Net als "Waar we" topicsquote:
Lekker altijd die racistische provinciaaltjesquote:suri's, marokkanen en ander genetisch afval
Mooie sluitpost. Je vergeet alleen iets.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:32 schreef zquing het volgende:
verkapt kijk mij in een of ander waardeloos kutgehucht wonen en jaloers zijn op amsterdammers topic
Als amsterdammer kan ik dit topic natuurlijk niet dicht gooien, dat zou partijdig zijn enzoquote:Op zondag 4 juli 2010 11:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mooie sluitpost. Je vergeet alleen iets.
Hij verhuurt ze anders wel.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:33 schreef zquing het volgende:
baan in amsterdam gezien, te veel reistijd?
TS kan geen woning vinden in amsterdam
HOU ONZE EER HOOG en doe hetquote:Op zondag 4 juli 2010 11:37 schreef zquing het volgende:
[..]
Als amsterdammer kan ik dit topic natuurlijk niet dicht gooien, dat zou partijdig zijn enzo
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:34 schreef wise het volgende:
Tja, Amsterdam. Die zitten met hun gedachten nog in de jaren 40. Bang voor de razzia's. Tevens ook een bouwput netzoals broer Rotterdam. Bij beide wordt je al verwelkomt op CS door de bouwkuilen en door een gross van zwarte mensen.
Amsterdam kunnen ze beter Nieuw-Amsterdam noemen dankzij de vele Nieuwe-Nederlanders die er wonen. Wat een schijtstad. Komt het niet door de proletarische inwoners, dan wel door het legioen aan vliegende ratten dat daar rond zweeft. En dan de befaamde grachten met die ene duiker erin. Wat een meursloot zeg. Het stinkt zo dat zelfs de hoeren weggaan uit de wallen. Is toch niet te geleuven. Hoofdstad van Nederland? laat me niet lachen.
Dat kan niet want er bestaat al een plaats in Nederland die Nieuw Amsterdam heetquote:Op zondag 4 juli 2010 11:34 schreef wise het volgende:
Tja, Amsterdam. Die zitten met hun gedachten nog in de jaren 40. Bang voor de razzia's. Tevens ook een bouwput netzoals broer Rotterdam. Bij beide wordt je al verwelkomt op CS door de bouwkuilen en door een gross van zwarte mensen.
Amsterdam kunnen ze beter Nieuw-Amsterdam noemen dankzij de vele Nieuwe-Nederlanders die er wonen. Wat een schijtstad. Komt het niet door de proletarische inwoners, dan wel door het legioen aan vliegende ratten dat daar rond zweeft. En dan de befaamde grachten met die ene duiker erin. Wat een meursloot zeg. Het stinkt zo dat zelfs de hoeren weggaan uit de wallen. Is toch niet te geleuven. Hoofdstad van Nederland? laat me niet lachen.
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Eens met klacht.
Geboren en getogen A'dammers zijn tof, importboertjes zijn ronduit kut en verzieken het straatbeeld.
Studentesquote:Op zondag 4 juli 2010 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook niet helemaal eens, er is echt helemaal niets mis met de hele groepen prachtige studentes die elk jaar een leuke studie komen doen hier en dan (oa) bij mij op het callcentre komen werken.
Als je een hardwerkende weldenkende Nederlander bent, hoef je en mag je niet eens een sociale huurwoningquote:Op zondag 4 juli 2010 11:28 schreef Leonidas82 het volgende:
Extra klacht: pauperallochtonen die massaal alle goedkope sociale huurwoningen bezet houden, zodat weldenkende en hardwerkende Nederlanders 10 jaar mogen wachten![]()
quote:
Vrouwen vallen in de categorie neukbaar (technisch gezien althans) en vallen in dat opzicht buiten de vergelijking.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook niet helemaal eens, er is echt helemaal niets mis met de hele groepen prachtige studentes die elk jaar een leuke studie komen doen hier en dan (oa) bij mij op het callcentre komen werken.
Ben meer van de scholierenquote:
Dat. Ga hamburgers flippen, TS.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:35 schreef Cheiron het volgende:
Lekker altijd die racistische provinciaaltjes
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:48 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Vrouwen vallen in de categorie neukbaar (technisch gezien althans) en vallen in dat opzicht buiten de vergelijking.
Alleen die bekakte 'erretjes' worden enigszins vermoeiend. En dan komen we inderdaad op dat geveinsde kosmopolitische... Met je lul erin merk je er weinig van, maar daarbuiten....
Meisjes zijn vrijgesteld van dergelijke zaken.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, die heb je onder Amsterdamsen ook. Ik vind het echt een verrijking, en nee, ik ga echt niet heel mans lopen patsen oid, maar op mijn werk is het echt een schitterende mix hoor. Heel veel van die mooie meisjes uit de provincie.
Een beetje domme scholiere die twee keer is blijven zitten...quote:En scholieren gaat me echt tever qua leeftijd.
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:55 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Meisjes zijn vrijgesteld van dergelijke zaken.
[..]
Een beetje domme scholiere die twee keer is blijven zitten...
quote:En het leukste is:
Dat Friezen nooit over de randstad klagen, maar andersom er structureel geklaagd wordt over het Friese volk en hun prachtige Provincie.
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:57 schreef Leonidas82 het volgende:
achja,
als jullie kunnen leven met het feit dat je te veel hypotheek betalen of een dikke huur voor je 'te kleine' etage in Amsterdam-Noord of weet ik veel, terwijl je laaggeletterde niets-presterende Marokkaanse buurman datzelfde huis nagenoeg gratis krijgen door de sociale woningbouw, be my guest.
Vrolijke vriend, waar de FUCK heb je het over?quote:Op zondag 4 juli 2010 11:57 schreef Leonidas82 het volgende:
achja,
als jullie kunnen leven met het feit dat je te veel hypotheek betalen of een dikke huur voor je 'te kleine' etage in Amsterdam-Noord of weet ik veel, terwijl je laaggeletterde niets-presterende Marokkaanse buurman datzelfde huis nagenoeg gratis krijgen door de sociale woningbouw, be my guest.
ik klaag toch ook niet over de randstad klapjostie. Ik klaag over onze hoofdstad, je weet wel, dat geweldige geslaagde multiculturele pareltje.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:57 schreef neen het volgende:
O nog even uit mensen die over Friesland klagen ook van TS:
[..]
[..]
Van afgunstig in het leven staan word je lelijk.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:57 schreef Leonidas82 het volgende:
achja,
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:00 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
ik klaag toch ook niet over de randstad klapjostie. Ik klaag over onze hoofdstad, je weet wel, dat geweldige geslaagde multiculturele pareltje.
Noord is dan ook geen Amsterdam.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:57 schreef Leonidas82 het volgende:
achja,
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van afgunstig in het leven staan, word je lelijk.
quote:
quote:
Amsterdam is dan ook gewoon een kutstad, niks te beleven enzoquote:Op zondag 4 juli 2010 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik als Amsterdammer heb ook genoeg te klagen over de stad hoor.
maar die pathetische, jaloerse "argumenten" die uit de provincie komen zijn altijd zo triest.
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:09 schreef Copycat het volgende:
Ik kan mezelf soms nog wel eens voor mijn hoofd slaan dat ik omwille van 'de liefde' Amsterdam na tien jaar achter me heb gelaten om terug naar de provincie te gaan.
Naïeve ik.
Idd, mensen die op basis van het Damrak en enge verhalen concluderen dat het een criminele bouwput isquote:Op zondag 4 juli 2010 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik als Amsterdammer heb ook genoeg te klagen over de stad hoor.
maar die pathetische, jaloerse "argumenten" die uit de provincie komen zijn altijd zo triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |