quote:Op zondag 4 juli 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
ML UITLEG HIERONDER:
----------------------
Nou, toucheren met zo'n lans als Ll beschreef is niet "beentjes over elkaar"-gedachten bij mij heurquote:Op zondag 4 juli 2010 12:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
tsja toucheren 1 en toucheren 2 met elkaar vergelijken is een tikkie "auw, beentjes over elkaar nu!"
Ja niet ZO toucheren. Maar in weze is het toch ook toucherenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
tsja toucheren 1 en toucheren 2 met elkaar vergelijken is een tikkie "auw, beentjes over elkaar nu!"
Jammer dat ze niet gaan waterfietsen.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:17 schreef Greys het volgende:
Toch een tof gezicht, die Tour door Rotterdam enzo
Ben benieuwd naar de stukken door Zeeland, over alle bruggen!
Geen vuvuzelas op plekken painten die ik ook niet zou doenquote:
Ik zit ook te kijken maar ik herken niks dusquote:
quote:
quote:
Er was ook wel heel veel politie op de been hoor. Vrijdagavond al rond zuidplein echt overal politie, patrouilles bij het parkoers en in het Zuiderpark stond er bij iedere hoek een busje ME, maar er was echt allerlei volk (de Turken stonden het hardste 'HOLLAND! HOLLAND!' te gillen bij de 1-1quote:Op zondag 4 juli 2010 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje wel ja.
Maar hij mag hier ook wel trots op zijn als Burgemeester
Het is allemaal perfect verlopen natuurlijk.
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er was ook wel heel veel politie op de been hoor. Vrijdagavond al rond zuidplein echt overal politie, patrouilles bij het parkoers en in het Zuiderpark stond er bij iedere hoek een busje ME, maar er was echt allerlei volk (de Turken stonden het hardste 'HOLLAND! HOLLAND!' te gillen bij de 1-1) en niks geen rellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |