Zoeken niet hoor, vinden welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:46 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom ga je daar niet meteen wonen? In het noorden is werk zoeken sowieso lastig.
quote:
Dat dat is neem ik aan in werktijd? Is natuurlijk anders als dat niet zo is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:46 schreef Rekkie het volgende:
Oh reis elke dag minimaal 1,5 uur naar klanten en dat doe ik al 4 jaar met veel plezier.
1,5 uur vind ik een peuleschilletje
In Friesland zijn er genoeg banen, zeker wat ik zoek (arbeidsbemiddeling, mijn achtergrond is HRM). De baan die ik op het oog heb, is bij een internationaal headhunterskantoor met een dik salaris en internationale kansen. De voertaal op het kantoor is ook Engels. Ze hebben nu een aantal startersfuncties beschikbaar. Dusja, dat lijkt me wel wat!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:46 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom ga je daar niet meteen wonen? In het noorden is werk zoeken sowieso lastig.
Werktijd? Was het maar zo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:49 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat dat is neem ik aan in werktijd? Is natuurlijk anders als dat niet zo is.
Voor een leuke baan zou ik het over hebben. Tenzij je natuurlijk een soortgelijke baan dichterbij kan krijgen.
Die anderhalve uur wordt wel wat langer als je in de ochtendspits de stad in moet en in de avondspits er weer uit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:44 schreef Leonidas82 het volgende:
Wie reist er tussen 1 uur en 1,5 uur voor zijn werk (dus 3 uur reistijd per dag?). Hoe bevalt de lange reistijd, is het het waard?
Ik heb een geweldige startersbaan in Amsterdam gezien, maar woon zelf in leeuwarden. Is dat qua reistijd wel te overzien? Van Leeuwarden naar Amsterdam is 1,5 uur met de auto.
Dus je moet voor je baas naar verschillende klanten rijden in eigen tijd? Of ben je soms eigen baas?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Werktijd? Was het maar zo.
Ik rij 's ochtends om 5/6 uur van huis en dan begint mijn werkdag nog niet hoor.
's middags rij ik om 17:00 uur weer naar huis en dan eindigt mijn dag ook gewoon, ondanks dat ik dan nog naar huis moet rijden of het hotel
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:51 schreef ach het volgende:
Ik ben recent van 1.5 uur naar 1.10 uur gegaan en dit bevalt zo dat ik het terug wil brengen naar 30 minuten en verder nooit meer van mijn leven een baan zoeken waarbij ik langer dan 30 minuten per reis onderweg ben.
1.5 uur is te doen maar na 2 jaar was ik het aardig zat door het vroege opstaan en laat thuiskomen waardoor je niet veel vrije tijd overhoudt.
ik werk al een jaar of 8 met 45 min reis naar de zaak, en dan gemiddeld 1 uur reistijd naar de klant.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:50 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
In Friesland zijn er genoeg banen, zeker wat ik zoek (arbeidsbemiddeling, mijn achtergrond is HRM). De baan die ik op het oog heb, is bij een internationaal headhunterskantoor met een dik salaris en internationale kansen. De voertaal op het kantoor is ook Engels. Ze hebben nu een aantal startersfuncties beschikbaar. Dusja, dat lijkt me wel wat!
Ik ben alleen benieuwd of elke dag 3 uur reistijd me niet gaat opbreken.
Nee ik ben geen eigen baas, ik ben weer werknemertquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:53 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dus je moet voor je baas naar verschillende klanten rijden in eigen tijd? Of ben je soms eigen baas?
Maar je reist dus voor je baas (immers geen woon/werkverkeer maar werk/klantverkeer) in je eigen tijd? Vreemd..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee ik ben geen eigen baas, ik ben weer werknemert
Ja klopt dat doe ik, vreemd dat jij op basis van deze geringe gegevens dit als 'vreemd' kunt bestempelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:56 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Maar je reist dus voor je baas (immers geen woon/werkverkeer maar werk/klantverkeer) in je eigen tijd? Vreemd..
Leg dan uit waarom het niet vreemd is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja klopt dat doe ik, vreemd dat jij op basis van deze geringe gegevens dit als 'vreemd' kunt bestempelen.
hoe gering ook. het blijft raar om in de tijd die de baas zou moeten kunnen factureren te moeten reizen op eigen kosten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja klopt dat doe ik, vreemd dat jij op basis van deze geringe gegevens dit als 'vreemd' kunt bestempelen.
Ik heb er voor getekend, ik krijg veel salaris, ik heb een leaseautoquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:01 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Leg dan uit waarom het niet vreemd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |