abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:36:59 #1
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83623512
Het vorige deel: Slank # 1081 - Met mij als feestmeester!

Voor wie is "Slank de zomer door", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_83623590
Mo, stuur je regen ff naar het zuiden
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:40:04 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83623616
Hier heeft het net ook geregend Kan alleen geen tv meer kijken. Satelliet viel uit. Vandaar ook dat ijs
pi_83623643
Hier heeft het maar even geregend, maar in elk geval genoeg om behoorlijk af te koelen Zal vast lekker slapen vanavond.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:41:20 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83623671
Hoi. Hier heeft het ook geregend en op Marks kamer is het koel (want hij heeft z'n deur steeds open) en mijn kamer is een sauna, want de deur moet dicht blijven ivm de katjes. Maar goed, ik kan er wel tegen.
Niet meer actief op Fok!
pi_83623720
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:42:38 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83623722
Heb ik wat gemist Vik? Hebben jullie jonge katjes?
pi_83623793
Hier is al wel een kwart millimeter gevallen. Joechei.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_83623807
Ik overweeg ernstig om naar huis te rijden en in mijn berging te gaan slapen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:47:30 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83624132
Oh my, Spanje - Paraguay. In een minuut ofzo een penalty voor Paraguay (gemist) en vervolgens een penalty voor Spanje! (raak), maar die moest over en toen was 'ie alsnog mis! .
Niet meer actief op Fok!
pi_83624281
Zo dan, bij Spanje voetballen toch wel lekkere dudes zeg Of het valt me nu pas op omdat bij mijn ouders het beeld zo groot is.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:50:02 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83624432
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:48 schreef Syrena het volgende:
Zo dan, bij Spanje voetballen toch wel lekkere dudes zeg Of het valt me nu pas op omdat bij mijn ouders het beeld zo groot is.
. Je doet me denken aan een aflevering van de strip Noortje van de Tina, toen Noortje ook maar mee ging kijken naar het voetbal omdat Dennis Bergkamp en Patrick Kluivert toch best wel 'kanjers' waren .
Niet meer actief op Fok!
pi_83624818
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:01:24 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83625018
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Je doet me denken aan een aflevering van de strip Noortje van de Tina, toen Noortje ook maar mee ging kijken naar het voetbal omdat Dennis Bergkamp en Patrick Kluivert toch best wel 'kanjers' waren .
Bestond Noortje nog in de tijd van Kluivert? Ik las de Tina toen ik een jaar of 9 was ofzo. Heeeeeel lang geleden.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:02:39 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83625076
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Bestond Noortje nog in de tijd van Kluivert? Ik las de Tina toen ik een jaar of 9 was ofzo. Heeeeeel lang geleden.
Ik las de Tina ook toen ik ongeveer zo oud was . Noortje wordt geen dag ouder.

*jaloers* .
Niet meer actief op Fok!
pi_83625083
Volgens mij wel hoor. Ik ben Noortje ook vaak genoeg tegen gekomen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_83625150
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

quote:
Noortje pubert al 30 jaar
05 september 2005
Vandaag bestaat de Tina-strip Noortje exact dertig jaar. Het meidenblad vierde dit jubileum met een speciaal Noortje-album op pocketformaat.

De allereerste strip van Noortje verscheen op 5 september 1975 in weekblad Tina. Inmiddels zijn er circa 1800 gagstrips en langere verhalen verschenen, allemaal gemaakt door hetzelfde team: tekenaar Jan Steeman en scenariste Patty Klein. ‘Daarmee is Noortje de oudste Nederlandse strip die nog steeds door dezelfde auteurs wordt gemaakt’, laat Klein trots weten. In oktober verschijnt het achttiende album van Noortje.
pi_83625226
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:55 schreef Merel het volgende:
Ik heb al dagen niet meegelezen. Te druk. Zowel op werk als in m'n hoofd. Wat heb ik gemist?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah Merel Jammer, maar als dit het beste is
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:58 schreef Perruche het volgende:
voor Chico. Heb je geen leuke rok of een hip jurkje? En eet anders wat voor je gaat, voel je je ook beter!
Ja zomerjurkjes met veel teveel bloot vlees . Waar ik me ook niet gemakkelijker in ga voelen dan .
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Chico, je bent nu hopelijk wel het huis uit toch? Het zou zonde zijn om niet te gaan en dan krijg je er waarschijniijk spijt van (uit eigen ervaring)
Net terug en het was toch wel erg gezellig. Gelukkig was niemand supernetjes gekleed en viel het niet op dat mn haar ontplofd is.

Zo en nu ga ik douchen en daarna lekker met mijn nieuwe kledingaankoop op de bank zitten (een lekker dik vest van de mannenafdeling, beetje wijd maar je ziet mn figuur nog wel redelijk genoeg).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:07:37 #19
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83625293
Sowieso valt het nooit iemand op als je haar niet zit Zo raar is dat. Vroeger had ik ook altijd het meeste sjans als ik een katerhoofd en pukkels had. Snap nog steeds niet hoe dat kan
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:07:46 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83625302
Chico!!! Het is veel te warm voor een vest! . Ik zit hier in rokje en spaghettihemdje met een ventilator op me gericht en jij doet een vest aan? .
Niet meer actief op Fok!
pi_83625392
Noortje ontopic (uit 1978)
pi_83625431
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:07 schreef Viking84 het volgende:
Chico!!! Het is veel te warm voor een vest! . Ik zit hier in rokje en spaghettihemdje met een ventilator op me gericht en jij doet een vest aan? .
Straks na het douchen wel ja . Ik zit op de tocht .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_83625681
wat een voebbal!

we liggen lekker op bed en ik ga vanaf maandag nog 2,5 week lowcarben en sporten. sporten was al geplanned, low carb net besloten morgen wat recepten zoeken en even proberen de motorbroek wat losser te krijgen en vroeg slapen en zulks!
Ja doei.
pi_83625820
Doe mij maar 1 Alonso, ik spoel hem zelf wel af

Hoe oud issie eigenlijk? *googlet*
pi_83625911
Oh, 1981. Dat valt mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')