Misschien heb je tijdens het (erg lange) voorspel wat teveel op haar gefocused. Als je maar een halve, of geen erectie hebt, gaat 'ie er ook erg moeilijk in. En er met moeite 2 vingers in krijgen is prima, de meeste meiden waar ik het van weet hebben het liefst gewoon 1 vinger, en meer is al snel vervelend/pijnlijk. Dat moet je niet als maatstaf nemen.
Ze moet inderdaad nat zijn (beffen is sowieso prima manier om dat te bereiken, en als laatste redmiddel het eerder genoemde glijmiddel) en jij zal een erectie moeten hebben. Een condoom om moeten doen kan dan flink vervelend zijn, maar toch maar doen! Laat haar het anders doen, dat kan ook geil zijn, en net zoals zij misschien ff gebeft moet worden, zal pijpen van haar ook niet een nadelig effect hebben op je erectie

Last but not least, je kan grotere condooms proberen, als je voor het omdoen v.h. condoom geen problemen had om een tijdje een erectie te houden. Dat bleek bij mij ook het probleem toen ik in een soortgelijke situatie zat, terwijl ik niet echt het idee had dat een standaardcondoom te klein zou zijn.
Edit: en om ff te verduidelijken: bij een paar uur voorspel is het normaal om een groot deel v.d. tijd geen erectie te hebben, daar is niks mis mee. Maar het zou geen probleem moeten zijn om dan weer een erectie te krijgen als ze goed haar best ervoor doet