Eerst frites halen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:32 schreef Ml-etje het volgende:
tvp zit te dubben, eerst douchen want klam of eerst frites halen
Eerst eten halenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:32 schreef Ml-etje het volgende:
tvp zit te dubben, eerst douchen want klam of eerst frites halen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eerst frites halen.Want daarna ben je weer klam en kun je weer douchen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eerst eten halen
Daarna kun je weer douchen anders
quote:
Dan wordt het toch wel kouder neem ik aanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:35 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi die neiging heb ik ja mar kan de frites ook in de maggi zetten om warm te houden. (maggi wel uit) en dan douchen en daarna eten
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan wordt het toch wel kouder neem ik aan
Nou, bij friet hoef ik niet per se fris en fruitig te eten hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja wel wat ja maar wil lekker frips en de fruitig eten
Wat een dilemma's
Geen fruit door de salade, maar wel bij de friet?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja wel wat ja maar wil lekker frips en de fruitig eten
Wat een dilemma's
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen fruit door de salade, maar wel bij de friet?![]()
Voor die paar minuten die ik nodig heb voor een bakje frietjes zou ik wel even klammig blijven. Niks viezer als half koude friet.
quote:
viezer als?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's nu zo'n dialect vs ABN verspreking. Ik schaam me diep.
I aim to please.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat jij ook een keer een fout maakt die IK zie ipv andersom
Maar wat ga je nou doehoen?quote:
Hebbu niet gedouched?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:52 schreef Ml-etje het volgende:
En ik ga eten halen voor ik rare forumdelen bezoek
Ik snap m nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:52 schreef Ml-etje het volgende:
En ik ga eten halen voor ik rare forumdelen bezoek
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:56 schreef Ml-etje het volgende:
Nee mik het in de maggi en douche dan even
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:56 schreef Ml-etje het volgende:
Nee mik het in de maggi en douche dan even
K&W natuurlijk.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:59 schreef Cat22 het volgende:
(maar ik snap nog steeds niet zo goed waarom je heerlijk warme frietjes klef laat worden)
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HUUUU!![]()
(maar ik snap nog steeds niet zo goed waarom je heerlijk warme frietjes klef laat worden)
Nee, dat snap ik. Maar frietjes die al even onderweg zijn en dan in een zakje in een afgesloten kast liggen koelen af en worden klef. Vandaar dat frietboeren altijd papieren zakjes gebruiken. Dat ventileert nog iets.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe de maggi niet aan hédus die blijven gewoon goed
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:23 schreef Cat22 het volgende:
Nu is het dus echt gebeurd.![]()
Ik ging net naar de diepvries om wat garnaaltjes te pakken, zie ik mijn was nog buiten staan (ow ja)
en hoor ik MIAUW!Ow ja, de bende kreeg anderhalf uur geleden te eten en dan zit Yoko altijd apart!
![]()
![]()
![]()
Slecht heeft ze het niet gehad, ze had kattebak en water, maar het was toch zielig. Zeker als je bedenkt dat ik haar vandaag precies een jaar geleden met de buik vol kinders bij het asiel heb opgehaald. Leuk kadootje van het vrouwtje, anderhalf uur eenzame opsluiting.![]()
Nee hoor, ik heb er elke keer meer last van dan haar.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er elke keer meer last van dan haar.Je zou denken dat ik het dan niet meer zou vergeten. Komt door de kittens, die moesten ook eten dus rommel de rommel en dan vergeet je wat er zich op de kattekamer afspeelt.
Was de patat nog lekker?quote:
quote:
Tssssssssssssquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jup al1 waren mijn ogen weer groter dan mijn maag heb dus nog over
Ik was dit topic aan het lezen: Hond uit het buitenland "adopteren"?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:05 schreef tombolafan het volgende:
Cat?
Ik ben niet boos op je dat je die fouten hebt gemaakt, echt niet!![]()
Waar ben je!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik voelde me al schuldigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was dit topic aan het lezen: Hond uit het buitenland "adopteren"?
Het is een lel aan posts maar wel een boeiende discussie. Zeker omdat de ene helft niet begrijpt (wil begrijpen?) wat de andere helft zegt.
Ik heb deze nu gebookmarked.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou Cat! Dat is de 2e keer vanavond!
Nouhou! Warm, moe en zuiderlijk. Drie handicaps!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik voelde me al schuldig
Gaat het wel goed met je, 2 fouten op 1 avond?
Ik ben een keer begonnen met dat topic, maar ik vond het te taai
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb deze nu gebookmarked.![]()
Mijn posts zullen in de toekomst met enige vertraging arriveren.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nouhou! Warm, moe en zuiderlijk. Drie handicaps!
Dan blijf je vanaaf lekker bij ons.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Buh, mijn dierbaarste bezitten zijn in Utrecht en ik in Eindhoven. Weg CD's en DVD's
. Gelukkig laptop niet
.
Ik zit heul niet in Utrechtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Buh, mijn dierbaarste bezitten zijn in Utrecht en ik in Eindhoven. Weg CD's en DVD's
. Gelukkig laptop niet
.
Qua meubels wel, maar bijvoorbeeld nog geen kleding en zo wat van die kleine dingen (niet vergeten, de stroomkabel van de TVquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan blijf je vanaaf lekker bij ons.![]()
Wat doe je nog eigenlijk thuis? Heb je alles nu over?
Je bent mijn bezit ook nietquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Qua meubels wel, maar bijvoorbeeld nog geen kleding en zo wat van die kleine dingen (niet vergeten, de stroomkabel van de TV), toiletspullen, nog een paar bekers, kantoorartikelen. Dat soort dingen
.
Een beetje van mezelf misschien?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo is van de SC![]()
De SC WIKI
Niemands persoonlijke bezit
Ah, de befaamde kleine dingen. Nog een ritje en dan ben je er dus klaar mee.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Qua meubels wel, maar bijvoorbeeld nog geen kleding en zo wat van die kleine dingen (niet vergeten, de stroomkabel van de TV), toiletspullen, nog een paar bekers, kantoorartikelen. Dat soort dingen
.
Jeetje Cat, check even of ze allemaal eten en drinken hebben en of alle deuren dicht zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben echt duf: 3 kittens los in de woonkamer en de kamerdeur wagenwijd open.Ze hadden door het hele huis kunnen vallen!
Gelukkig kozen ze ervoor om te gaan slapen onder de bank.
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk eens Tombo? Krullies
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik ga maandag zelf met de trein en dan laad ik een tas (of twee als ik pech heb) vol met dingen. En dan zit ik er tot woensdag ofzo (want vrijdag op vakantie, en dan kan ik nog wat wassen en drogen hier). Gelukkig heb ik vakantie, dus ik heb niet echt per se enorm veel dingen nodig ofzo. En mijn weekov is nog twee weken geldig dus ik kan gratuit op en neer.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, de befaamde kleine dingen. Nog een ritje en dan ben je er dus klaar mee.![]()
Wanneer gaat dat gebeuren?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
Ik wil 'mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk eens Tombo? Krullies
! Wie is dat
?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
Ik had m al gezien in je klustopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk eens Tombo? Krullies
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
De mr van Mlquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Die heb je (en heeft jou) goed gevangen, Ml
.
En hoe lang moet ik blijven zitten dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje Cat, check even of ze allemaal eten en drinken hebben en of alle deuren dicht zijn.
Ga dan zitten en verroer je niet.
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En hoe lang moet ik blijven zitten dan?
[..]
![]()
Goed gespot Erik!
20:38, check.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:30 schreef Cat22 het volgende:
Oké, ik heb de oven aan staan en de broodjes gaan er NU in. Gillen jullie over een minuut of 8 dat ze eruit moeten? Want dat ga ik nodig hebben denk ik.
Kijk je toch bij je ouders? Je bent toch in Eindhovuhquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen tv, dus nu maar voetbal via stream. Alleen is dat klein en kan ik het niet constant zien.
Die kijken geen voetbal maar vast een of andere slechte actiefilm ofzo.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kijk je toch bij je ouders? Je bent toch in Eindhovuh
Oh lolquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die kijken geen voetbal maar vast een of andere slechte actiefilm ofzo.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:51 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
En met de afbakbroodjes is het ook helemaal goed gekomen.
Er staat nog niks op NU.nl over een afgebrand huis in Weertquote:
quote:
Gaat lekker met mijquote:
Ik ook!quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er staat nog niks op NU.nl over een afgebrand huis in Weert
En ze heeft een branddeken
Ze sliepen onder de bankquote:
Je bent gewoon tevreden met kleine dingetjesquote:
Het zit echt op het puntje van m'n lip op wie jouw krullebol lijkt... een sporter, een voetballer, hmmmmmmz...... *denkt*quote:
Is Mr Ml een klein dingetjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je bent gewoon tevreden met kleine dingetjes
quote:
Meestal ligt zoiets op het puntje van je tongquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zit echt op het puntje van m'n lip op wie jouw krullebol lijkt... een sporter, een voetballer, hmmmmmmz...... *denkt*
Ik wilde bijna smsen!quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:51 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
En met de afbakbroodjes is het ook helemaal goed gekomen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Meestal ligt zoiets op het puntje van je tong![]()
Wiki is zo scherp meer nietquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is Mr Ml een klein dingetje? Wat weet jij
?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is Mr Ml een klein dingetje? Wat weet jij
?
Je zei ook nog zitquote:
quote:
quote:
Heul nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja op je lip zit het, op je tong ligt het
Uiterlijk is iigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Keeper Spanje. Dat moet wel een lieverd zijn
.
Op je kin ligt hetquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja op je lip zit het, op je tong ligt het
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
.
Jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ziet er wel uit als een lieverd ja.Wil je hem hebben?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Staat vast leuk in mijn kamer
. Heb nog wel een hoekje vrij.
Vast wel ergensquote:
Nee, dit gaat zelfs mij te verquote:
quote:
quote:
Ik zei het niet eens!quote:
Kun je je tv weer naar Eindhoven brengen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Staat vast leuk in mijn kamer
. Heb nog wel een hoekje vrij.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
En die Torres dan met z'n beebiefees
Stuur maar door die regen, ik wil het ook welquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
Zo, dát was lekker! Hier ga ik nog eens de blits mee maken bij een etentje.![]()
[..]
Kun je je tv weer naar Eindhoven brengen.
HET REGENT!![]()
Niet heel overtuigend maar het is een begin.
Menneke met sproetekopke.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu heeft hij nog korter haar, dus lijkt hij nog jonger
Ik ging zelf al zoeken, vond mezelf een beetje luiquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stuur maar door die regen, ik wil het ook wel.
Toen we terugreden uit Utrecht kwam er me toch een bui voorbij. De temperatuur ging van 30 naar 21 in 10 minuten
.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lol die vallen toch wel meequote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehehe, en je kiest nog een extra charmant plaatje van hem uit, check die neusgaten
quote:
Ik vind het ook wel meevallen eigenlijk. Vind t totaalplaatje gewoon niksquote:
Mij viel dat gekke haar juist op. Al moet ik zeggen dat z'n gezicht op die foto nog best iets heeftquote:
Het is een schattig jochiequote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mij viel dat gekke haar juist op. Al moet ik zeggen dat z'n gezicht op die foto nog best iets heeft. Maar liever een ietwat minder 16-jarig-hoofd
.
Badwidth exceeded.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Cruel intentions op tv. Maar al heel vaak gezien.
Ll, speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
fapfapfap. Ik zag 'm ook in het zappen tijdens de rustquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Cruel intentions op tv. Maar al heel vaak gezien.
Ll, speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Fappen, zappen, het ligt zo dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
fapfapfap. Ik zag 'm ook in het zappen tijdens de rust
Gezien het feit dat je 2 handen hebt kan het wel tegelijk ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fappen, zappen, het ligt zo dicht bij elkaar.
Of niet dan?quote:
Ik zou het niet weten, ik ben geen man.quote:
Als je er nou een bij je had kon je het uitproberen bij 'm.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ben geen man.
* in de war raakt *quote:
Tsja, probleem.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je er nou een bij je had kon je het uitproberen bij 'm.
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tsja, probleem.![]()
Heb je zin om op je fietsje te springen?
Ik heb er ook geen in de buurtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tsja, probleem.![]()
Heb je zin om op je fietsje te springen?
Dat zeg ik tegen mijn vrouw ook altijd.quote:
Waarom jij dan niet? Dan hebben we veel sneller antwoord op deze prangende vraag.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Misschien Ll, als je er een flurry bij aanbiedt.
Jij bent nieuw he?quote:
Ben ik welkom hierquote:
Gematigd welkom.quote:
Zucht, waar moeten de naaktfoto's naar toe? Of moeten die gewoon in het topic?quote:
Naar mij en Tombo en Cat.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zucht, waar moeten de naaktfoto's naar toe? Of moeten die gewoon in het topic?
Daar heeft ie dan toch heul geen hand meer voorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Misschien Ll, als je er een flurry bij aanbiedt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Let eens op, Cat heeft een man nodig om zelf bij te testen of je kan zappen en fappen tegelijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar heeft ie dan toch heul geen hand meer voor
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:52 schreef Ml-etje het volgende:
Even ons werk van vandaag hier ook spammenWow, wat een verbeteringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Oh ja, die heeft zn handen vrij dan natuurlijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Let eens op, Cat heeft een man nodig om zelf bij te testen of je kan zappen en fappen tegelijk. Dan kan Ll zijn flurry gewoon eten tijdens.
Alleen alstie krullen heeft toch?quote:
Fappen, zappen en happenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, die heeft zn handen vrij dan natuurlijk
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:52 schreef Ml-etje het volgende:
Even ons werk van vandaag hier ook spammenNetjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Le-zen!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Let eens op, Cat heeft een man nodig om zelf bij te testen of je kan zappen en fappen tegelijk. Dan kan Ll zijn flurry gewoon eten tijdens.
Nou ja, misschien compenseert ie de krullen wel met wat andersquote:
Okee, maar als jij een hap voor zn mond houdt moet happen ook wel mogelijk zijn hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Le-zen!De man in kwestie moet mijn demonstreren of hij kan fappen en zappen tegelijk. Als hij er ook nog bij kan happen is dat een bonus maar zo hoog zal ik de lat niet leggen.
Dat willen we zelf eerst wel beoordelen iddquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, misschien compenseert ie de krullen wel met wat anders.
Precies.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, maar als jij een hap voor zn mond houdt moet happen ook wel mogelijk zijn hoor
*kijkt wantrouwig*quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, maar als jij een hap voor zn mond houdt moet happen ook wel mogelijk zijn hoor
Je moet even bij Cat langs.quote:
Nou, het ziet er niet naar uit dat iemand naar mij toe gaat dus het gaat niet al te best, zeg maar.quote:
We hebben je even uitgeleend aan Cat, goed?quote:
Ik wel, maar jij zo te lezen nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kijkt wantrouwig*
Hebben we het nu nog steeds over de flurry?
Neeneenee Erik, ik vroeg jou!quote:
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We hebben je even uitgeleend aan Cat, goed?
[..]
Ik wel, maar jij zo te lezen niet
Nou als ik jou was zou ik Ll kiezen heur. Die is lekkerder (whehe) en geniet van jou als vrouwquote:
Dit riep je al terwijl Erik had gezegd dat het Loveless zou worden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Le-zen!De man in kwestie moet mijn demonstreren of hij kan fappen en zappen tegelijk. Als hij er ook nog bij kan happen is dat een bonus maar zo hoog zal ik de lat niet leggen.
Is een beetje terugkrabbelgedragquote:
Zou jij Ll doen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou als ik jou was zou ik Ll kiezen heur. Die is lekkerder (whehe) en geniet van jou als vrouw.
Nee, ik wil onze vriendschap niet verpesten namelijk.quote:
Want als ie jou eenmaal gehad heeft wil ie niet meer anders?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik wil onze vriendschap niet verpesten namelijk.
Precies.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Want als ie jou eenmaal gehad heeft wil ie niet meer anders?
Denk het. Al die watjes durven niet meerquote:
Wat, jij wil mij wel doenquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:11 schreef Cat22 het volgende:
Op zich past deze discussie op een bepaalde gestoorde manier goed bij de TT.
Jij wil wel!?quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:11 schreef Cat22 het volgende:
Op zich past deze discussie op een bepaalde gestoorde manier goed bij de TT.
quote:
Pics or it didn't happen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:21 schreef Cat22 het volgende:
Daar worden we even stil van he?![]()
Het is hier zo aan het afkoelen dat de ventilator eigenlijk wat te koud is. Heerlijk!![]()
En ome Naard zit al een uur zeer gefascineerd in de vensterbank omdat ik de ramen wagenwijd heb open gegooid. 2 verdiepingen naar beneden springen vindt hij wat ver.Maar toen Yoko er zat heb ik haar toch maar eruit gehaald, want die taart zou nog springen ook nog.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat gaat hem wat ver
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Geen horretjes nee. Maar dat kan prima met een schijterige kater.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow jee ik zou niet stil kunnen zitten danmaar zitten er geen horretjes voor?
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen horretjes nee. Maar dat kan prima met een schijterige kater.En anders landt hij in de tuin.
Maar ik hoor hem nog miauwen dus dat zit wel goed.
![]()
De balkondeur helemaal open was geen succes met 5 nieuwsgierige kittens (die letterlijk tussen de rand van het hek en de betonplaat door kunnen vallen)Dus die staat nu op de kiepstand en gooi ik wel open als de kinders naar bed zijn.
Ik wil eigenlijk zelfs met hor niet te veel licht aan hebben hier, want op een of andere manier wurmen die muggen zich altijd toch naar binnenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:30 schreef Ml-etje het volgende:
Maar heb je dan niet veel vliegen/muggen enz?
Valt ontzettend mee in de grote stad.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi Cat dat zou hier een drama worden dus.
Maar heb je dan niet veel vliegen/muggen enz?
Truste!quote:
Zappen kan niet, geen tv bij de handquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Truste![]()
En niet fappen en zappen he
En fappen danquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zappen kan niet, geen tv bij de hand
Heb jij je tv nodig om te fappen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kán vanavond niet eens zappen en fappen, want mijn tv staat in Utrecht!
Oh wacht, ik heb mijn afstandsbediening nog hier.
Zappen natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk zelfs met hor niet te veel licht aan hebben hier, want op een of andere manier wurmen die muggen zich altijd toch naar binnen.
Ah jaquote:
Nou, dan kan je de helft al doenquote:
quote:
Dan moet je niet piepen dat je niet kunt fappen.quote:
Het gaat toch om de magische combinatiequote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je niet piepen dat je niet kunt fappen.
Wel, nuquote:
Vrouw, vriendin, je gaat toch zelf niet aan de handkarquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel, nu
Heerlijk lang dromen van lekkere mannen
quote:
Als ik fap dan is het sowieso niet bij mezelf hmquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrouw, vriendin, je gaat toch zelf niet aan de handkar
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]Waarom nou
Je kan toch wel een leuke avond hebben zonder mij?
En wat doe jij nu in bed?quote:
Hoe heet dat eigk bij vrouwen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik fap dan is het sowieso niet bij mezelf hm
quote:
quote:
Ik niet!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi jawel ik ga zo ook mijn bedje in
Daarom ha dik het ook tegen Ll.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik fap dan is het sowieso niet bij mezelf hm
Vingeren? Al zal er vast een hippere term voor zijn.quote:
Fokken, zokken en hokken.quote:
Ja, die wist ik wel.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vingeren? Al zal er vast een hippere term voor zijn.
Maar Ll's opmerking was tegen mijquote:
Vingeren sowiesoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vingeren? Al zal er vast een hippere term voor zijn.
hokken?quote:
G-spotten?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar Ll's opmerking was tegen mij
[..]
Vingeren sowieso
Maar ik vind dat wij ook recht hebben op een hippere term
Geen idee...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, die wist ik wel.![]()
Net zoals het onhippe woord voor fappen aftrekken is. Maar hebben vrouwen ook een ander woord voor wat ze (laten) doen?
Maar das toch heul iets anders dan vingerenquote:
Ik wil het nog netjes houden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar das toch heul iets anders dan vingeren
Doe eens on-netjesquote:
Tombo! Ga slapen!quote:
Ik lig in bed maar ben niet moe!quote:
oh bahquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
Hmm, ik zie dat ik nog post had, rouwkaart van de collega. Daar zal ik nog een leuk stukje voor de kinderen voor schrijven. Daar vragen ze om: als er anekdotes zijn, een stukje, aub.
Knap hoor, altijd lastig om de juiste toon te treffen bij zulke zaken. Succes ermee.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
Hmm, ik zie dat ik nog post had, rouwkaart van de collega. Daar zal ik nog een leuk stukje voor de kinderen voor schrijven. Daar vragen ze om: als er anekdotes zijn, een stukje, aub.
Nee, dat is duidelijk.quote:
Die man was de vrolijkheid zelve, dus ja, dat mogen die kinderen ook weten, dertien en tien zijn ze. Dacht dat ze ouder waren.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh bah![]()
Wel fijn dat je dat doet voor ze
Ik verveel me in bedquote:
Vanavond nog even niet, daar ga ik morgenvroeg wel even om malen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Knap hoor, altijd lastig om de juiste toon te treffen bij zulke zaken. Succes ermee.
Dat is idd waar, dat is een goede stimulans danquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die man was de vrolijkheid zelve, dus ja, dat mogen die kinderen ook weten, dertien en tien zijn ze. Dacht dat ze ouder waren.
Dus, weer even naar wat anders dan aan werk denken.quote:
Oh getsie, dan vorm jij een deel van hun herinneringquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die man was de vrolijkheid zelve, dus ja, dat mogen die kinderen ook weten, dertien en tien zijn ze. Dacht dat ze ouder waren.
quote:
Lipglossenquote:
Ik kan niet slapenquote:
Ja, daar heb ik nu iets aanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb nog een Greys boekje naast bed liggen
Dan denk ik meteen aan van die grote lippen. Maar dan ook echt groot. Die dan het "fapfapfap" geluid maken bij actie.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
Kom op dat heet toch gewoon vingeren. Dekt de lading aardig dacht ik zo. En fappen is gewoon unisex, dus bij vrouwen ist ook fappen
quote:
Ik heb het wel eens opgezocht, maar fappen is trekken volgens mij hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
Kom op dat heet toch gewoon vingeren. Dekt de lading aardig dacht ik zo. En fappen is gewoon unisex, dus bij vrouwen ist ook fappen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan denk ik meteen aan van die grote lippen. Maar dan ook echt groot. Die dan het "fapfapfap" geluid maken bij actie.
IEUWWWWWquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan denk ik meteen aan van die grote lippen. Maar dan ook echt groot. Die dan het "fapfapfap" geluid maken bij actie.
Maar waarom willen jullie er ook een hip naampje voor dan? Wat is er mis met 'vingeren', of 'het beroeren van de vrouwelijke genitaliën met de hand'quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens opgezocht, maar fappen is trekken volgens mij hoor
En dat kunnen vrouwen wel, maar niet bij zichzelf
OMGquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
We vroegen het ons gewoon afquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar waarom willen jullie er ook een hip naampje voor dan? Wat is er mis met 'vingeren', of 'het beroeren van de vrouwelijke genitaliën met de hand'
quote:
quote:
quote:
Jezelf beffen vergt dan ook wat lenigheid.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We vroegen het ons gewoon af
Maar als jij het bij vingeren wilt houden, prima hoor
Ja, ik weet dus nog steeds niet wat dat betekende!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mission accomplished. Dat was voor die mental image van gisteren
*noteertquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mission accomplished. Dat was voor die mental image van gisteren
Echt?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jezelf beffen vergt dan ook wat lenigheid.
Die heb jij opgeroepen toen hoorquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik weet dus nog steeds niet wat dat betekende!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Dat dacht jij.quote:
Neequote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dacht jij.Die doet heel andere dingen in bed.
Mag ik ook even hier![]()
![]()
![]()
?
![]()
Anna eet droge brokjes!
![]()
![]()
Ik vulde net het schoteltje bij (brokjes waren wat warm want lagen in het kastje boven de oven). Taartje wandelt er naartoe en gaat eten alsof ze nooit anders heeft gedaan.![]()
Ik heb een fillumke maar omdat ik weinig licht aanhad zie je alleen vier witte pootjes bij de brokjesbak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |