....maar horde heeft geen gnomesquote:Op maandag 5 juli 2010 08:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is helemaal niet sneu, als je alliance speelt dan zegt dat heel veel over hoe je bent (dat je homo bent bijvoorbeeld)
Mijn sarcasme komt nooit zo goed overquote:Op zondag 4 juli 2010 23:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zoenen op een eerste date vind ik trouwens absoluut niet raar, "zoiets doe je niet" in deze context daarentegen wel.
Je date klinkt lief!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:02 schreef Spirit82 het volgende:
Zoenen op een eerste date vind ik ook niet raar (hoewel dat voor mij ook direct de grens is), maar gezien hij zo zenuwachtig was en ik, naar verluid, moeilijk te peilen ben, kan ik me heel erg goed voorstellen dat hij een kus op de mond niet aandurfde. Daarnaast vind ik het in dit geval eigenlijk ook wel wat hebben om het rustig aan te doen
Overigens kreeg ik vanochtend een smsje
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:29 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je date klinkt lief!
Ik kan deze week een date hebben, maar hij gaat daarna voor een maand wegWeet niet zo goed of ik het moet doen of niet. Aan de ene kant wil ik wel graag ontdekken of het überhaupt wel klikt in het echt, maar het lijkt het me lastig indien ik hem echt leuk blijk te vinden, en hem dan ruim een maand niet te zien. In een maand kan veel veranderen natuurlijk. Aan de andere kant is er een grotere kans dat het contact verwatert als we niet voor zijn vakantie ontmoeten.
Ik kan er niks aan doenquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen![]()
Het gebeurt bij mij niet zo vaak dat ik iemand leuk vind tijdens een date.. Laatst keer is alweer een jaar geledenEn nu zit ik de hele tijd op mn telefoon te kijken of ik al een nieuw smsje heb. Ik voel me net een puber
Haha, wat schattig.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen![]()
Het gebeurt bij mij niet zo vaak dat ik iemand leuk vind tijdens een date.. Laatst keer is alweer een jaar geledenEn nu zit ik de hele tijd op mn telefoon te kijken of ik al een nieuw smsje heb. Ik voel me net een puber
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:16 schreef Neelix het volgende:
[..]Ik ken het gevoel ook maar al te goed hoor...
Sinds een maand aan het daten met een leuke meid en dat gaat ook supergoed!
nouja aan jouw fotoboek te zien moet jij sowieso geen moeite hebben om een vriendje te vinden, daar heb je in principe geen datingsite voor nodigquote:Op maandag 5 juli 2010 13:29 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je date klinkt lief!
Ik kan deze week een date hebben, maar hij gaat daarna voor een maand wegWeet niet zo goed of ik het moet doen of niet. Aan de ene kant wil ik wel graag ontdekken of het überhaupt wel klikt in het echt, maar het lijkt het me lastig indien ik hem echt leuk blijk te vinden, en hem dan ruim een maand niet te zien. In een maand kan veel veranderen natuurlijk. Aan de andere kant is er een grotere kans dat het contact verwatert als we niet voor zijn vakantie ontmoeten.
Mja, gaat zelfs zo goed dat we laatst een heel serieus (positief) gesprek hebben gehad of we niet te snel gaan.quote:
En waar kan jij gekeurd worden?!quote:Op maandag 5 juli 2010 14:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja aan jouw fotoboek te zien moet jij sowieso geen moeite hebben om een vriendje te vinden, daar heb je in principe geen datingsite voor nodig.
't is dat je uit assen komt.
Mn ex gaat over een maand samenwonen met een tof wijf die hij in januari heeft ontmoet via een datingsite. Als het goed voelt, why wait?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:27 schreef Neelix het volgende:
[..]
Mja, gaat zelfs zo goed dat we laatst een heel serieus (positief) gesprek hebben gehad of we niet te snel gaan.
Contact leggen via een datingsite zorgt er toch voor dat je met een heel andere insteek begint en al snel heel hard kan gaan, zeker als het in het begin goed klikt.
Hoe ervaren jullie dat?
Kennen we elkaar?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:15 schreef Latina-Loca het volgende:
heb me ex ontmoet op WoW![]()
ben een meisje btw
quote:Op maandag 5 juli 2010 08:14 schreef Maanvis het volgende:
Het is helemaal niet sneu, als je alliance speelt dan zegt dat heel veel over hoe je bent (dat je homo bent bijvoorbeeld)
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:20 schreef picardmike het volgende:
Ik zit nu ook al 3 weken met een meid te chatten van rp op zich een aardig iemand maar ik wil niet te lang chatten met dit warme weer en elke keer als ik een chat gesprek af wil spreken doet ze van het komt wel.
Ik zit er over na te denken een ultimatum te stellen. De vorige keer ging dat gruwelijk mis na 2mnd en die wou niks meer van mij weten. Daar had ik achteraf wel een beetje spijt van maar op dat moment niet. Ik ben met nog 2 aan het chatten maar deze vind ik het leukste maar ik heb geen zin om met dit warme weer telkens te gaan chatten, we hebben ondertussen 4 gesprekken gehad en ik 2keer gevraagd of ze wou daten en ze zei elke keer een week later.
Dit is echt de 5e meid die mij aan het lijntje houd.
1e die moest invallen voor een maand of 2
2e die kreeg storing op msn als ik om een date vroeg
3e die was 2mnd ziek
4e die ging op vakantie naar familie met een heel drama(opeens een week eerder tijdens de gewilde date)
5e deze heeft een onderzoeksverslag die ze in moet halen.
Is dit nou pech of chat ik met goede leugenaars?
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen ik nog vrijgezel was kwam ik een erg toffe gozer tegen waar ik echt gezellig mee heb zitten kletsen (lees: flirten). Bleek hij nog wow te spelen ook!Een paladin. Human. En een hunter. Female night elf. Zelden zo snel afgeknapt op iemand die ik aanvankelijk leuk vond
Ik heb die vete tussen die twee kanten nooit zo goed begrepen. Waar komt dat vandaan?quote:Op maandag 5 juli 2010 08:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zoeen had ik ook.... tijd mee msn'en, sms'en enz.... iedere keer als ik aangaf iets af te willen spreken was er wel iets, meestal geen geld, maar dat had ik ook niet. Maar ze wilde echt iets uitgebreids doen tijdens een date (mij was nog niet gevraagd of ik dat ook wel wildequote:Op maandag 5 juli 2010 18:20 schreef picardmike het volgende:
Ik zit nu ook al 3 weken met een meid te chatten van rp op zich een aardig iemand maar ik wil niet te lang chatten met dit warme weer en elke keer als ik een chat gesprek af wil spreken doet ze van het komt wel.
Weer een reden om Horde te kiezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |