Om dingen te maken/reparerenquote:Op zondag 4 juli 2010 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom heeft een man zoveel gereedschap
Ja maar kom op!! Zoveel??? En als ik zeg dat hij dd helft wel weg kan gooien, kijken mijn schonepa en man me zo aan:quote:
quote:
Bijna al het gereedschap wat ik heb heb ik omdat ik het nodig hadquote:Op zondag 4 juli 2010 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar kom op!! Zoveel??? En als ik zeg dat hij dd helft wel weg kan gooien, kijken mijn schonepa en man me zo aan:
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
Goh een gelijkenisquote:Op zondag 4 juli 2010 14:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Zit alleen wél vaak achter de PC danwel Wii, gaat ook niet werken denk ik
Heb ik niet, ik draagt bijna nooit make-upquote:Op zondag 4 juli 2010 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom heeft een vrouw zoveel make-up rotzooi?
Ik zie het al voor me, beide de hele dag achter de PC/Console afzonderlijk van elkaarquote:Op zondag 4 juli 2010 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goh een gelijkenis
alleen kruip ik liever achter mijn Xbox
Succes!quote:Op zondag 4 juli 2010 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
Okidoki ik ga weer verder met opruimen
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb ik niet, ik draagt bijna nooit make-up
Ben ik wel gewend, man en ik zitten in dezelfde clanquote:Op zondag 4 juli 2010 14:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, beide de hele dag achter de PC/Console afzonderlijk van elkaar
Maargoed, ik heb nog nooit een andere console gehad dan Nintendo, ken wel een goede vriend van mij die ook een Xbox heeft tho
[..]
Succes!
is dit het begin van een slechte grap of vraag je dit echtquote:Op zondag 4 juli 2010 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
Heb je je handtas wel eens ondersteboven gehoudenquote:Op zondag 4 juli 2010 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar kom op!! Zoveel??? En als ik zeg dat hij dd helft wel weg kan gooien, kijken mijn schonepa en man me zo aan:
Echtquote:Op zondag 4 juli 2010 14:55 schreef crv het volgende:
[..]
is dit het begin van een slechte grap of vraag je dit echt
Ik ben niet zo als de meeste vrouwen.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:56 schreef crv het volgende:
[..]
Heb je je handtas wel eens ondersteboven gehouden
Stoerquote:Op zondag 4 juli 2010 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben ik wel gewend, man en ik zitten in dezelfde clanals we clanmatches hebben, moeten we wel eens de hele middag en avond gamen, ik in de huiskamer op mijn Xbox, hij in de gamingroom op zijn eigen Xbox
gezellig hoor. Of we zitten samen achter 1 en dan elkaar afwisselen
Dat is BS dat heb ik niet, ik heb meer gereedschap dan make-upquote:Op zondag 4 juli 2010 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom heeft een vrouw zoveel make-up rotzooi?
Idem hierquote:Op zondag 4 juli 2010 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo als de meeste vrouwen.
Autopapieren, portomonnee, deo, tampons, sleutels
Ik ken best wel veel stelletjes dat samen aan het gamen zijn. Misschien ligt dat aan mijn vriendengroep, allemaal gamers.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Stoer![]()
Dan hebben jullie elkaar wel goed gevondenKomt niet zovaak voor dat zowel de vrouw als man gamers zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |