quote:Op zondag 4 juli 2010 14:19 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Kom op, laten we een kind op de wereld brengen in een onstabiele relatie. Wat zeg ik, relatie? Je 'hebt er soort van iets mee'.
Godverdomme kind, denk na
Vrouwen, dertigers met klapperende eierstokken, doen dat all the time!quote:Op zondag 4 juli 2010 14:19 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Kom op, laten we een kind op de wereld brengen in een onstabiele relatie. Wat zeg ik, relatie? Je 'hebt er soort van iets mee'.
Godverdomme kind, denk na
Dat maakt het niet minder zielig. Van die wijven die een kind nodig hebben om zich compleet te voelen ofzo, walgelijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 03:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vrouwen, dertigers met klapperende eierstokken, doen dat all the time!
idd E-lise, ook hier in NZ veel tienerzwangerschappen...en in maar heeeeel weinig gevallen blijven de ouders in een relatie.quote:Op maandag 5 juli 2010 01:45 schreef E-Lise het volgende:
Mn dochter is 19... ik word een beetje triest van jouw bericht.Ter vergelijking het achterbuurmeisje heeft 2 kinders... eerste kreeg ze toen ze 19 was, bij de tweede was ze 20.. ze woont samen met de vader van de tweede. Hij heeft als verassing vorige week de sloten laten veranderen.
Denk na muts! (mocht je het serieus menen).
Kon vanaaf weer mee genieten met de laatste ruzie... ohw joy. Wacht nog minimaal 4 jaar, en dan wel als je dan 4 jaar een vaste vriend hebt ofzo.
Uhm nee ik woon niet in een achterstandswijk.dit geval is uniek.
Dat dus, ik geloof helemaal niets van die OP.quote:
yep, ben het met je eens, alsof een kind een accessoires is....als het je niet bevalt dan neem je een nieuwe..quote:Op maandag 5 juli 2010 03:05 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder zielig. Van die wijven die een kind nodig hebben om zich compleet te voelen ofzo, walgelijk.
En dan te bedenken dat TS en de beoogde baby-daddy niet eens een relatie hebben, ze neuken alleen maar.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
idd E-lise, ook hier in NZ veel tienerzwangerschappen...en in maar heeeeel weinig gevallen blijven de ouders in een relatie.
natuurlijk zijn er uitzonderingen maar die zal je zowel in NL als in NZ met een lantaarntje moeten zoeken.
halleequote:Op maandag 5 juli 2010 08:22 schreef patatmetfriet het volgende:
Zeg, TS met laag zelfbeeld, zou je het jezelf niet gunnen om tijdens je zwangerschap, maar ook in het proces er naartoe, gesteund te worden door iemand waarmee je samen deze keuze hebt gemaakt? Nog even voorbijgaand aan het feit dat het vals en egoistisch is, je doet jezelf er ook enorm tekort mee.
Wat ik er écht van vind? Dat ze mensen als jij zouden moeten verbieden koters te krijgen als het alleen maar gebaseerd is op een egocentrische "op deze pop ben ik uitgekeken, nu wil ik een nieuwe"wens is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:56 schreef roos19 het volgende:
hoi mensen,
ik ben ook al gestopt met de pil. wat vinden jullie hiervan?
Het kind heeft nooit een keuze, in welke situatie dan ook. Kinderen worden ALTIJD* voor 100% gemaakt omdat minstens één van de ouders aan zichzelf denkt.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:23 schreef aarsschimmel het volgende:
Jij kan het willen, maar wil een kind dat wel. Ik vind het een beetje asociaal. Als 19 jarige ben je zelf nog bijna een kind*.
*ik vind mijzelf ook nog een kleuter en dan een kind opvoeden![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:26 schreef Killer_Mom het volgende:
mijn advies is om nog een aantal jaren te wachten met zwanger worden. een kind is geen bezit. en nooit een reden om een man te strikken. je bent nog jong. laat het uit je hoofd.
het lijkt meer op een gijzeling
Wel sneu voor dat kind natuurlijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:34 schreef RvLaak het volgende:
Juist door dit soort wijven (het komt echt voor), vind ik dat mannen het recht hebben om alle contact & ondersteuning te weigeren. Kans is groot dat hij helemaal geen kinderen wil op dit moment & zij zadelt hem hier mee op. Met alle financiële gevolgen van dien.
Vrouwen die zo egoïstisch er voor kiezen om nageslacht te produceren, mogen wat mij betreft daar dan ook alleen de verantwoordelijkheid voor dragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |