abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83642615
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:30 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Een vrouw die gamet of veel achter internet hangt is mijn droomvrouw. Daar kun je gewoon lekker jezelf bij blijven zonder gezeik als van 'zit je nou alweer achter de pc' of 'Je gamet toch niet meer op je 35e'
Dat gezeur kan ik ook echt niet hebben. Zelf hang ik ook veel achter m'n pc (heb geen tv en verder is de pc gewoon een erg breed medium) en doe ik er enorm veel mee. Muziek, films, games, nieuws, artikelen, sociaal contact, you name it. Verder ben je gewoon bekrompen als je gelooft dat je op je 35e niet meer mag gamen. Reken maar dat ik later keihard meespeel als mijn kinderen (mochten die er ooit komen) Mario Kart deel 232 aanknallen.
pi_83642620
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:32 schreef Knipoogje het volgende:
Op paiq bericht gehad:
[..]

pi_83643659
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:32 schreef Knipoogje het volgende:
Op paiq bericht gehad:
[..]

Als die kat nou Wim had geheten had je gereageerd?
A mind with a heart of it's own
  zondag 4 juli 2010 @ 15:02:39 #29
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83644316
quote:
Op zondag 4 juli 2010 00:06 schreef GlenSpey het volgende:
Omdat Knipoogje verzuimt en ik al een reactie had klaarstaan...
[..]

Jammer is dat altijd he, dat typische vooroordeel over mensen die wow spelen.

Misschien moet je het eens via wow zelf proberen ik heb er ooit ook iemand ontmoet in de korte tijd dat ik er actief was. Dat was wel heel bijzonder
Ja... dat werkt meestal wel... in WoW vertellen dat je een vrouw bent en je hebt genoeg potentiële kandidaten.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zondag 4 juli 2010 @ 15:04:17 #30
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83644370
quote:
Op zondag 4 juli 2010 02:03 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]

* -Splash- speelt ook WoW...
Al is het maar 2 avondjes per week.... de rest van de tijd moet ik voor Fok beschikbaar blijven.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zondag 4 juli 2010 @ 15:07:27 #31
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83644459
quote:
Op zondag 4 juli 2010 10:11 schreef Karina het volgende:

[..]

Het maakt ook nogal een verschil hoe vaak je speelt, zo'n type dat echt dag en nacht alleen maar zit te gamen, tja, daar zit ik ook niet op te wachten.

Ik speel zelf gewoon als ontspanning, elke dag een paar uurtjes, maar ja, als iemand WoW hoort, dan wordt dat meteen geassocieerd met elke dag, de hele dag compleet van de wereld zijn.

Via WoW iemand tegenkomen, je weet maar nooit, maar degene in mijn guild zitten allemaal nog op school geloof ik
Daarom heeft mijn guild ook een leeftijds restrictie. Alles onder de 20 komt er niet in. Werkt erg goed.
Snap niet waarom zoiets een afknapper moet zijn (tenzij je van vooroordelen houdt). Iedereen moet lekker doen wat hij/zij leuk vindt (zolang het niet al te ongezond wordt.. en elke avond WoW is een keuze... maar best apart). En als je dat niet kan accepteren, dan moet je iemand zoeken die echt aan AL je wensen voldoet en zich precies gedraagt zoals jij dat verwacht.

Ik rij zelf ook motor... en dan ook nog het hele jaar door... heb al eens eerder gehoord dat een vrouw dat te gevaarlijk vindt. Prima.... je hoeft het ook niet leuk te vinden. Als je het maar kan accepteren. Ik denk dat een 'de motor eruit of ik eruit' ook niet naar verwachting zal lopen voor diegene.

[ Bericht 13% gewijzigd door -Splash- op 04-07-2010 15:19:02 ]
  Moderator zondag 4 juli 2010 @ 15:36:28 #32
9859 crew  Karina
Woman
pi_83645229
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:07 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Daarom heeft mijn guild ook een leeftijds restrictie. Alles onder de 20 komt er niet in. Werkt erg goed.
Snap niet waarom zoiets een afknapper moet zijn (tenzij je van vooroordelen houdt). Iedereen moet lekker doen wat hij/zij leuk vindt (zolang het niet al te ongezond wordt.. en elke avond WoW is een keuze... maar best apart). En als je dat niet kan accepteren, dan moet je iemand zoeken die echt aan AL je wensen voldoet en zich precies gedraagt zoals jij dat verwacht.

Ik rij zelf ook motor... en dan ook nog het hele jaar door... heb al eens eerder gehoord dat een vrouw dat te gevaarlijk vindt. Prima.... je hoeft het ook niet leuk te vinden. Als je het maar kan accepteren. Ik denk dat een 'de motor eruit of ik eruit' ook niet naar verwachting zal lopen voor diegene.

Elke avond tv kijken of WoW spelen of wat dan ook elke avond doen, ik zie niet zoveel verschil, zolang het maar geen obsessie wordt toch? Mensen met een hobby vind ik leuk, die hebben tenminste een interesse, maakt niet uit welke hobby het is.

En iemand die roept "dit eruit of daar mee stoppen" die kan van mij meteen wegblijven, ik houd er niet van als mensen je dingen gaan opleggen. Of mensen die roepen, je MOET stoppen met roken, alsof dat gaat werken als je het zelf niet wilt Ik zag zelfs een keer iemand die dat in zijn profiel had staan, iets als "wanneer je rookt dan zorg ik wel dat je stopt".

@Provinciaaltje: wel een paar denk ik, maar ik ga het toch echt niet verzwijgen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 4 juli 2010 @ 15:38:18 #33
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83645261
Ich bin dabei
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 4 juli 2010 @ 15:44:27 #34
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83645428
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:36 schreef Karina het volgende:

[..]

Elke avond tv kijken of WoW spelen of wat dan ook elke avond doen, ik zie niet zoveel verschil, zolang het maar geen obsessie wordt toch? Mensen met een hobby vind ik leuk, die hebben tenminste een interesse, maakt niet uit welke hobby het is.
Daar heb je helemaal gelijk in. Zolang het andere activiteiten maar niet in de weg staat (dus alles perse afzeggen omdat je WoW moet spelen). Dan zou ik afhaken in ieder geval.
  zondag 4 juli 2010 @ 15:47:20 #35
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_83645501
Tja WoW, ik zie er inderdaad ook niet echt een probleem in, zolang het maar niet obsessief wordt (en dat gaat voor alles op natuurlijk). Ik heb wel eens een soort van vriendinnetje gehad die het ook veel speelde, maar dat werd na verloop van tijd ook steeds meer en haar studie liet ze steeds meer links liggen. Tot het uiteindelijk echt de spuigaten uitliep, toen heb ik er toch maar een punt achter gezet.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zondag 4 juli 2010 @ 15:52:43 #36
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83645640
Als mijn lover een hele dag naar wielrennen kijkt bedank ik daar toch echt wel voor.
pi_83645655
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:02 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ja... dat werkt meestal wel... in WoW vertellen dat je een vrouw bent en je hebt genoeg potentiële kandidaten.
Ongetwijfeld. Al had ik in het begin nog niet eens door dat het een vrouw was
Na 3 dagen ofzo zei ik 'hey m8' tegen haar en toen kwam ik erachter dat het geen gozer was
pi_83645683
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:52 schreef Harajuku. het volgende:
Als mijn lover een hele dag naar wielrennen kijkt bedank ik daar toch echt wel voor.
Dan zou jou lover ook voor jou moeten bedanken. Jij Fokt de hele dag
  zondag 4 juli 2010 @ 15:55:14 #39
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83645709
Dat er überhaupt nog relaties zijn.
  zondag 4 juli 2010 @ 15:56:16 #40
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83645739
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:54 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dan zou jou lover ook voor jou moeten bedanken. Jij Fokt de hele dag
Niet als ik een lover heb man, dan doen we dingen, enzo. En als we dat niet doen dan fokken we gewoon gezellig samen.
  zondag 4 juli 2010 @ 16:04:47 #41
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83645983
En dan in R&P een topic openen met "Mijn vriendin wil alleen maar met mij samen Fok!ken terwijl ik het liefste de hele dag wielrennen kijk".

[edit]
Tuurlijk gaat dit niet in het echt gebeuren... Het topic titel is te lang.
  zondag 4 juli 2010 @ 16:06:49 #42
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83646059
quote:
Op zondag 4 juli 2010 16:04 schreef -Splash- het volgende:
En dan in R&P een topic openen met "Mijn vriendin wil alleen maar met mij samen Fok!ken terwijl ik het liefste de hele dag wielrennen kijk".

pi_83646244
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Niet als ik een lover heb man, dan doen we dingen, enzo. En als we dat niet doen dan fokken we gewoon gezellig samen.
Echte mannen kunnen wél multitasken. Die kijken het wielrennen en zitten op fok terwijl ze met hun lover bezig zijn tegelijk
  zondag 4 juli 2010 @ 16:17:57 #44
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83646378
Er is vast een wielrenners topic op Fok!
  Moderator zondag 4 juli 2010 @ 16:20:53 #45
9859 crew  Karina
Woman
pi_83646460
quote:
Op zondag 4 juli 2010 16:17 schreef -Splash- het volgende:
Er is vast een wielrenners topic op Fok!
Er is in ieder geval een WoW topic Ik vind wielrennen dan weer übersaai, maar als iemand dat leukt vindt, prima hoor, maar ook weer niet de hele dag door...

Wat ik ook altijd lachen vind zijn de foto's van sommige mensen op die sites. Die zetten dan bijvoorbeeld een foto van een of andere hunk neer met een wasbord, alsof ik geloof dat, dat echt die persoon is
niet zo tof doen
pi_83646946
quote:
Op zondag 4 juli 2010 16:20 schreef Karina het volgende:

[..]

Er is in ieder geval een WoW topic Ik vind wielrennen dan weer übersaai, maar als iemand dat leukt vindt, prima hoor, maar ook weer niet de hele dag door...

Wat ik ook altijd lachen vind zijn de foto's van sommige mensen op die sites. Die zetten dan bijvoorbeeld een foto van een of andere hunk neer met een wasbord, alsof ik geloof dat, dat echt die persoon is
Vraag of ze een webcam hebben? Of een sociaal profiel als Hyves of FB met foto's.
Als er daar ook een nepfoto staat dan kun je dat uit de reacties vaak wel opmaken.

Als ze dat niet hebben, en hun webcam is kapot of geeft om een of andere vage reden zwart beeld, dan kun je er vanuit gaan dat het écht fake is
  Moderator zondag 4 juli 2010 @ 16:38:03 #47
9859 crew  Karina
Woman
pi_83647010
quote:
Op zondag 4 juli 2010 16:35 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Vraag of ze een webcam hebben? Of een sociaal profiel als Hyves of FB met foto's.
Als er daar ook een nepfoto staat dan kun je dat uit de reacties vaak wel opmaken.

Als ze dat niet hebben, en hun webcam is kapot of geeft om een of andere vage reden zwart beeld, dan kun je er vanuit gaan dat het écht fake is
Nou ik zie meestal meteen wel dat het een nepfoto is, van een reclame of iets dergelijks. Of het is gewoon een foto van een acteur ik zag een keer Mr Sheffield (van The Nanny) voorbijkomen.
niet zo tof doen
pi_83647195
quote:
Op zondag 4 juli 2010 16:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou ik zie meestal meteen wel dat het een nepfoto is, van een reclame of iets dergelijks. Of het is gewoon een foto van een acteur ik zag een keer Mr Sheffield (van The Nanny) voorbijkomen.
En die gast beweerde echt dat hij dat zelf was?
Ik vraag me af of er dames zijn die daar echt zijn ingetrapt
  zondag 4 juli 2010 @ 16:44:09 #49
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83647225
Mr Sheffield
  Moderator zondag 4 juli 2010 @ 16:47:06 #50
9859 crew  Karina
Woman
pi_83647309
quote:
Op zondag 4 juli 2010 16:44 schreef Harajuku. het volgende:
Mr Sheffield
Nou, inderdaad ja

Ik zie ook van van die hele mooie Turkse of Marrokaanse mannen, dat zijn ook allemaal foto's van acteurs (die ik niet ken, maar je ziet gewoon aan de foto dat het een acteur of model is, alleen al aan de kwaliteit van de foto).
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')