Idd, foeiquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
Jongste net naar bed gebracht (die sliep al haast na het zwemmen) ik nog even kietelen wil hij terug kietelen had ik mijn slippers aan meteen Oooooooooooooo je mag niet met slippers aan op bed
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:39 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat je van patat zowel friet als chips kunt maken
haha ja ze zijn wel consequent hèquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
Jongste net naar bed gebracht (die sliep al haast na het zwemmen) ik nog even kietelen wil hij terug kietelen had ik mijn slippers aan meteen Oooooooooooooo je mag niet met slippers aan op bed
Ik deed er altijd een zakje omheen, voor de zekerheidquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
lekken in je tas, tas die wekenlang nog naar Yoki/melk rook
![]()
Sinds de peuterspeelzaal heb ik trouwens een hekel aan fruitsalade. Ik vond het vreselijk om met al die andere kinderen uit één bak met fruit te graaien. Fruit was ook altijd zacht en klef.
Jeugdtrauma heeft
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had er ook een maar ik haatte het. Net als die lekbekers waar de yogho yogho na een halve dag echt niet lekkerderder van werd
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik deed er altijd een zakje omheen, voor de zekerheid
Fruit deed ik niet aan, ik was into raiders en lila pauzes
Nee, er zit denk ik ook de helft van een zakje chips van tegenwoordig inquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:40 schreef D. het volgende:
[..]
Precies
Ik dacht al dat je die randjes dan om ging vouwn om te voorkomen dat er iets uitviel, en er kan bijna niets in
op de peuterspeelzaal?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ja en nu maar zeuren over je buikjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik deed er altijd een zakje omheen, voor de zekerheid
Jij bent jong!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je als hulpmoeder appels schillen die meteen rondgedeeld worden
Neequote:
Jij bent hulpmoeder?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je als hulpmoeder appels schillen die meteen rondgedeeld worden
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je nog Raiders gegeten had ben je echt oud.
Als je nog Raiders gegeten hebt ben je echt oud.
Als de hulpmoederdag op mijn oppasdag valt helaas wel jaquote:
Raidersquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
quote:
Vaduz maakt geen vriendenquote:
Ik mocht met mijn neefje mee op opa/oma/tante dag, iedereen behalve de ouders (dat had ik uiteraard gemist met mijn eigen knullen) wat heb ik een lol gehadquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als de hulpmoederdag op mijn oppasdag valt helaas wel ja
Nee gek hequote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:47 schreef Kally het volgende:
Volgens mij ben ik zelf gewoon echt nog een kind
quote:
hehe hoe zag de dag eruit?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik mocht met mijn neefje mee op opa/oma/tante dag, iedereen behalve de ouders (dat had ik uiteraard gemist met mijn eigen knullen) wat heb ik een lol gehad![]()
Ik vind de meeste dingen om met ze te doen ook echt leuk hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik mocht met mijn neefje mee op opa/oma/tante dag, iedereen behalve de ouders (dat had ik uiteraard gemist met mijn eigen knullen) wat heb ik een lol gehad![]()
Bij jou wel, als jong grut.quote:
Eigen schuld dikke bult heet datquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij jou wel, als jong grut.
Maar goed, het merendeel is nu boos, gooit deegrollers, trekt zaagwenkbrauwen, wordt tomaatrood enzovoort.![]()
Heb vroeger in de kinderopvang gewerkt en veel van die instellingen zijn zo, het personeel dan.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind de meeste dingen om met ze te doen ook echt leuk hoor
Maar deze psz heeft echt een belachelijke leiding, die kunnen niks bedenken, zijn niet bijster intelligent en heeeeeeeeeeel traag![]()
Ik erger me altijd dood daar
Hadden allemaal spelletjes, balletje gooien, bellen blazen enzo, ik was echt de enige die overal aan mee deed, had alle kinderen bij mequote:
Wat een saaie andere mensen danquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Hadden allemaal spelletjes, balletje gooien, bellen blazen enzo, ik was echt de enige die overal aan mee deed, had alle kinderen bij me
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij jou wel, als jong grut.
Maar goed, het merendeel is nu boos, gooit deegrollers, trekt zaagwenkbrauwen, wordt tomaatrood enzovoort.![]()
Ik moet zeggen, de peuterspeelzaal deed erg veel, en nu op school ook, ik heb het goed getroffenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind de meeste dingen om met ze te doen ook echt leuk hoor
Maar deze psz heeft echt een belachelijke leiding, die kunnen niks bedenken, zijn niet bijster intelligent en heeeeeeeeeeel traag![]()
Ik erger me altijd dood daar
Oh leuk!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Hadden allemaal spelletjes, balletje gooien, bellen blazen enzo, ik was echt de enige die overal aan mee deed, had alle kinderen bij me
quote:
Thanks. Leuk kleurtje trouwens, paars.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik help je wel...
* iBenny geeft vaduz een emmer
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
alleen de naam is van dat jaar hoor
Ja best wel, lachen juist, ik was zeiknat na het bellen blazen maar boeienquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Thanks. Leuk kleurtje trouwens, paars.
Je zou zeggen dat als ze meegaan naar zo'n dag dat ze ook wel lekker 'los' gaanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja best wel, lachen juist, ik was zeiknat na het bellen blazen maar boeien
quote:
Ja nou ja ik wel, en hij zat op dezelfde peuterspeelzaal als mijn knullen dus ik kon de juffen en die vonden het maar wat leuk dat ik meekwamquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat als ze meegaan naar zo'n dag dat ze ook wel lekker 'los' gaan
Maar er is nu twix ice creamquote:
Ja want Twix slaat ergens op?quote:
Alleen de kauwgomquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat ken ik niet geloof ik![]()
Kent iemand Hubba Bubba frisdrank?
Ik werkte destijds bij een supermarkt waar we dat gingen promoten.quote:
Wat doe jij hierquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:56 schreef Ml-etje het volgende:
Ik lees al1 eff hoor tik niet zo snel met 1 hand
quote:
quote:De naam Twix was afgeleid van, en samengesteld uit, de twee Engelse woorden: "twin" en "biscuits", vrij vertaald dus "tweelingkoekjes".
Zeikwijfquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Raider ijs..
Twix ice cream klinkt natuurlijk stukken beter
Ieder pondje plakte aan het kontje?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik werkte destijds bij een supermarkt waar we dat gingen promoten.
In de vriezer stonden dozen vol, en iedere dag nam ik er 5 of meer
Tweelingkoekjes slaat ergens op?quote:
Ze is me gevolgdquote:
Nou ik was een jaar of 9, 10 toen dit even op de markt kwamquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik spaarde vroeger blikjes en moet deze nog wel hebben denk ik.
Jij bent net een kind wat snoep e.d. aangaatquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik werkte destijds bij een supermarkt waar we dat gingen promoten.
In de vriezer stonden dozen vol, en iedere dag nam ik er 5 of meer
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Tweelingkoekjes slaat ergens op?
Nou het zal wel
e.d.?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent net een kind wat snoep e.d. aangaat
Whehe, ik weet het echt niet meer. Ik zal straks eens kijken of ik het blikje nog kan vinden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik was een jaar of 9, 10 toen dit even op de markt kwam
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik krijg nu de neiging om in de winkel naar 'tweelingkoekjes' te vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |