O ja, zullen we dat doen? TT-change aanvragen of toch deze zo laten?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Das natuurlijk de goden verzoeken met zo'n TT.
Je had m beter kunnen noemen: Waar niemand de 300ste post wil maken
geen naamtopics meerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:42 schreef SolidasRock het volgende:
Topictitel verzonnen samen met Summer, ik had geen inspiratie meer aangezien het niet meer met "waar" mag beginnen en ook geen namen genoemd mogen worden
quote:
Je kan Airwin vragen als MissMSX niet reageert. DIe kan vast ook wel bij de wiki.quote:# Woon je in of rond Den Haag ouwehoer dan gezellig mee. Aanmelden zodat je in de OP komt te staan kan in het topic zelf of per PM aan MissMSX. Idem voor op- en aanmerkingen op en toevoegingen aan de OP.
Maar dan zien jullie niet dat ik jullie volgquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nieuwe knopje "Volg topic" al eens gevonden en gebruikt?
O, een stalker die ons attent maakt van zijn aanwezigheid?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar dan zien jullie niet dat ik jullie volg
Ik ben lui, maar maandag zou je het ook aan mij kunnen vragen :pquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
Je kan Airwin vragen als MissMSX niet reageert. DIe kan vast ook wel bij de wiki.
Tuintegel UI zou nog toegevoegd kunnen worden?
Overigens is het klikken van volg topic overbodig als je al een reactie plaatst in het topic (misschien was dat niet duidelijk?) en ja dit is superlief bedoelt.
Op de oude kaart stond ik zelfs nog, van het Den Haag topic hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O, een stalker die ons attent maakt van zijn aanwezigheid?![]()
Wie volg je precies en ben je ook haags?![]()
VoetbalTT's zijn helemaal uit den boze wat mij betreft. Voetbal!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:42 schreef SolidasRock het volgende:
Topictitel verzonnen samen met Summer, ik had geen inspiratie meer aangezien het niet meer met "waar" mag beginnen en ook geen namen genoemd mogen worden
O God....quote:Op zondag 4 juli 2010 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
VoetbalTT's zijn helemaal uit den boze wat mij betreft. Voetbal!
Jij mag mij gewoon AirwiN noemen hoor.quote:
Dus geen 'Waar topics' , geen 'naam tpoics' , geen 'voetbal topics'..... wat mag wel?quote:Op zondag 4 juli 2010 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
VoetbalTT's zijn helemaal uit den boze wat mij betreft. Voetbal!
[Den Haag #167] Hier mag helemaal niks!quote:Op zondag 4 juli 2010 10:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dus geen 'Waar topics' , geen 'naam tpoics' , geen 'voetbal topics'..... wat mag wel?
[Den Haag #167] Originaliteit wordt gewaardeerd!quote:
[Den Haag #167] Branden weg achter de duinen!quote:Op zondag 4 juli 2010 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[Den Haag #167] Originaliteit wordt gewaardeerd!
[Den Haag #167] Haagsuh tietuh in de zon!quote:Op zondag 4 juli 2010 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[Den Haag #167] Branden weg achter de duinen!
Nope, naast de drie eerder genoemde voorwaarden ook nog omdat 'ie grammaticaal niet juist is.quote:Op zondag 4 juli 2010 10:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[Den Haag #167] Waar Airwin het niet over voetbal wilt hebben.
Deze zou dus niet aan de voorwaarden voldoen?
Het is nog vroeg hequote:Op zondag 4 juli 2010 10:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, naast de drie eerder genoemde voorwaarden ook nog omdat 'ie grammaticaal niet juist is.
Als je met water wil spelen mag je ook hier langskomen. De badkamer moet namelijk nog worden schoongemaakt.quote:Op zondag 4 juli 2010 10:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het is nog vroeg he
Straks weer lekker het water in!!!
Mmm dat klinkt wel heel aanlokkelijk. Ik had namelijk al de drang om de hele dag met van die gele rubber handschoentjes te lopen en een sponsje in mijn hand. ....quote:Op zondag 4 juli 2010 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je met water wil spelen mag je ook hier langskomen. De badkamer moet namelijk nog worden schoongemaakt.
Ik had al zo'n idee. Ook nog met een schortje voor hoop ik!quote:Op zondag 4 juli 2010 10:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mmm dat klinkt wel heel aanlokkelijk. Ik had namelijk al de drang om de hele dag met van die gele rubber handschoentjes te lopen en een sponsje in mijn hand. ....
Yep, een blauw wit geblokte, .... heb ik nog van mijn oma gekregen. Ook al zo'n authentieke poetserquote:Op zondag 4 juli 2010 11:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had al zo'n idee. Ook nog met een schortje voor hoop ik!
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Yep, een blauw wit geblokte, .... heb ik nog van mijn oma gekregen. Ook al zo'n authentieke poetser
Koffer inchecken en een grote sporttas als handbagagequote:Op zondag 4 juli 2010 20:32 schreef GotC het volgende:
Goedeavond vanuit Londen!!
Hoe gaat het hier? Ga dus niet teruglezen, helaas voor jullieWe hebben hier goed weer, 1 of 2 buitjes gehad in Schotland, that's it. Veel leuke mensen ontmoet, hoop gekke mensen, maar over het algemeen een zeer leuke vakantie
.
Vrees dat m'n koffer nu al te zwaar is...
Bij Easyjet moet je dan je handbagagetas met wat geluk laten passen in zo'n vormding, en als het daarbuiten komt ben je de lulquote:Op zondag 4 juli 2010 20:35 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Koffer inchecken en een grote sporttas als handbagageKreeg wel zowat een hernia door te slepen met de grote handbagage-tas, maar kon tenminste alles meenemen vanuit NYC
Zoals verwachtquote:
Alles ok hier alleen morgen werkenquote:Op zondag 4 juli 2010 20:54 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Zoals verwacht
verder was het wel gezellie!
bij jou ook alles oke?
Niks van gemerkt vannachtquote:Op maandag 5 juli 2010 07:10 schreef winterapfel het volgende:
Mijn "even 's avonds na het werk, lekker dicht bij huis, snel even naar toe gaan" favoriete sauna locatie is niet meer![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ntrum-Rijswijk.dhtml
http://www.hulpverleningsforum.nl/forum/index.php?topic=41649.0
Als ze terug is goede afspraken maken,quote:Op maandag 5 juli 2010 02:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hmmm weer vreemde ervaring rijker
Mijn nichtje uit Indonesiė woont hier sinds 4 jaar in Nederland voor Uni-studie en werk voor Deloitte. Om de paar dagen contact, ze heeft iedere dag contact met familie in thuisland en sinds een week ineens helemaal niks meer. Kan op zich, misschien even terugtrekken ofzo (moeder is overleden 5 maanden geleden en daar heeft ze het moeilijk mee) Maar na een week geen contact (met niemand) toch maar de beslissing genomen om politie in te schakelen. Politie heeft deur geforceerd, gelukkig niks ernstigs aangetroffen. Na 2 uur onderzoek komen we een reisbrochure tegen. Hotel gebeld en nu dus haar aan de telefoon gekregen.... was ze even vergeten om door te geven dat ze 2 weken op vakantie is
Hmmm.... nouja ik ga me bed in, ben bekaf....
Slaap lekker luitjes en alvast goeiemorgen
wat solid zegtquote:Op maandag 5 juli 2010 02:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn nichtje uit Indonesiė woont hier sinds 4 jaar in Nederland voor Uni-studie en werk voor Deloitte. Om de paar dagen contact, ze heeft iedere dag contact met familie in thuisland en sinds een week ineens helemaal niks meer. Kan op zich, misschien even terugtrekken ofzo (moeder is overleden 5 maanden geleden en daar heeft ze het moeilijk mee) Maar na een week geen contact (met niemand) toch maar de beslissing genomen om politie in te schakelen. Politie heeft deur geforceerd, gelukkig niks ernstigs aangetroffen. Na 2 uur onderzoek komen we een reisbrochure tegen. Hotel gebeld en nu dus haar aan de telefoon gekregen.... was ze even vergeten om door te geven dat ze 2 weken op vakantie is
Das best wel een blonde actie van d'r..quote:Op maandag 5 juli 2010 02:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Serieuze fikquote:Op maandag 5 juli 2010 07:10 schreef winterapfel het volgende:
Mijn "even 's avonds na het werk, lekker dicht bij huis, snel even naar toe gaan" favoriete sauna locatie is niet meer![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ntrum-Rijswijk.dhtml
http://www.hulpverleningsforum.nl/forum/index.php?topic=41649.0
Kan je zo fout opvattenquote:04:46:24 05-07-10 GROUP-1 Prio 1 MET DRANK RW Bowlingcentrum De Hofstede Julialaantje 40 a Grip (soort brand: afval/grof vuil) (soort pand: bedrijfspand) 1182 Feestzaal / Partycentrum
1500440 BRW Wassenaar (AB / Logistiekvoertuig)
1500524 BRW Wassenaar (Lichtkrant)
Heb jij een scoop voor Jill?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wedden dat ze sporen van brandstichting gaan vinden.........
Het enige dat Jill moet nalaten is het checken van deze veronderstelling en daar heb je je voorpaginanieuws.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nee maar je ziet het veel bij ondernemers met geldproblemen
Dan wil ik wel genoemd worden in het stukjequote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige dat Jill moet nalaten is het checken van deze veronderstelling en daar heb je je voorpaginanieuws.
en een foto van jou met HUBBA HUBBA eronder??quote:Op maandag 5 juli 2010 10:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dan wil ik wel genoemd worden in het stukje
Helaas ligt Rijswijk buiten m'n gebiedquote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige dat Jill moet nalaten is het checken van deze veronderstelling en daar heb je je voorpaginanieuws.
quote:Heeft u vannacht iets verdachts gezien ivm brand Bowlingcentrum Hofstede aan Julialaantje 2283TB , meldt u dan via Tel . afz Politie
Misschien is het aangestoken door een Scheveninger.quote:
Mm is er tipgeld?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:35 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Helaas ligt Rijswijk buiten m'n gebied![]()
Maar ik denk dat ie er niet ver naast zit aangezien de politie net deze oproep heeft verstuurd via Burgernet:
[..]
Plannen voor een nieuw centrum? Daar zal wel geld voor nodig geweest zijn........ iets wat ze niet hebben.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:44 schreef Chanty het volgende:
Kut mijn saunaZe hadden daar zo ontzettend lekkere geitenkaassalade
![]()
Het zal ook wel niet meer opgebouwd worden (mocht dat nog mogelijk zijn) aangezien er toch al plannen waren voor een geheel nieuw centrum volgend jaar wat ik van het personeel had begrepen.
Ja je zou idd haast vraagtekens bij de brand gaan zetten...quote:Op maandag 5 juli 2010 10:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Plannen voor een nieuw centrum? Daar zal wel geld voor nodig geweest zijn........ iets wat ze niet hebben.
Het zal best uitkomen hoe of wat. Ga er online niet te veel op inquote:Op maandag 5 juli 2010 10:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja je zou idd haast vraagtekens bij de brand gaan zetten...
Wat ik een half jaar geleden begreep was dat het gehele pand in ik dacht 2011 met de grond gelijk zou worden gemaakt (aangezien het zwaar verouderd is) en dat er een heel nieuw centrum zou komen. Was me overigens niet duidelijk of dat op een andere locatie zou komen of niet.
Ik vroeg me vannacht al af wat er aan de hand was, hoorde veel brandweer idd. Ga vanmiddag ook even gluren, fiets erlangs.quote:Op maandag 5 juli 2010 07:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Niks van gemerkt vannacht
ik zal straks eens een ommetje maken om te zien wat er van over is..
Had de sauna nog wel op het lijstje staan om eens met een bezoekje te vereren..
Deze sauna is overigens ook ideaal voor een avond sauna..
Kijk je uit dat je niet struikelt?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:29 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik vroeg me vannacht al af wat er aan de hand was, hoorde veel brandweer idd. Ga vanmiddag ook even gluren, fiets erlangs.
In Centre du Lac kom ik trouwens ook weleens, m'n zusje werkt er.
Fietsend kan je niet struikelen hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 11:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet struikelt?
Enne.... lekker donderdag en vrijdag weer vrij![]()
Ja, die sauna is dus afgebrand vannacht.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:46 schreef SolidasRock het volgende:
Er is ook een goede sauna net tussen spoorwijk en rijswijk. Er zit naast die sauna een plas waar je kan zwemmen en ook vissen rondzwemmen.
Voor diegenen die bij AH shoppen (ik wist het zelf ook niet): AH 50% kortingsbonnen deel 2
Oh dan is er niets aan de hand , gaan we daar toch heenquote:Op maandag 5 juli 2010 11:46 schreef SolidasRock het volgende:
Er is ook een goede sauna net tussen spoorwijk en rijswijk. Er zit naast die sauna een plas waar je kan zwemmen en ook vissen rondzwemmen.
Nou, toen ik nog veel in Spoorwijk kwam hadden ze het er ook altijd over, zwemmen in de visvijver...moet er niet aan denkenquote:
O....quote:Op maandag 5 juli 2010 11:50 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, die sauna is dus afgebrand vannacht.
Jah, heb er wel eens gezwommen, wat is er mis mee dan? Dat er vissen rondzwemmen of dat het een plas is?quote:
Ik weet niet of het een probleem is om erin te zwemmen hoor. Het is alleen niet iets wat in me opkomt als ik die plas zie en ik heb het ook nog nooit mensen zien doen. Al wil dat laatste niet zoveel zeggen want hoewel ik er in de buurt woon, kom ik daar zelden.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jah, heb er wel eens gezwommen, wat is er mis mee dan? Dat er vissen rondzwemmen of dat het een plas is?
Nou het wordt toch wel aardig wat gedaan door de mensen uit Spoorwijk. Ach, ik lag vroeger altijd in Madestein, is ook niet altijd even fris geweest.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een probleem is om erin te zwemmen hoor. Het is alleen niet iets wat in me opkomt als ik die plas zie en ik heb het ook nog nooit mensen zien doen. Al wil dat laatste niet zoveel zeggen want hoewel ik er in de buurt woon, kom ik daar zelden.
Ik ging altijd mee met mijn vrienden die daar wonen, zodoende. Maar dit verschilt eigenlijk niet zo van Vlietland. Ik prefeer natuurlijk een chloorzwembadquote:Op maandag 5 juli 2010 12:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een probleem is om erin te zwemmen hoor. Het is alleen niet iets wat in me opkomt als ik die plas zie en ik heb het ook nog nooit mensen zien doen. Al wil dat laatste niet zoveel zeggen want hoewel ik er in de buurt woon, kom ik daar zelden.
De Waterpartij???quote:Op maandag 5 juli 2010 12:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Ach ja, zag laatst ook mensen zwemmen bij de Waterpartij. Zou er persoonlijk ook niet aan moeten denken met de drek die er in wordt gekieperd.
Deze plas : http://www.zwembaddeput.nl/quote:Op maandag 5 juli 2010 12:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ging altijd mee met mijn vrienden die daar wonen, zodoende. Maar dit verschilt eigenlijk niet zo van Vlietland. Ik prefeer natuurlijk een chloorzwembad
Daar praat ik over ja, ik wist nog dat het met P begon maar dacht aan Pot, Plas, Poel, maar het was dus de Put.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Deze plas : http://www.zwembaddeput.nl/
is best te doen hoor.. al ben ik toen ik jong was eens van mijn bikini topje "bevrijd"
hoe is het weer op het strand??
Die vissen weer he, niet te vertrouwen!quote:Op maandag 5 juli 2010 12:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is best te doen hoor.. al ben ik toen ik jong was eens van mijn bikini topje "bevrijd"
ach.. op het strand is topless idd geen probleem..quote:Op maandag 5 juli 2010 12:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar praat ik over ja, ik wist nog dat het met P begon maar dacht aan Pot, Plas, Poel, maar het was dus de Put.
Strand, geen idee? Zal er zo eens langs rijden...
(Bikini topjes zouden verboden moeten worden, tis niet mooi om goed gebruinde lichamen te zien en witte tieten) Gewoon topless verplichten![]()
Kijk, ik dacht dus dat je het had over die ondefinieerbare watertjes die ik rondom die sauna/bowlingbaan zie.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar praat ik over ja, ik wist nog dat het met P begon maar dacht aan Pot, Plas, Poel, maar het was dus de Put.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Kijk, ik dacht dus dat je het had over die ondefinieerbare watertjes die ik rondom die sauna/bowlingbaan zie.
mits de titten goed gevormd zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 12:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
(Bikini topjes zouden verboden moeten worden, tis niet mooi om goed gebruinde lichamen te zien en witte tieten) Gewoon topless verplichten![]()
Effe? Man, dat heb ik toch de hele tijd al gedacht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't you love her madly?
Wat je eenmaal gezien hebtquote:Op maandag 5 juli 2010 13:29 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch de andere kant opkijken?
Daar zijn toch geen titten?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:29 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch de andere kant opkijken?
Zee?? ben je bang voor monsters ofzo....?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:52 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben bang voor vissen, ik ga met moeite zelfs de zee in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
Dat in combi met een bepaalde usernaam doet mijn wenkbrauwen fronsenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:52 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben bang voor vissen, ik ga met moeite zelfs de zee in
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:06 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dit watertje
Ook wel bekend als de Eendjesvijver hier op Scheveningen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:55 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Zee?? ben je bang voor monsters ofzo....?PlaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., heul erg bang maar ik ga er wel in tot mijn enkels .
Alleen in wateren zoals Madestein zal je mij nooit zien zwemmen .. Dan verstijf ik van angst bij het zien van vissen om mij heen
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
Zeker madestein, daar zie je dikke grote dooie vissen rond drijvenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:22 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Plaag, heul erg bang maar ik ga er wel in tot mijn enkels .
Alleen in wateren zoals Madestein zal je mij nooit zien zwemmen .. Dan verstijf ik van angst bij het zien van vissen om mij heen
Dit dus, en dan een bommetje ernaast van de brug (waar je ook de ratten zag hahaha)quote:Op maandag 5 juli 2010 14:24 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Zeker madestein, daar zie je dikke grote dooie vissen rond drijven
Waar dan welquote:
Hoe het nu is weet ik niet maar ik weet wel dat įls er blauwwier in Nederland is, ...Madestein altijd een van de kloplopers is. Vies water bah!. Ik zou dan als ik jou was een paar meter doorlopen en een duik ik de zee nemen.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Waar dan wel
En is madestein nu kut of niet? Wilde vanavond ff een baantje trekken daarzo, Maar op de site van zuid Holland staat dat er blauw-wier zit?
Als je omringd bent door titten dan zijn kun je gewoon de andere kant op kijken als je aan de ene kant een paar ziet dat je niet bevalt.quote:
Persoonlijk kan ik mij er niet aan storen, misschien omdat ik op het strand niet naar mannen kijk...quote:Op maandag 5 juli 2010 17:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat mij opviel trouwens afgelopen week is dat de jeugd van tegenwoordig nog steeds met afgezakte zwembroek met BB eronder lopen. Om je dood te schamen. Ik dacht dat deze trend nu wel over zou zijn maar nee hoor, men vind het nog steeds nodig om voor lul te lopen.
En moet je daar veel moeite voor doen?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:09 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Persoonlijk kan ik mij er niet aan storen, misschien omdat ik op het strand niet naar mannen kijk...
Op het Plein is geloof ik een groot schermquote:Op maandag 5 juli 2010 18:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waar kan je in Den Haag morgen voetbal kijken? Ben er met een vriend morgen en we willen daar gaan kijken
Het belangrijkste is wat je partner van jouw boobies vind, niet wat wij of anderen ervan vinden. Stel nou eens voor dat je ze laat verkleinen/vergroten/steviger laat maken, je man vind het tegenvallen maar wij vinden het te gek heb je toch een probleem. Het is alleen maar mooi meegenomen als anderen ze ook prachtig vinden.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:49 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Als je omringd bent door titten dan zijn kun je gewoon de andere kant op kijken als je aan de ene kant een paar ziet dat je niet bevalt.
Ik voel me altijd een beetje aangesproken: ik ben aardig bedeeld en 4 zwangerschappen werkt niet positief op de zwaartekracht. Hoewel ze echt niet in de buurt van mijn navel komen en volgens mijnze ook niet hangen.
Toch voelt het met dat soort opmerkingen dan of ik niet topless mag![]()
Ah well, ten eerste kom ik dus nooit meer bij zwemgelegenheden waar je topless mag en ten tweede heb ik mijn topless-bij-openbare-wateren-jaren al lang geleden afgesloten
http://www.pleindenhaag.nl/quote:Op maandag 5 juli 2010 18:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Plein met dat standbeeld en al die cafés?
Ik draag BB, onder mijn zwembroek (bermuda). Ik zal speciaal voor jou mijn zwembroek ff wat laten zakken zodat mijn BB duidelijk te zien is.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat mij opviel trouwens afgelopen week is dat de jeugd van tegenwoordig nog steeds met afgezakte zwembroek met BB eronder lopen. Om je dood te schamen. Ik dacht dat deze trend nu wel over zou zijn maar nee hoor, men vind het nog steeds nodig om voor lul te lopen.
Vorige wedstrijd had alleen Roots een groot scherm(Volgens mij dat 79000 scherm van de MediaMarktquote:Op maandag 5 juli 2010 18:20 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Op het Plein is geloof ik een groot scherm
Ik ook, maar zorg wel dat de band er niet onder door komtquote:Op maandag 5 juli 2010 18:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik draag BB, onder mijn zwembroek (bermuda). Ik zal speciaal voor jou mijn zwembroek ff wat laten zakken zodat mijn BB duidelijk te zien is.![]()
klopt... maar Den Haag heeft vergunning gegeven voor scherm op het Pleinquote:Op maandag 5 juli 2010 18:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd had alleen Roots een groot scherm(Volgens mij dat 79000 scherm van de MediaMarkt), voor de rest waren het normale schermen.
aaah vetquote:Op maandag 5 juli 2010 18:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
klopt... maar Den Haag heeft vergunning gegeven voor scherm op het Plein
Hagenezen lopen toch ook deels nog met matjes terwijl dat ook al jaren uit is?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
En gouden oorbellen met geel/groen en rood accentenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Hagenezen lopen toch ook deels nog met matjes terwijl dat ook al jaren uit is?
Ik kijk morgen wel ff in de stad en laat het jullie wetenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
kan het trouwens niet bevestigen..... dat het scherm er ook echt staat
Thanks Solidquote:Op maandag 5 juli 2010 18:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het belangrijkste is wat je partner van jouw boobies vind, niet wat wij of anderen ervan vinden. Stel nou eens voor dat je ze laat verkleinen/vergroten/steviger laat maken, je man vind het tegenvallen maar wij vinden het te gek heb je toch een probleem. Het is alleen maar mooi meegenomen als anderen ze ook prachtig vinden.![]()
Zo, dat was genoeg wijsheid en veren in je reet, nu ga ik ff relaxen op de bank.
Precies!quote:Op maandag 5 juli 2010 19:08 schreef tuintegel het volgende:
Borsten zijn toch gemaakt om eraan te zitten en ze in mooie jurkjes te proppen![]()
jaja ik weet dat ze ook andere doeleinden hebben
Precies! En wij laten ons meelokkenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Precies!
Je propt ze in een mooi jurkje, lokt er een man mee, plant je voort en voedt het nageslacht ermee. Helemaal zoals het hoort
Nee, het belangrijkste is wat je zelf van je eigen boobies vindt. Als mn vriend zegt van "Ey schat cup F zou jij echt veel beter staan dan de B-tjes die je nu hebt" dan is het toch echt: "Kijk daar is de deur, ga maar wieberen."quote:Op maandag 5 juli 2010 18:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het belangrijkste is wat je partner van jouw boobies vind
Lol @ de bhquote:Op maandag 5 juli 2010 20:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Precies! En wij laten ons meelokken
[ afbeelding ]
Als het de strandjutter is , geef hem maar een knuffel.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:02 schreef tuintegel het volgende:
Als het de strandjutter is , geef hem maar een knuffel.
Oh of ze moeten naar jouw verjaardag gaan , maar jij bent niet zoveel op het strand te vinden toch(dus de naam strandjutter is op jou niet van toepassingquote:
Mijn verjaardag staat in mijn profiel.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:16 schreef tuintegel het volgende:
Oh of ze moeten naar jouw verjaardag gaan , maar jij bent niet zoveel op het strand te vinden toch ? Tevens weet ik niet wanneer jouw verjaardag is
nog ruim een half jaar wachten dus voor jouquote:Op maandag 5 juli 2010 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn verjaardag staat in mijn profiel.Ik ben vaak genoeg op het strand te vinden. Ik meld het alleen niet iedere keer als ik ga. Vandaag nog heerlijk geluncht bij Habana bijvoorbeeld.
Tot jij al dansend topless uit een taart komt springen?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:30 schreef tuintegel het volgende:
nog ruim een half jaar wachten dus voor jou
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot jij al dansend topless uit een taart komt springen?
Ik knuffel geen mannenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:02 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Als het de strandjutter is , geef hem maar een knuffel.
* bookmarktquote:Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef tuintegel het volgende:
ja hoor , als je een taart groot genoeg kunt vinden
Want Summer is wel een man?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik knuffel geen mannen![]()
Of je moet summer bedoelen.
Scherp!quote:
Doet MissM dan meequote:
De beste verjaardag ooit. Nu al!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:47 schreef tuintegel het volgende:
Doet MissM dan mee,samen met haar in een taart
Nacht!!quote:
Ik blijf uit je buurtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:49 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben zo beroerd. Maar toch op naar het werk
, de boel aansteken
Leuk koppiequote:Op maandag 5 juli 2010 20:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Precies! En wij laten ons meelokken
[ afbeelding ]
Ik val op kleine borsten dus ik zou er geen probleem mee hebbenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Leuk koppie![]()
Ik was erin getrapten als je eenmaal zover bent, maakt het toch niets meer uit
Billen/rug hierquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik val op kleine borsten dus ik zou er geen probleem mee hebben, aldus de benen/billenman.
* Lovechild schrapt R-B definitief van haar toyboylijstjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik val op kleine borsten dus ik zou er geen probleem mee hebben, aldus de benen/billenman.
* Den_Haag wacht geduldig op de foto'squote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:59 schreef Lovechild het volgende:
Da's dan wel weer een voordeel van big boobies: ze verdwijnen niet als je je shirt uitdoet
Ze zakken hooguit een stukje
* Barretje80 schrapt mee..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
* Lovechild schrapt R-B definitief van haar toyboylijstje![]()
gaat zo eens bij bruinen in het elysiumquote:
beetje heftig!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gaat zo eens bij bruinen in het elysium![]()
misschien toch stiekem onder de turbobruiner ...
(mag ik dan morgen wel op het strand of is det te heftig voor m'n huid??)
Nee dat is waar, maar het ging me erom dat haar man tevreden was en zij dus zich nergens meer druk over moest maken.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:14 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nee, het belangrijkste is wat je zelf van je eigen boobies vindt. Als mn vriend zegt van "Ey schat cup F zou jij echt veel beter staan dan de B-tjes die je nu hebt" dan is het toch echt: "Kijk daar is de deur, ga maar wieberen."
Van mijn boobs?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag wacht geduldig op de foto's
Maar toch...leuk gevonden worden door andere mannen streelt het ego natuurlijk welquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar het ging me erom dat haar man tevreden was en zij dus zich nergens meer druk over moest maken.
Ja dat snap ik ook weer wel maar goed, ik val overigens zelf ook op kleine stevige borsten, maar ik zou echt mijn vriendin de deur niet wijzen als ze groter heeft. Sorrie en je blijft maar doorstrepen vandaag he, of ben ik een twijfelgeval nu ik de deur op een kier hou?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:36 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar toch...leuk gevonden worden door andere mannen streelt het ego natuurlijk wel
Ach, ik heb het niet zozeer over jullie Fok!mannen hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook weer wel maar goed, ik val overigens zelf ook op kleine stevige borsten, maar ik zou echt mijn vriendin de deur niet wijzen als ze groter heeft. Sorrie en je blijft maar doorstrepen vandaag he, of ben ik een twijfelgeval nu ik de deur op een kier hou?
22"quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hopen dat Den Haag een 27 inch scherm heeft
Godsammequote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hopen dat Den Haag een 27 inch scherm heeft
Jups, dat wel!! maar liever wel in iets moois!!quote:
maar als die auto beroerd zit?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:18 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Jups, dat wel!! maar liever wel in iets moois!!
Stel je voor, je gaat een auto kopen.... Dan neem je toch ook niet de lelijkste die je kan krijgen voor je geld?
Mijn innerlijk is heel wisselvalligquote:
Wel als de sex heel goed isquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:34 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Mijn innerlijk is heel wisselvallig. Een man die daar genoegen meeneemt moet ik nog tegenkomen
Dan heb je de verkeerde keuze gemaakt!! Altijd eerst een testrit makenquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:43 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben dan ook weer geen kutwijf gelukkig
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wel als de sex heel goed isDan blijven mannen nog bij de allergrootste kutwijf van de wereld
ik insinueerde net ook niet dat jij een kutwijf zou zijn en verder hoor ik alleen maar posi dingen over jouquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:43 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben dan ook weer geen kutwijf gelukkig
Bedankt voor het bevestigenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat wil ik bevestigen
[..]
En dat kan ik eigenlijk ook bevestigen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik insinueerde net ook niet dat jij een kutwijf zou zijn en verder hoor ik alleen maar posi dingen over jou
Volgens mij had die het even helemaal gehad hier nav vorige week.quote:
Dat heb ik ook weleens meegekregen ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wel als de sex heel goed isDan blijven mannen nog bij de allergrootste kutwijf van de wereld
Wat was er gebeurd dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Volgens mij had die het even helemaal gehad hier nav vorige week.
Ik voorspel 3 wkn na de meet een online fittie
Dan heb je een Volvo 340quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar wat als de lelijkste heel lekker zit en ook goed rijdt?
Volgens mij dat gedoe met jou, SaR en mijquote:
Die dingen slapen heerlijk! Een paar jaar geleden met zo'n bakkie op een camping gestaan met een vriend van me. Dat wil zeggen, er stonden leuke vrouwtjes op een camping (campingsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:31 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dan heb je een Volvo 340
[ afbeelding ]
In mijn ogen is ieder Fittie overrated... Snap niet dat mensen zich daar zo veel zorgen om kan maken! en al helemaal op Fok!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Volgens mij dat gedoe met jou, SaR en mijDaar had ze geen zin in
Die 340 functioneerd als mijn 2e autoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Die dingen slapen heerlijk! Een paar jaar geleden met zo'n bakkie op een camping gestaan met een vriend van me. Dat wil zeggen, er stonden leuke vrouwtjes op een camping (campings) en toen hebben wij de auto maar naast de tent gezet
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Voorspellingen voor vanavond? Kleine poule voor vanavond voor de eer?
Uruguay - Nederland
1-3 Admiraal_Anaal
2-1 Marvelous
Come on, dat het Fok! is wil toch niet zeggen dat je maar alles uit kunt kramen wat er toevallig uit je vingers komt?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:37 schreef Marvelous het volgende:
[..]
In mijn ogen is ieder Fittie overrated... Snap niet dat mensen zich daar zo veel zorgen om kan maken! en al helemaal op Fok!
Dus als Miss het leest, het spijt mij! echt waar!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow, ik dacht een Fiat Multiplaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:31 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dan heb je een Volvo 340
[ afbeelding ]
Dat was mijn mening ook, maar blijkbaar kon dat wel... dus deed ik dat ook maarquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:48 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Come on, dat het Fok! is wil toch niet zeggen dat je maar alles uit kunt kramen wat er toevallig uit je vingers komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik blijf ook niet in Fitties hangen, klaar is klaar... no hard feelingsMijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
Wij hadden er eentjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Multipla
Dat zijn by far de meest walgelijke auto's die ooit gemaakt zijnDie zijn zo verdomd lelijk dat ze het verdienen om spontaan te ontbranden en met een grote vlammenzee tot as vergaan
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:51 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dat was mijn mening ook, maar blijkbaar kon dat wel... dus deed ik dat ook maarIk bedoelde dan ook niet jou persoonlijk, maar het algemeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik blijf ook niet in Fitties hangen, klaar is klaar... no hard feelings
Ik blijf ook niet in fitties hangen, ik neem afstand en haat diegene voor altijd
Don't you love her madly?
Na een Fittie haat ik nooit, accepteer altijd dat andere mensen een andere manier hebben van dingen bekijken... ik maak soms graag kleine fitties om te kijken hoe iemand reageert... Maar haten, dan moet je echt ver gaan bij mij!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:57 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook niet jou persoonlijk, maar het algemeen.
Ik blijf ook niet in fitties hangen, ik neem afstand en haat diegene voor altijd
In de menselijke vorm kom je in de buurtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Was ik maar een bugatti veyron
Hu, je haat zelfs mij niet?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:04 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Na een Fittie haat ik nooit, accepteer altijd dat andere mensen een andere manier hebben van dingen bekijken... ik maak soms graag kleine fitties om te kijken hoe iemand reageert... Maar haten, dan moet je echt ver gaan bij mij!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Voorspellingen voor vanavond? Kleine poule voor vanavond voor de eer?
Uruguay - Nederland
1-3 Admiraal_Anaal
2-1 Marvelous
1-2 Civilian
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:06 schreef tuintegel het volgende:
[..]
In de menselijke vorm kom je in de buurt![]()
Dat ding gaat wel hard! En is wel mooi vind ik zelf
Maar evengoed kan ik veel autoks mooi vinden
quote:Uruguay - Nederland
1-3 Admiraal_Anaal
2-1 Marvelous
1-2 Civilian
0-2 Ronnie_Bravo
Nee, haten is overdreven hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:04 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Na een Fittie haat ik nooit, accepteer altijd dat andere mensen een andere manier hebben van dingen bekijken... ik maak soms graag kleine fitties om te kijken hoe iemand reageert... Maar haten, dan moet je echt ver gaan bij mij!
Oh ik kan wel heel makkelijk kwaad op iemand blijven. Kan ik echt jaren volhoudenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, haten is overdreven hoor.
Als ik een fittie heb met iemand doe ik er meestal heel veel aan om het weer in orde te krijgen. Voorals als ik die persoon hoog heb zitten, dan kan ik het niet uitstaan als het niet goed zit. Of als het voor de omgeving beter werkt als het weer oké is. Maar als ik je daarvoor ook niet echt mocht, laat ik het lekker zitten.
Bovendien, als iemand me echt kwetst, zal ik niet denken "Och, hij/zij bekijkt het gewoon anders dan ik".
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, haten is overdreven hoor.
Als ik een fittie heb met iemand doe ik er meestal heel veel aan om het weer in orde te krijgen. Voorals als ik die persoon hoog heb zitten, dan kan ik het niet uitstaan als het niet goed zit. Of als het voor de omgeving beter werkt als het weer oké is. Maar als ik je daarvoor ook niet echt mocht, laat ik het lekker zitten.
Bovendien, als iemand me echt kwetst, zal ik niet denken "Och, hij/zij bekijkt het gewoon anders dan ik".
overigens blij... morgen pas 12uur beginnenquote:Uruguay - Nederland
1-3 Admiraal_Anaal
2-1 Marvelous
1-2 Civilian
0-2 Ronnie_Bravo
2-2 Kz NL wint overigens na verlenging
Doe ik dat nu niet danquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Was ik dan maar een ford focus. Dan bereed je me elke dag![]()
Mijn 'ik heb schijt aan de rest' gehalte is ook wel hoog maar eenmaal erover heen dan kan ik echt slecht zijn.....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:18 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig zo iets van... Het boeit me hoe iemand over mij denkt
en dat leeft wel lekker makkelijk!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oh ik kan wel heel makkelijk kwaad op iemand blijven. Kan ik echt jaren volhoudenMaar dan moet je mij wel wat hebben aangedaan. Sterker nog, als ik echt een teringhekel aan iemand heb zal ik er ook alles aan doen om diegene KAPODT! te maken. Dan kan ik echt in een duivel veranderen
Nou op het moment dat ik ga haten moet er wel 'echt' wat gebeurd zijn. Het zou niet zo kunnen zijn dat ik mot met iemand krijg die ik vaag ken of dergelijk. Komt derhalve ook praktisch niet voor maar ik ken een geval..... die heeft zich net wat teveel privileges toegeėigend en dingen gezegd waardoor ik wel zoiets had/heb van 'dat moet nog even worden rechtgezet'.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waarom haten en blijven hangen in wat is geweest? Waarom haten en kapodt maken met spelfouten? Waarom de energie erin stoppen als je er niet meer uit kan halen dan erin stoppen?
Ik snap gewoon in het algemeen niet dat mensen jarenlang kunnen haten en negatieve gevoelens kunnen ophouden ipv het te laten rusten en gewoon afscheid nemen van die persoon en gevoelens over die persoon.
Kost gewoon te veel energie die je beter op de positieve dingen kan richten. Dan ga je pas groeien als mens door al je energie te stoppen in het goede voor jezelf en je naasten
Ik leef mijn leven sowieso niet graag makkelijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:18 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig zo iets van... Het boeit me hoe iemand over mij denkt
en dat leeft wel lekker makkelijk!
Nee, dat heb ik ook niet. Heb nog nooit de drang gehad iemand kapot te maken. En een teringhekel heb ik geloof ik ook niet echt aan iemand.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oh ik kan wel heel makkelijk kwaad op iemand blijven. Kan ik echt jaren volhoudenMaar dan moet je mij wel wat hebben aangedaan. Sterker nog, als ik echt een teringhekel aan iemand heb zal ik er ook alles aan doen om diegene KAPODT! te maken. Dan kan ik echt in een duivel veranderen
Dat laatste vind ik nou niet echt stroken met dat het je niet boeit hoe een ander over je denkt. Dat is dan toch ook niet waar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waarom haten en blijven hangen in wat is geweest? Waarom haten en kapodt maken met spelfouten? Waarom de energie erin stoppen als je er niet meer uit kan halen dan erin stoppen?
Ik snap gewoon in het algemeen niet dat mensen jarenlang kunnen haten en negatieve gevoelens kunnen ophouden ipv het te laten rusten en gewoon afscheid nemen van die persoon en gevoelens over die persoon.
Kost gewoon te veel energie die je beter op de positieve dingen kan richten. Dan ga je pas groeien als mens door al je energie te stoppen in het goede voor jezelf en je naasten
Dat was dan toch ook marvelous die het niet kan boeien hoe een ander over hem denkt en niet A A? Of lees ik over alles heen op mijn mobieltje?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik nou niet echt stroken met dat het je niet boeit hoe een ander over je denkt. Dat is dan toch ook niet waar.
quote:Uruguay - Nederland
1-3 Admiraal_Anaal
2-1 Marvelous
1-2 Civilian
0-2 Ronnie_Bravo
0-2 Summer
2-3 SolidasRock
Oh fuck, de volgorde is andersomquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:06 schreef CaLeX het volgende:
Uruguay - Nederland
1-3 Admiraal_Anaal
2-1 Marvelous
1-2 Civilian
0-2 Ronnie_Bravo
0-2 Summer (per abuis stond er 2-0)
2-3 SolidasRock (per abuis stond er 3-2)
1-4 CaLeX
stelletje zwartkijkers
Normaal gesproken begint men met Nederland tegen Huppeldepuppel en ik had de standen dus ook zo opgeschreven, ik snapte CaleX opmerking over zwartkijkers niet meteen...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:09 schreef tuintegel het volgende:
Het valt mij op dat er een paar van jullie denken dat Uruguay gaat winnen. Ik mag toch wel hopen dat Nederland wint en dan tegen Duitsland moet in de finale .
Dan is er namelijk of hier een feestje of in ons buurland
Klopt!! Ik heb liever dat we van urugay verliezen... Scheelt weer een nederlaag tegen duitsland!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Normaal gesproken begint men met Nederland tegen Huppeldepuppel en ik had de standen dus ook zo opgeschreven, ik snapte CaleX opmerking over zwartkijkers niet meteen...![]()
Heb mijn post al aangepast, alleen CaleX moet zijn post ook ff aanpassen om misverstanden te voorkomen
Zoals het nu is denkt alleen Marvelous dat we gaan verliezen van Urugauydinges
ach ik zit weer es alleen thuis met voetbalquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
En nu het treurige nieuws dat ik me aan ga kleden en strompelend met tegenzin richting werk ga schuifelen
Heb je je jurkje weer aan?quote:
Oeh, jurkje!!quote:
Oeps. you're right.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:53 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat was dan toch ook marvelous die het niet kan boeien hoe een ander over hem denkt en niet A A? Of lees ik over alles heen op mijn mobieltje?
F*ck en ik zķe die ui van A_A niet eens meerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oeps. you're right.
Dat komt door die rode ui's. Sorry A-A
Hij moet eigenlijk een andere UI hebben, een bewegend plaatje van een admiraal die zijn anus laat zien of zo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:52 schreef Lovechild het volgende:
[..]
F*ck en ik zķe die ui van A_A niet eens meer
Oh ja helemaal vergeten , sorriequote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik kijk niet alleen voetbal vandaag
maar zo eerst een broodje halen bij de griek.... niets meer van tegeltje gehoord
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:14 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Oh ja helemaal vergeten , sorrie. Ik zou naar de stad gaan vanavond maar ik ben samen met mijn minitegel , dus ik blijf lekker thuis
Bedoel je het afstellen van? Want dat is wel een vakwerk... Carb is oud! Dus oude auto neem ik aan? Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:04 schreef SolidasRock het volgende:
Wie van jullie knutselt aan auto? Met name aan carburateur? LoveChild, jouw man misschien?
Scooter lekt benzine, had ik je toch al eens verteld? Ik wil weten of er spul is dat gaten of kiertjes dicht kan maken en tegen benzine kan zodat het niet na 2 dagen alsnog doorgevreten is en weer gaat lekken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:42 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Bedoel je het afstellen van? Want dat is wel een vakwerk... Carb is oud! Dus oude auto neem ik aan? Wat is het probleem?
Ik neem aan dat je je benzine leidingen al hebt nagelopen? als dat het niet is, even een pakkingen en rubber set halen voor je carb. De boel los sleutelen en alle pakkingen vervangen! Zorg altijd dat je schoon sleutelt...!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Scooter lekt benzine, had ik je toch al eens verteld? Ik wil weten of er spul is dat gaten of kiertjes dicht kan maken en tegen benzine kan zodat het niet na 2 dagen alsnog doorgevreten is en weer gaat lekken.
Nieuwe carburator kopen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Scooter lekt benzine, had ik je toch al eens verteld? Ik wil weten of er spul is dat gaten of kiertjes dicht kan maken en tegen benzine kan zodat het niet na 2 dagen alsnog doorgevreten is en weer gaat lekken.
Alleen maar omdat het bakje lekt? Misschien heb ik wel geen andere keuze als het bakje echt niet te redden is en ook niet los te koop is.quote:
Ik heb het hem gevraagd, hij zegt: Euh..een beetje, ik weet niet of ik er moeilijke vragen over kan beantwoorden. Maar vragen kan altijd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:04 schreef SolidasRock het volgende:
Wie van jullie knutselt aan auto? Met name aan carburateur? LoveChild, jouw man misschien?
Ik zie bewegende plaatjes sowieso niet, alleen in de op. Gek he?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij moet eigenlijk een andere UI hebben, een bewegend plaatje van een admiraal die zijn anus laat zien of zo.
Purschuim is zeker niet de oplossing waar je naar op zoek bent?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:44 schreef SolidasRock het volgende:
Je bent de 2e al met hetzelfde grapje...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Purschuim is zeker niet de oplossing waar je naar op zoek bent?
Wie was de eerste?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:25 schreef SolidasRock het volgende:
Je bent de 2e al met hetzelfde grapje...![]()
Ow, die Fries.quote:
Ik heb gewonnen maar WAT heb ik gewonnen?quote:Uruguay - Nederland
1-3 Admiraal_Anaal
2-1 Marvelous
1-2 Civilian
0-2 Ronnie_Bravo
0-2 Summer (per abuis stond er 2-0)
2-3 SolidasRock (per abuis stond er 3-2)
1-4 CaLeX
De eeuwige roem natuurlijk!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen maar WAT heb ik gewonnen?
Wow en de exacte score ook nog!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen maar WAT heb ik gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |