Welk onderwerp?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het, alweer hetzelfde onderwerp zoals altijd
Tuut chips
Hey idd.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Als L.no al in Fryslân woont ten tijde van de meet kunnen we mooi samen rijden, gezelliger en scheelt in de kosten
Goed dat je het zegt want ik moet nog tampons kopenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Seks, meets, ongesteldheid, drugs, uitgaan en ouzo
...quote:Op zondag 4 juli 2010 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt want ik moet nog tampons kopen
Wha?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je vergeet masturberende friekin_quote:Op zondag 4 juli 2010 00:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als ik over ongesteldheid praat, dan is de sfeer verneukt.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Welk merk gebruik jij ? Die van always zitten me nu toch wel tegen, en zijn zelfs bij de kruidvat met 10 cent omhoog gegaan!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb altijd maandverbandjes.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Welk merk gebruik jij ? Die van always zitten me nu toch wel tegen, en zijn zelfs bij de kruidvat met 10 cent omhoog gegaan!
Succes.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:10 schreef Gezicht het volgende:
Ben best wel moe nu. Ga zo maar eens slapen. Morgen echt even flink wat uren goed gaan leren. Ik heb het echt nodig.
Oeiquote:Op zondag 4 juli 2010 00:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar beste Argo ik maakte ene grapje.
pww?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:10 schreef Gezicht het volgende:
Ben best wel moe nu. Ga zo maar eens slapen. Morgen echt even flink wat uren goed gaan leren. Ik heb het echt nodig.
Oei suc6 dan ik zal aan je denken, als ik aan het zwembad lig en chicks bekijk!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:12 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jep. En als ik nu onvoldoendes haal ga ik niet over.![]()
Dan leer maar goedquote:Op zondag 4 juli 2010 00:12 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jep. En als ik nu onvoldoendes haal ga ik niet over.![]()
Jup hij moet goed zijn best doen. En Nattermann ga je mee naar het zwembad chicks bekijken terwijl je broertje proef werken maakt ?quote:
Ik zou graag willen maar ik moet werken, en mijn chick zit nu naast me op de bankquote:Op zondag 4 juli 2010 00:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Jup hij moet goed zijn best doen. En Nattermann ga je mee naar het zwembad chicks bekijken terwijl je broertje proef werken maakt ?
Hmm, achja dan ga ik wel alleen. Oh wacht dat durf ik niet!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik zou graag willen maar ik moet werken, en mijn chick zit nu naast me op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |