quote:
hee sympquote:
nogal ja. hoewel ik niet superovertuigd was van DE maar het was degelijk goed voetbal. Maar ik denk dat als we ze in de finale zien het weer een 50-50 isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:28 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
Oi oi oi wat is Argentinië afgedroogd zeg
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:12 schreef Mwanatabu het volgende:
3 van de 4 halvefinalisten zijn Spaanstalig volgens de FIFA. Complot!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:16 schreef Cee het volgende:
HaaaaaiDeutschland!
Beter spelen ze 11 juli niet zo.
Pech gehad, moeten ze maar geen Braziliër worden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:19 schreef iBenny het volgende:
Aaaaah,... arme Cesar
arme Brazilie meisje
ze halen 11 juli niet hoor, spanje gaat winnen van Duitslandquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:16 schreef Cee het volgende:
HaaaaaiDeutschland!
Beter spelen ze 11 juli niet zo.
Dat wordt wel een hele mooie pot denk ikquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze halen 11 juli niet hoor, spanje gaat winnen van Duitsland
finale: Nederland -Spanje
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze halen 11 juli niet hoor, spanje gaat winnen van Duitsland
finale: Nederland -Spanje
Weet het wel zekerquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet het wel zeker
ik heb voorspellende droom gehad, Nederland wint van Brazilië en finale is Nederland - Spanje. Het eerste is al uitgekomen!
Woensdag word ik dronkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil woensdag weer voetbal met je kijken![]()
Fijne avondquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga straks lekker voetbal op de bank kijken.
Heb wel even genoeg gemod de afgelopen 24 uur
Lekker bankhangen.
Tot morgen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga straks lekker voetbal op de bank kijken.
Heb wel even genoeg gemod de afgelopen 24 uur
Lekker bankhangen.
Tot morgen
Joehoequote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Schijt de Paus ook bruine poep? Natuurlijk.![]()
Ik zie jou hier toch ookquote:
Ik kijk het even aanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:24 schreef Cee het volgende:
Trouwens, voor de geïntereseerden: deze wedstrijd is ook op de Beeb te zien.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik chinees... dan weet ik eindelijk wat die nep-Dora 's ochtends nou tegen me roept
Jij ging toch op de bank kijkenquote:
Ze bedoelt Symphquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik niet! Heb het al warm zat.quote:
quote:
Moet je nou alweer poepenquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik niet! Heb het al warm zat.
Damn, zoveel knappe spanjaarden en dan die spaanse paardenkop er opeens tussen. Die moet wel heul goed kunnen voetballen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:27 schreef crv het volgende:
[..]
Moet je nou alweer poepen![]()
Kijk uit voor je string
Meer dan 1?quote:
Ik moet weer opbiechten, zat WEER verkeerd sorry iBenny.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Faal, ik dacht dat C_A dat postte, sorry crv
Wat vind je man nu dat je met een adere vent in je broek zitquote:
Weet ik toch, hij was alleen te grappigquote:
Mijn man is net villaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:31 schreef crv het volgende:
[..]
Wat vind je man nu dat je met een adere vent in je broek zit
Dus je zit met Villa in je broek en hij met villa op zijn rugquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn man is net villa
hij zit nu ook met een villa Spanje shirt aan
wie wat waarquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:33 schreef crv het volgende:
[..]
Dus je zit met Villa in je broek en hij met villa op zijn rug![]()
Jaquote:
quote:
Ik weet het echt niet, plek 3 en 4 is niet erg knock out fase!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:10 schreef Kally het volgende:
Jongens de nieuwe vraag is het antwoord toch 16?
Je hebt toch ook nog voor plek 3 en 4?
Nee maar die hoort er wel bijquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, plek 3 en 4 is niet erg knock out fase!
Zeg het maarquote:The knockout stage of the 2010 FIFA World Cup is the second and final stage of the World Cup, following the group stage. It began on June 26 with the round of 16 matches, and will end on July 11 with the final match of the tournament held on the Soccer City stadium in Johannesburg. The top two teams from each group (16 total) advanced to the knockout stage to compete in a single-elimination style tournament. A third place match is included and played between the two losing teams of the semi-finals.
A third match is included staat er dus hoort erbij lijkt mijquote:
moet je nou alweerquote:
quote:
Dat denk ik ook maar bijvoorbeeld Vaduz is erg zeker van niet.quote:
Ik heb het net elders gevraagd en kreeg ook 16 dus ik ga voor 16quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Dat denk ik ook maar bijvoorbeeld Vaduz is erg zeker van niet.
Ik weet het echt niet
Agree..... ' t is officieel idd 16, maar ik vind het eigenlijk 14 !!!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het net elders gevraagd en kreeg ook 16 dus ik ga voor 16
Plek 1 en 2 is ook geen echte knock-out![]()
plek 1 en 2 is wel knockout want er blijft er 1 overquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het net elders gevraagd en kreeg ook 16 dus ik ga voor 16
Plek 1 en 2 is ook geen echte knock-out![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Agree..... ' t is officieel idd 16, maar ik vind het eigenlijk 14 !!!
Nee want de verliezer ligt er niet uit die wordt tweede, in de kwart- en halve finales ben je meteen naar huis dat is knock outquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:22 schreef crv het volgende:
[..]
plek 1 en 2 is wel knockout want er blijft er 1 over
Datquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Halve finales niet want die spelen de troostquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee want de verliezer ligt er niet uit die wordt tweede, in de kwart- en halve finales ben je meteen naar huis dat is knock out
Ja iedereen was na het laatste fluitssignaal van duitsland ineens weg hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
Ja iedereen was na het laatste fluitssignaal van duitsland ineens weg hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zitten meer in TAL dan hier![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:36 schreef crv het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 3 juli 2010 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
We zitten meer in TAL dan hier
Dat vermoeden had ik al, maar ik wilde me daar neit inmengen. heb niet zoveel op met die "talenten"jachten
Eigenlijk is dit WK ook een talentenjacht. Op zoek naar de beste voetballende ploeg.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:36 schreef crv het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 3 juli 2010 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
We zitten meer in TAL dan hier
Dat vermoeden had ik al, maar ik wilde me daar neit inmengen. heb niet zoveel op met die "talenten"jachten
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:37 schreef crv het volgende:
Gaan we trouwens ook nog SC-en in het tourforum of is dat not done
De Tour.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:37 schreef crv het volgende:
Ik haat de Tour, ik vind het al kut, dat morgen heel Spijkenisse is afgesloten, kan nergens heenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:37 schreef crv het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tour de France vind ik nog saaier dan curling
Count me inquote:
Idd verhuizen met dit forum hupquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit WK ook een talentenjacht. Op zoek naar de beste voetballende ploeg.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:46 schreef Cee het volgende:
IK GA MORGEN NAAR DE OCHTENDDIENST EN DE MIDDAGDIENST EN DE AVONDDIENST EN DE BIECHT.
Ik heb de Belg al de hele wedstrijd aan staanquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik blijf hier, ik ga niet meer terug naar TAL
Nog 20 minuten de tijdquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik blijf hier, ik ga niet meer terug naar TAL
Alleen vandaagquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen voor vandaag of voorlopig, tot dit forumonderdeel dicht gaat ergens midden deze maand?
Ik ook nu, mede door jouquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow kally ik ben zoooo zenuwachtig
Hij had er eerder in gemoeten, veel meer aanvallend meteenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
Kutjepikandijvie, fabregas moet scoren nu!!!!
Als ze dan toch moeten winnen, dan liever 1-2quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Al word het 0-1 als ze maar winnen
moest ff bier halen beneden kunne ze niet gewoon ff wachtenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je loopt achter... het staat al 3-2 met gele kaarten
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
moest ff bier halen beneden kunne ze niet gewoon ff wachten
Vanmiddag wel ja, zou kunnenquote:
Jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:02 schreef Cee het volgende:
Ik wil dat we tegen dit Spanje spelen in de finale.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:02 schreef Cee het volgende:
Ik wil dat we tegen dit Spanje spelen in de finale.
Nee dat zijn die klotetoeters die je hoortquote:
Ik vraag het eigenlijk meer, omdat het tot nu toe zo is dat bij iedere wedstrijd waar hij is, de topfavoriet billenkoek krijgt. (Engeland - Duitsland, Duitsland - Argentinië).quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vraag het eigenlijk meer, omdat het tot nu toe zo is dat bij iedere wedstrijd waar hij is, de topfavoriet billenkoek krijgt. (Engeland - Duitsland, Duitsland - Argentinië).
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben zoooooo zenuwachtig!!! Godverdomme sorry hoor. Maar we worden gek hier!
hoe gaan jullie dat doen als idd de finale nederland spanje wordtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben zoooooo zenuwachtig!!! Godverdomme sorry hoor. Maar we worden gek hier!
Ik ben voor nlquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:06 schreef crv het volgende:
[..]
hoe gaan jullie dat doen als idd de finale nederland spanje wordt
is het dus toch raakquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:06 schreef crv het volgende:
[..]
hoe gaan jullie dat doen als idd de finale nederland spanje wordt
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:08 schreef crv het volgende:
Nou als Nederland wint is Heeft haar man de pest in en andersom
Zou toch maar even 2 slaapkamers inruimen dan
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Jaaaaaaaa schatjes!!! Ik zat net op de plee!
BLIJF ZITTEN KRENG.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Uiteraardquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zei nou ik ga effe poepen.... Misschien scoren ze dan wel
Nog een keer poepen danquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:18 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
De nieuwe UI van C_ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is er schattie?
Ik zit op de wc
Die schop in z'n kop, was zielig.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is er schattie?
Ik zit op de wc
quote:
Ja mag hij, er lag nog een arme spanjaard een half uur dood te gaan met een halve kop.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
Duurde wel lang dat de scheids afflootklote scheids!!!
3 minuten is 3 minuten, en geen 4,5quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja mag hij, er lag nog een arme spanjaard een half uur dood te gaan met een halve kop.
Die gaat naar de beenhakkerquote:
Niet waar als er in de extra tijd nog een blessure komt wordt dat van de tijd afgehaaldquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3 minuten is 3 minuten, en geen 4,5
Ja 2 minuten kwamen er toch bij? Die Spanjaard lach 1 minuut op de grond, dus 3 minuten, en niet 4,5quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet waar als er in de extra tijd nog een blessure komt wordt dat van de tijd afgehaald
Ja maar waarin ook 2 vrije trappen voor Spanjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja 2 minuten kwamen er toch bij? Die Spanjaard lach 1 minuut op de grond, dus 3 minuten, en niet 4,5
Nou weet ik dat het niet zo goed met me gaat vandaag, maar wat heb ik nu weer niet goed geschrevenquote:
Kijk even naar je smilies post.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:31 schreef crv het volgende:
[..]
Nou weet ik dat het niet zo goed met me gaat vandaag, maar wat heb ik nu weer niet goed geschreven
Dat weet jij helemaal niet want je zat te schijtenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja 2 minuten kwamen er toch bij? Die Spanjaard lach 1 minuut op de grond, dus 3 minuten, en niet 4,5
Ja dat wel, maar had wel het gevoel dat de scheids tegen Spanje was. En dat die parakneuzen moesten winnenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar waarin ook 2 vrije trappen voor Spanje
Der zit ondertussen weer wat bier in maar ik lees noch steeds OLEquote:
parak-neuzenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar had wel het gevoel dat de scheids tegen Spanje was. En dat die parakneuzen moesten winnen
Dat leek maar zoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar had wel het gevoel dat de scheids tegen Spanje was. En dat die parakneuzen moesten winnen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:33 schreef crv het volgende:
[..]
Der zit ondertussen weer wat bier in maar ik lees noch steeds OLE
Heel het huis zit hier vol, kreeg uitlegquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:32 schreef crv het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet want je zat te schijten
Nee dan had hij dat doelpunt wel goedgekeurdquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou bij mij niet dus ik zou maar stoppen met drinken vanavond als ik jouw wasquote:
He bah.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heel het huis zit hier vol, kreeg uitleg
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:36 schreef crv het volgende:
[..]
Nou bij mij niet dus ik zou maar stoppen met drinken vanavond als ik jouw was
Heb je het hele huis volgeschetenquote:
Mensenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
He bah.
Oh, je bedoelt met mensen?
Ja je weet nooit met jou he.