Altijd leukquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:25 schreef friekin_ het volgende:
Ik verneem zojuist dat bekend is geworden dat de vrienden van datelief van me af weten
Geen efteling meer ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Weet ik niet. Hij is iets leuks aan het plannen.
Hij wilde nog iets anders bedenkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Altijd leuk
[..]
Geen efteling meer ?
Ja, zo denk ik er over.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Jup dat klopt sowieso. Het is makkelijker om alleen te zitten, en al dat gezever niet aan te horen. Soms denk je wel als je dan vrienden bij elkaar ziet. Hmm waarom heb ik die eigenlijk niet ? Maar pfff mensen vertrouwen is ook moeilijk.
Aah dan alleen ik nog! En uhm vergeet mijn hele poging maar.. Ik ben slechts zelf vertrouwen aant opbouwen ja laten we het daarop houden!quote:
Wie is dat ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:33 schreef Joysa het volgende:
stukje rowwen heze op concert at sea op NL 3![]()
![]()
Jij woont maar een paar straten van Tassie vandaan grapjas, je kruipt maar mooi in je eigen bedquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kunnen we daar samen in slapen
Hij kruipt op iedereen hoor, die TLK.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij woont maar een paar straten van Tassie vandaan grapjas, je kruipt maar mooi in je eigen bed
quote:
Ben ik ook van planquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij woont maar een paar straten van Tassie vandaan grapjas, je kruipt maar mooi in je eigen bed
Op jou, op mij, of op de hond van Tas en Mies?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hij kruipt op iedereen hoor, die TLK.
Niet op mannen gekkiequote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hij kruipt op iedereen hoor, die TLK.
haha.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah dan alleen ik nog! En uhm vergeet mijn hele poging maar.. Ik ben slechts zelf vertrouwen aant opbouwen ja laten we het daarop houden!
Onzin.quote:
Voor zover ik heb meegekregen alleen mij.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op jou, op mij, of op de hond van Tas en Mies?
Een maltje dan ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het gaat niet echt over bier
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het gaat niet echt over bier
Ik zie het, alweer hetzelfde onderwerp zoals altijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |