quote:
Ik weet het echt niet, plek 3 en 4 is niet erg knock out fase!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:10 schreef Kally het volgende:
Jongens de nieuwe vraag is het antwoord toch 16?
Je hebt toch ook nog voor plek 3 en 4?
Nee maar die hoort er wel bijquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, plek 3 en 4 is niet erg knock out fase!
Zeg het maarquote:The knockout stage of the 2010 FIFA World Cup is the second and final stage of the World Cup, following the group stage. It began on June 26 with the round of 16 matches, and will end on July 11 with the final match of the tournament held on the Soccer City stadium in Johannesburg. The top two teams from each group (16 total) advanced to the knockout stage to compete in a single-elimination style tournament. A third place match is included and played between the two losing teams of the semi-finals.
A third match is included staat er dus hoort erbij lijkt mijquote:
moet je nou alweerquote:
quote:
Dat denk ik ook maar bijvoorbeeld Vaduz is erg zeker van niet.quote:
Ik heb het net elders gevraagd en kreeg ook 16 dus ik ga voor 16quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Dat denk ik ook maar bijvoorbeeld Vaduz is erg zeker van niet.
Ik weet het echt niet
Agree..... ' t is officieel idd 16, maar ik vind het eigenlijk 14 !!!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het net elders gevraagd en kreeg ook 16 dus ik ga voor 16
Plek 1 en 2 is ook geen echte knock-out![]()
plek 1 en 2 is wel knockout want er blijft er 1 overquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het net elders gevraagd en kreeg ook 16 dus ik ga voor 16
Plek 1 en 2 is ook geen echte knock-out![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Agree..... ' t is officieel idd 16, maar ik vind het eigenlijk 14 !!!
Nee want de verliezer ligt er niet uit die wordt tweede, in de kwart- en halve finales ben je meteen naar huis dat is knock outquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:22 schreef crv het volgende:
[..]
plek 1 en 2 is wel knockout want er blijft er 1 over
Datquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Halve finales niet want die spelen de troostquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee want de verliezer ligt er niet uit die wordt tweede, in de kwart- en halve finales ben je meteen naar huis dat is knock out
Ja iedereen was na het laatste fluitssignaal van duitsland ineens weg hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
Ja iedereen was na het laatste fluitssignaal van duitsland ineens weg hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zitten meer in TAL dan hier![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:36 schreef crv het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 3 juli 2010 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
We zitten meer in TAL dan hier
Dat vermoeden had ik al, maar ik wilde me daar neit inmengen. heb niet zoveel op met die "talenten"jachten
Eigenlijk is dit WK ook een talentenjacht. Op zoek naar de beste voetballende ploeg.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:36 schreef crv het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 3 juli 2010 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
We zitten meer in TAL dan hier
Dat vermoeden had ik al, maar ik wilde me daar neit inmengen. heb niet zoveel op met die "talenten"jachten
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:37 schreef crv het volgende:
Gaan we trouwens ook nog SC-en in het tourforum of is dat not done
De Tour.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:37 schreef crv het volgende:
Ik haat de Tour, ik vind het al kut, dat morgen heel Spijkenisse is afgesloten, kan nergens heenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:37 schreef crv het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tour de France vind ik nog saaier dan curling
Count me inquote:
Idd verhuizen met dit forum hupquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit WK ook een talentenjacht. Op zoek naar de beste voetballende ploeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:46 schreef Cee het volgende:
IK GA MORGEN NAAR DE OCHTENDDIENST EN DE MIDDAGDIENST EN DE AVONDDIENST EN DE BIECHT.
Ik heb de Belg al de hele wedstrijd aan staanquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik blijf hier, ik ga niet meer terug naar TAL
Nog 20 minuten de tijdquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik blijf hier, ik ga niet meer terug naar TAL
Alleen vandaagquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen voor vandaag of voorlopig, tot dit forumonderdeel dicht gaat ergens midden deze maand?
Ik ook nu, mede door jouquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow kally ik ben zoooo zenuwachtig
Hij had er eerder in gemoeten, veel meer aanvallend meteenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
Kutjepikandijvie, fabregas moet scoren nu!!!!
Als ze dan toch moeten winnen, dan liever 1-2quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Al word het 0-1 als ze maar winnen
moest ff bier halen beneden kunne ze niet gewoon ff wachtenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je loopt achter... het staat al 3-2 met gele kaarten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |