abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83471246
Wie reist er tussen 1 uur en 1,5 uur voor zijn werk (dus 3 uur reistijd per dag?). Hoe bevalt de lange reistijd, is het het waard?

Ik heb een geweldige startersbaan in Amsterdam gezien, maar woon zelf in leeuwarden. Is dat qua reistijd wel te overzien? Van Leeuwarden naar Amsterdam is 1,5 uur met de auto.
pi_83471333
Oh reis elke dag minimaal 1,5 uur naar klanten en dat doe ik al 4 jaar met veel plezier.

1,5 uur vind ik een peuleschilletje
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:46:58 #3
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_83471362
Waarom ga je daar niet meteen wonen? In het noorden is werk zoeken sowieso lastig.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_83471387
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:46 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom ga je daar niet meteen wonen? In het noorden is werk zoeken sowieso lastig.
Zoeken niet hoor, vinden wel
pi_83471445
zwaar kansloos om zo ver weg werk te zoeken....

vind ik dan....

wij hebben ook klanten die ver weg zitten, snap ook niet dat die niet een bedrijf zoeken die hetzelfde doet als wat wij doen maar dan bij hun in de buurt, kan me niet indenken dat wij voordeliger zijn dan...
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:48:41 #6
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_83471447
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:47 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Zoeken niet hoor, vinden wel
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_83471496
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:46 schreef Rekkie het volgende:
Oh reis elke dag minimaal 1,5 uur naar klanten en dat doe ik al 4 jaar met veel plezier.

1,5 uur vind ik een peuleschilletje
Dat dat is neem ik aan in werktijd? Is natuurlijk anders als dat niet zo is.

Voor een leuke baan zou ik het over hebben. Tenzij je natuurlijk een soortgelijke baan dichterbij kan krijgen.
pi_83471539
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:46 schreef Juicyhil het volgende:
In Friesland zijn er genoeg banen, zeker wat ik zoek (arbeidsbemiddeling, mijn achtergrond is HRM). De baan die ik op het oog heb, is bij een internationaal headhunterskantoor met een dik salaris en internationale kansen. De voertaal op het kantoor is ook Engels. Ze hebben nu een aantal startersfuncties beschikbaar. Dusja, dat lijkt me wel wat!

Ik ben alleen benieuwd of elke dag 3 uur reistijd me niet gaat opbreken.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:50:39 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_83471545
Niet te doen als je het mij vraagt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_83471563
Ik moest de afgelopen 2 jaar voor school elke dag 3 uur met de trein.
Het valt te doen maar je hebt wel enorme discipline nodig. Er zijn ook mensen die het afschuwelijk vinden.

Het hangt van jou als persoon af. Ik zou zeggen probeer het gewoon.
Ik ben een superster want ik drink jupiler!
pi_83471585
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:49 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dat dat is neem ik aan in werktijd? Is natuurlijk anders als dat niet zo is.

Voor een leuke baan zou ik het over hebben. Tenzij je natuurlijk een soortgelijke baan dichterbij kan krijgen.
Werktijd? Was het maar zo.

Ik rij 's ochtends om 5/6 uur van huis en dan begint mijn werkdag nog niet hoor.
's middags rij ik om 17:00 uur weer naar huis en dan eindigt mijn dag ook gewoon, ondanks dat ik dan nog naar huis moet rijden of het hotel
pi_83471617
Ik ben recent van 1.5 uur naar 1.10 uur gegaan en dit bevalt zo dat ik het terug wil brengen naar 30 minuten en verder nooit meer van mijn leven een baan zoeken waarbij ik langer dan 30 minuten per reis onderweg ben.

1.5 uur is te doen maar na 2 jaar was ik het aardig zat door het vroege opstaan en laat thuiskomen waardoor je niet veel vrije tijd overhoudt.
pi_83471668
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:44 schreef Leonidas82 het volgende:
Wie reist er tussen 1 uur en 1,5 uur voor zijn werk (dus 3 uur reistijd per dag?). Hoe bevalt de lange reistijd, is het het waard?

Ik heb een geweldige startersbaan in Amsterdam gezien, maar woon zelf in leeuwarden. Is dat qua reistijd wel te overzien? Van Leeuwarden naar Amsterdam is 1,5 uur met de auto.
Die anderhalve uur wordt wel wat langer als je in de ochtendspits de stad in moet en in de avondspits er weer uit.
pi_83471689
Maar goed het is natuurlijk heel erg persoonlijk, zoals je ziet vaar ik er prima bij maar zijn er genoeg lieden die er niet aan moeten denken.

Rij de afstand een paar keer en ervaar hoe het is.
Doe het op tijden dat je het zou doen als je er zou werken dus ook in de spits.
pi_83471710
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:51 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Werktijd? Was het maar zo.

Ik rij 's ochtends om 5/6 uur van huis en dan begint mijn werkdag nog niet hoor.
's middags rij ik om 17:00 uur weer naar huis en dan eindigt mijn dag ook gewoon, ondanks dat ik dan nog naar huis moet rijden of het hotel
Dus je moet voor je baas naar verschillende klanten rijden in eigen tijd? Of ben je soms eigen baas?
pi_83471731
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:51 schreef ach het volgende:
Ik ben recent van 1.5 uur naar 1.10 uur gegaan en dit bevalt zo dat ik het terug wil brengen naar 30 minuten en verder nooit meer van mijn leven een baan zoeken waarbij ik langer dan 30 minuten per reis onderweg ben.

1.5 uur is te doen maar na 2 jaar was ik het aardig zat door het vroege opstaan en laat thuiskomen waardoor je niet veel vrije tijd overhoudt.

dat dus....

en zo zijn er ook mensen die in eindhoven wonen maar in amsterdam 50 euro meer kunnen verdienen en dan gaan ze elke dag in de file staan op de a2...
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:54:20 #17
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_83471740
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:50 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

In Friesland zijn er genoeg banen, zeker wat ik zoek (arbeidsbemiddeling, mijn achtergrond is HRM). De baan die ik op het oog heb, is bij een internationaal headhunterskantoor met een dik salaris en internationale kansen. De voertaal op het kantoor is ook Engels. Ze hebben nu een aantal startersfuncties beschikbaar. Dusja, dat lijkt me wel wat!

Ik ben alleen benieuwd of elke dag 3 uur reistijd me niet gaat opbreken.
ik werk al een jaar of 8 met 45 min reis naar de zaak, en dan gemiddeld 1 uur reistijd naar de klant.
zit er niet zo mee.
zeker als je een baan hebt van 8:30 tot 17:00 is het geen probleem. (bij mij lopen de werkzaamheden regelmatig uit. dus het kost me veel vrijetijd dat ik wat verder weg woon. )

maar ach, liever iets doen wat je wil doen. en daarvoor wat muziek in de auto luisteren. als een kut baan die bij je om de hoek zit.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:54:29 #18
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_83471750
Heb zelf 3 kwartier heen en terug gehad, in werktijd maar het beviel me eigenlijk niet, heb het nu 3 minuten van me af...bevalt stukken beter
pi_83471766
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:53 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dus je moet voor je baas naar verschillende klanten rijden in eigen tijd? Of ben je soms eigen baas?
Nee ik ben geen eigen baas, ik ben weer werknemert
pi_83471841
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:54 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nee ik ben geen eigen baas, ik ben weer werknemert
Maar je reist dus voor je baas (immers geen woon/werkverkeer maar werk/klantverkeer) in je eigen tijd? Vreemd..
pi_83471884
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:56 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Maar je reist dus voor je baas (immers geen woon/werkverkeer maar werk/klantverkeer) in je eigen tijd? Vreemd..
Ja klopt dat doe ik, vreemd dat jij op basis van deze geringe gegevens dit als 'vreemd' kunt bestempelen.
pi_83471975
Ik woon ook in Leeuwarden. In de praktijk is 1,5 uur heel krap hoor voor de afstand Leeuwarden - Amsterdam. Helemaal als het ook nog druk is op de weg, dan zit je zo op de 2 uur. Ik zou er niet aan beginnen.
pi_83472101
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:57 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja klopt dat doe ik, vreemd dat jij op basis van deze geringe gegevens dit als 'vreemd' kunt bestempelen.
Leg dan uit waarom het niet vreemd is.
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:02:48 #24
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_83472166
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:57 schreef Rekkie het volgende:

[..]

hoe gering ook. het blijft raar om in de tijd die de baas zou moeten kunnen factureren te moeten reizen op eigen kosten.
(even wat beroepen daar gelaten waarbij je zelf kan bepalen hoeveel, hoelang je werkt zolang je je target maar haalt. das roepen een 9:00-17:00 baan. maar een baan hebben waar je baas het niet interesseert hoeveel je werkt als je maar doet waar je voor bent aan genomen )
pi_83472171
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:01 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Leg dan uit waarom het niet vreemd is.
Ik heb er voor getekend, ik krijg veel salaris, ik heb een leaseauto
Het is inherent aan het beroep
pi_83472232
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:02 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

hoe gering ook. het blijft raar om in de tijd die de baas zou moeten kunnen factureren te moeten rijzen op eigen kosten.
(even wat beroepen daar gelaten waarbij je zelf kan bepalen hoeveel, hoelang je werkt zolang je je target maar haalt. das roepen een 9:00-17:00 baan. maar een baan hebben waar je baas het niet interesseert hoeveel je werkt als je maar doet waar je voor bent aan genomen )
Sorry maar wat?

ik 'rijs' niet in de facturabele tijd van de baas.
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:08:12 #27
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_83472424
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:04 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Sorry maar wat?

ik 'rijs' niet in de facturabele tijd van de baas.
je hebt dus een beroep waarbij je een vast salaris krijgt voor je werkzaamheden.
waarbij je je target moet halen ongeacht hoelang je er mee bezig bent.
in plaats van dat je overuren krijgt uitbetaald krijg je een bonus als je ruim boven je target zit.
pi_83472584
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:08 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

je hebt dus een beroep waarbij je een vast salaris krijgt voor je werkzaamheden.
waarbij je je target moet halen ongeacht hoelang je er mee bezig bent.
in plaats van dat je overuren krijgt uitbetaald krijg je een bonus als je ruim boven je target zit.
Als dat al zo is, wat heeft dat met reizen van doen?
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:17:52 #29
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_83472805
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:11 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Als dat al zo is, wat heeft dat met reizen van doen?
niet veel.

jij kiest er zelf voor om te tekenen voor een baan waarbij je baas je desnoods naar Japan kan laten crossen in je mooie leasebak zonder dat je er een cent voor krijgt. en dat loop je hier even te verkondigen. en nu hoop je denk ik dat we medelijden met je krijgen.
en anders wel dat we je heel slim gaan vinden omdat je op een subtiele manier aan een dislect laat blijken dat hij niet geheel weet hoe hij worden moet spellen.

snap nog steeds niet wat de relevantie is van woon werk verkeer en werk naar klant verkeer ( waar sommige mensen geen cent voor zien) niet akkoord gaan met zo'n contract en probleem op gelost.

misschien volgende sollicitatie ronde wat meer voor je zelf opkomen als je je irriteert aan file rijden voor de baas zonder dat je er een cent voor ziet.
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:21:15 #30
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_83472929
Het wel of niet om kunnen gaan met zoveel reistijd is geheel persoonlijk. Zelf vind ik het heerlijk om auto te rijden, dus de reistijd kan mij niet lang genoeg zijn. Lekker na het werk naar huis toeren en eenmaal thuis zijn alle werk gedachten weer weg. En dat ene laatste telefoontje aan het einde van de dag kan ook mooi in de auto.
So we just called him Fred
pi_83472935
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:17 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

niet veel.

jij kiest er zelf voor om te tekenen voor een baan waarbij je baas je desnoods naar Japan kan laten crossen in je mooie leasebak zonder dat je er een cent voor krijgt. en dat loop je hier even te verkondigen. en nu hoop je denk ik dat we medelijden met je krijgen.
en anders wel dat we je heel slim gaan vinden omdat je op een subtiele manier aan een dislect laat blijken dat hij niet geheel weet hoe hij worden moet spellen.

snap nog steeds niet wat de relevantie is van woon werk verkeer en werk naar klant verkeer ( waar sommige mensen geen cent voor zien) niet akkoord gaan met zo'n contract en probleem op gelost.

misschien volgende sollicitatie ronde wat meer voor je zelf opkomen als je je irriteert aan file rijden voor de baas zonder dat je er een cent voor ziet.
Nee, duidelijk je snapt er geen drol van.
Maar dat had je ook met minder worden duidelijk kunnen maken hoor
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:24:57 #32
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_83473061
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:21 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nee, duidelijk je snapt er geen drol van.
Maar dat had je ook met minder worden duidelijk kunnen maken hoor
das waar. ik snap er niks van als mensen akkoord gaan met een contract waarbij ze voor de baas aan het rijden zijn zonder er een cent voor terug te krijgen.
pi_83473192
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:24 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

das waar. ik snap er niks van als mensen akkoord gaan met een contract waarbij ze voor de baas aan het rijden zijn zonder er een cent voor terug te krijgen.
Nee je hebt gelijk hoor, ik krijg er inderdaad niets voor terug, dat wil zeggen niet separaat.
Het is niet aan komen waaien hoor dat ik naar de klant toe moet
pi_83473223
vechten jullie je de discussie ff in een ander topic uit?

Dank

Dit topic gaat erover of 3 uur reistijd per dag te doen is (heen en terug). Dit is belangrijk, omdat ik sta te popelen te solliciteren.
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:31:04 #35
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_83473308
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:28 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nee je hebt gelijk hoor, ik krijg er inderdaad niets voor terug, dat wil zeggen niet separaat.
Het is niet aan komen waaien hoor dat ik naar de klant toe moet
dus je voelt je belangrijk voor het bedrijf. misschien wel de beste die er is. maar je krijgt er niet voor betaald.

slimme baas heb jij.

truste en werkse morgen. ik duik mijn nest in
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:32:12 #36
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_83473341
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:24 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

Ik snap niets van kortzichtige mensen als jij...

Ik rij ook regelmatig voor de baas in eigen tijd, maar daar staat wel een relatief hoger salaris tegenover, flexibele werktijden, gratis autorijden in privetijd, het pensioen wordt volledig door de werkgever en ik heb zelf invloed aan welke opdrachten ik meewerk.
Dan vind ik het niet erg om af en toe een paar uur in eigen tijd voor de baas te moeten rijden.
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:32:51 #37
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_83473371
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:28 schreef Leonidas82 het volgende:

Dank

Dit topic gaat erover of 3 uur reistijd per dag te doen is (heen en terug). Dit is belangrijk, omdat ik sta te popelen te solliciteren.
als je het een leuke baan lijkt. gewoon doen.
er zijn zat mensen die langer in de auto zitten.
mocht het niet bevallen. daar heb je je proeftijd voor. zoek je over een maand weer verder. en dan weet je dat het lange rijden niets voor je is.

bevalt het wel. gefeliciteerd met je baan. en veel suc-6
pi_83473389
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:31 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

dus je voelt je belangrijk voor het bedrijf. misschien wel de beste die er is. maar je krijgt er niet voor betaald.

slimme baas heb jij.

truste en werkse morgen. ik duik mijn nest in
Nee inderdaad, je snapt er weinig van.

Welterusten en sterkte morgen in de grote-mensenwereld!
pi_83473415
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:32 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Ik snap niets van kortzichtige mensen als jij...

Ik rij ook regelmatig voor de baas in eigen tijd, maar daar staat wel een relatief hoger salaris tegenover, flexibele werktijden, gratis autorijden in privetijd, het pensioen wordt volledig door de werkgever en ik heb zelf invloed aan welke opdrachten ik meewerk.
Dan vind ik het niet erg om af en toe een paar uur in eigen tijd voor de baas te moeten rijden.
Ah verklap het nou niet
pi_83473435
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:28 schreef Leonidas82 het volgende:

Dank

Heb je mijn reactie gezien.... probeer de rit eens!
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:37:52 #41
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_83473585
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:33 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ah verklap het nou niet
en welk deel denk je dat ik niet krijg dan?

als dit alles is om trots op te zijn
pi_83473693
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:34 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Heb je mijn reactie gezien.... probeer de rit eens!
vaak genoeg naar amsterdam gereden. Met 140/150 over de afsluitdijk razen ben je zo in Noord-Holland. Als het rustig op de weg is ben je even snel in A'dam. Probleem alleen is idd die files. Op werkdagen staat het bij Purmerend al goed vast, en ja, dan zit je zo op 2 uur heen. Ik zit ook nog met mijn auto. Het kantoor is gevestigd in Amsterdam-Centrum. Of regelt de werkgever een parkeerplek?
pi_83473728
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:37 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

en welk deel denk je dat ik niet krijg dan?

als dit alles is om trots op te zijn
Daar gaat het toch helemaal niet om..... doh.

Het gaat er om dat degene die bereid is te rijden voor de basis dit voor een dermate arbeidsvoorwaarden pakket doet, dat hij dit tevreden doet.

Ik krijg substantieel meer salaris dan toen ik nog op 1 locatie werkte.... de routine, de saaiheid.
Ik heb meer vrijheid, meer verantwoordelijkheid, een leaseauto waar ik onbeperkt privé in mag rijden.

Dat alles samen (en dit vind ik slechts een klein gedeelte van de 'voordelen') maakt het dat ik er totaal geen problemen mee heb om te reizen voor mijn werkgever.

Het kost me verder geen drol...
pi_83473757
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:41 schreef Leonidas82 het volgende:

Of regelt de werkgever een parkeerplek?
Daar zou ik maar niet op rekenen of je zou een directiefunctie moeten gaan bekleden.
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:44:07 #45
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_83473777
quote:

[..]

. Ik zit ook nog met mijn auto. Het kantoor is gevestigd in Amsterdam-Centrum. Of regelt de werkgever een parkeerplek?
daar zal ik niet op rekenen, parkeerruimte is schaars in Amsterdam. Bij de Amsterdamse vestiging van mijn werkgever moeten 1000 man ongeveer 250 parkeerplaatsen delen...
pi_83473784
quote:

[..]

vaak genoeg naar amsterdam gereden. Met 140/150 over de afsluitdijk razen ben je zo in Noord-Holland. Als het rustig op de weg is ben je even snel in A'dam. Probleem alleen is idd die files. Op werkdagen staat het bij Purmerend al goed vast, en ja, dan zit je zo op 2 uur heen. Ik zit ook nog met mijn auto. Het kantoor is gevestigd in Amsterdam-Centrum. Of regelt de werkgever een parkeerplek?
Tja dat hangt van de werkgever af..... mijn vorige werkgever had beperkte parkeerplaatsen en je kreeg een parkeerplaats als je voldoende 'punten' had gescoord.
Dat hing dan weer af van de afstand woon-werk, of je kon carpoolen, leasebak ja of nee etc etc.
  woensdag 30 juni 2010 @ 07:16:26 #47
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_83476344
Ik reis momenteel 5 uur op een dag (woon-werk) 2, 5 heen en terug. Over 2 weken ga ik verhuizen en wordt het een half uurtje met de fiets.

Het is te doen, hou wel rekening mee met de lange dagen en dat je doordeweeks weinig sociaal leven meer hebt. Zie het als een investering. Wellicht kun je ook 1 of meerdere dagen thuiswerken en dan hoef je nog maar 3-4 dagen te reizen
pi_83476885
Ik denk dat het gewoon voor iedereen heel persoonlijk is. Momenteel reis ik 1,5 uur heen en 1,5 uur terug. Wat naar mijn mening prima te doen is.

Mijn persoonlijke bovengrens ligt op 2 uur dus in totaal 4 uur reizen per dag. Langer dan dat is op zich te doen mits het tijdelijk is.

Maar ik ken daar en tegen ook mensen die gaan janken als ze langer dan 20 minuten moeten reizen
Profiel opgeheven.
pi_83477223
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:51 schreef ach het volgende:

Dit geldt voor mij ook. Ik woon in Arnhem, werk in Amsterdam. Op zich is het goed te doen met het ov, directe verbinding, maar het kost wel veel vrije tijd en dat vind ik af en toe best jammer. Ik zou er niet nog een keer voor kiezen. Aan de andere kant, reizen collega's van mij deze afstand al ruim 20 jaar.
  woensdag 30 juni 2010 @ 08:43:59 #50
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_83477406
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:44 schreef Leonidas82 het volgende:
Als de baan echt zo goed is is het dat altijd waard.
quote:
1,5 uur? Dan rijd je echt snel.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')