abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83670775
quote:
Op maandag 5 juli 2010 08:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het is helemaal niet sneu, als je alliance speelt dan zegt dat heel veel over hoe je bent (dat je homo bent bijvoorbeeld)
....maar horde heeft geen gnomes
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_83671734
quote:
Op zondag 4 juli 2010 23:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zoenen op een eerste date vind ik trouwens absoluut niet raar, "zoiets doe je niet" in deze context daarentegen wel.
Mijn sarcasme komt nooit zo goed over

Zoenen op een eerste date vind ik ook niet raar (hoewel dat voor mij ook direct de grens is), maar gezien hij zo zenuwachtig was en ik, naar verluid, moeilijk te peilen ben, kan ik me heel erg goed voorstellen dat hij een kus op de mond niet aandurfde. Daarnaast vind ik het in dit geval eigenlijk ook wel wat hebben om het rustig aan te doen

Overigens kreeg ik vanochtend een smsje
Sarcasme. Herken het.
  maandag 5 juli 2010 @ 10:13:52 #153
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83672050
Ik zit na adviezen van hier nu alweer een tijdje op PaiQ. Vroeger (5 jaar gelee oid?) was ik er ook te vinden toen het nog in beta was, maar nu lijkt het wel verbeterd te zijn. Gisteren nog een online speeddate gehad met een leuke meid die 95% met mij matcht volgens PaiQ, en ook nog lekker dichtbij woont. Dus wie weet.. .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83678232
heb me ex ontmoet op WoW

ben een meisje btw
pi_83678762
quote:
Op maandag 5 juli 2010 10:02 schreef Spirit82 het volgende:

Zoenen op een eerste date vind ik ook niet raar (hoewel dat voor mij ook direct de grens is), maar gezien hij zo zenuwachtig was en ik, naar verluid, moeilijk te peilen ben, kan ik me heel erg goed voorstellen dat hij een kus op de mond niet aandurfde. Daarnaast vind ik het in dit geval eigenlijk ook wel wat hebben om het rustig aan te doen

Overigens kreeg ik vanochtend een smsje
Je date klinkt lief!

Ik kan deze week een date hebben, maar hij gaat daarna voor een maand weg Weet niet zo goed of ik het moet doen of niet. Aan de ene kant wil ik wel graag ontdekken of het überhaupt wel klikt in het echt, maar het lijkt het me lastig indien ik hem echt leuk blijk te vinden, en hem dan ruim een maand niet te zien. In een maand kan veel veranderen natuurlijk. Aan de andere kant is er een grotere kans dat het contact verwatert als we niet voor zijn vakantie ontmoeten.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_83679872
quote:
Op maandag 5 juli 2010 13:29 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Je date klinkt lief!

Ik kan deze week een date hebben, maar hij gaat daarna voor een maand weg Weet niet zo goed of ik het moet doen of niet. Aan de ene kant wil ik wel graag ontdekken of het überhaupt wel klikt in het echt, maar het lijkt het me lastig indien ik hem echt leuk blijk te vinden, en hem dan ruim een maand niet te zien. In een maand kan veel veranderen natuurlijk. Aan de andere kant is er een grotere kans dat het contact verwatert als we niet voor zijn vakantie ontmoeten.
Ja he??

Ik zeg: gewoon doen!!
Sarcasme. Herken het.
  maandag 5 juli 2010 @ 14:00:44 #157
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83680021
Gewoon afspreken inderdaad, zoiets moet je altijd op 'het momentum' doen. Na die maand is het moment eigenlijk weer weg, behalve als je elkaar -idd- leuk vindt en eens af en toe blijft smsen.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 5 juli 2010 @ 14:13:22 #158
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83680528
quote:
Op maandag 5 juli 2010 13:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja he??

Ik zeg: gewoon doen!!
Zeg, doe es niet zo verliefd
pi_83680599
quote:
Op maandag 5 juli 2010 14:13 schreef Neelix het volgende:

[..]

Zeg, doe es niet zo verliefd
Ik kan er niks aan doen

Het gebeurt bij mij niet zo vaak dat ik iemand leuk vind tijdens een date.. Laatst keer is alweer een jaar geleden En nu zit ik de hele tijd op mn telefoon te kijken of ik al een nieuw smsje heb. Ik voel me net een puber
Sarcasme. Herken het.
  maandag 5 juli 2010 @ 14:16:54 #160
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83680684
quote:
Op maandag 5 juli 2010 14:15 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik kan er niks aan doen

Het gebeurt bij mij niet zo vaak dat ik iemand leuk vind tijdens een date.. Laatst keer is alweer een jaar geleden En nu zit ik de hele tijd op mn telefoon te kijken of ik al een nieuw smsje heb. Ik voel me net een puber
Ik ken het gevoel ook maar al te goed hoor...

Sinds een maand aan het daten met een leuke meid en dat gaat ook supergoed!
  maandag 5 juli 2010 @ 14:19:56 #161
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83680820
quote:
Op maandag 5 juli 2010 14:15 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik kan er niks aan doen

Haha, wat schattig.
Gourmetten of steengrillen?
pi_83680847
quote:
Op maandag 5 juli 2010 14:16 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ik ken het gevoel ook maar al te goed hoor...

Sinds een maand aan het daten met een leuke meid en dat gaat ook supergoed!
Sarcasme. Herken het.
pi_83681042
Ik heb m'n profiel op Paiq ook maar weer eens geactiveerd. Was er al meer dan 2 jaar niet meer geweest, kijken hoe die site zich heeft ontwikkeld in de loop der jaren
A mind with a heart of it's own
  maandag 5 juli 2010 @ 14:26:37 #164
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83681082
quote:
Op maandag 5 juli 2010 13:29 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Je date klinkt lief!

nouja aan jouw fotoboek te zien moet jij sowieso geen moeite hebben om een vriendje te vinden, daar heb je in principe geen datingsite voor nodig .
't is dat je uit assen komt .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 5 juli 2010 @ 14:27:56 #165
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83681135
quote:
Op maandag 5 juli 2010 14:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Mja, gaat zelfs zo goed dat we laatst een heel serieus (positief) gesprek hebben gehad of we niet te snel gaan.
Contact leggen via een datingsite zorgt er toch voor dat je met een heel andere insteek begint en al snel heel hard kan gaan, zeker als het in het begin goed klikt.

Hoe ervaren jullie dat?
pi_83681163
quote:
Op maandag 5 juli 2010 14:26 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nouja aan jouw fotoboek te zien moet jij sowieso geen moeite hebben om een vriendje te vinden, daar heb je in principe geen datingsite voor nodig .
't is dat je uit assen komt .
En waar kan jij gekeurd worden?!
Sarcasme. Herken het.
pi_83681209
quote:
Op maandag 5 juli 2010 14:27 schreef Neelix het volgende:

[..]

Mja, gaat zelfs zo goed dat we laatst een heel serieus (positief) gesprek hebben gehad of we niet te snel gaan.
Contact leggen via een datingsite zorgt er toch voor dat je met een heel andere insteek begint en al snel heel hard kan gaan, zeker als het in het begin goed klikt.

Hoe ervaren jullie dat?
Mn ex gaat over een maand samenwonen met een tof wijf die hij in januari heeft ontmoet via een datingsite. Als het goed voelt, why wait?

Verder kan ik er niet over meepraten gezien er nog nooit iets serieus bij mij voort is gekomen uit een date via een site (wie weet gaat dit de eerste keer zijn )
Sarcasme. Herken het.
pi_83682796
quote:
Op maandag 5 juli 2010 13:15 schreef Latina-Loca het volgende:
heb me ex ontmoet op WoW

ben een meisje btw
Kennen we elkaar?
pi_83690310
quote:
Het is helemaal niet sneu, als je alliance speelt dan zegt dat heel veel over hoe je bent (dat je homo bent bijvoorbeeld)

Toen ik nog vrijgezel was kwam ik een erg toffe gozer tegen waar ik echt gezellig mee heb zitten kletsen (lees: flirten). Bleek hij nog wow te spelen ook! Een paladin. Human. En een hunter. Female night elf. Zelden zo snel afgeknapt op iemand die ik aanvankelijk leuk vond
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_83690407
Ik zit nu ook al 3 weken met een meid te chatten van rp op zich een aardig iemand maar ik wil niet te lang chatten met dit warme weer en elke keer als ik een chat gesprek af wil spreken doet ze van het komt wel.
Ik zit er over na te denken een ultimatum te stellen. De vorige keer ging dat gruwelijk mis na 2mnd en die wou niks meer van mij weten. Daar had ik achteraf wel een beetje spijt van maar op dat moment niet. Ik ben met nog 2 aan het chatten maar deze vind ik het leukste maar ik heb geen zin om met dit warme weer telkens te gaan chatten, we hebben ondertussen 4 gesprekken gehad en ik 2keer gevraagd of ze wou daten en ze zei elke keer een week later.

Dit is echt de 5e meid die mij aan het lijntje houd.

1e die moest invallen voor een maand of 2
2e die kreeg storing op msn als ik om een date vroeg
3e die was 2mnd ziek
4e die ging op vakantie naar familie met een heel drama(opeens een week eerder tijdens de gewilde date)
5e deze heeft een onderzoeksverslag die ze in moet halen.

Is dit nou pech of chat ik met goede leugenaars?
UITGESCHREVEN
pi_83690706
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:20 schreef picardmike het volgende:
Ik zit nu ook al 3 weken met een meid te chatten van rp op zich een aardig iemand maar ik wil niet te lang chatten met dit warme weer en elke keer als ik een chat gesprek af wil spreken doet ze van het komt wel.
Ik zit er over na te denken een ultimatum te stellen. De vorige keer ging dat gruwelijk mis na 2mnd en die wou niks meer van mij weten. Daar had ik achteraf wel een beetje spijt van maar op dat moment niet. Ik ben met nog 2 aan het chatten maar deze vind ik het leukste maar ik heb geen zin om met dit warme weer telkens te gaan chatten, we hebben ondertussen 4 gesprekken gehad en ik 2keer gevraagd of ze wou daten en ze zei elke keer een week later.

Dit is echt de 5e meid die mij aan het lijntje houd.

1e die moest invallen voor een maand of 2
2e die kreeg storing op msn als ik om een date vroeg
3e die was 2mnd ziek
4e die ging op vakantie naar familie met een heel drama(opeens een week eerder tijdens de gewilde date)
5e deze heeft een onderzoeksverslag die ze in moet halen.

Is dit nou pech of chat ik met goede leugenaars?

Ik denk dat nr 5 nog de meest valide reden geeft Die andere redenen zouden ook waar kunnen zijn, maar dat acht ik al een stuk minder reëel. Denk dat het een beetje nutteloos is om alleen maar te blijven chatten terwijl je pas echt weet wat je (beiden!) wil als je elkaar in het echt ziet. Als ze niet met je willen afspreken dan moeten ze dat eerlijk zeggen en dan kan jij gewoon verder je tijd aan iemand anders besteden. Het is een datingsite hoor, geen 'lekker chatten op internet'site.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 5 juli 2010 @ 18:36:55 #172
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83690918
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toen ik nog vrijgezel was kwam ik een erg toffe gozer tegen waar ik echt gezellig mee heb zitten kletsen (lees: flirten). Bleek hij nog wow te spelen ook! Een paladin. Human. En een hunter. Female night elf. Zelden zo snel afgeknapt op iemand die ik aanvankelijk leuk vond
wat ernstig
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_83691389
quote:

[..]

Ik heb die vete tussen die twee kanten nooit zo goed begrepen. Waar komt dat vandaan?
Je speelt toch gewoon wat je zelf het leukst vindt
pi_83691404
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:20 schreef picardmike het volgende:
Zoeen had ik ook.... tijd mee msn'en, sms'en enz.... iedere keer als ik aangaf iets af te willen spreken was er wel iets, meestal geen geld, maar dat had ik ook niet. Maar ze wilde echt iets uitgebreids doen tijdens een date (mij was nog niet gevraagd of ik dat ook wel wilde )

Het liep helemaal stuk toen ik even een paar keer niet reageerde op msn (zelf reageerde ze ook wel eens niet). Krijg ik sms'jes met de vraag of ik d'r geblokkeerd heb. Even later nog een sms'je of ik 'r echt niet geblokkeerd had en dat ze direct een eerlijk antwoord wilden.
Toen maar ff sms'je teruggestuurd dat ik 'r niet geblokkeerd had maar dat ik toch echt geen zin had om me zo te moeten verantwoorden naar iemand die ik uberhaupt nog nooit gezien had. Nooit meer iets van gehoord
A mind with a heart of it's own
  maandag 5 juli 2010 @ 18:53:07 #175
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83691537
quote:
Op maandag 5 juli 2010 09:19 schreef Moro het volgende:

[..]

....maar horde heeft geen gnomes
Weer een reden om Horde te kiezen.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')