Dit had je dan weer niet in het bericht moeten zetten...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:03 schreef 9lives.be het volgende:
Beste Noorderburen,
Wegens aanhoudende spam en geflame in naam van deze site op het Belgische gamesforum 9lives.be, zouden wij jullie via deze weg willen vragen om hiermee te stoppen. Blijdschap vieren kunnen jullie hier genoeg doen en flame uitlokken is nergens voor nodig.
De verhitte reacties van onze forumgangers kwamen er pas na enerzijds het onrecht door de scheidsrechter begaan (slager Van Bommel) en anderzijds door het meermaals uitlokken van jullie kant.
Desondanks dit alles mijn felicitaties voor de voetbalprestatie van gisteren en nog veel voetbalplezier!
Vriendelijke groeten,
9lives.be
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:05 schreef vipeax het volgende:
We kunnen het toch altijd oplossen met een potje voetbal...
Oh, het is een uitnodiging voor de FOK!kers om te registreren en te reageren?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:08 schreef ruud.nl het volgende:
Best origineel om zo je site te spammen, dat mag gezegd worden.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Oh, het is een uitnodiging voor de FOK!kers om te registreren en te reageren?
Dat wordt lachen![]()
Gezien hoe die Brazilianen ongestraft liepen te hakken? Daar zeiden jullie waarschijnlijk niks over.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:03 schreef 9peppi en kokki forum het volgende:
Beste Noorderburen,
De verhitte reacties van onze forumgangers kwamen er pas na enerzijds het onrecht door de scheidsrechter begaan (slager Van Bommel) en anderzijds door het meermaals uitlokken van jullie kant.
Vriendelijke groeten,
Peppi en kokki forum
I know, hij nodigt ons immers zelf uitquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit wordt uiteraard niet aangemoedigd, of zelfs maar goedgekeurd door FOK!.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:10 schreef HaagsPietje het volgende:
belgie![]()
![]()
![]()
succes met de verwerking van jullie collectieve afgunst en jaloezie t.o.v. het Grote Oranje![]()
![]()
ik post een heel topic voor je:quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:15 schreef Tahiti het volgende:
Post hieronder plaatjes van huilende Belgen:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:15 schreef Tahiti het volgende:
Post hieronder plaatjes van huilende Belgen:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:15 schreef DrDentz het volgende:
Wat hebben die Belgen toch tegen Oranje? Andersom heb ik dat niet. Ik zou het juist wel leuk vinden als ze er weer een keertje bij zouden zijn, met hun 'Rode Duivels'.
Nee. Het was nog leuker geweest als hij in KLB gepost had. Alle baggerusers daar heen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:16 schreef BrandX het volgende:
wat een originele spammerHij weet alleen nog niet half welke ellende hij zichzelf en zijn zielige site op de hals heeft gehaald
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee. Het was nog leuker geweest als hij in KLB gepost had. Alle baggerusers daar heen.
Als ik er heen moest zei ik altijd dat ik weer naar het derde wereldland moest en die hoefde ik zelden uit te leggen. "Oh, moet je naar België?"quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gefrustreerde afgunst jegens een volk dat het op ALLE gebieden beter voor elkaar heeft, ondanks de enorme gelijkenissen qua land is belgie echt het zwakzinnige broertje van Nederland, we houden er wel van,we nemen het niet serieus.
Heb jij daar geen knopjes voor?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Topics kunnen perongeluk gemoved worden natuurlijk.
quote:
ze zitten overalquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Oh, het is een uitnodiging voor de FOK!kers om te registreren en te reageren?
Dat wordt lachen![]()
haha, inderdaad, het is gewoon lekker om ten zuiden van ons landje een soort voetveeg te hebben waar je met enige dedain, medelijden en leedvermaak figuurlijk op neer kunt kijken....met name in tijden dat het ff niet zo goed gaat....is het altijd lekker om te weten dat je beneden de rivieren nog een stukje dom belgenland hebt waar het allemaal 10 keer in het kwadraat nog minder en slechter isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gefrustreerde afgunst jegens een volk dat het op ALLE gebieden beter voor elkaar heeft, ondanks de enorme gelijkenissen qua land is belgie echt het zwakzinnige broertje van Nederland, we houden er wel van,we nemen het niet serieus.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:21 schreef RealZeus het volgende:
Wat een kutforum: 225 pagina's in een topic.
Wel erg genoeg om er een account voor aan te maken blijkbaar. :/quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:22 schreef HollandFan het volgende:
frustratie ? denken jullie nu echt dat wij dit zo erg vinden ?
onzin, want wij zijn gewoon goed want we horen bij de beste 4 van de wereld dus ons chauvinisme is terecht!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:22 schreef HollandFan het volgende:
frustratie ? denken jullie nu echt dat wij dit zo erg vinden ? Proficiat, u bent (misschien) in 1 discipline de beste. Zijn jullie dan ook jaloers op china en amerika ? die bijna in alles winnen ?
Nee, dat jullie dit denken komt voort uit pure arrogantie, uw recht voor de raap en eerlijk is enkel en alleen maar arrogantie. Tijdens het WK is NL even erg als de fransen het hele jaar door
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:22 schreef HollandFan het volgende:
frustratie ? denken jullie nu echt dat wij dit zo erg vinden ? Proficiat, u bent (misschien) in 1 discipline de beste. Zijn jullie dan ook jaloers op china en amerika ? die bijna in alles winnen ?
Nee, dat jullie dit denken komt voort uit pure arrogantie, uw recht voor de raap en eerlijk is enkel en alleen maar arrogantie. Tijdens het WK is NL even erg als de fransen het hele jaar door
In een ding de beste?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:22 schreef HollandFan het volgende:
quote:
En aan allen die niet in 1 discipline de beste zijn, ook proficiat.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:22 schreef HollandFan het volgende:
Proficiat, u bent (misschien) in 1 discipline de beste.
Nee , helaas. Onze wegen zijn beter, onze gebouwen zijn beter onderhouden, wij hebben niet zoveel sloopwijken, Belgen rijden beroerder en vooral gevaarlijker, jullie treinbeveiliging stamt uit 1830 (Memorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:22 schreef HollandFan het volgende:
Proficiat, u bent (misschien) in 1 discipline de beste.
als je het niet erg vind, waarom kom je dan hier huillie doenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:22 schreef HollandFan het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee , helaas. Onze wegen zijn beter, onze gebouwen zijn beter onderhouden, wij hebben niet zoveel sloopwijken, Belgen rijden beroerder en vooral gevaarlijker, jullie treinbeveiliging stamt uit 1830 (Memor) , jullie treinen ook trouwens, kortom, het is allemaal een armoedige bedoening.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ook op de gebieden politiek, economie doen we het velen malen beter.
Met " allez, misschien kunnen we evt eens proberen om eens te kijken of we het kunnen" kom je niet ver in de wereld. Het Nederlandse "en zo gaan we het doen, en niet anders" is ff daadkrachtiger.
En arrogantie? ja, tuurlijk, we zijn gewoon beter, in alles.
Ze hebben er echter wel lekker en veel bierquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee , helaas. Onze wegen zijn beter, onze gebouwen zijn beter onderhouden, wij hebben niet zoveel sloopwijken, Belgen rijden beroerder en vooral gevaarlijker, jullie treinbeveiliging stamt uit 1830 (Memor) , jullie treinen ook trouwens, kortom, het is allemaal een armoedige bedoening.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wacht nog op het "wij hebben beter bier" wat waar is, maar ik zou ook alcoholist zijn als ik in Belgie zou wonen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ze hebben er echter wel lekker en veel bier
http://www.9lives.be/foru(...)-hollandfan-fok.htmlquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wacht nog op het "wij hebben beter bier" wat waar is, maar ik zou ook alcoholist zijn als ik in Belgie zou wonen.
we hebben iets gevonden waar België beter in isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ze hebben er echter wel lekker en veel bier
Nou, ik weet niet of je wel eens Corsendonk geproefd hebt, maar dat is toch echt niet te zuipen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:33 schreef Tabloid het volgende:
[..]
http://www.9lives.be/foru(...)-hollandfan-fok.html
Ja, dat verbaast me niks. Mocht het oorlog zorgen dan staan zij als eerste met de vijand te heulenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Flammie en Michielos zitten daar ok lekker te trollen over nederlandwat een nsbers zijn het ook.
quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:32 schreef Friek_ het volgende:
Hier moet ik even gepost hebben. Puur omdat het een legendarisch topic gaat worden.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik houd niet van bier en ook niet van hun patat, dus wat mij betreft zijn we nog steeds beter in alles..
Nee stel je voor dat je daar je mening mag gevenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:45 schreef MB23 het volgende:
Ik ben geband maar ik heb mijn inziens niks verkeerds gezegd. Kutbelgen.
Haha, lekkere discussie daarquote:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pikeowned Bekijk bericht
Jou moeder is goedkoper
Klopt, maar ze is ook Belgisch....
Goeden poll.quote:Met dit warme weer zit ik...meer achter mijn computer/laptop dan anders. minder achter mijn computer/laptop dan anders. even veel achter mijn computer/laptop dan anders.
http://forum.9lives.be/quote:
quote:Oorspronkelijk geplaatst door AdvancedPower Bekijk bericht
Noem eens een goede bierbrouwer die over de hele wereld zit.
Jullie verslaan Heineken nooit.
Citaat:
Anheuser-Busch InBev, vaak kortweg AB InBev genoemd, is de grootste brouwerijketen ter wereld. Het concern heeft zijn hoofdzetel in Leuven (België).
Gezelligquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:55 schreef nikky het volgende:
Ik geloof dat ze met 30 man een Ddosje willen houden tegen FOK! http://www.9lives.be/forum/13514099-post41.html
Aandoenlijk
quote:
Het enigste woordje wat er bij een hollander uit komt is KANKER.
Het IQ licht zo laag dat ze dat woordje alleen maar kunnen uitspreken.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:03 schreef 9lives.be het volgende:
Beste Noorderburen,
Wegens aanhoudende spam en geflame in naam van deze site op het Belgische gamesforum 9lives.be, zouden wij jullie via deze weg willen vragen om hiermee te stoppen. Blijdschap vieren kunnen jullie hier genoeg doen en flame uitlokken is nergens voor nodig.
Desondanks dit alles mijn felicitaties voor de voetbalprestatie van gisteren en nog veel voetbalplezier!
Vriendelijke groeten,
9lives.be
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:00 schreef yvonne het volgende:
Met dus ook de boodschap aan m'n lieve FOK!kertjes zich in te houden en daar niet te gaan flamen.
Komop, ze doen al niet mee met het WK...
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:00 schreef yvonne het volgende:
Met dus ook de boodschap aan m'n lieve FOK!kertjes zich in te houden en daar niet te gaan flamen.
Komop, ze doen al niet mee met het WK...
quote:
Kunnen ze ook eens meedoen met het WK.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toch mogen jullie als je straks helemaal geen land meer hebt nog best bij ons aansluiten hoor
Zit wat inquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is toch ook gewoon te makkelijk om ze aan te vallen. Idd, wat yvonne zegt, ga ze nou niet in een soort waco-achtige situatie brengen man, nog een paar Hollanders met een grote bek en ze springen massaal van het Atomium.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:52 schreef Croupouque het volgende:
Het verbaast me ook niets, hoor.
Ik ben opgegroeid aan de Belgische grens, en het beeld dat Nederlanders van die "sympathieke Belgen" hebben klopt allerminst. Belgen verwijten Nederlanders vaak een zekere vorm van arrogantie, maar dat is een misverstand veroorzaakt door een groot cultuurverschil. Wij zijn direct in de manier waarop we onszelf uiten, Belgen bedekken hun woorden met een mantel van valse bescheidenheid, doen op het eerste gezicht vriendelijk tegen je maar steken vervolgens een giftige dolk in je rug wanneer je je omkeert. Ze hebben echter, en dat moet je ze nageven, wél een betere keuken.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:14 schreef 9lives.be het volgende:
http://www.9lives.be/polls/wordt-nederland-wereldkampioen
Alstublieft vrienden. Eens zien of de Belgen echt haatdragend zijn.
quote:Duidelijk niet. Ze kunnen hun anus al spreiden voor de Duitsers.
Droeftoetersquote:Systeembericht
Je bent geblokkeerd voor deelname aan dit forum om de volgende reden:
flame account - ga op jullie eigen forum de idioot uithangen
Datum waarop de blokkering wordt opgeheven: Nooit
quote:
Ja best wel. Van die Nederlanders dan.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:06 schreef HeatWave het volgende:
Een beetje de hele avond haat spuien jegens Nederland, omdat ze gewonnen hebben (niet eens van Belgie) en dan achteraf klagen dat er Nederlanders verhaal komen halen.
Beetje triest niet?.
Ik vond het eerder triest omdat ik naar mijn mening niets fouts had gezegd en als één van de weinigen niet aan het trollen was, maar goed.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nogmaals, niet op andermans forum gaan flamen, het zou je weleens een ban op kunnen leveren..hier.
Ik ook ja, gaf zelfs nog een tip aan iemand die vroeg waar hij het beste Nederland - Uruguay kon kijkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik vond het eerder triest omdat ik naar mijn mening niets fouts had gezegd en als één van de weinigen niet aan het trollen was, maar goed.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ook op de gebieden politiek, economie doen we het velen malen beter.
Met " allez, misschien kunnen we evt eens proberen om eens te kijken of we het kunnen" kom je niet ver in de wereld. Het Nederlandse "en zo gaan we het doen, en niet anders" is ff daadkrachtiger.
En arrogantie? ja, tuurlijk, we zijn gewoon beter, in alles.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik vond het eerder triest omdat ik naar mijn mening niets fouts had gezegd en als één van de weinigen niet aan het trollen was, maar goed.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja best wel. Van die Nederlanders dan.
Op een ander forum gaan lopen kloten is echt zo droevig.
Dat het Nederlandstalig is doet er weinig toe. Het is gewoon sneu.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar opzich vroegen die haattopics natuurlijk om reacties, het is immers een Nederlandstalig forum.
En net zoals er hier veel Belgen posten kunnen daar natuurlijk ook gewoon Nederlanders zitten, ook non-fokkers.
Ik heb het niet vanaf moment 1 gevolgd daar (helemaal niet zelfs) maar ik kan me zomaar voorstellen dat het tegengas geven niet begonnen is door FOK!kers.
Jawel, er werd al eerder 'opgeroepen' hier om daar te gaan lopen klooien.quote:Ik heb het niet vanaf moment 1 gevolgd daar (helemaal niet zelfs) maar ik kan me zomaar voorstellen dat het tegengas geven niet begonnen is door FOK!kers.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:25 schreef popolon het volgende:
Jawel, er werd al eerder 'opgeroepen' hier om daar te gaan lopen klooien.
http://www.9lives.be/foru(...)g-deel-13-a-158.htmlquote:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d-loc
Ik vind dat we massaal FOK moeten gaan volspammen als Nederland eruit ligt, wie doet mee?
Ik weet dat jij er zo over denkt. Neemt niet weg dat 't veel te vaak gebeurt. Gewoon jammer, ook voor de naam van FOK.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik weet dat jij er zo over denkt. Neemt niet weg dat 't veel te vaak gebeurt. Gewoon jammer, ook voor de naam van FOK.
Dit is echt zo'n bullshit. Als Nederlander mag je alleen maar dankbaar zijn voor de overwinning en verder niets zeggen, anders vinden Belgen je weer arrogant.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:22 schreef HollandFan het volgende:
Dat hoort ook gewoon bij België - Nederland.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens hoor, maar ik kan soms eens glimlach toch niet onderdrukken.
Echt kansloos flamen hoeft echt niet van mij, maar een beetje een discussie met wat humor en wat beledigingen over en weer kan ik wel waarderen.
logisch als je zelf alleen maar rotzooi en troep hebt als spelers...geloof dat hun beste speler bij City speelt.....zegt genoeg!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n bullshit. Als Nederlander mag je alleen maar dankbaar zijn voor de overwinning en verder niets zeggen, anders vinden Belgen je weer arrogant.
Als je een ploeg hebt met spelers uit de top van Europa hoor je gewoon bij de favorieten. Dat lijkt me geen arrogantie. Maar dat snappen Belgen niet.
Nee, dat mag niet volgens de Belgenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:42 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
logisch als je zelf alleen maar rotzooi en troep hebt als spelers...geloof dat hun beste speler bij City speelt.....zegt genoeg!
als je goed bent mag je dat toch ook gewoon hardop zeggen???
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat hoort ook gewoon bij België - Nederland.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik weet dat jij er zo over denkt. Neemt niet weg dat 't veel te vaak gebeurt. Gewoon jammer, ook voor de naam van FOK.
ho ho, ze zijn heel goed in fietscross natuurlijk.....en korfbal! 2 sporten die alleen in Belgie wereldberoemd zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet volgens de Belgen. Maar goed, zij hebben natuurlijk geen ervaring met goed zijn dus veel kan je ze niet verwijten
.
Dit dusquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:47 schreef Zero17 het volgende:
Vlamingen vind ik vaak stukken slimmer overkomen dan de Nederlanders eerlijk gezegd. Ze spreken de taal vaak beter (en mooier) en hebben dat schreeuwerige gedrag niet echt wat Nederlanders maar al teveel hebben. Echter vind ik deze jaloezie richting Nederland betreffende het voetbalteam zeer zwak van de Belgische kant en laat hun pure frustratie over het eigen elftal zien.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:48 schreef Zero17 het volgende:
Die mods die trouwens hier België zitten te bashen... serieus, ga een hobby zoeken, frusties.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:48 schreef Zero17 het volgende:
Die mods die trouwens hier België zitten te bashen... serieus, ga een hobby zoeken, frusties.
inderdaad. we zijn allemaal gelijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat maakt ons nou weer bijzonderder dan de andere users man, echt?.
Fok!'en valt niet onder hobby's, Yvonne.quote:
Ah, nu ben je opeens gelijk aan ons?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat maakt ons nou weer bijzonderder dan de andere users man, echt?.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:54 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Fok!'en valt niet onder hobby's, Yvonne.
[..]
Ah, nu ben je opeens gelijk aan ons?
Op andere momenten heerlijk uit de hoogte en autoritair doen en zonder uitleg mensen bannen en topics dichtgooien, maar als het om België bashen gaat lekker meebaggeren?
Triest.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:54 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Fok!'en valt niet onder hobby's, Yvonne.
[..]
Ah, nu ben je opeens gelijk aan ons?
Op andere momenten heerlijk uit de hoogte en autoritair doen en zonder uitleg mensen bannen en topics dichtgooien, maar als het om België bashen gaat lekker meebaggeren?
Triest.
Emmm, zou je op je vingers getikt worden? Ooit wel eens politieagenten elkaar bekeuringen zien uitschrijvenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, the usual blahblah van een baggeraar wiens kuttopics gesloten worden, en dan maar klagen over dictatuur.
Niet echt een serieus te nemen mening dus. Ik zit hier gewoon lekker mee te posten, als GC mod heb ik weinig te maken met de moderatie hier, als ik tever ga krijg ik wel op mijn lazer van BrandX hoor![]()
Dus wat mij nou anders maakt dan de rest hier, ik zie het niet, op wat kinderlijke frustratie van jouw kant na.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:00 schreef fioooon het volgende:
[..]
Emmm, zou je op je vingers getikt worden? Ooit wel eens politieagenten elkaar bekeuringen zien uitschrijven
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:00 schreef fioooon het volgende:
[..]
Emmm, zou je op je vingers getikt worden? Ooit wel eens politieagenten elkaar bekeuringen zien uitschrijven
Dan is het goedquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb 44 notes, ook van ver na mijn aanstelling als mod, you do the math.
quote:
/thread.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:20 schreef Compatibel het volgende:
Wat is de score nu zoal?
Belgie: bier
Nederland: sport, vervoer, politieke stabiliteit, onderwijs (iig de beste universiteiten), geen Belgie.
Ah, kinderlijke frustratie. Dat zal het zijn ja.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, the usual blahblah van een baggeraar wiens kuttopics gesloten worden, en dan maar klagen over dictatuur.
Niet echt een serieus te nemen mening dus. Ik zit hier gewoon lekker mee te posten, als GC mod heb ik weinig te maken met de moderatie hier, als ik tever ga krijg ik wel op mijn lazer van BrandX hoor![]()
Dus wat mij nou anders maakt dan de rest hier, ik zie het niet, op wat kinderlijke frustratie van jouw kant na.
Oeh, betekent dit dat ik je alsnog mag spanken, ook al is daar geen reden voor?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben net Suarez, soms is de sanctie de actie waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |