quote:Op zondag 4 juli 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
ML UITLEG HIERONDER:
----------------------
Nou, toucheren met zo'n lans als Ll beschreef is niet "beentjes over elkaar"-gedachten bij mij heurquote:Op zondag 4 juli 2010 12:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
tsja toucheren 1 en toucheren 2 met elkaar vergelijken is een tikkie "auw, beentjes over elkaar nu!"
Ja niet ZO toucheren. Maar in weze is het toch ook toucherenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
tsja toucheren 1 en toucheren 2 met elkaar vergelijken is een tikkie "auw, beentjes over elkaar nu!"
Jammer dat ze niet gaan waterfietsen.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:17 schreef Greys het volgende:
Toch een tof gezicht, die Tour door Rotterdam enzo
Ben benieuwd naar de stukken door Zeeland, over alle bruggen!
Geen vuvuzelas op plekken painten die ik ook niet zou doenquote:
Ik zit ook te kijken maar ik herken niks dusquote:
quote:
quote:
Er was ook wel heel veel politie op de been hoor. Vrijdagavond al rond zuidplein echt overal politie, patrouilles bij het parkoers en in het Zuiderpark stond er bij iedere hoek een busje ME, maar er was echt allerlei volk (de Turken stonden het hardste 'HOLLAND! HOLLAND!' te gillen bij de 1-1quote:Op zondag 4 juli 2010 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje wel ja.
Maar hij mag hier ook wel trots op zijn als Burgemeester
Het is allemaal perfect verlopen natuurlijk.
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er was ook wel heel veel politie op de been hoor. Vrijdagavond al rond zuidplein echt overal politie, patrouilles bij het parkoers en in het Zuiderpark stond er bij iedere hoek een busje ME, maar er was echt allerlei volk (de Turken stonden het hardste 'HOLLAND! HOLLAND!' te gillen bij de 1-1) en niks geen rellen.
Job drinkt theequote:
quote:
Herken jij alles dan?quote:
Ik ben twee keer in Rotterdam geweestquote:Op zondag 4 juli 2010 12:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken maar ik herken niks dus
Oeh, dat stukje ken ik ook!quote:Op zondag 4 juli 2010 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ze gaan geloof ik nu zo via Charlois de A15 over en dan richting Hellevoetsluis en de eilanden
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ze gaan geloof ik nu zo via Charlois de A15 over en dan richting Hellevoetsluis en de eilanden
Ik rij vooral wel eens langs, daar ken ik het vanquote:
quote:
Die beelden van net wel ja. Dat was gewoon de maas met de havens en in de verte de Erasmusbrug / centrum.quote:
Nee Kinderdijk ligt meer richting Gorinchemquote:Op zondag 4 juli 2010 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zag ik net nou ook een stukje Kinderdijk met de molens enzo waar ze langs komen?
Ik weet nooit zo goed waar Kinderdijk ligt
Ze hebben al gezegd dat de meeste renners zich gaan vergissen in de wind aan de Zeeuwse Kust *insert Blof melodietje* dus ik ben benieuwd
Ik kom er echt nooit, ook niet als ik naar Zeeland ga, dan gaat het sneller over Brabant.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik rij vooral wel eens langs, daar ken ik het van
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
De overzichtsbeelden waren echt van de Maas en het Nieuwe Luxor en de brug enzo
In elk geval heel herkenbare stukken.
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik rij vooral wel eens langs, daar ken ik het van
Stukje bij Rhoon/Hoogvliet?quote:Op zondag 4 juli 2010 12:31 schreef Greys het volgende:
Oh ik zag molens, dus waar was dat dan?
En altijd zo raar voor mijn gevoel... driekwart rijdt nog haast op de Erasmusbrug en de rest rijdt al twee minuten er voor. Ik vergeet soms even dat het nog 230 km. duurt en dan daarna nog weken
QFTquote:Op zondag 4 juli 2010 12:32 schreef Greys het volgende:
Wel allemachtig....
"Ouwe knarren, van 35/36"
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:32 schreef Greys het volgende:
Wel allemachtig....
"Ouwe knarren, van 35/36"
quote:
Jawel, ik wilde ook wat roepen maar zat de route te bekijken. Ze gaan zo over Rhoon/Poortugaal/Hoogvliet/Spijkenisse/Hellevloetsluis naar Zeeland, dus die molens zullen ergens in die eerste dorpjes gestaan hebben. Langs de Oude Maas ofzoquote:Op zondag 4 juli 2010 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat erg
Ik had ook meteen een opmerking van Ll verwacht, maar die luisterde niet goed denk ik
Ik hoorde hem wel en had ook wel verwacht dat Ll zou inkoppenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat erg
Ik had ook meteen een opmerking van Ll verwacht, maar die luisterde niet goed denk ik
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, ik wilde ook wat roepen maar zat de route te bekijken. Ze gaan zo over Rhoon/Poortugaal/Hoogvliet/Spijkenisse/Hellevloetsluis naar Zeeland, dus die molens zullen ergens in die eerste dorpjes gestaan hebben. Langs de Oude Maas ofzo
Ze hebben wel oortjes hoor. Maar ze gaan er denk ik van uit dat ze zich wel stukrijden ofzo. Ik weet 't niet. Ik hou helemaal niet van wielrennen, het duurt zo langquote:Op zondag 4 juli 2010 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke!
Echt enige beelden zo he, met dat publiek
En dat peloton maar babbelen en keuvelen en die hebben niet echt in de gaten dat die drie al zo ver vooruit zijn volgens mij? Of zouden ze oortjes hebben? Of Kemkers langs de kant met een bord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |