Eigen schuld dikke bult heet datquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij jou wel, als jong grut.
Maar goed, het merendeel is nu boos, gooit deegrollers, trekt zaagwenkbrauwen, wordt tomaatrood enzovoort.![]()
Heb vroeger in de kinderopvang gewerkt en veel van die instellingen zijn zo, het personeel dan.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind de meeste dingen om met ze te doen ook echt leuk hoor
Maar deze psz heeft echt een belachelijke leiding, die kunnen niks bedenken, zijn niet bijster intelligent en heeeeeeeeeeel traag![]()
Ik erger me altijd dood daar
Hadden allemaal spelletjes, balletje gooien, bellen blazen enzo, ik was echt de enige die overal aan mee deed, had alle kinderen bij mequote:
Wat een saaie andere mensen danquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Hadden allemaal spelletjes, balletje gooien, bellen blazen enzo, ik was echt de enige die overal aan mee deed, had alle kinderen bij me
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij jou wel, als jong grut.
Maar goed, het merendeel is nu boos, gooit deegrollers, trekt zaagwenkbrauwen, wordt tomaatrood enzovoort.![]()
Ik moet zeggen, de peuterspeelzaal deed erg veel, en nu op school ook, ik heb het goed getroffenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind de meeste dingen om met ze te doen ook echt leuk hoor
Maar deze psz heeft echt een belachelijke leiding, die kunnen niks bedenken, zijn niet bijster intelligent en heeeeeeeeeeel traag![]()
Ik erger me altijd dood daar
Oh leuk!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Hadden allemaal spelletjes, balletje gooien, bellen blazen enzo, ik was echt de enige die overal aan mee deed, had alle kinderen bij me
quote:
Thanks. Leuk kleurtje trouwens, paars.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik help je wel...
* iBenny geeft vaduz een emmer
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
alleen de naam is van dat jaar hoor
Ja best wel, lachen juist, ik was zeiknat na het bellen blazen maar boeienquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Thanks. Leuk kleurtje trouwens, paars.
Je zou zeggen dat als ze meegaan naar zo'n dag dat ze ook wel lekker 'los' gaanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja best wel, lachen juist, ik was zeiknat na het bellen blazen maar boeien
quote:
Ja nou ja ik wel, en hij zat op dezelfde peuterspeelzaal als mijn knullen dus ik kon de juffen en die vonden het maar wat leuk dat ik meekwamquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat als ze meegaan naar zo'n dag dat ze ook wel lekker 'los' gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |