Preciesquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap best dat je het raar vond als we ze daarin vervoerden
Haha ja vreemd he. Die bekekrs zijn gewoon niet schudproof ofzoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja lekken niet, nee geef ze 1 dag mee aan mijn knullen en ze lekken aan alle kanten
Idd, foeiquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
Jongste net naar bed gebracht (die sliep al haast na het zwemmen) ik nog even kietelen wil hij terug kietelen had ik mijn slippers aan meteen Oooooooooooooo je mag niet met slippers aan op bed
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:39 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat je van patat zowel friet als chips kunt maken
haha ja ze zijn wel consequent hèquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
Jongste net naar bed gebracht (die sliep al haast na het zwemmen) ik nog even kietelen wil hij terug kietelen had ik mijn slippers aan meteen Oooooooooooooo je mag niet met slippers aan op bed
Ik deed er altijd een zakje omheen, voor de zekerheidquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
lekken in je tas, tas die wekenlang nog naar Yoki/melk rook
![]()
Sinds de peuterspeelzaal heb ik trouwens een hekel aan fruitsalade. Ik vond het vreselijk om met al die andere kinderen uit één bak met fruit te graaien. Fruit was ook altijd zacht en klef.
Jeugdtrauma heeft
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had er ook een maar ik haatte het. Net als die lekbekers waar de yogho yogho na een halve dag echt niet lekkerderder van werd
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik deed er altijd een zakje omheen, voor de zekerheid
Fruit deed ik niet aan, ik was into raiders en lila pauzes
Nee, er zit denk ik ook de helft van een zakje chips van tegenwoordig inquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:40 schreef D. het volgende:
[..]
Precies
Ik dacht al dat je die randjes dan om ging vouwn om te voorkomen dat er iets uitviel, en er kan bijna niets in
op de peuterspeelzaal?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ja en nu maar zeuren over je buikjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik deed er altijd een zakje omheen, voor de zekerheid
Jij bent jong!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je als hulpmoeder appels schillen die meteen rondgedeeld worden
Neequote:
Jij bent hulpmoeder?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je als hulpmoeder appels schillen die meteen rondgedeeld worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |