Volgende week gaan we weer eens naar de stadquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ach lieverd je bent altijd welkom dat weet je
daar helpen we je wel overheenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:10 schreef L.no het volgende:
Ik wil ook meeten.
Helaas als ik dat doe met groepjes, dan ben ik enorm stil en verlegen.
Samen gaan ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:10 schreef L.no het volgende:
Ik wil ook meeten.
Helaas als ik dat doe met groepjes, dan ben ik enorm stil en verlegen.
count me in!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Volgende week gaan we weer eens naar de stad
quote:Fixkes
ik eb tijd
z'ee ne lach uit een sprookske
en just genoeg streken
komt zij erges binnen
ee iedereen gekeken
en ik eb tijd
mmmhm ik eb tijd
zee ogen om een leven
in te parkeren
een eel schattig buikske
da'k probeer te negeren
en ik eb tijd
mmmhm ik eb tijd
ik weet da'k gene prins zen
maar wel gewoon ne goeie gast
ik wacht gewoon men moment af
ik wacht gewoon men moment af
zee gezegd da'k ne schat zen
da ze mij alles kan vertellen
mor zee mijne gsm
keb er nog nooit wete bellen
mor ik eb tijd
ik eb tijd
zee ne vriend en ne sleutel
van zijn appartement
en t eiregste van al
tis nen okeje vent
mor ik eb tijd
ik eb tijd
en ik weet da dees toch nooit lukt
mor kwil in sprookskes blijven geloven
en wie weet geeft zij mij ne kus
en komt de prins in mij nor boven
want zij zit in mijne kop en ik wil her deruit
ik wil gewoon een varken me nen hele lange snuit
en het wordt tijd
ohohohoo het wordt tijd
Geen probleem, verlegenheid komt niet eens voor bij de jonge tedere god Argo. Ik help je er wel uit!quote:
Veel plezier !quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:15 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ga me bij mekaar rapen....ben al beetje aangeschoten maar ga nog ff door
tot morgen liefjes
In sommige gevallen ben ik niet verlegen trouwens. Ik moet me dan écht lekker in mijn vel voelen en niet bang zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Geen probleem, verlegenheid komt niet eens voor bij de jonge tedere god Argo. Ik help je er wel uit!
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:15 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ga me bij mekaar rapen....ben al beetje aangeschoten maar ga nog ff door
tot morgen liefjes
Haha je bent net zoals mij, Argo is ook altijd verlegen. Ik heb een jaar op school altijd alleen gezeten, in de pauzes dan. En in de lessen sliep ik en zat ik ook altijd alleen waar het mogelijk is. Na een jaar deed ik wel wat praten met de mensen maar moeizaam.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:18 schreef L.no het volgende:
[..]
In sommige gevallen ben ik niet verlegen trouwens. Ik moet me dan écht lekker in mijn vel voelen en niet bang zijn.
Net iets als het ijs breekt ofzo. Soms duurt het de hele dag,weken of binnen een uurtje.
Vage shit
Ja, in pauzes zat ik ook altijd alleen. Vond ik eigenlijk fijner. Ik heb wat moeite met mensen vertrouwen denk ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Haha je bent net zoals mij, Argo is ook altijd verlegen. Ik heb een jaar op school altijd alleen gezeten, in de pauzes dan. En in de lessen sliep ik en zat ik ook altijd alleen waar het mogelijk is. Na een jaar deed ik wel wat praten met de mensen maar moeizaam.
Wanneer ga je hem weer daten ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:21 schreef friekin_ het volgende:
Lekker liedjes luisteren, datelief op msn, brie met toast, rode wijn
Jup dat klopt sowieso. Het is makkelijker om alleen te zitten, en al dat gezever niet aan te horen. Soms denk je wel als je dan vrienden bij elkaar ziet. Hmm waarom heb ik die eigenlijk niet ? Maar pfff mensen vertrouwen is ook moeilijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, in pauzes zat ik ook altijd alleen. Vond ik eigenlijk fijner. Ik heb wat moeite met mensen vertrouwen denk ik.
Praten is soms erg vermoeiend idd.
Weet ik niet. Hij is iets leuks aan het plannen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wanneer ga je hem weer daten ?
Altijd leukquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:25 schreef friekin_ het volgende:
Ik verneem zojuist dat bekend is geworden dat de vrienden van datelief van me af weten
Geen efteling meer ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Weet ik niet. Hij is iets leuks aan het plannen.
Hij wilde nog iets anders bedenkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Altijd leuk
[..]
Geen efteling meer ?
Ja, zo denk ik er over.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Jup dat klopt sowieso. Het is makkelijker om alleen te zitten, en al dat gezever niet aan te horen. Soms denk je wel als je dan vrienden bij elkaar ziet. Hmm waarom heb ik die eigenlijk niet ? Maar pfff mensen vertrouwen is ook moeilijk.
Aah dan alleen ik nog! En uhm vergeet mijn hele poging maar.. Ik ben slechts zelf vertrouwen aant opbouwen ja laten we het daarop houden!quote:
Wie is dat ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:33 schreef Joysa het volgende:
stukje rowwen heze op concert at sea op NL 3![]()
![]()
Jij woont maar een paar straten van Tassie vandaan grapjas, je kruipt maar mooi in je eigen bedquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kunnen we daar samen in slapen
Hij kruipt op iedereen hoor, die TLK.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij woont maar een paar straten van Tassie vandaan grapjas, je kruipt maar mooi in je eigen bed
quote:
Ben ik ook van planquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij woont maar een paar straten van Tassie vandaan grapjas, je kruipt maar mooi in je eigen bed
Op jou, op mij, of op de hond van Tas en Mies?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hij kruipt op iedereen hoor, die TLK.
Niet op mannen gekkiequote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hij kruipt op iedereen hoor, die TLK.
haha.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah dan alleen ik nog! En uhm vergeet mijn hele poging maar.. Ik ben slechts zelf vertrouwen aant opbouwen ja laten we het daarop houden!
Onzin.quote:
Voor zover ik heb meegekregen alleen mij.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op jou, op mij, of op de hond van Tas en Mies?
Een maltje dan ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het gaat niet echt over bier
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het gaat niet echt over bier
Ik zie het, alweer hetzelfde onderwerp zoals altijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |