Dit had je dan weer niet in het bericht moeten zetten...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:03 schreef 9lives.be het volgende:
Beste Noorderburen,
Wegens aanhoudende spam en geflame in naam van deze site op het Belgische gamesforum 9lives.be, zouden wij jullie via deze weg willen vragen om hiermee te stoppen. Blijdschap vieren kunnen jullie hier genoeg doen en flame uitlokken is nergens voor nodig.
De verhitte reacties van onze forumgangers kwamen er pas na enerzijds het onrecht door de scheidsrechter begaan (slager Van Bommel) en anderzijds door het meermaals uitlokken van jullie kant.
Desondanks dit alles mijn felicitaties voor de voetbalprestatie van gisteren en nog veel voetbalplezier!
Vriendelijke groeten,
9lives.be
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:05 schreef vipeax het volgende:
We kunnen het toch altijd oplossen met een potje voetbal...
Oh, het is een uitnodiging voor de FOK!kers om te registreren en te reageren?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:08 schreef ruud.nl het volgende:
Best origineel om zo je site te spammen, dat mag gezegd worden.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Oh, het is een uitnodiging voor de FOK!kers om te registreren en te reageren?
Dat wordt lachen![]()
Gezien hoe die Brazilianen ongestraft liepen te hakken? Daar zeiden jullie waarschijnlijk niks over.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:03 schreef 9peppi en kokki forum het volgende:
Beste Noorderburen,
De verhitte reacties van onze forumgangers kwamen er pas na enerzijds het onrecht door de scheidsrechter begaan (slager Van Bommel) en anderzijds door het meermaals uitlokken van jullie kant.
Vriendelijke groeten,
Peppi en kokki forum
I know, hij nodigt ons immers zelf uitquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit wordt uiteraard niet aangemoedigd, of zelfs maar goedgekeurd door FOK!.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:10 schreef HaagsPietje het volgende:
belgie![]()
![]()
![]()
succes met de verwerking van jullie collectieve afgunst en jaloezie t.o.v. het Grote Oranje![]()
![]()
ik post een heel topic voor je:quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:15 schreef Tahiti het volgende:
Post hieronder plaatjes van huilende Belgen:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:15 schreef Tahiti het volgende:
Post hieronder plaatjes van huilende Belgen:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:15 schreef DrDentz het volgende:
Wat hebben die Belgen toch tegen Oranje? Andersom heb ik dat niet. Ik zou het juist wel leuk vinden als ze er weer een keertje bij zouden zijn, met hun 'Rode Duivels'.
Nee. Het was nog leuker geweest als hij in KLB gepost had. Alle baggerusers daar heen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:16 schreef BrandX het volgende:
wat een originele spammerHij weet alleen nog niet half welke ellende hij zichzelf en zijn zielige site op de hals heeft gehaald
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee. Het was nog leuker geweest als hij in KLB gepost had. Alle baggerusers daar heen.
Als ik er heen moest zei ik altijd dat ik weer naar het derde wereldland moest en die hoefde ik zelden uit te leggen. "Oh, moet je naar België?"quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gefrustreerde afgunst jegens een volk dat het op ALLE gebieden beter voor elkaar heeft, ondanks de enorme gelijkenissen qua land is belgie echt het zwakzinnige broertje van Nederland, we houden er wel van,we nemen het niet serieus.
Heb jij daar geen knopjes voor?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Topics kunnen perongeluk gemoved worden natuurlijk.
quote:
ze zitten overalquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Oh, het is een uitnodiging voor de FOK!kers om te registreren en te reageren?
Dat wordt lachen![]()
haha, inderdaad, het is gewoon lekker om ten zuiden van ons landje een soort voetveeg te hebben waar je met enige dedain, medelijden en leedvermaak figuurlijk op neer kunt kijken....met name in tijden dat het ff niet zo goed gaat....is het altijd lekker om te weten dat je beneden de rivieren nog een stukje dom belgenland hebt waar het allemaal 10 keer in het kwadraat nog minder en slechter isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gefrustreerde afgunst jegens een volk dat het op ALLE gebieden beter voor elkaar heeft, ondanks de enorme gelijkenissen qua land is belgie echt het zwakzinnige broertje van Nederland, we houden er wel van,we nemen het niet serieus.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:21 schreef RealZeus het volgende:
Wat een kutforum: 225 pagina's in een topic.
Wel erg genoeg om er een account voor aan te maken blijkbaar. :/quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:22 schreef HollandFan het volgende:
frustratie ? denken jullie nu echt dat wij dit zo erg vinden ?
onzin, want wij zijn gewoon goed want we horen bij de beste 4 van de wereld dus ons chauvinisme is terecht!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:22 schreef HollandFan het volgende:
frustratie ? denken jullie nu echt dat wij dit zo erg vinden ? Proficiat, u bent (misschien) in 1 discipline de beste. Zijn jullie dan ook jaloers op china en amerika ? die bijna in alles winnen ?
Nee, dat jullie dit denken komt voort uit pure arrogantie, uw recht voor de raap en eerlijk is enkel en alleen maar arrogantie. Tijdens het WK is NL even erg als de fransen het hele jaar door
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:22 schreef HollandFan het volgende:
frustratie ? denken jullie nu echt dat wij dit zo erg vinden ? Proficiat, u bent (misschien) in 1 discipline de beste. Zijn jullie dan ook jaloers op china en amerika ? die bijna in alles winnen ?
Nee, dat jullie dit denken komt voort uit pure arrogantie, uw recht voor de raap en eerlijk is enkel en alleen maar arrogantie. Tijdens het WK is NL even erg als de fransen het hele jaar door
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |