het deed trouwens. Het hele huisje rook het hele weekend naar verschroeid varken
Uiteraard.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik vind wel dat daar iets tegenover moet staan
Nou iddquote:Op zondag 4 juli 2010 13:53 schreef Greys het volgende:
Hoop ook echt dat die hond er niets aan overgehouden heeft, die kreeg ook flink wat klappen van die fietsen
En ik had nog m'n hand verbrand laterquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
En wtf betekent "der geit ist gemochen"?
Net een ananas geslacht, wat cherrytomaatjes, kaas en een zooi tomatensaus.quote:
Auwquote:Op zondag 4 juli 2010 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ik had nog m'n hand verbrand later![]()
Vork in de frituur. Er dan uitvissen en op de aanrecht leggen. En 10 seconden later die vork zo weer met je handen oppakken
Dat had je niet kunnen bedenk...quote:Op zondag 4 juli 2010 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ik had nog m'n hand verbrand later![]()
Vork in de frituur. Er dan uitvissen en op de aanrecht leggen. En 10 seconden later die vork zo weer met je handen oppakken
Zoete pizza's zijn ook mijn favorietjes.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net een ananas geslacht, wat cherrytomaatjes, kaas en een zooi tomatensaus.
Simpel, maar lekker.
Nope, ik was pizza aan het bouwen.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:51 schreef tombolafan het volgende:
Idd dom die hond
Maar goed, iedereen Ll zn duitse varkenspoot gezien?
De slager is een NSB'erquote:
Ik ben helemaal weg van zoete dingen in de tajine. Mango, dille combi doet het altijd goed. Zelfs tussen de sushi.quote:
Leuk, zin in!quote:Op zondag 4 juli 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
En jullie weten dus nu een beetje wat je kan verwachten
Ja d'oh! We hebben al een meet gehad, remember. Sow hee, nou, wilde boel was dat.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
En jullie weten dus nu een beetje wat je kan verwachten
*schrijft varkenspoot op inpaklijst*quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
Nou het varkenspootje gaat in Tombo's bed, we horen het al
Laatste uurtje is zeker de moeite. Stuwdam over, al die kleine dorpjes en kronkelweggetjesquote:Op zondag 4 juli 2010 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zie net dat het 3,5 uur rijden is vanaf mij
Voor JJH wordt het volgens mij nog dramatischer. Die is een uur of vier onderweg.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zie net dat het 3,5 uur rijden is vanaf mij
In mn eentje vrees ikquote:Op zondag 4 juli 2010 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laatste uurtje is zeker de moeite. Stuwdam over, al die kleine dorpjes en kronkelweggetjes
Ik heb volgens mij heul veul snelweg. Maar wel mooi die achtbaan met stijgen en dalen na Luik.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laatste uurtje is zeker de moeite. Stuwdam over, al die kleine dorpjes en kronkelweggetjes
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij heul veul snelweg. Maar wel mooi die achtbaan met stijgen en dalen na Luik.
Vast wel, maar volgens mij woont er weinig op mijn routequote:Op zondag 4 juli 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom? je komt vast wel langs iemand of we gaan gewoon carpoolen met een zooitje.
Ik zag al dat het een hele grote bocht was. Dat houdt altijd een interessante route in.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Het laatste stuk is echt geweldig
En dat moet iedereen rijden om bij het park te komen
Op de fiets?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:00 schreef Cat22 het volgende:
Maarre... hoe, wat wanneer? Augustus werd geroepen?
Dan moet ik nu al vertrekken.quote:
Nou dan, dan kunnen wij toch met jou mee of jij met ons. Het is ook onzin om zeker zo'n afstand allemaal in je uppie / met z'n tweeen te gaan rijdenquote:Op zondag 4 juli 2010 14:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vast wel, maar volgens mij woont er weinig op mijn routeJa, jullie marketiers waarschijnlijk
Truequote:Op zondag 4 juli 2010 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan, dan kunnen wij toch met jou mee of jij met ons. Het is ook onzin om zeker zo'n afstand allemaal in je uppie / met z'n tweeen te gaan rijden
Jaa! Maastricht!quote:Op zondag 4 juli 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
We moetenkunnen dan op ergens afspreken vanaf waar we gewoon met 2 auto's verder rijden.
Ergens onderin Nederland ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zullen we eerst eens een datum prikken? En kijken of er dan überhaupt wat vrij is nog?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ml wil niet meequote:
quote:
quote:
De vorige ging toch ook goed? En als we het echt een heel weekend willen doen moet het denk ik wel op IETS kleinere schaal. Maar als je op voorhand al denkt dat het niet gaat lukken dan gaat het idd niet lukken neequote:Op zondag 4 juli 2010 14:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Vind het wel lief ende schattig enzo hoor maar dit zie ik niet gebeuren
En we zouden toch ergens wat gaan drinken?
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Vind het wel lief ende schattig enzo hoor maar dit zie ik niet gebeuren
En we zouden toch ergens wat gaan drinken?
Ik denk dat ik ook pass, jullie zijn al een groepje dat elkaar kent, dan voel ik me zo'n blok aan een beenquote:
Ja oké, maar dan moet er wel concreet gepland worden.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan toch allebei?
In juli al wat drinken en eten bij Zizi op een vrijdag/zaterdag/zondag naar keuze en voor degenen die met een paar naar Landal België willen die doen dat gewoon
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook pass, jullie zijn al een groepje dat elkaar kent, dan voel ik me zo'n blok aan een been
WHUT!?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:22 schreef Ml-etje het volgende:
heb teveel verf gesnoven ofzo
![]()
Las fietsende door Nl
De beste manier om zo'n groep te leren kennen is door mee te gaan.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook pass, jullie zijn al een groepje dat elkaar kent, dan voel ik me zo'n blok aan een been
Idd al over 4 wekenquote:Op zondag 4 juli 2010 14:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja oké, maar dan moet er wel concreet gepland worden.
Ik heb nu al 3 keer aangegeven of we tot een datum kunnen komen maar krijg weinig reactie. Misschien ben ik wat te snel? Maar augustus is al over 4 weken en als we alleen maar blijven hyperen moet ik Ml-etje misschien wel gelijk gaan geven.
Die meet in juni is ook niet doorgegaan omdat bijna niemand reageerde. Ook niet toen we met een plan en datum voorstel kwamen.
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
Nou goed dat moet ik eerst gewoon ff op m'n gemakkie bekijken en even overleggen hoe ik 't dan met het poezenbeest doe. En aangezien die van mij ook nog weg is in Augustus moet ik dus even opletten dat dat niet overlapt. Dus dat horen jullie nog
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
Zullen we niet eerst een datum prikken voor Zizi?
Daar kan bijna iedereen die dat wil mee naartoe namelijk, een middagje/avondje Breukelen is voor vee mensen te doen. Dan doen we die mini-Landal wel via PM prikken qua datum ofzo, omdat er daar toch maar een paar mee gaan. Is dat een plan?
Maar hoe gaan we het weer doen dan? Want voor mensen om 'even op de koffie te komen' zoals vorige keer is miss wat onhandig als het zo ver weg isquote:Op zondag 4 juli 2010 14:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Poezebeest mag je ook hier droppenBlijf toch niet slapen ws en anders kan mijn Mr prima oppassen.
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hoe gaan we het weer doen dan? Want voor mensen om 'even op de koffie te komen' zoals vorige keer is miss wat onhandig als het zo ver weg is
Ik vind het prima. Al zal juli voor mij lastig worden. Werken, vakantie, kittens laten adopteren en zo: ik heb 11 en 18 juli nog over en zelfs dan twijfel ik nog, want dan ben ik weer hele dagen weg. Dus plan maar wat, kijk ik wel of ik kan aansluiten.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
Zullen we niet eerst een datum prikken voor Zizi?
Daar kan bijna iedereen die dat wil mee naartoe namelijk, een middagje/avondje Breukelen is voor vee mensen te doen. Dan doen we die mini-Landal wel via PM prikken qua datum ofzo, omdat er daar toch maar een paar mee gaan. Is dat een plan?
Daar zou je Zizi meet dan voor moeten gebruiken. Want met deze Landal locatie zullen de meesten er niet aan ontkomen om te blijven slapen en dat wil niet iedereen. Kun je niet op plannen denk ik.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hoe gaan we het weer doen dan? Want voor mensen om 'even op de koffie te komen' zoals vorige keer is miss wat onhandig als het zo ver weg is
Nee precies, het lijkt me qua planning en financien en auto-indeling dan wat handiger als nu het gros wél blijft slapen ipv nietquote:Op zondag 4 juli 2010 14:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar zou je Zizi meet dan voor moeten gebruiken. Want met deze Landal locatie zullen de meesten er niet aan ontkomen om te blijven slapen en dat wil niet iedereen. Kun je niet op plannen denk ik.
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar zou je Zizi meet dan voor moeten gebruiken. Want met deze Landal locatie zullen de meesten er niet aan ontkomen om te blijven slapen en dat wil niet iedereen. Kun je niet op plannen denk ik.
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:34 schreef Greys het volgende:
Zizi op een zondag doen?
Dan kunnen we al wat vroeger afspreken in Breukelen, 's middags rond vier uur dat brasmenu doen en dan kan iedereen daarna zo lang blijven als hij/zij wil en ook op tijd weer gewoon naar huis.
Is goed.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:34 schreef Greys het volgende:
Zizi op een zondag doen?
Dan kunnen we al wat vroeger afspreken in Breukelen, 's middags rond vier uur dat brasmenu doen en dan kan iedereen daarna zo lang blijven als hij/zij wil en ook op tijd weer gewoon naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
11 juli kan ik! (da's volgende week al!quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 uur valt me mee
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Eindelijk heb je het doorquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:40 schreef Cat22 het volgende:
Ow wacht, 11 juli, is dat niet de finale van het WK?
En waarom weet ik dit?![]()
![]()
Ik pas wel op, tombo zit straks klaar met d'r uzi!quote:Op zondag 4 juli 2010 14:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De beste manier om zo'n groep te leren kennen is door mee te gaan.Anders begin je met een middagje bij Zizi met ons. WIj zijn heel lief irl.
quote:
Jaquote:Op zondag 4 juli 2010 14:40 schreef Cat22 het volgende:
Ow wacht, 11 juli, is dat niet de finale van het WK?
En waarom weet ik dit?![]()
![]()
Het begint om half 9 zag ik. Dan zou het nog kunnen. Of willen veel mensen pre-party-en?quote:
Jij bent vast heel ontwapenend.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik pas wel op, tombo zit straks klaar met d'r uzi!
quote:
Augustus dan pas ZiZi. Nou ja najaar Landal is toch ook geen ramp. Scheelt wss ook aanzienlijk in prijs/druktequote:Op zondag 4 juli 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik het weekend er na niet.
Cat het weekend daarna niet.
Hoezee voor data prikken!![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Augustus dan pas ZiZi. Nou ja najaar Landal is toch ook geen ramp. Scheelt wss ook aanzienlijk in prijs/drukte
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Augustus dan pas ZiZi. Nou ja najaar Landal is toch ook geen ramp. Scheelt wss ook aanzienlijk in prijs/drukte
Handig voor Landal ookquote:Op zondag 4 juli 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat er wel één vrijdag, zaterdag of zondag in juli te vinden nog zou moeten zijn dat er een paar kunnen![]()
En in augustus is Goodbye drie weken weg, dus dat wordt ook niets.
Nou het weekend dat we ZiZi doen, kunnen we dus sowieso al geen Landal doen. Dus als we pas in Augustus een weekendje vinden voor 1 avond ZiZi, dan kan je er ook wel op aan dat je niet in die maand nog een heel weekend vrij geplanned krijgt voor Landalquote:Op zondag 4 juli 2010 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat heeft Landal met ZiZi te maken dan?
Daar gaan er toch maar een paar heen? Dan heb je toch heel andere data dat men wel of niet kan? Maar najaar is ook prima hoor. Van uitstel komt alleen vaak afstel.
quote:
Nee precies, we moeten ook niet de illusie hebben dat we een weekend vinden wanneer IEDEREEN kanquote:Op zondag 4 juli 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
We weten toch nog helemaal niet of ze wel mee wil?
Misschien vindt ze het wel prima als we een weekendje Landal doen terwijl zij op vakantie is en dat ze de volgende keer dan weer gewoon mee gaat. Echt niet lullig bedoeld hoor, maar we weten ook niet of Erik kan, of Ingetje kan, of Elisa kan... enz.
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou het weekend dat we ZiZi doen, kunnen we dus sowieso al geen Landal doen. Dus als we pas in Augustus een weekendje vinden voor 1 avond ZiZi, dan kan je er ook wel op aan dat je niet in die maand nog een heel weekend vrij geplanned krijgt voor Landal
Truequote:Op zondag 4 juli 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
We weten toch nog helemaal niet of ze wel mee wil?
Misschien vindt ze het wel prima als we een weekendje Landal doen terwijl zij op vakantie is en dat ze de volgende keer dan weer gewoon mee gaat. Echt niet lullig bedoeld hoor, maar we weten ook niet of Erik kan, of Ingetje kan, of Elisa kan... enz.
Ja natuurlijk. Maar die 4/5/6 mensen willen ook wel naar ZiZi volgens mij. En aangezien je niet op 2 plekken tegelijkertijd kan zijn valt dan toch logischerwijs het weekend dat we een dag in ZiZi zitten al af voor Landalquote:Op zondag 4 juli 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar nogmaals, met Landal is toch maar met vier/vijf/zes personen?
Da's toch een heel ander soort planning dan één middagje op vr/za/zo in juli vinden voor een Zizi middagje?
Nou ja, misschien zie ik het ook wel verkeerd
Ik hoor het wel wanneer er een paar kunnen!
Ja, we kunnen Landal sowieso plannen natuurlijk, Zizi kan ook na Landal toch? :pquote:Op zondag 4 juli 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar nogmaals, met Landal is toch maar met vier/vijf/zes personen?
Da's toch een heel ander soort planning dan één middagje op vr/za/zo in juli vinden voor een Zizi middagje?
Nou ja, misschien zie ik het ook wel verkeerd
Ik hoor het wel wanneer er een paar kunnen!
Ja dat is misschien het handigste. En dan maar gewoon te zien wie er komt. Lijkt me een betere aanpak dan eerst weer af te wachten tot iedereen het weet, en het dan daar op te gaan aanpassenquote:Op zondag 4 juli 2010 14:57 schreef Cat22 het volgende:
Is het een idee om nu één of twee Zizi data te prikken en vervolgens een animo PM te doen naar de mensen waarvan we denken dat die dat ook leuk zouden vinden?
Sowieso ga ik er van uit dat de rest niet zonder ons bij ZiZi wil zittenquote:Op zondag 4 juli 2010 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar die 4/5/6 mensen willen ook wel naar ZiZi volgens mij. En aangezien je niet op 2 plekken tegelijkertijd kan zijn valt dan toch logischerwijs het weekend dat we een dag in ZiZi zitten al af voor Landal
Laatste weekend juli/eerste augustus ook niet?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:02 schreef Greys het volgende:
Ik kan geen enkele zaterdag meer in juli
Maar dan kunnen jullie eventueel gewoon gaan hoor, zo werkt dat nou eenmaal
En anders op een vrijdagavond? Maar dan is niemand er voor half acht denk ik, eten we wat later. Is ook niet handig voor de mensen die met het OV terug moeten, dan moet je alweer zo snel weg.
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Laatste weekend juli/eerste augustus ook niet?
Ik ben de dag na jou jarigquote:Op zondag 4 juli 2010 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Zowel zaterdag 31 juli als zondag 1 augustus kan ik nog
Ik ben de dag er na jarig, maar dat vier ik toch niet
Nou niet om een van beide buiten te sluiten, maar dat is dan toch gewoon maar zoquote:Op zondag 4 juli 2010 15:07 schreef Greys het volgende:
Oh ja dan is Cat weer op vakantie
Nou, dat wordt dus helaas pas augustus voor ZiZi. Hoewel Goodbye dan weer op vakantie is haast heel augustus. Mweh
Maar goed, ZiZi hoeft toch niet VOOR Landal. Kan ook ernaquote:Op zondag 4 juli 2010 15:07 schreef Greys het volgende:
Oh ja dan is Cat weer op vakantie
Nou, dat wordt dus helaas pas augustus voor ZiZi. Hoewel Goodbye dan weer op vakantie is haast heel augustus. Mweh
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou niet om een van beide buiten te sluiten, maar dat is dan toch gewoon maar zoOok als jullie het in een weekend willen doen dat ik niet kan; so be it.
100% score lukt toch nooit
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar goed, ZiZi hoeft toch niet VOOR Landal. Kan ook erna
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou plannen jullie dan lekker een zaterdag dat ik niet kan, echt, vind ik niet erg
Dan ga ik wel weer mee naar Landal
Zie Ll, het is net als de vorige meet, wij eindigen met zijn 2en...quote:Op zondag 4 juli 2010 15:09 schreef Cat22 het volgende:
Zizi mag best zonder mij hoor.Ik vind het haske gezellig maar het is weer een eindje rijden en zou sowieso in een drukke periode vallen. Dus als iedereen dat weekend kan, gewoon plannen!
Maar dan heb ik wel dibs op de datum voor het weekendje.
Ik weet toch heul niet hoe!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |