O ja, zullen we dat doen? TT-change aanvragen of toch deze zo laten?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Das natuurlijk de goden verzoeken met zo'n TT.
Je had m beter kunnen noemen: Waar niemand de 300ste post wil maken
geen naamtopics meerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:42 schreef SolidasRock het volgende:
Topictitel verzonnen samen met Summer, ik had geen inspiratie meer aangezien het niet meer met "waar" mag beginnen en ook geen namen genoemd mogen worden
quote:
Je kan Airwin vragen als MissMSX niet reageert. DIe kan vast ook wel bij de wiki.quote:# Woon je in of rond Den Haag ouwehoer dan gezellig mee. Aanmelden zodat je in de OP komt te staan kan in het topic zelf of per PM aan MissMSX. Idem voor op- en aanmerkingen op en toevoegingen aan de OP.
Maar dan zien jullie niet dat ik jullie volgquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nieuwe knopje "Volg topic" al eens gevonden en gebruikt?
O, een stalker die ons attent maakt van zijn aanwezigheid?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar dan zien jullie niet dat ik jullie volg
Ik ben lui, maar maandag zou je het ook aan mij kunnen vragen :pquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
Je kan Airwin vragen als MissMSX niet reageert. DIe kan vast ook wel bij de wiki.
Tuintegel UI zou nog toegevoegd kunnen worden?
Overigens is het klikken van volg topic overbodig als je al een reactie plaatst in het topic (misschien was dat niet duidelijk?) en ja dit is superlief bedoelt.
Op de oude kaart stond ik zelfs nog, van het Den Haag topic hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O, een stalker die ons attent maakt van zijn aanwezigheid?![]()
Wie volg je precies en ben je ook haags?![]()
VoetbalTT's zijn helemaal uit den boze wat mij betreft. Voetbal!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:42 schreef SolidasRock het volgende:
Topictitel verzonnen samen met Summer, ik had geen inspiratie meer aangezien het niet meer met "waar" mag beginnen en ook geen namen genoemd mogen worden
O God....quote:Op zondag 4 juli 2010 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
VoetbalTT's zijn helemaal uit den boze wat mij betreft. Voetbal!
Jij mag mij gewoon AirwiN noemen hoor.quote:
Dus geen 'Waar topics' , geen 'naam tpoics' , geen 'voetbal topics'..... wat mag wel?quote:Op zondag 4 juli 2010 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
VoetbalTT's zijn helemaal uit den boze wat mij betreft. Voetbal!
[Den Haag #167] Hier mag helemaal niks!quote:Op zondag 4 juli 2010 10:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dus geen 'Waar topics' , geen 'naam tpoics' , geen 'voetbal topics'..... wat mag wel?
[Den Haag #167] Originaliteit wordt gewaardeerd!quote:
[Den Haag #167] Branden weg achter de duinen!quote:Op zondag 4 juli 2010 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[Den Haag #167] Originaliteit wordt gewaardeerd!
[Den Haag #167] Haagsuh tietuh in de zon!quote:Op zondag 4 juli 2010 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[Den Haag #167] Branden weg achter de duinen!
Nope, naast de drie eerder genoemde voorwaarden ook nog omdat 'ie grammaticaal niet juist is.quote:Op zondag 4 juli 2010 10:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[Den Haag #167] Waar Airwin het niet over voetbal wilt hebben.
Deze zou dus niet aan de voorwaarden voldoen?
Het is nog vroeg hequote:Op zondag 4 juli 2010 10:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, naast de drie eerder genoemde voorwaarden ook nog omdat 'ie grammaticaal niet juist is.
Als je met water wil spelen mag je ook hier langskomen. De badkamer moet namelijk nog worden schoongemaakt.quote:Op zondag 4 juli 2010 10:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het is nog vroeg he
Straks weer lekker het water in!!!
Mmm dat klinkt wel heel aanlokkelijk. Ik had namelijk al de drang om de hele dag met van die gele rubber handschoentjes te lopen en een sponsje in mijn hand. ....quote:Op zondag 4 juli 2010 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je met water wil spelen mag je ook hier langskomen. De badkamer moet namelijk nog worden schoongemaakt.
Ik had al zo'n idee. Ook nog met een schortje voor hoop ik!quote:Op zondag 4 juli 2010 10:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mmm dat klinkt wel heel aanlokkelijk. Ik had namelijk al de drang om de hele dag met van die gele rubber handschoentjes te lopen en een sponsje in mijn hand. ....
Yep, een blauw wit geblokte, .... heb ik nog van mijn oma gekregen. Ook al zo'n authentieke poetserquote:Op zondag 4 juli 2010 11:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had al zo'n idee. Ook nog met een schortje voor hoop ik!
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Yep, een blauw wit geblokte, .... heb ik nog van mijn oma gekregen. Ook al zo'n authentieke poetser
Koffer inchecken en een grote sporttas als handbagagequote:Op zondag 4 juli 2010 20:32 schreef GotC het volgende:
Goedeavond vanuit Londen!!
Hoe gaat het hier? Ga dus niet teruglezen, helaas voor jullieWe hebben hier goed weer, 1 of 2 buitjes gehad in Schotland, that's it. Veel leuke mensen ontmoet, hoop gekke mensen, maar over het algemeen een zeer leuke vakantie
.
Vrees dat m'n koffer nu al te zwaar is...
Bij Easyjet moet je dan je handbagagetas met wat geluk laten passen in zo'n vormding, en als het daarbuiten komt ben je de lulquote:Op zondag 4 juli 2010 20:35 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Koffer inchecken en een grote sporttas als handbagageKreeg wel zowat een hernia door te slepen met de grote handbagage-tas, maar kon tenminste alles meenemen vanuit NYC
Zoals verwachtquote:
Alles ok hier alleen morgen werkenquote:Op zondag 4 juli 2010 20:54 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Zoals verwacht
verder was het wel gezellie!
bij jou ook alles oke?
Niks van gemerkt vannachtquote:Op maandag 5 juli 2010 07:10 schreef winterapfel het volgende:
Mijn "even 's avonds na het werk, lekker dicht bij huis, snel even naar toe gaan" favoriete sauna locatie is niet meer![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ntrum-Rijswijk.dhtml
http://www.hulpverleningsforum.nl/forum/index.php?topic=41649.0
Als ze terug is goede afspraken maken,quote:Op maandag 5 juli 2010 02:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hmmm weer vreemde ervaring rijker
Mijn nichtje uit Indonesië woont hier sinds 4 jaar in Nederland voor Uni-studie en werk voor Deloitte. Om de paar dagen contact, ze heeft iedere dag contact met familie in thuisland en sinds een week ineens helemaal niks meer. Kan op zich, misschien even terugtrekken ofzo (moeder is overleden 5 maanden geleden en daar heeft ze het moeilijk mee) Maar na een week geen contact (met niemand) toch maar de beslissing genomen om politie in te schakelen. Politie heeft deur geforceerd, gelukkig niks ernstigs aangetroffen. Na 2 uur onderzoek komen we een reisbrochure tegen. Hotel gebeld en nu dus haar aan de telefoon gekregen.... was ze even vergeten om door te geven dat ze 2 weken op vakantie is
Hmmm.... nouja ik ga me bed in, ben bekaf....
Slaap lekker luitjes en alvast goeiemorgen
wat solid zegtquote:Op maandag 5 juli 2010 02:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn nichtje uit Indonesië woont hier sinds 4 jaar in Nederland voor Uni-studie en werk voor Deloitte. Om de paar dagen contact, ze heeft iedere dag contact met familie in thuisland en sinds een week ineens helemaal niks meer. Kan op zich, misschien even terugtrekken ofzo (moeder is overleden 5 maanden geleden en daar heeft ze het moeilijk mee) Maar na een week geen contact (met niemand) toch maar de beslissing genomen om politie in te schakelen. Politie heeft deur geforceerd, gelukkig niks ernstigs aangetroffen. Na 2 uur onderzoek komen we een reisbrochure tegen. Hotel gebeld en nu dus haar aan de telefoon gekregen.... was ze even vergeten om door te geven dat ze 2 weken op vakantie is
Das best wel een blonde actie van d'r..quote:Op maandag 5 juli 2010 02:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Serieuze fikquote:Op maandag 5 juli 2010 07:10 schreef winterapfel het volgende:
Mijn "even 's avonds na het werk, lekker dicht bij huis, snel even naar toe gaan" favoriete sauna locatie is niet meer![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ntrum-Rijswijk.dhtml
http://www.hulpverleningsforum.nl/forum/index.php?topic=41649.0
Kan je zo fout opvattenquote:04:46:24 05-07-10 GROUP-1 Prio 1 MET DRANK RW Bowlingcentrum De Hofstede Julialaantje 40 a Grip (soort brand: afval/grof vuil) (soort pand: bedrijfspand) 1182 Feestzaal / Partycentrum
1500440 BRW Wassenaar (AB / Logistiekvoertuig)
1500524 BRW Wassenaar (Lichtkrant)
Heb jij een scoop voor Jill?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wedden dat ze sporen van brandstichting gaan vinden.........
Het enige dat Jill moet nalaten is het checken van deze veronderstelling en daar heb je je voorpaginanieuws.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nee maar je ziet het veel bij ondernemers met geldproblemen
Dan wil ik wel genoemd worden in het stukjequote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige dat Jill moet nalaten is het checken van deze veronderstelling en daar heb je je voorpaginanieuws.
en een foto van jou met HUBBA HUBBA eronder??quote:Op maandag 5 juli 2010 10:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dan wil ik wel genoemd worden in het stukje
Helaas ligt Rijswijk buiten m'n gebiedquote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige dat Jill moet nalaten is het checken van deze veronderstelling en daar heb je je voorpaginanieuws.
quote:Heeft u vannacht iets verdachts gezien ivm brand Bowlingcentrum Hofstede aan Julialaantje 2283TB , meldt u dan via Tel . afz Politie
Misschien is het aangestoken door een Scheveninger.quote:
Mm is er tipgeld?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:35 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Helaas ligt Rijswijk buiten m'n gebied![]()
Maar ik denk dat ie er niet ver naast zit aangezien de politie net deze oproep heeft verstuurd via Burgernet:
[..]
Plannen voor een nieuw centrum? Daar zal wel geld voor nodig geweest zijn........ iets wat ze niet hebben.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:44 schreef Chanty het volgende:
Kut mijn saunaZe hadden daar zo ontzettend lekkere geitenkaassalade
![]()
Het zal ook wel niet meer opgebouwd worden (mocht dat nog mogelijk zijn) aangezien er toch al plannen waren voor een geheel nieuw centrum volgend jaar wat ik van het personeel had begrepen.
Ja je zou idd haast vraagtekens bij de brand gaan zetten...quote:Op maandag 5 juli 2010 10:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Plannen voor een nieuw centrum? Daar zal wel geld voor nodig geweest zijn........ iets wat ze niet hebben.
Het zal best uitkomen hoe of wat. Ga er online niet te veel op inquote:Op maandag 5 juli 2010 10:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja je zou idd haast vraagtekens bij de brand gaan zetten...
Wat ik een half jaar geleden begreep was dat het gehele pand in ik dacht 2011 met de grond gelijk zou worden gemaakt (aangezien het zwaar verouderd is) en dat er een heel nieuw centrum zou komen. Was me overigens niet duidelijk of dat op een andere locatie zou komen of niet.
Ik vroeg me vannacht al af wat er aan de hand was, hoorde veel brandweer idd. Ga vanmiddag ook even gluren, fiets erlangs.quote:Op maandag 5 juli 2010 07:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Niks van gemerkt vannacht
ik zal straks eens een ommetje maken om te zien wat er van over is..
Had de sauna nog wel op het lijstje staan om eens met een bezoekje te vereren..
Deze sauna is overigens ook ideaal voor een avond sauna..
Kijk je uit dat je niet struikelt?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:29 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik vroeg me vannacht al af wat er aan de hand was, hoorde veel brandweer idd. Ga vanmiddag ook even gluren, fiets erlangs.
In Centre du Lac kom ik trouwens ook weleens, m'n zusje werkt er.
Fietsend kan je niet struikelen hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 11:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet struikelt?
Enne.... lekker donderdag en vrijdag weer vrij![]()
Ja, die sauna is dus afgebrand vannacht.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:46 schreef SolidasRock het volgende:
Er is ook een goede sauna net tussen spoorwijk en rijswijk. Er zit naast die sauna een plas waar je kan zwemmen en ook vissen rondzwemmen.
Voor diegenen die bij AH shoppen (ik wist het zelf ook niet): AH 50% kortingsbonnen deel 2
Oh dan is er niets aan de hand , gaan we daar toch heenquote:Op maandag 5 juli 2010 11:46 schreef SolidasRock het volgende:
Er is ook een goede sauna net tussen spoorwijk en rijswijk. Er zit naast die sauna een plas waar je kan zwemmen en ook vissen rondzwemmen.
Nou, toen ik nog veel in Spoorwijk kwam hadden ze het er ook altijd over, zwemmen in de visvijver...moet er niet aan denkenquote:
O....quote:Op maandag 5 juli 2010 11:50 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, die sauna is dus afgebrand vannacht.
Jah, heb er wel eens gezwommen, wat is er mis mee dan? Dat er vissen rondzwemmen of dat het een plas is?quote:
Ik weet niet of het een probleem is om erin te zwemmen hoor. Het is alleen niet iets wat in me opkomt als ik die plas zie en ik heb het ook nog nooit mensen zien doen. Al wil dat laatste niet zoveel zeggen want hoewel ik er in de buurt woon, kom ik daar zelden.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jah, heb er wel eens gezwommen, wat is er mis mee dan? Dat er vissen rondzwemmen of dat het een plas is?
Nou het wordt toch wel aardig wat gedaan door de mensen uit Spoorwijk. Ach, ik lag vroeger altijd in Madestein, is ook niet altijd even fris geweest.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een probleem is om erin te zwemmen hoor. Het is alleen niet iets wat in me opkomt als ik die plas zie en ik heb het ook nog nooit mensen zien doen. Al wil dat laatste niet zoveel zeggen want hoewel ik er in de buurt woon, kom ik daar zelden.
Ik ging altijd mee met mijn vrienden die daar wonen, zodoende. Maar dit verschilt eigenlijk niet zo van Vlietland. Ik prefeer natuurlijk een chloorzwembadquote:Op maandag 5 juli 2010 12:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een probleem is om erin te zwemmen hoor. Het is alleen niet iets wat in me opkomt als ik die plas zie en ik heb het ook nog nooit mensen zien doen. Al wil dat laatste niet zoveel zeggen want hoewel ik er in de buurt woon, kom ik daar zelden.
De Waterpartij???quote:Op maandag 5 juli 2010 12:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Ach ja, zag laatst ook mensen zwemmen bij de Waterpartij. Zou er persoonlijk ook niet aan moeten denken met de drek die er in wordt gekieperd.
Deze plas : http://www.zwembaddeput.nl/quote:Op maandag 5 juli 2010 12:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ging altijd mee met mijn vrienden die daar wonen, zodoende. Maar dit verschilt eigenlijk niet zo van Vlietland. Ik prefeer natuurlijk een chloorzwembad
Daar praat ik over ja, ik wist nog dat het met P begon maar dacht aan Pot, Plas, Poel, maar het was dus de Put.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Deze plas : http://www.zwembaddeput.nl/
is best te doen hoor.. al ben ik toen ik jong was eens van mijn bikini topje "bevrijd"
hoe is het weer op het strand??
Die vissen weer he, niet te vertrouwen!quote:Op maandag 5 juli 2010 12:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is best te doen hoor.. al ben ik toen ik jong was eens van mijn bikini topje "bevrijd"
ach.. op het strand is topless idd geen probleem..quote:Op maandag 5 juli 2010 12:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar praat ik over ja, ik wist nog dat het met P begon maar dacht aan Pot, Plas, Poel, maar het was dus de Put.
Strand, geen idee? Zal er zo eens langs rijden...
(Bikini topjes zouden verboden moeten worden, tis niet mooi om goed gebruinde lichamen te zien en witte tieten) Gewoon topless verplichten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |