Dat.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:25 schreef porsche1 het volgende:
Ik had het Ghana zo gegund! Maar het is wel een voordeel voor ons, geen suarez.
en als Ghana raak schoot was 't de domste kanker actie ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:54 schreef menderijn het volgende:
ey je kan zegge wat je wilt. Ik had dit ghana ook zo hard gegund, ze hadden het echt verdient.
maar suarez heeft gewoon slim gehandeld daar kan je niet omheen
nee want dan was het alsnog slim aangezien ze nog een kans hadden om alsnog te winnen wat ook uiteindelijk was gebeurtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:01 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
en als Ghana raak schoot was 't de domste kanker actie ook
Egoïst?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:22 schreef Pino0 het volgende:
Wat doe je nou toch weer kerel?
Vol met je hand de bal uit het doel slaan, Suarez, wat ben jij een lelijke, achterbakse neuQfout, vieze egoist, ik wens je het ergste toe en hoop dat je familie in een vuur doodgaat.
Harde respect voor Ghana, de hebben hard gevochten, maar de penalty kwaliteit miste. Ik had het ze zo gegund.
Geen voordeelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:25 schreef porsche1 het volgende:
Ik had het Ghana zo gegund! Maar het is wel een voordeel voor ons, geen suarez.
Inderdaad, Boula weet wel raad met zo'n huilbabyquote:Op zaterdag 3 juli 2010 03:48 schreef genakt het volgende:
[..]
Geen voordeel
kunnen we hem niet doodschoppen in de halve finale
http://www.sport1.nl/Voet(...)-is-nu-van-mij-.htmlquote:'Het is nooit prettig om een rode kaart te krijgen op een WK, maar de manier waarop ik het deed, was het om eerlijk te zijn waard', liet de Ajax-aanvaller na afloop weten. 'De Hand van God is nu van mij. Ik heb de beste redding van het toernooi gemaakt.' Er was geen ander alternatief voor mij dan te hopen dat de strafschop mis zou gaan. Het is een wonder dat we er nog in zitten. We zitten nu in de halve finale, al ben ik erg verdrietig dat ik eruit ben gestuurd', aldus Suarez.
Aldus een Fok!'ertje op z'n zolderkamer.quote:
Maakt het niet minder waar, beste jongen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Aldus een Fok!'ertje op z'n zolderkamer.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:20 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Maakt het niet minder waar, beste jongen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |