Hey dat is een idee!!! Dan mis ik geen doelpunten meer!!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:50 schreef _Michiel_ het volgende:
Hoax. Fok!kers schijten niet op de pot, maar in hun luier.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nederland en Spanje natuurlijk!!!
Ik heb voorspellende dromen, je weet toch
Mij boeit het wel, maar zit dan ook al 11 jaar in de Spaanse familiequote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op zich... boeit het me vrij weinig wie er naar de finale gaat
Al gaat mijn keuze toch wel enigszins naar Duitsland.. 40/60 ofzo
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mij boeit het wel, maar zit dan ook al 11 jaar in de Spaanse familie
Dus voel me ook een beetje Spaans
Nl wint welquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geef je ook helemaal gelijk
Ik heb meer zin in de wedstrijd van woensdag, dan van dinsdag denk ik
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nl wint welwoensdag word echt spannend
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als we daardoor winnen
ik ben donderdag vrij, dus wil een feestje
We hebben gewonnenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:01 schreef gomi het volgende:
hey
Nl kijken bij een vriend, en Spanje weer bij schoonouders. Ik heb geen tv nodigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou dan alleen wel een tv neerzetten
3 dagen feest?Waarom ook niet
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nl kijken bij een vriend, en Spanje weer bij schoonouders. Ik heb geen tv nodig
yeah we rulequote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben gewonnen
Spanje en Nederland
Aldus een ervaringsdeskundigequote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:50 schreef _Michiel_ het volgende:
Hoax. Fok!kers schijten niet op de pot, maar in hun luier.
Ik niet, zijn al bezig met een hele club (inclusierf Franzosenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geef je ook helemaal gelijk
Ik heb meer zin in de wedstrijd van woensdag, dan van dinsdag denk ik
Dus je hebt een ander zijn huis ondergeschetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ja waarom denk je dat ik naar TAL kwamquote:
huh, ben ik JOUW vergeten ?quote:Op zondag 4 juli 2010 08:49 schreef Cee het volgende:
Gudmeurningbenauuuwwwd.
Waarom sta ik niet tussen de Overall Ranglijst (van onze subleague deelnemers)?
Morgen die crv rijdt graag op dat stokbroodquote:Op zondag 4 juli 2010 09:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Dank u!Waarom rijdt er een hysterische franse smiley op een rimpelige piemel?
Oh, wacht.
quote:Op zondag 4 juli 2010 09:13 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Nederland - Uruguay 2-0
Duitsland Spanje 4-1
quote:Op zondag 4 juli 2010 02:01 schreef PatriQue89 het volgende:
ph mai krror im reallt npt dreiml beacause i can tpe thjis
das nou weer nie aardigquote:Op zondag 4 juli 2010 09:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Morgen die crv rijdt graag op dat stokbrood
valt niet mee he met je piemel typen...quote:Op zondag 4 juli 2010 02:01 schreef PatriQue89 het volgende:
ph mai krror im reallt npt dreiml beacause i can tpe thjis
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 09:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
valt niet mee he met je piemel typen...
[..]
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2010 09:31 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Nou mensen, ik ga sportenIk zie jullie straks wel weer, heb geen enkel spannend plan voor de rest van de dag, volgend weekend wordt druk genoeg (3 verjaardagen, een (troost)finale, jeweets).
Sport ze meisquote:Op zondag 4 juli 2010 09:31 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Nou mensen, ik ga sportenIk zie jullie straks wel weer, heb geen enkel spannend plan voor de rest van de dag, volgend weekend wordt druk genoeg (3 verjaardagen, een (troost)finale, jeweets).
Tuurlijk wel, 't is maar een kinderfeestje dat op de 11e is (gut gut wat vind ik kinderfeestjes leukquote:Op zondag 4 juli 2010 09:32 schreef crv het volgende:
[..]
ga je de finale Nederland Duitsland niet kijken ?
die word spannend! Nederland gaat van Spanje winnen!!quote:Op zondag 4 juli 2010 09:32 schreef crv het volgende:
[..]
ga je de finale Nederland Spanje niet kijken ?
quote:
quote:
quote:
Een lange siestaquote:Op zondag 4 juli 2010 11:17 schreef crv het volgende:
Volgens mij kunnen we hier ook beter een rustdag inplannen, zo stil hier [ afbeelding ]
Is dit echt??quote:Op zondag 4 juli 2010 12:42 schreef iBenny het volgende:
Vuvuzela krijgt eigen game
Tevens.... hallo!
En de warmtequote:Op zondag 4 juli 2010 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien heb je niet genoeg gegeten.
Hoi iBennyquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi iBenny
SC lijkt wat rustiger te gaan dan voorheen, maar dat heeft ws. te maken met het nieuwe TAL forum
Het is werkelijk prachtig weer vandaagquote:
je moet met dit weer juist veel drinkenquote:
Water welteverstaanquote:
Je zit de rest een beetje lekker te maken, vrind.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:11 schreef laffer het volgende:
[..]
je bent wat uitleg verschuldigd makker![]()
http://forum.fok.nl/topic/1480985/4/50#83640536
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is werkelijk prachtig weer vandaag
Alleen hier binnen nog 27C helaas![]()
Hoe moet ik dit lezen?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom heeft een man zoveel gereedschap
Ik heb géén gereedschap iigquote:Op zondag 4 juli 2010 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
Om dingen te maken/reparerenquote:Op zondag 4 juli 2010 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ja maar kom op!! Zoveel??? En als ik zeg dat hij dd helft wel weg kan gooien, kijken mijn schonepa en man me zo aan:quote:
quote:
Bijna al het gereedschap wat ik heb heb ik omdat ik het nodig hadquote:Op zondag 4 juli 2010 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar kom op!! Zoveel??? En als ik zeg dat hij dd helft wel weg kan gooien, kijken mijn schonepa en man me zo aan:
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
Goh een gelijkenisquote:Op zondag 4 juli 2010 14:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Zit alleen wél vaak achter de PC danwel Wii, gaat ook niet werken denk ik
Heb ik niet, ik draagt bijna nooit make-upquote:Op zondag 4 juli 2010 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom heeft een vrouw zoveel make-up rotzooi?
Ik zie het al voor me, beide de hele dag achter de PC/Console afzonderlijk van elkaarquote:Op zondag 4 juli 2010 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goh een gelijkenis
alleen kruip ik liever achter mijn Xbox
Succes!quote:Op zondag 4 juli 2010 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
Okidoki ik ga weer verder met opruimen
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb ik niet, ik draagt bijna nooit make-up
Ben ik wel gewend, man en ik zitten in dezelfde clanquote:Op zondag 4 juli 2010 14:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, beide de hele dag achter de PC/Console afzonderlijk van elkaar
Maargoed, ik heb nog nooit een andere console gehad dan Nintendo, ken wel een goede vriend van mij die ook een Xbox heeft tho
[..]
Succes!
is dit het begin van een slechte grap of vraag je dit echtquote:Op zondag 4 juli 2010 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
Heb je je handtas wel eens ondersteboven gehoudenquote:Op zondag 4 juli 2010 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar kom op!! Zoveel??? En als ik zeg dat hij dd helft wel weg kan gooien, kijken mijn schonepa en man me zo aan:
Echtquote:Op zondag 4 juli 2010 14:55 schreef crv het volgende:
[..]
is dit het begin van een slechte grap of vraag je dit echt
Ik ben niet zo als de meeste vrouwen.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:56 schreef crv het volgende:
[..]
Heb je je handtas wel eens ondersteboven gehouden
Stoerquote:Op zondag 4 juli 2010 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben ik wel gewend, man en ik zitten in dezelfde clanals we clanmatches hebben, moeten we wel eens de hele middag en avond gamen, ik in de huiskamer op mijn Xbox, hij in de gamingroom op zijn eigen Xbox
gezellig hoor. Of we zitten samen achter 1 en dan elkaar afwisselen
Dat is BS dat heb ik niet, ik heb meer gereedschap dan make-upquote:Op zondag 4 juli 2010 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom heeft een vrouw zoveel make-up rotzooi?
Idem hierquote:Op zondag 4 juli 2010 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo als de meeste vrouwen.
Autopapieren, portomonnee, deo, tampons, sleutels
Ik ken best wel veel stelletjes dat samen aan het gamen zijn. Misschien ligt dat aan mijn vriendengroep, allemaal gamers.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Stoer![]()
Dan hebben jullie elkaar wel goed gevondenKomt niet zovaak voor dat zowel de vrouw als man gamers zijn
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:04 schreef crv het volgende:
wat een ongelooflijke hufter is die Borst.
Dat gedoe om dat bandje en het niet willen dragen van een aangeboden oranjebandje als die de duitse ook niet krijgt
Hij moet en zal NL afzeiken.
Zet die gast de grens over
Je mag van mij best voor duitsland zijn, maar dit was zo gemaakt provocerend dat ik me eraan stoor. Hij is helemaal niet voor duitsland, dit is geoon kinderachtig stemming maken. Hij komt gewoon aandacht tekortquote:Op zondag 4 juli 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb het net ook gezien... maar waarom zou je dat willen doen?
Hij is toch vrij om ook voor Duitsland te zijn? Het kwam misschien een beetje dom en stom over, maar ach als hij er zo over denkt
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:56 schreef crv het volgende:
[..]
Je mag van mij best voor duitsland zijn, maar dit was zo gemaakt provocerend dat ik me eraan stoor. Hij is helemaal niet voor duitsland, dit is geoon kinderachtig stemming maken. Hij komt gewoon aandacht tekort
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vindt je?
Hij had toch zeker wel een punt...
met dat bandje? vind ik niet. Hij had het ook anders kunnen zeggen, maar dan krijgt ie minder aandachtquote:Op zondag 4 juli 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vindt je?
Hij had toch zeker wel een punt...
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:05 schreef crv het volgende:
[..]
met dat bandje? vind ik niet. Hij had het ook anders kunnen zeggen, maar dan krijgt ie minder aandacht
Ik vind het toch wel uniek en vooral léukquote:Op zondag 4 juli 2010 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken best wel veel stelletjes dat samen aan het gamen zijn. Misschien ligt dat aan mijn vriendengroep, allemaal gamers.
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Leeft het hier nog of zitten we aan de andere kant?
Daar doelde ik ook vanaf ht begin op de huiliequote:Op zondag 4 juli 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, met dat bandje...
Dat kwam idd wel een beetje stom over en sloeg eigenlijk nergens op
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:09 schreef Cee het volgende:
Ik leef nog. Ik zit me echt kapot te vervelen zonder voetbal. Wat is er met mij gebeurd?
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:09 schreef crv het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook vanaf ht begin op de huilie
Dan ga ik daar maar eventjes kijkenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... komt omdat 'iedereen' in de TAL SC is, er niet is/van het weer aan het genieten
neee.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ik dacht dat je dat heeeeele Duitse gebeuren bedoelde
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:23 schreef crv het volgende:
[..]
neee.
Ik ben wel van mening dat we die voetbalrivaliteit in leven moeten houden. mekaar een beetje afzeiken vind ik prima zo
Wat is TALquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Zomaar een kruispunt in Hagen (Sauerland), gisteravond
hoe was je weekend?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien waren het wel turkenMaar dan waren ze wel voor Duitsland
Hoi crv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:29 schreef crv het volgende:
Denk dat ik maar ff hierblijf nu Tal gaat me wat te snel.is inderdaad meer mijn tempoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Want hier krijg je gewoon geen reactiequote:
Tja het is niet zo dat ie nniet gemeld isquote:Op maandag 5 juli 2010 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Ik heb gewoon een extra vraag gemist
Voor welk land speelt Gabriel Heinze?
50 punten voor een correct antwoord
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:22 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer zal de huldiging zijn als Nederland kampioen word?
Ja wanneer dat weet ik niet meer, maar elke vraag is gemeldquote:Op maandag 5 juli 2010 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt???? Wanneer dan? Eerder dan die knock out fase?
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:50 schreef crv het volgende:
[..]
Ja wanneer dat weet ik niet meer, maar elke vraag is gemeld
zal wel tijdens een wedstrijd van Spanje zijn geweest en dan merk je het niet hequote:
De finale ja. hopelijk met ons er in.quote:
Dubbelreactie:quote:Op maandag 5 juli 2010 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Verklaring Nederlandse vlag m.b.t. WK 2010
Oranje wimpel! Kampioenen!! Nummer 1! Nederland!
Rood! Nummer 2 word Spanje!
Wit! Nummer 3 word Duitsland!
Blauw! Nummer 4 word Uruguay!
volleybal ja?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:11 schreef crv het volgende:
Net ff gekoffied met mijn collega's. Natuurlijk ging het deels over WK en uiteindelijk probeerden we te achterhalen welke sporten frankrijk nu goed in is.
Blijk het zo'n beetje alle sporten te zijn waar ze de bal met de hand mogen bedienen
nee korfbal niet maar wel:quote:Op maandag 5 juli 2010 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
volleybal ja?Korfbal toch zeker niet
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, jij zei gister dat je van me hield![]()
![]()
quote:
Alles ok ?quote:
quote:
Hoi Tong enquote:
Ben ik een record aan het brekenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:14 schreef iBenny het volgende:
Topic al open sinds zaterdag 3 juli 2010 @ 22:46
Wat eng eigenlijk
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:22 schreef crv het volgende:
[..]
Ben ik een record aan het breken![]()
![]()
langste "open" tijd voor een SC
Dat was dus weer eens een record van Tongquote:
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was dus weer eens een record van Tong
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn jullie al zenuwachtig? begint het al te kriebelen???
Hier wel hoor
morgen pas echtquote:Op maandag 5 juli 2010 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn jullie al zenuwachtig? begint het al te kriebelen???
Hier wel hoor
Leukquote:
Ikd enk aan een finale tegen Spanjequote:Op maandag 5 juli 2010 17:02 schreef tong80 het volgende:
Ik denk zelfs al aan de finale tegen de Duitsers. Krijg er weer kippenvel van nu ik het post.
Dat mag ook.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ikd enk aan een finale tegen Spanje
Moet nog ff uitwerken alles, stuk of 75 denk ikquote:Op zondag 4 juli 2010 23:28 schreef crv het volgende:
[..]
hoe was je weekend?
Hoeveel stations heb je kunnen vastleggen?
Kun je me uitleggen waar je mee bezig bent ? Ik lees niet alle topics helemaal doorquote:Op maandag 5 juli 2010 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet nog ff uitwerken alles, stuk of 75 denk ik
Ok snap er niks van maar wel mooi.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
dit soort dingen. Ik vertel niet alles honderd keer
Ben alles zo'n beetje aan het uitwerken nu, maar er is zo achterlijk veel sport op TVquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben alles zo'n beetje aan het uitwerken nu, maar er is zo achterlijk veel sport op TV
Ok dus goede buit ?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet nog ff uitwerken alles, stuk of 75 denk ik
Ik zie dubbelquote:
Borreltje op ?quote:
quote:
Oh dan is dat het misschienquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:42 schreef crv het volgende:
[..]
Oh dan is dat het misschienIk zie het niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dus je staat erin, dat was niet goed, maar het klopt wel?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:00 schreef iBenny het volgende:
Ik zie dat ik al in de OP sta met mijn uitslagen, maar dat ik het helemaal niet had ingevuld... dacht van wel
Ik heb overigens wel precies hetzelfde weer ingevuld
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:46 schreef crv het volgende:
Kally
Uruguay v. Nederland 0-2 4
Duitsland v. Spanje 0-1 4
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:01 schreef Kally het volgende:
Duitsland v. Spanje 2-3 5
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Dus je staat erin, dat was niet goed, maar het klopt wel?
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Dus je staat erin, dat was niet goed, maar het klopt wel?
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij klopt wel... heb net precies hetzelfde ingevuld, zonder dat ik dat wist
Alles goed?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij klopt wel... heb net precies hetzelfde ingevuld, zonder dat ik dat wist
Nee, maar ik gok dat jij weer aan dezelfde drugs bent als gisteravondquote:Op maandag 5 juli 2010 20:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow, je hebt hetzelfde als Kally zie ik
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar ik gok dat jij weer aan dezelfde drugs bent als gisteravond
Veranderdquote:Op maandag 5 juli 2010 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Veranderd?
Of was die van jou ook leeg?
IK DOE NIET MEE-HEEquote:Voordat je reageert
Vergeet de uitslagen in de pool niet in te vullen
Dit is definitief nu?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:01 schreef Kally het volgende:
Duitsland v. Spanje 2-3 5
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik probeer ff lollig te doen ssstttttt
Ja, morgen ben ik er niet dus kan ik ook niet veranderenquote:
Nou enquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondanks dat ik Braz door had laten gaansta ik nog steeds bovenaan op mn werk, en nu verder dan ooit
Oh okeequote:Op maandag 5 juli 2010 20:09 schreef crv het volgende:
[..]
Nou en![]()
Geef je toch een spek en bonen uitslag aan
Bra - Uru - Dui - Spaquote:Op maandag 5 juli 2010 20:10 schreef iBenny het volgende:
Welke 4 landen had je dan over? en belangrijker... wie heb je als winnaar?
Ik zal ze even onder elkaar zetten voor je mischien valt het je dan opquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:14 schreef crv het volgende:
[..]
Ik zal ze even onder elkaar zetten voor je mischien valt het je dan op
[..]
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ja hoor, maar crv zijn smiley was in TAL en hier
Oh ik dacht de complete postquote:Op maandag 5 juli 2010 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de smiley bedoelde
[..]
Je staat erbijquote:Op maandag 5 juli 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee
URU - NED 1-3 4 kaarten
DUI - SPA 3-1 4 kaarten
buiten mededinging
Ja ik ga gewoon uit van Ned - Dui en dat we 74 gaan wrekenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:14 schreef iBenny het volgende:
Uruguay als winnaar...
Dat zou ook een stunt zijnMaar ik gun het hun het minst van de overgebleven 4
Dat dusquote:Op maandag 5 juli 2010 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de smiley bedoelde
[..]
mis ik ietsquote:Op maandag 5 juli 2010 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik probeer ff lollig te doen ssstttttt
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:19 schreef Symphonic het volgende:
Uruguay - Nederland 0-2 6 kaarten
Duitsland - Spanje 4-1 7 kaarten
Jij hebt er geen vertrouwen meer in ?quote:Symphonic
Nederland - Uruguay 2-0
Duitsland Spanje 4-1
Jawel hij heeft alleen de landen omgedraaidquote:
Ow ja, zit ie me toch te Fokkenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij heeft nog precies dezelfde uitslagen hoor
quote:
quote:
valt dat nu pas opquote:Op maandag 5 juli 2010 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, je hebt de nieuwe ranglijsten zo te zien ook gedaan?
ik totaal nietquote:Op maandag 5 juli 2010 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben nu al zenuwachtig voor woensdag ook
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:36 schreef gomi het volgende:
[..]
ik totaal niet
hoop gewoon op een mooie pot woensdag met lekker veel blessures
als we morgen winnen
Nou ik stuiter al weer ff rondquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
Nog steeds niet zenuwachtig
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben nu al zenuwachtig voor woensdag ook
Ik kliktequote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Je moest alleen klikken als je slimmer was he?
uitlachen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |