Ja die komt zelfs in NL al voor.....quote:Op zondag 11 juli 2010 13:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Chardonnay als meisjesnaam, serieus?
Dat ben ik!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:56 schreef SacreCoeur het volgende:
Er was hier toch iemand met een kindje die Wolf heet?
Weet niet zo goed wie, ik hou dat allemaal niet zo goed bij.![]()
Maar! ik las in GG de perfecte combinatie.
Wolf & Fedora.
De groter groeienquote:Op zondag 11 juli 2010 14:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat ben ik!
Maarre wat is de GG? en ik vind Fedora echt afschuwelijk![]()
Oh gaaf Claudia, ben erg benieuwd!
Sake vind ik wel leuk! hihi
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Fedora
ik vind niet eens dat t oke klinkt bij wolf
Fedor vind ik opzich wel een leuke naam
en fedde en fender (maar dat mag dan weer niet als je een gitaarliefhebber bent
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:57 schreef huuphuup het volgende:
Fender is niet kak man![]()
ik denk dat ik wel kan raden welke associatie Eddy Zoey met Fender heeft
dus in die zin is t denk ik veel meer een soort popi-rock naam ofzo. Ik vind t wel leuk eigenlijk maar B. vind t niks.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:57 schreef huuphuup het volgende:
Fender is niet kak man![]()
ik denk dat ik wel kan raden welke associatie Eddy Zoey met Fender heeft
aanraderquote:
Echt?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:47 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Fedde is leuk!
Serpente, Jullie tweede naam is onze eerste naam en jullie eerste naam is onze tweede naam
die inmiddels postbode is?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:47 schreef Ssserpente het volgende:
Tnt associeer ik 'm vooral met die klasgenoot.
Ik vind Fender ook wel leuk. Over gitaarwerk gesproken: ik had Yngwie als tweede naam voor een van mijn zoons ook wel wat gevonden. Maar wij deden niet aan tweede namen en het was toch sowieso te freaky.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
aanraderDan snap je de blik.
![]()
Fender vind ik nog wel leuk. Maar in combi met Jimmi of Stratocaster is het al gauw over the top.
YngWIE??quote:Op maandag 12 juli 2010 22:50 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik vind Fender ook wel leuk. Over gitaarwerk gesproken: ik had Yngwie als tweede naam voor een van mijn zoons ook wel wat gevonden. Maar wij deden niet aan tweede namen en het was toch sowieso te freaky.
ach ja, zo hebben wij de oudste niet als tweede naam Ruben gegeven want dan had ie DR als initialen.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:50 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik vind Fender ook wel leuk. Over gitaarwerk gesproken: ik had Yngwie als tweede naam voor een van mijn zoons ook wel wat gevonden. Maar wij deden niet aan tweede namen en het was toch sowieso te freaky.
Yngwie Malmsteen, een gitaarvirtuoos.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:52 schreef trui het volgende:
[..]
YngWIE??
ik ben blij voor je zonen dat 't er niet van gekomen is.
DO, als je dat aan elkaar plakt dan is mijn eerste associatie Homer Simpson zijn d'ohquote:Op maandag 12 juli 2010 22:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach ja, zo hebben wij de oudste niet als tweede naam Ruben gegeven want dan had ie DR als initialen.En dat was wel wat overdreven. Little did we know.
Nu heeft ie DO en dat snel gezegd is helemaal niet "hoog in de bol"
haha dan kon je hem wel mooi de schuld geven.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:59 schreef Spuuglokje het volgende:
Ruben vind ik ook een leuke naam, maar omdat ik een Rubensfiguur heb, wou ik geen zoon die Ruben heette.
Dat zou dan alleen werken bij mensen die me ná mijn zwangerschappen hebben leren kennen.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:02 schreef trui het volgende:
[..]
haha dan kon je hem wel mooi de schuld geven.
Echt waar joh zo snel al?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:58 schreef Jeetjejom het volgende:
Oeh, Diss-Miss-Lizzy, ik ben dol op namen die bijna niet voorkomen, maar ik ken er 1 die in 2009 1x gegeven is.... Mag ik weten of het die is? Je kan hem gewoon PM'en hoor!
*Note to myself, nieuwe meisjesnaam opzoeken bij SVB (als een naam vaker dan 50x gegeven is, valt hij bij mij al af!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |