haha nee daar val ik niet op.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:44 schreef Sarabi het volgende:
Waarom geen studenten?![]()
Of gaat het om de (grote) auto en (groot) huis dat studenten meestal nog niet hebben?
Jonger? Zo oud ben je toch niet?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha nee daar val ik niet op.
studenten associeer ik met jonge leeftijden en ik val niet op jong(er dan ik)
Daar val ik ook niet op hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:46 schreef FutureFairytale het volgende:
oja en ik heb studenten gezien in den haag en utrecht en misschien de verkeerde bekakte types gezien.. met die polo'tjes, glad haar blegh
Studentesquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:45 schreef Aure het volgende:
Studenten zijn echtNaja niet allemaal
Ben benieuwd wat voor leuks er in mn nieuwe klas komt. Zijn maar weinig mannen die die opleiding doen.. Ik wil ze allemaal in mijn klas
![]()
Huu. En van die vreselijke leren studenten-bootschoenen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:46 schreef FutureFairytale het volgende:
oja en ik heb studenten gezien in den haag en utrecht en misschien de verkeerde bekakte types gezien.. met die polo'tjes, glad haar blegh
Mits ze een beetje 'normaal' zijn. Categorie ballen laat ik ook links of eigenlijk rechtsquote:
Jij valt vast op van die studentes met Tommy Hilfiger/Ralph Lauren polo's en korte rokjes en die allemaal op hockey zitten!quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Huu. En van die vreselijke leren studenten-bootschoenen.
[ afbeelding ]
Rechtenstudentesquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:53 schreef Aure het volgende:
[..]
Jij valt vast op van die studentes met Tommy Hilfiger/Ralph Lauren polo's en korte rokjes en die allemaal op hockey zitten!
iee, ja precies.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Huu. En van die vreselijke leren studenten-bootschoenen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:55 schreef Aure het volgende:
Ik vind die nette herenschoenen ook niks. Doe mij maar een leuke gozer met mooie sneakers
http://www.nerobianco.nl/heren/giorgio/italy-sneaker/213-03-1476quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:55 schreef Aure het volgende:
Ik vind die nette herenschoenen ook niks. Doe mij maar een leuke gozer met mooie sneakers
Rijke papa'squote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:57 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom perse die? kleding/studie?
de airquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom perse die? kleding/studie?
Das op t randje hoor, maar nog wel goedgekeurdquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
http://www.nerobianco.nl/heren/giorgio/italy-sneaker/213-03-1476
de mettalic versie hiervan
wat dacht je zelf FF?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:02 schreef FutureFairytale het volgende:
dat meen je niet D_H....
ik werd gisteren zo gelukkig van een krantenbericht over dat een man die nog steeds bij zn moeder woont een simpel maar heel gelukkig leven leidt. die heeft veel dingen opgelost voorr mensen en erebanen aangeboden gekregen maar afgeslagen. heeft laatst een wiskundig iets opgelost waar honderden wetenschappers niet in slaagden. kreeg een miljoen daarvoor maar heeft het afgeslagen.
dat er nog zulke mensen bestaan doet mij stralen
Deze ook nogquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:02 schreef Aure het volgende:
[..]
Das op t randje hoor, maar nog wel goedgekeurd
nou als jij zegt dat je rechtenstudentes leuk vind geloof ik je oprecht... vind het ook wel wat voor jou omdat voor jou status en geld heel belangrijk isquote:
leuk sneakertjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Deze ook nog
http://www.pro-shoes.nl/Shop/Product.aspx?catalog=ProSport&productid=111132
daar loopt half nederland al meequote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Deze ook nog
Zit ook op t randjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Deze ook nog
haha echt waar??? joepieeequote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:07 schreef TAV74 het volgende:
Las trouwens dat Nederland door is naar de halve finale![]()
Een andere heel unieke merkschoenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:07 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
daar loopt half nederland al mee![]()
doe mij maar wat uniekers
doe mij maar een niet aangeklede manquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:08 schreef Aure het volgende:
[..]
Zit ook op t randje
Ik zie liever een paar mooie nikes of adidas
En dit soort zijn ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:08 schreef Aure het volgende:
[..]
Zit ook op t randje
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:08 schreef Aure het volgende:
[..]
Zit ook op t randje
Thijs heeft hele leuke simpele blauwe dingen volgens mij van Kruijfs merk of zo. En leuke bruine Ecco's. Gewoon op de planken kijken wat leuk isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:08 schreef Aure het volgende:
[..]
Zit ook op t randje
gaat mij meer om hun pitquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou als jij zegt dat je rechtenstudentes leuk vind geloof ik je oprecht... vind het ook wel wat voor jou omdat voor jou status en geld heel belangrijk is
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:10 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
santoni ofzo...
[ afbeelding ]
alleen heb er echt geen 280 euro voor over
ik kijk dus echt nauwelijks naar het merk. Ik koop bij sneakers wel altijd een "a merk" , maar daarbinnen maakt het me echt weinig uit. Heb nu een paar Adidas en een paar Cruyff staan.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:08 schreef Aure het volgende:
[..]
Zit ook op t randje
ik zou het ook geen ¤ 280,- geven eigenlijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:10 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
santoni ofzo...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:10 schreef Aure het volgende:
[..]
En dit soort zijn ook: http://www.pro-shoes.nl/Shop/Product.aspx?catalog=ProSport&productid=117820#
ieee nee johquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:10 schreef Aure het volgende:
[..]
En dit soort zijn ook: http://www.pro-shoes.nl/Shop/Product.aspx?catalog=ProSport&productid=117820#
Ik knap er niet op af als iemand op een ander merk loopt hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik kijk dus echt nauwelijks naar het merk. Ik koop bij sneakers wel altijd een "a merk" , maar daarbinnen maakt het me echt weinig uit. Heb nu een paar Adidas en een paar Cruyff staan.
Dat soort zou ik dus van mijn lang zal zijn leven niet kopen. Maar ik hou dan ook niet van hele nette kleding. Overhemden zul je me prive ook nauwelijks in zien, tenzij het van die slim fit dingen zijn die je gewoon lekker casual aankunt (wat een vreselijke zin was dit trouwensquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:10 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
santoni ofzo...
[ afbeelding ]
Jawel joh! Mijn ex stond daar echt heel goed meequote:
Ik denk dat wij officieel een totaal tegenovergestelde smaak hebbenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:15 schreef flying-dutchman het volgende:
Hier mijn favo merkjes
http://zwartjes.nl/index.php?action=collectie&merk=Crockett%20and%20Jones&collectie=Heren&lang=NL
http://zwartjes.nl/index.php?action=collectie&merk=Santoni&collectie=Heren&lang=NL
ze zijn alleen beide net wat te duur om elke week even een nieuwe paar te halen
mooi moment om op te proosten hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij officieel een totaal tegenovergestelde smaak hebben
Precies, we drinken er een opquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
mooi moment om op te proosten he
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:15 schreef flying-dutchman het volgende:
Hier mijn favo merkjes
http://zwartjes.nl/index.php?action=collectie&merk=Crockett%20and%20Jones&collectie=Heren&lang=NL
http://zwartjes.nl/index.php?action=collectie&merk=Santoni&collectie=Heren&lang=NL
ze zijn alleen beide net wat te duur om elke week even een nieuwe paar te halen
dies best ok Pquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
GEwoon lekker de standaard klassieke Ecco hier
[ afbeelding ]
Oerdegelijk. Ik heb in de categorie oerdegelijk altijd een paar Panama Jacks staan.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:19 schreef flying-dutchman het volgende:
heb nu ecco schoenen.... zijn van 2 verschillende soorten leer gemaakt... beide plooien anders en met poetsen glimmen ze ook niet beide even hard
die plooien zijn echt mega verschillend en vind het geen porem ja....quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat je je daar druk over maakt. Geweldig hoe mensen kunnen verschillen in zulke dingen
Ieder zijn ding joh, ik sla weer door op andere gebiedenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:21 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
die plooien zijn echt mega verschillend en vind het geen porem ja....
sorry maar als ik iets doe, doe ik het wel goed en niet half
Yupquote:
Ja dat kan ook best mooi zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Of een beetje cowboylaars idee bij bepaalde type mannen. Moet Thijs niet mee aan komen hoor, dat past niet bij hem, maar ik vind dat altijd wel wat hebben. Robuust!
Ik had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh.. Sorry P, maar die zijn me toch net ff te degelijk geloof ik..![]()
Nou, die 1e gaan idd wel, goed over onder een pak idd. Ik had het meer over die 2equote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwachtVoor onder pakken vind ik ze de beste keuze. Neutraal, degelijk en lopen heerlijk
En het staat allemaal net wat beter dan die moderne dingen ze tegenwoordig veel dragen. Het is alleen lekker conservatief
Althans...neem aan dat je het over de eerste hebt he?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, die 1e gaan idd wel, goed over onder een pak idd. Ik had het meer over die 2e
Ach, mijn Panama's zijn ook oerdegelijk, zullen ook genoeg mensen lelijk vinden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Die zijn precies zoals ik
Heel tof
Tenminste niet van die fragiele dingen die je tegenwoordig ziet. Van die schoenen met een identiteitscrisis: "Jeeeh, ben ik nou een sportschoen of een nette / stevige / normale schoen
"
Dingen zoals dit dus:
[ afbeelding ]
Nou.. vind jou 2e paar anders ook behoorlijk in een identiteitscrisis zitten hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Die zijn precies zoals ik
Heel tof
Tenminste niet van die fragiele dingen die je tegenwoordig ziet. Van die schoenen met een identiteitscrisis: "Jeeeh, ben ik nou een sportschoen of een nette / stevige / normale schoen
"
Dingen zoals dit dus:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:45 schreef TAV74 het volgende:
Ach, mijn Panama's zijn ook oerdegelijk, zullen ook genoeg mensen lelijk vinden.
Heerlijk in de winter. En zitten perfect onder een goede spijkerbroek met pijpen die lang genoeg zijn.quote:
Gelukkig is die van mij dan ook niet zwartquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. vind jou 2e paar anders ook behoorlijk in een identiteitscrisis zitten hoor'Ben ik nou een nette zwarte schoen, of toch een wandelschoen??'
Ik geloof je directquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heerlijk in de winter. En zitten perfect onder een goede spijkerbroek met pijpen die lang genoeg zijn.
Leukquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:48 schreef LieLie het volgende:
Ik heb gister deze gekocht!
[ afbeelding ]
Dan is dat tweede paar van jou vast de ideale schoenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof je directHoe lelijker de schoen, hoe beter hij zijn werk doet vaak
Ik vind ze mooiquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof je directHoe lelijker de schoen, hoe beter hij zijn werk doet vaak
Voor mij wel jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan is dat tweede paar van jou vast de ideale schoen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:00 schreef DarkElf het volgende:
oh ja en we zagen een winkel die vanwege ' de tour de Frans' dicht is
naja.... als't je hobby isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:00 schreef DarkElf het volgende:
goeiemiddageven naar t dorp gekuierd met de mr, terrasje gepakt
Gaaf, geef eens een voorbeeld? Ik wil graag zoiets erbij hebbequote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Zelf ben ik wel Puma fan. Van die ouwe retro skate schoenen![]()
Jups. golfer heeft zwarte hoge, draagt ze tot ze op zijn en koopt dan weer ong. dezelfde nieuwequote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Panama Jacks voor heren!Stoer, niet te degelijk ogend maar wel kwaliteit
Ook leuk, maar zoiets koop ik al steeds. Net als palladiums & docmartens.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:48 schreef LieLie het volgende:
Ik heb gister deze gekocht!
[ afbeelding ]
lolzquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:00 schreef DarkElf het volgende:
goeiemiddageven naar t dorp gekuierd met de mr, terrasje gepakt
Het was een voorbeeld heh! Ik zou nog niet dood gevonden willen worden met zulke schoenen aanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:13 schreef Sunnythesun het volgende:
nee. sorry.. die vind ik zo mogelijk nog lelijker als die bootschoenen van Lein..
goed gedaan!! nu liggen en drinkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:17 schreef Duderella het volgende:
Gesport!Op Reebokjes
In een pakkie van Esprit
![]()
Had ik al gezegd dat het sporten voorbij is?![]()
* Dood neervalt *
eieren bakken wil niet echt lukken he?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Suc6 FF
Net bruncheitje gebakken, wil ik de volle vuilniszak uit de bak trekken, onderkant kapot![]()
dat zal de dieka zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:14 schreef FutureFairytale het volgende:
wel eerlijk van ze DE. als ze een andere reden hadden neergezet hadden mensen het toch niet geloofd![]()
zo.. net gedouchet en nu alweer heet. er is vnv een zieke voor een optreden en etentje is afgezegd bij mij dus ik ga vnv optreden.. in Markelo![]()
lekker ver, maar schijnt een hele leuke grote discotheek te zijn met een aantal zalen. we hebben allemaal oranje setjes want het is Hollandse Avond![]()
van 22u tot 3u optreden pff.. en dan terug,.. dus ik ben om 6u thuis![]()
scheelt, dan is het weer licht
succes!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga weg.. smelten in de zon op het gravel! één ding is zeker; na de wedstrijd kom ik terug en ga ik direct op het grasveld liggen in onze straat, want gras is lekker verkoelend. ziet er niet uit voor alle mensen die uit het raam kijken of voorbijlopen/rijden maar kan me niks schelen
duim voor me ajb om 13u!![]()
het zal wel met Frans te maken hebben, alleen weet ik idd niet precies waarover dat dan gaatquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat zal de dieka zijn.en hebben jij en braam nou echt niet door wat er niet klopt bij die winkel waar DE t over had
Ja, het is maar goed dat sjaggo zijn niet in mijn persoonlijkheid zit, want oh oh oh ik zat er dichtbijquote:
Sterkte en je weet het he? Eerst de mensen erin die aan de schaduwkant liggenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Getver. De afwas is gedaan, er zijn wat kleine boodschappen gedaan. En nu kan ik lekker gaan douchen want over 20 minuten moet ik weg om te werken
niet chagrijnig worden hoor Bluezzquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, het is maar goed dat sjaggo zijn niet in mijn persoonlijkheid zit, want oh oh oh ik zat er dichtbij
Lig jij niet aan het strand SOL ?
Gatver. Vieze pokkeklusquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Suc6 FF
Net bruncheitje gebakken, wil ik de volle vuilniszak uit de bak trekken, onderkant kapot![]()
Yups, kijkduin, beter dan gister dat vreselijke scheveningen. Maar kijkduin is met ov niet echt een optie en zijn nu met de autoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, het is maar goed dat sjaggo zijn niet in mijn persoonlijkheid zit, want oh oh oh ik zat er dichtbij
Lig jij niet aan het strand SOL ?
En allemaal zonder dekbedquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Sterkte en je weet het he? Eerst de mensen erin die aan de schaduwkant liggen
Heldenactiequote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:34 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Fifa wil Suarez misschien ook voor finale schorsen. Interessante discussie wordt dat.
Suarez ging gewoon actief met z'n handen keepen, en is wel heel onsportief. Denk dat hij als een martelaar wordt binnengehaald in Uruguay (nu al, waarschijnlijk) maar sportief is het niet.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Exact dezelfde heb ik ook. Daarnaastquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:45 schreef TAV74 het volgende:
Ach, mijn Panama's zijn ook oerdegelijk, zullen ook genoeg mensen lelijk vinden.
[ afbeelding ]
Maar ze lopen heerlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:46 schreef DarkElf het volgende:
oh die zijn wel heel ugly golfer(sorry
)
Onsportief vind ik het niet. Volgens mij is het half een oerinstinct dat als je daar staat je die bal weg wilt hebben. Of dit nu met je handen/hoofd of benen is.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:38 schreef Aure het volgende:
Ik vind het ook nogal onsportief van hem, maarja, niks meer aan te doen
nou ja das tenminste iets, hoewel ikzelf dat altijd een kulargument vindquote:
Hij is groot en sterk en weet waar mijn huis woont. That's it.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:22 schreef Bluezz het volgende:Dude
je bent hardstikke gek met dit weer, jouw karl noten moet wel iets bijzonders in huis hebben![]()
Yeahquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:48 schreef Duderella het volgende:
Brief per post van Draak II![]()
Wat een cutiepie!
Het is bij hem ook gewoon zn hele houding hoor.. Hoe ie daarna doet als ze die penalty missen (ziet er grappig uit hoor, maar tis wel onsportief)quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
Onsportief vind ik het niet. Volgens mij is het half een oerinstinct dat als je daar staat je die bal weg wilt hebben. Of dit nu met je handen/hoofd of benen is.
leuk!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:48 schreef Duderella het volgende:
Brief per post van Draak II![]()
Wat een cutiepie!
Nee, want die gast naast Suarez probeerde het dus met z'n hoofd, waarbij z'n handen voor evenwicht naar buiten flabberden. Zo hoort het ook qua sportiviteit. Als er dan een bal tegen je arm komt, a la, dan idd rode kaart. Suarez ging er echt actief staan keepen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
Onsportief vind ik het niet. Volgens mij is het half een oerinstinct dat als je daar staat je die bal weg wilt hebben. Of dit nu met je handen/hoofd of benen is.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:49 schreef DarkElf het volgende:
nou ja das tenminste iets, hoewel ikzelf dat altijd een kulargument vind
Ik snap de hele volksstammen ook nooit die op crocs of birckenstocks lopen, zelf zeggen: ja ze zijn niet mooi maar... ze lopen zo lekker...
Bewust instinctiefquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:50 schreef Aure het volgende:
[..]
Het is bij hem ook gewoon zn hele houding hoor.. Hoe ie daarna doet als ze die penalty missen (ziet er grappig uit hoor, maar tis wel onsportief)Maar ik twijfel een beetje bij hem of het instinctief was of dat ie het zeer bewust deed...
ik heb vooral schoenen die ik mooi vindt en lekker lopenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:50 schreef Laydina het volgende:
Ik was altijd van: zolang ik ze maar mooi genoeg vind en ze maar lekker lopen. En je loopt toch niet op schoenen alleen voor de mooi die echt niet zitten!!
nu heb ik zelf een paar pumps enkel voor de mooi
Ik ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb vooral schoenen die ik mooi vindt en lekker lopen
kan best samengaan
(uitgezonderd van schoenen met echte mooie hakken, die wel lekker lopen (daar zoek ik ze ook op uit natuurlijk) maar wat mijn knie minder leuk vind tegenwoordig dus loop daar geen hele dagen op maar een paar uur ofzo is geen enkel probleem)
gisteren zag ik een man, jaar of 50, met een rood/wit gestreept overhemd met lange mouwen, een donkerblauwe strakke (echt strak ja) korte broek, donkerblauwe sokken (opgetrokken natuurlijk) en van die hele lelijke bootschoenen eronder.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]Erg leuk zijn ze niet, maar het is altijd beter dan een korte broek, sokken hoog opgetrokken in lage dichte memphisto's
Ik vind mijn birckenstocks met blingbling trouwens wel leuk, zijn beetje hippieEn lopen zalig.
Maar sommige modellen vind ik echt lelijk.
De 17de.quote:
Suarez, de held #4 al bijna 4 topics vol daarover.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:50 schreef Aure het volgende:
Het is bij hem ook gewoon zn hele houding hoor.. Hoe ie daarna doet als ze die penalty missen (ziet er grappig uit hoor, maar tis wel onsportief)Maar ik twijfel een beetje bij hem of het instinctief was of dat ie het zeer bewust deed...
daar heb ik 1 paar van. hebben een 10 cm hoge hak (das t probleem niet want mijn laarzen hebben ook een 9 cm en mijn zwarte pumps en camel pumps hebben ook een hak van 9 cm) maar een hele statische harde zool onder de voorvoet waardoor de schoen niet lekker een beetje meebuigt... doodzonde, waren duur, zijn mooi (donkerbruin met geborduurde rozen erop... je moet t zien, zo klinkt t stomquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:54 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ookEn dan een paar hakken die niet lekker lopen, maar wel mooi zijn
Maar die zijn alleen voor feestelijke dingen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Maar er is er eentje omgewisseld hè? Er zou eerst een Melissa komen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is in het desbetreffende topic te vinden
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:59 schreef Duderella het volgende:
[..]Hm, M is vervangen door Z?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het nieuwe dochtertje van mijn regisseuse heet ook Z.Maar dan met één e en een "
Confidence through competence
Ja, M is Z geworden. Die e staat er volgens haar achter omdat het anders 'vissenlarf' betekent.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, M is vervangen door Z?
Het nieuwe dochtertje van mijn regisseuse heet ook Z.Maar dan met één e en een "
Nou en? Dan krijgt ie rood voor iets wat ie niet mocht fdoen.. penalty, allemaal terechte straffen. Maar dat er dan zo op wordt gefitted, snap ik echt nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, want die gast naast Suarez probeerde het dus met z'n hoofd, waarbij z'n handen voor evenwicht naar buiten flabberden. Zo hoort het ook qua sportiviteit. Als er dan een bal tegen je arm komt, a la, dan idd rode kaart. Suarez ging er echt actief staan keepen.
Tuurlijk heeftie terechte straffen gekregen, en ik denk dat bijna elke voetballer dit wel had gedaan. Maar fair is het niet te noemen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nou en? Dan krijgt ie rood voor iets wat ie niet mocht fdoen.. penalty, allemaal terechte straffen. Maar dat er dan zo op wordt gefitted, snap ik echt niet
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:08 schreef Den_Haag het volgende:
thanx
heb zelfs mijn Oranje Havaianas aan
Je kunt ook 90 minuten lang met je hele team in het doel gaan staan, past er ook geen bal meer in. Volgens de regels mag het, maar het is geen fair play.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nou en? Dan krijgt ie rood voor iets wat ie niet mocht fdoen.. penalty, allemaal terechte straffen. Maar dat er dan zo op wordt gefitted, snap ik echt niet
Tja ik zie het als een laatste wanhoopsdaad enzo. en als ghana hem er gewoon in had geschoten zat niemand nu te klagen volgens mijquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
Je kunt ook 90 minuten lang met je hele team in het doel gaan staan, past er ook geen bal meer in. Volgens de regels mag het, maar het is geen fair play.
Dan was het nog steeds een kutstreek van Suarez.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Tja ik zie het als een laatste wanhoopsdaad enzo. en als ghana hem er gewoon in had geschoten zat niemand nu te klagen volgens mij
Fair? Als z'n land op die manier wereldkampioen wordt hoor je niemand meer over fair praten.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:06 schreef Aure het volgende:
Tuurlijk heeftie terechte straffen gekregen, en ik denk dat bijna elke voetballer dit wel had gedaan. Maar fair is het niet te noemen.
kuch....Pluisje??quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Fair? Als z'n land op die manier wereldkampioen wordt hoor je niemand meer over fair praten.
Ja en?quote:
Naja ik vind dat gewoon jammerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Fair? Als z'n land op die manier wereldkampioen wordt hoor je niemand meer over fair praten.
Tuurlijk wel, maar dan was het een 'zie je wel, net goed' discussie geworden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Tja ik zie het als een laatste wanhoopsdaad enzo. en als ghana hem er gewoon in had geschoten zat niemand nu te klagen volgens mij
Dat bedoel ik juistquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja en?
Geniale actie toch waar hij nog steeds voor wordt geroemd.
Heeft Windigo je dan niets geleerd?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Schnitzel
Eigenaar: Alex Miedema
Land van herkomst: Duitsland
Datum: 22 april 2010
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen op de terugweg vanaf de Bauma
Hilarischquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Suarez, de held #4 al bijna 4 topics vol daarover.
Het ultieme zomergevoelquote:
Jawel hoor. Maar dat betekend niet dat hij dat ook gaat doen ofzoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heeft Windigo je dan niets geleerd?
Kijk eens daar de datum?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heeft Windigo je dan niets geleerd?
Ik heb al mn groente die er bij zat opgegetenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:07 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar dat betekend niet dat hij dat ook gaat doen ofzo
Yay! Zomerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was er alleen niet bij hèquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kijk eens daar de datum?Toen waren we zelfs nog samen
[..]
Ik heb al mn groente die er bij zat opgegeten
Daar had je ook niet bij willen zijn, 33 uur vertragingquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:15 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik was er alleen niet bij hè
En je groente op eten was al heel wat
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yay! ZomerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was dan ook de trucker aan het uithangen die weekquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:32 schreef Isabeau het volgende:
Alexxx, het ziet er uit als voer voor een trucker
Ik was niet aan het vissen want online hoor ik het nog wel eensquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:32 schreef Isabeau het volgende:
HalloIk ga zo weer een uurtje fietsen (puf puf).
Alexxx, het ziet er uit als voer voor een trucker
Sarabi, niet naar complimentjes vissen, maar ik doe het toch even: je bent slim èn mooi.
En dat ga je vooral inzien als je ouder wordt, dus het was weer een nutteloze toevoeging van mij (ik kan het weten, ik heb meer dan 30 jaar aan foto's door lopen spitten)
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:33 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief dat je jezelf wil opofferenmaar het ging om IRL
Ik dacht dat Sam je zoon was, maar ik hoop na het zien van deze foto dat het je hond isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en Sam krijgt deze speciale Cocker-drinkbak:
[ afbeelding ]
echt helemaal tof!!
Kom maar langs, dan zeg ik het in je gezicht. [/kansloos]quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
O sorry, ik heb de uren waarin jullie samen oud zouden worden niet genoteerd.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kijk eens daar de datum?Toen waren we zelfs nog samen
[..]
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sam je zoon was, maar ik hoop na het zien van deze foto dat het je hond is
Oke, Fok!kers tellen sowieso nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom maar langs, dan zeg ik het in je gezicht. [/kansloos]
Geweldig!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
echt helemaal tof!!
Nee, das puur toeval. Ben nu ik werkeloos ben ff wat archieffotos op mn site aan het knallen, en bij het zien van deze schnitzelfoto moestik aan jullie denkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Dus als Windigo hier weer komt posten (welcome back etc) dan komt Alexxxx ook weer terug?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
echt helemaal tof!!
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yay! ZomerAch gos. Nou. Ik vind je helemaal niet slim hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helpt dat?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ach gos. Nou. Ik vind je helemaal niet slim hoor.![]()
Helpt dat?
Je maakt me wel aan het lachen en daarin ben je de eerste vandaagquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ach gos. Nou. Ik vind je helemaal niet slim hoor.![]()
Helpt dat?
always out to help a damsel in distressquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben ook zo in love met haar geestquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Dude!! Echt.. soms kom ik echt niet meer bij door jou opmerkingen..
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:44 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
always out to help a damsel in distress
Ze kunnen hun bontjasje niet uitdoen hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff het is bloedje heet, maar Sam wil per se half op mijn schoot, dicht tegen me aan liggen met zijn klamvochtige lijfje
Nee, maar sinds hij bij de trimmer is geweest is hij wel weer een stuk springeriger. Hij heeft nu duidelijk minder last van de warmte gelukkigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze kunnen hun bontjasje niet uitdoen he
fietsen is goed voor de lijn toch?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:32 schreef Isabeau het volgende:
HalloIk ga zo weer een uurtje fietsen (puf puf).
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:55 schreef Duderella het volgende:
[..]HeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Tja.. had je die foto ook maar niet moeten postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat is it. kaas? En idem voor de druipgot.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:44 schreef Bluezz het volgende:
Tnxx voor de mail dude![]()
Ga er zo ff voor zitten.
Shitload aan boodschappen. Ik heb alle verschillende paddo's gekocht die ik kon vinden om daar morgen een taart van te maken voor maandag (dan werken we en kan ie zo de oven in)
Met dat overheerlijke roomboter-korstdeeg met it. kaas erdoor
Heb ook de ingrediënten voor koude komkommersoep gekocht n.a.v. het Elfrecept hiernaast
golfer is aan het fitnessen : hele huis stofzuigen & dweilen![]()
hij is één grote afgepeigerde druipgot als ie klaar is, maar het is wel weer spic & span in huis
![]()
![]()
Wist ik veel dat mijn geest daarop zo voordelig uitkwam.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja.. had je die foto ook maar niet moeten posten![]()
Kennelijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Dus als Windigo hier weer komt posten (welcome back etc) dan komt Alexxxx ook weer terug?
[..]Mindfucking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Formaggio & Zweetlijffiequote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:56 schreef Duderella het volgende:
Wat is it. kaas? En idem voor de druipgot.
Ik vind haar gewoon een lekker geil wijf.quote:
* mental image *quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:05 schreef Bluezz het volgende:
Oh die druipgot is een soort van opkerulde natte aap
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon een lekker geil wijf.![]()
He, een jeugdfoto van mij.quote:
Jarenlang oefenenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:17 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe krijgen ze die donuts zo netjes op het bord en in z'n hand
Ja, die vind ik nou weer wél leukquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja Bluezz, je vroeg nog naar die Puma's toch? Deze zijn dat: klik
Nou, redelijk aan de prijs ja al valt het voor merk-sneakers best mee (iets van 70,-/80,- of zo), en moeilijk precies deze te krijgen in NL. Ze zijn er wel, maar niet zomaar overal. Er zijn ook veer variaties op dit thema die je wel makkelijker vindt, maar ik vind deze nog steeds heel ergquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, die vind ik nou weer wél leuk![]()
Duur zeker?
* Bluezz gaat zoeken...
Op mijn werk lopen ze allemaal op zilveren sportschoentjes
Klopt, vond ik op je Hyve, leuk hoorquote:
Jaaaaa en dan in het zwart of blauwquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Bluezz: Hier zijn ze 75,-. http://www.shop-eu.puma.c(...)t,pd.html?cgid=13120
Weet ik eigenlijk niet meer.. is al zo lang geleden dat ik ze gekocht heb.. Maar gok dat ze in Haarlem wel makkelijker te krijgen moeten zijn hoor! Je ziet ze soms zomaar ineens in een winkel staan (sportwinkel dus).quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaaaaa en dan in het zwart of blauw
Ik zag ze ergens anders al voor 69.95 maar ja, de maat he? Soms heb ik 40 en soms 41 dus ik wil ze in een winkel eerst passenVallen ze groot Sun?
Snelste doelpunt tot nu toe op dit WK.quote:
de eerste goal al gemistquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo nu snel ff onder de douche springen met geluid van tv hard![]()
Tnx voor het kijken.. zal dus wel 40 worden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Weet ik eigenlijk niet meer.. is al zo lang geleden dat ik ze gekocht heb.. Maar gok dat ze in Haarlem wel makkelijker te krijgen moeten zijn hoor! Je ziet ze soms zomaar ineens in een winkel staan (sportwinkel dus).
Ik heb die licht blauwe op het oogMaar ik moet van mezelf eerst maar eens die oude zwarten op gaan dragen
Edit: ik heb ff gekeken, heb hier maat 6 staan en dat staat gelijk aan 39 en dat klopt wel met wat ik gewoonlijk ook pas. Dus niet specifiek groot of klein vallend volgens mij.
*schreeuwt naar MeMo boven het geluid van de douche uit :quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo nu snel ff onder de douche springen met geluid van tv hard![]()
Het regent hier, maar nog wel warm.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:24 schreef LieLie het volgende:
Ik wil ook onweer![]()
Het is hier in huis 28.5![]()
En buiten is het 29 of zo, en in de tuin is geen schaduw.
Dat was erg te verwachten.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:21 schreef borisz het volgende:
Serena Williams pakt haar vierde Wimbledon titel.
Ja!quote:
Lekker. En je staat ook vaak midden in de nacht vroeg opquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:51 schreef DarkElf het volgende:
lekker een middagtukje gedaan(ben best wat slaap tekort gekomen in de warmte..)
ja kloptquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker. En je staat ook vaak midden in de nacht vroeg op
Cool hè?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het regent hier, maar nog wel warm.
En weer een stapeltje te grote kleding in de zak gedaan
Laten jullie nog wel wat over voor ons? Want wij krijgen diezelfde bui nog na jullie natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja!Ik wil ook een bison
![]()
![]()
Hier zit een dikke bui aan te komen.. hopen dat hij niet leeg is voor hij bij Wierden is
Hier kant-en-klare tomatensoep en een filet-lapje.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:04 schreef DarkElf het volgende:
wat schaft de culscpot vanavond?
ik maak: Fok-FoodGawkers! Deel 4!
Volgens mij komt er nog wat achteraan..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Laten jullie nog wel wat over voor ons? Want wij krijgen diezelfde bui nog na jullie natuurlijk.
oeh die maak ik morgen ook, als lunchquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hier kant-en-klare tomatensoep en een filet-lapje.
Morgen de paprikasoep van jouw DE
Ja, ik heb nog maar heel weinig kleding in de kast nuquote:
Ja, die ziet er lekker uit!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:04 schreef DarkElf het volgende:
wat schaft de culscpot vanavond?
ik maak: Fok-FoodGawkers! Deel 4!
Oe, die klinkt ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:10 schreef Bluezz het volgende:
Oh Elf die koude komkommersoep met verse kruiden, limoensap en griekse yoghurt is heeeeeeeerlijk, staat nog te koelen maar nu al![]()
Pastasalade met pasta (gohquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:10 schreef LieLie het volgende:
Wie heeft er nog lekkere camping-proof saladerecepten?
ciabatta, moet je wel op een italiaanse camping staan wil je die kunnen krijgen afgebakkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pastasalade met pasta (goh) tomaat, basilicum en mozzarella. Alleen de pasta koken, de rest hakken en zagen. Veel knoflook, balsamico en olie er bij als dressing en klaar
heeeerlijk op een warme zomer avond met een stukje ciabatta om het sap mee op te deppen
Ik ga zelf iets brouwenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:10 schreef DarkElf het volgende:
geniet ervan en paddestoelentaartje? ben dol op paddestoelen! Receptje?
witte ui snipperen,quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:10 schreef LieLie het volgende:
Wie heeft er nog lekkere camping-proof saladerecepten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |