quote:Op maandag 5 juli 2010 16:22 schreef crv het volgende:
[..]
Ben ik een record aan het breken![]()
![]()
langste "open" tijd voor een SC
Dat was dus weer eens een record van Tongquote:
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was dus weer eens een record van Tong
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn jullie al zenuwachtig? begint het al te kriebelen???
Hier wel hoor
morgen pas echtquote:Op maandag 5 juli 2010 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn jullie al zenuwachtig? begint het al te kriebelen???
Hier wel hoor
Leukquote:
Ikd enk aan een finale tegen Spanjequote:Op maandag 5 juli 2010 17:02 schreef tong80 het volgende:
Ik denk zelfs al aan de finale tegen de Duitsers. Krijg er weer kippenvel van nu ik het post.
Dat mag ook.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ikd enk aan een finale tegen Spanje
Moet nog ff uitwerken alles, stuk of 75 denk ikquote:Op zondag 4 juli 2010 23:28 schreef crv het volgende:
[..]
hoe was je weekend?
Hoeveel stations heb je kunnen vastleggen?
Kun je me uitleggen waar je mee bezig bent ? Ik lees niet alle topics helemaal doorquote:Op maandag 5 juli 2010 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet nog ff uitwerken alles, stuk of 75 denk ik
Ok snap er niks van maar wel mooi.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
dit soort dingen. Ik vertel niet alles honderd keer
Ben alles zo'n beetje aan het uitwerken nu, maar er is zo achterlijk veel sport op TVquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben alles zo'n beetje aan het uitwerken nu, maar er is zo achterlijk veel sport op TV
Ok dus goede buit ?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet nog ff uitwerken alles, stuk of 75 denk ik
Ik zie dubbelquote:
Borreltje op ?quote:
quote:
Oh dan is dat het misschienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:42 schreef crv het volgende:
[..]
Oh dan is dat het misschienIk zie het niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |