Dat zou heel goed kunnenquote:Op zondag 4 juli 2010 13:55 schreef Strychnos het volgende:
Op het moment suprême was je vriendin gewoon te zenuwachtig waardoor ze verkrampte.
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
Een voorspel van een paar uur? Dan houdt de wildste rivier op met stromen.
Ik voorspel dat dit een nuttige tip isquote:Op zondag 4 juli 2010 19:50 schreef conleche het volgende:
[..]! Hardop.
Gewoon veel en vaak doen! En zodra ze nat is kan je het wel proberen hoor, dan hoef je niet nog een uur te voorspellen. Hoewel heel bewonderingswaardig!!
Behalve natuurlijk als mevrouw er niks van bakt. Ask me how I know.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:43 schreef Treebeard6 het volgende:
Meestal is je lul dan ook op z'n hardst
serieus dan baal je wel.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:05 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Behalve natuurlijk als mevrouw er niks van bakt. Ask me how I know.
....
(Aan de andere kant: doe maar niet.)
wat liefffquote:Op zondag 4 juli 2010 21:12 schreef erodome het volgende:
Gebeurd wel vaker dat "het" niet lukt de eerste keer, niets om je druk over te maken.
Het is misschien handig om het condoom gebeuren een beetje in het spelen te betrekken zodat je stijf blijft en probeer het verder gewoon zo leuk en ontspannen mogelik te houden, dan lukt het vanzelf.
Het is best spannend zo'n eerste keer met elkaar, dus gewoon wat geduld, veel spelerij en liefheid dan komt het allemaal goed.
Baasquote:Op zondag 4 juli 2010 21:15 schreef Treebeard6 het volgende:
[..]
wat liefffIk stak hem er gewoon in: BAM
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:23 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Baas![]()
Vond zij het ook lekker, of was er een doekje nodig tegen het bloeden?
Goeie voorspel van een paar uur met liefde is het weer niet goed. Wat een zeikwijf ben je ook!quote:Op zondag 4 juli 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
het viel mee hoe ze bloeddequote:Op zondag 4 juli 2010 21:23 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Baas![]()
Vond zij het ook lekker, of was er een doekje nodig tegen het bloeden?
Tja pakkende tekst, in dit verband ook wel droog, en dat geeft het probleem van Ts weer.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
selectief quoten, kloonquote:
WTF ben je écht bij een prostituee geweest ..quote:Op zondag 4 juli 2010 21:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik denk dat je eerst een goede stijve moet hebben voordat je die condoom omdoet. Ik ben bij een prosituee geweest en voordat mijn gereedschap goed stijf was trok dat kleine tjechische meisje aan mijn pielemans en deed er een condoom omheen die ook nogeens knelde.. tsja... Voorderest ben ik nu ook pro veel voorspel dus ik vind ts best wel een held.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |