Die gast kan echt razendsnel denken!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:57 schreef Boxxy het volgende:
dit was de grootste FUCK YOU in het voetbal ooit - prachtig.
Gewoon opzettelijk hands maken, want ja... of een zeker tegendoelpunt en verliezen of hopen dat ie de penalty mist en overleven tot de penalties.
Inderdaad, maar als die penalty er in was gegaan had zijn familie nu moeten onderduiken, dan was men snel vergeten dat zonder die handsbal die bal in het net had gelegen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:59 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Je kan zeggen over hem wat je wil maar in Urugay is deze gozer vast onsterfelijk want zonder hem zaten ze nu niet in de halve finale LOL
Mwoah dat denk ik niet. HEb ooit ook zo ns Jelle van Damme hands zien maken namens Ajax. Je hebt niets te verliezen in zo'n geval. In het slechtse geval krijg je rood en schiet die de penalty erin. In het beste geval mist hij de penalty. Anders had je sowieso een goal tegen gehad.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:10 schreef Berkery het volgende:
[..]
Inderdaad, maar als die penalty er in was gegaan had zijn familie nu moeten onderduiken, dan was men snel vergeten dat zonder die handsbal die bal in het net had gelegen.
Hij was niet voor niets zo blij.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:10 schreef Berkery het volgende:
[..]
Inderdaad, maar als die penalty er in was gegaan had zijn familie nu moeten onderduiken, dan was men snel vergeten dat zonder die handsbal die bal in het net had gelegen.
Ja mooi naast Bachramov en Fiep Westendorp.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:53 schreef golfer het volgende:
Jezelf zo bewust opofferen ten faveure van het teambelang en daarmee ten koste van een rode art de halve finale bereiken maakt hem nu al standbeeldwaardig.
Omdat de bal niet over de lijn is gegaan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:25 schreef Noin het volgende:
Dus.. waarom krijgt (kreeg) Ghana dat doelpunt niet gewoon?
Omdat de bal niet over de lijn geweest is?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:25 schreef Noin het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat zo'n doelpunt dan niet gewoon geteld wordt.
Iedereen weet dat die bal er gewoon in zou zijn gegaan als zo'n kerel er dan niet met zijn handen aan zit.
[...]
Turnen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:25 schreef Noin het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat zo'n doelpunt dan niet gewoon geteld wordt.
Iedereen weet dat die bal er gewoon in zou zijn gegaan als zo'n kerel er dan niet met zijn handen aan zit.
Nee, de straf is dat ze een penalty krijgen maar dat is eigenlijk een wassen neus.
Een 100% doelpunt wordt 'ingeruild' voor een 80% kans op een goal.
En helemaal in deze situatie is het triest dat zo'n bal zo licht bestraft wordt.
Als ik bij turnen bij de ploegenfinale een tegenstandster van de balk af ram met een ijzeren staaf sturen ze ons hele team weg en mogen we waarschijnlijk de komende 2 jaar aan geen enkele wedstrijd meer mee doen. Waarom wordt er dan bij het voetbal, in zo'n belangrijke wedstrijd zo simpel gestraft?
Zo ontzettend veel geld gaat er om in deze sport en dan wordt een ploeg die overduidelijk in de halve finale hoorde te staan, precies dat ontnomen. Zo'n penalty achteraf is net alsof ze tegen mijn tegenstandster met haar gebroken been zouden zeggen: ga maar terug op de balk hoor misschien heb je toch nog een puntje straks.
mja.. maar hij stond OP de lijn..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:28 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Omdat de bal niet over de lijn is gegaan?
Nee, dat zegt veel dit WK...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:28 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Omdat de bal niet over de lijn is gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |