3 minuten is 3 minuten, en geen 4,5quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja mag hij, er lag nog een arme spanjaard een half uur dood te gaan met een halve kop.
Die gaat naar de beenhakkerquote:
Niet waar als er in de extra tijd nog een blessure komt wordt dat van de tijd afgehaaldquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3 minuten is 3 minuten, en geen 4,5
Ja 2 minuten kwamen er toch bij? Die Spanjaard lach 1 minuut op de grond, dus 3 minuten, en niet 4,5quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet waar als er in de extra tijd nog een blessure komt wordt dat van de tijd afgehaald
Ja maar waarin ook 2 vrije trappen voor Spanjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja 2 minuten kwamen er toch bij? Die Spanjaard lach 1 minuut op de grond, dus 3 minuten, en niet 4,5
Nou weet ik dat het niet zo goed met me gaat vandaag, maar wat heb ik nu weer niet goed geschrevenquote:
Kijk even naar je smilies post.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:31 schreef crv het volgende:
[..]
Nou weet ik dat het niet zo goed met me gaat vandaag, maar wat heb ik nu weer niet goed geschreven
Dat weet jij helemaal niet want je zat te schijtenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja 2 minuten kwamen er toch bij? Die Spanjaard lach 1 minuut op de grond, dus 3 minuten, en niet 4,5
Ja dat wel, maar had wel het gevoel dat de scheids tegen Spanje was. En dat die parakneuzen moesten winnenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar waarin ook 2 vrije trappen voor Spanje
Der zit ondertussen weer wat bier in maar ik lees noch steeds OLEquote:
parak-neuzenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar had wel het gevoel dat de scheids tegen Spanje was. En dat die parakneuzen moesten winnen
Dat leek maar zoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar had wel het gevoel dat de scheids tegen Spanje was. En dat die parakneuzen moesten winnen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:33 schreef crv het volgende:
[..]
Der zit ondertussen weer wat bier in maar ik lees noch steeds OLE
Heel het huis zit hier vol, kreeg uitlegquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:32 schreef crv het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet want je zat te schijten
Nee dan had hij dat doelpunt wel goedgekeurdquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou bij mij niet dus ik zou maar stoppen met drinken vanavond als ik jouw wasquote:
He bah.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heel het huis zit hier vol, kreeg uitleg
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:36 schreef crv het volgende:
[..]
Nou bij mij niet dus ik zou maar stoppen met drinken vanavond als ik jouw was
Heb je het hele huis volgeschetenquote:
Mensenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
He bah.
Oh, je bedoelt met mensen?
Ja je weet nooit met jou he.