Dat snap ik hoor. Ik val ook niet op blonde vrouwen, om maar iets te noemen. Dacht dat je trouwens echt specifiek spierbundels bedoelde omdat je de sportschool erbij haalde.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga niet per definitie voor stoere spierbundelsVind het wel fijn om een normaal gesprek met iemand te kunnen voeren, maar uiterlijk is ook belangrijk en ik val nou eenmaal niet op types "nerd" waar de onzekerheid je al vanaf een foto tegenmoet komt stralen.
Ja, ik geloof het wel. Alhoewel die punten nergens op slaan, ik sta een 9.9, een 9, een 9,2, een 9.6 en een 9.3.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef Harajuku. het volgende:
Kreeg je bij Paiq niet mensen die ongeveer hetzelfde cijfer voor hun foto's hebben?
Ja, ik zit ook rond de 9, nu vind ik mezelf niet lelijk maar dat is toch niet echt realistischquote:Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, ik geloof het wel. Alhoewel die punten nergens op slaan, ik sta een 9.9, een 9, een 9,2, een 9.6 en een 9.3.![]()
:')
Immers, ik ben natuurlijk gewoon een 10.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook rond de 9, nu vind ik mezelf niet lelijk maar dat is toch niet echt realistisch
Gaat dat zo rap?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit nu op 7,7 en 8,4... beiden hadden een paar uur geleden nog 0,5 punten hoger.
Die pup is zeker een 10 hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook rond de 9, nu vind ik mezelf niet lelijk maar dat is toch niet echt realistisch
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het bij Paiq altijd wel leuk met de don'ts
"Joa, ik speel korfbal en doe dat al 10 jaar"
*Hara heeft korfbal als don't*
Jeetje... knap én zelfkennis.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, ik geloof het wel. Alhoewel die punten nergens op slaan, ik sta een 9.9, een 9, een 9,2, een 9.6 en een 9.3.![]()
:')
Immers, ik ben natuurlijk gewoon een 10.
quote:
Zonde! Vindt het wel wat hebben.quote:
Dat is wat er na veel zeuren en doorvragen naar de échte reden er wel uit kwam jaquote:Op maandag 5 juli 2010 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ik wil nog even rondsletten voor ik zeker weet dat jij de ware bent.'
Aan de ene kant heeft ze een punt. Maar toch
Nah, een van de dingen waar de match slecht was, was op gebied van interesses. Zie ik dat mens op een knol zitten op een van de foto's..... dan is het bij mij al snel afgelopenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:41 schreef -Splash- het volgende:
Het is vast een van die smerige MBO-ers.
Ik vind fokkers niet zo'n probleem, KLB-helden bedank ik toch voorquote:Op maandag 5 juli 2010 22:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik kwam op Paiq alleen maar Fokkers tegen
TOen het net bestond zat ik op een gegeven moment met een huisgenootje te chattenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik kwam op Paiq alleen maar Fokkers tegen
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind fokkers niet zo'n probleem, KLB-helden bedank ik toch voor
Ja die dusquote:Op maandag 5 juli 2010 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind fokkers niet zo'n probleem, KLB-helden bedank ik toch voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |