quote:waarom zou je in hemelsnaam op zo'n site gaan zitten met nepfoto's?
Burak Özçivit, model/acteur.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kom er niet echt achter (ik denk dat het inderdaad een fotomodel is of een man die modeshows loopt), maar ik zie wel de meest vreselijke websites ooiteentje met allemaal hele zoetsappige ansichtkaarten.
@Spirit82: Succes!![]()
Uit studies is gebleken dat mensen met een ovaal gezicht door andere mensen (mannen en vrouwen) vaak als aantrekkelijk worden beschouwd.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare opmerking?.
Nee, Iemand eerlijk zeggen waarom je niets met hem of haar wil daar hebben we allemaal andere smoezen voor (terwijl gewoon in eerste instantie 99% met het uiterlijk te maken heeft)quote:Reageert er iemand met een rond gezicht, mail je terug: "Ja sorry, ik val alleen op ovale gezichten met kaaklijn".
Ah ok, ik vond het niet zo snel, maar goed, dit soort foto's zie ik best vaak, van die mooie mannen met mooie poses (vooral op Badoo, op Knuz niet zo).quote:
Leuk!quote:Op zondag 4 juli 2010 19:35 schreef Spirit82 het volgende:
Overigens staat over ongeveer 5 minuten mn volgende date voor de deur om ergens een terrasje te gaan pakken. Altijd weer spannend of je hem herkent
Vorig jaar een date, hij zei dat hij ooit veel WoW speelde, ik dat ik te veel op Fok zat.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorig jaar een date, hij zei dat hij ooit veel WoW speelde, ik dat ik te veel op Fok zat.
Het is helaas niets geworden.
Hij is veul leuker dan ik had verwacht en nu vind ik het helemaal eng of ik nog wat van hem zal horenquote:
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
zoiets doe je niet op een eerste date... en al helemaal niet als hij doodzenuwachtig is gezien het zijn allereerste date was in 16 jaar
Haha hoe oud was 'ie dan?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
zoiets doe je niet op een eerste date... en al helemaal niet als hij doodzenuwachtig is gezien het zijn allereerste date was in 16 jaar
Hij heeft een lange relatie achter de rug en is nu half jaar ofzo vrijgezel.. nog niet eerder gedate en hij wist echt niet wat ie met zichzelf aan moest.. Toen we naar mijn huis liepen biechtte hij op dat hij nog steeds vreselijk zenuwachtig was. Lief he?!quote:
Dan was hij er wel vroeg bij met zijn lange relatie.quote:
Leuk om te horen dat het zo succesvol was.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij heeft een lange relatie achter de rug en is nu half jaar ofzo vrijgezel.. nog niet eerder gedate en hij wist echt niet wat ie met zichzelf aan moest.. Toen we naar mijn huis liepen biechtte hij op dat hij nog steeds vreselijk zenuwachtig was. Lief he?!
Precies.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan was hij er wel vroeg bij met zijn lange relatie.
Ik dacht dat ik een leuk contact had, maar helaas hoor ik opeens niets meer(en ik ga niet zelf weer contact opnemen, want dat had ik al gedaan, als hij niet wil, dan niet).
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een leuk contact had, maar helaas hoor ik opeens niets meer(en ik ga niet zelf weer contact opnemen, want dat had ik al gedaan, als hij niet wil, dan niet).
Als hij na een reminder nog niks laat horen, dan zoekt ie het inderdaad maar uit. Maar wel jammer natuurlijk als het contact zo leuk was...quote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoeen heb ik nu ook, paar mailtjes over en weer en dan ineens niets meerquote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja raar is dat, ik vermoed dat ze gewoon meerdere "prospects" hebben en dat jij dan bent afgevallen.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoeen heb ik nu ook, paar mailtjes over en weer en dan ineens niets meer
Daar kan ik best mee leven, maar zeg het dan gewoon.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja raar is dat, ik vermoed dat ze gewoon meerdere "prospects" hebben en dat jij dan bent afgevallen.
Vind ik ook, stuur van mijn part een mailtje met, sorry, maar het gaat niets worden, heb ik ook wel eens gedaan, vind diegene natuurlijk ook niet leuk, maar zomaar niets meer van je laten horen is nog minder leuk.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar kan ik best mee leven, maar zeg het dan gewoon.
Ze is nog wel steeds online, dat kan ik wel zien..... maarja, om dan zelf nog weer een mailtje te gaan sturen komt ook weer zo wanhopig over, dus ik wacht het nog maar ff af, en anders is het jammer maar helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |