Ja, nou ja, boeiend voor onsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
En je weet het, er gaat er altijd eentje missen, en die is de komende 10 jaar de pispaal van de natie
Hij scoordequote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
Ik snap niet dat ze die misser nu weer een penalty laten nemen.
Wat als hij weer mist? Is hij zijn leven dan nog wel zeker?
Neee die was al als eerste en schoot raakquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhhhhhhhhhh
En nu moet die ene nog???
NEEHEE, die is al geweestquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhhhhhhhhhh
En nu moet die ene nog???
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neee die was al als eerste en schoot raak
Je leidt me afquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Aangezien ik niets te melden heb over het huidige onderwerp maar de discussie niet wil verstoren zou ik op de 'volg topic' knop kunnen duwen, maar dat doe ik lekker niet.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEEHEE, die is al geweest
er mist er weer een
Uruguay heeft gewonnenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
En nu weer mis. Goffffftedomme.
Voor wie zijn we eigenlijk?
Oh, sorry, maar omdat Ll het al zeiquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja sorry, kreeg ff telefoontje tussendoor
Schoonouders zijn aangereden in Frankrijk. Auto total loss, geen gewonden.
Altijd handig op vakantie
Jeutje!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Tjah zo is het spelletje. Ze hebben meer dan genoeg kansen gehad het goed te makenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Hm, toch is dit erg onrechtvaardig... omdat ze anders echt gewonnen hadden als die ene voetballert niet was gaan keepenZielig...
Ze zijn nog slechter dan wij met penalty'squote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
OMG wat een falers die Ghanezen. In de laatste seconden een penalty missen, en dan nog 2 missen van de 4 in de reeks
Jij bent vrouw, jij zou moeten kunnen multitasken.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, sorry, maar omdat Ll het al zei
Geen gewonden, das mooi, maar wel balen!
Heen- of terugweg?
Dat is waar, maar het blijft schrikkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat had ik ff gemist dat Ll het al zei dus
En tijdens de vakantie gewoon, niet heen of terugweg.
Maar goed, er zijn ergere dingen
Eigen auto of huurauto? Mooi kut wel jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat had ik ff gemist dat Ll het al zei dus
En tijdens de vakantie gewoon, niet heen of terugweg.
Maar goed, er zijn ergere dingen
Dat doe je beter dan ik: mijn tenen zijn onderwerp van een kitten speelpartij. AUWAUWAUW!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
ik knuffel intens een koelpack van 20x30
Zo, jij hebt niet eens een meet nodig!quote:
quote:Tourdorp ontploft na overwinning Oranje op WK
2 juli 2010
Het tourdorp op Rotterdam-Zuid ontplofte vrijdag kort na het laatste fluitsignaal van de WK-wedstrijd Nederland-Brazilië. Oranje won de wedstrijd met 2-1. Ook bij de twee doelpunten van Nederland klonk een luid gejuich op.
De meeste supporters hadden na de 2-1 hun zenuwen nauwelijks in bedwang. Waar ze in de eerste helft nog ontspannen op het gras in de zon lagen, was zo'n beetje iedereen gaan staan of ijsbeerde zenuwachtig heen en weer.
Na het laatste fluitsignaal klonk direct het 'We are the Champions' van Queen. Dat menigte schalde dat luidkeels mee en viel iedereen elkaar van vreugde in de armen.
In Rotterdam zijn twee evenemententerreinen ingericht. De tourdorpen heten officieel People Villages. Daar vinden rondom de start van de Tour de France evenementen en optredens plaats. De kwartfinale werd in het Zuiderpark op twee megagrote schermen getoond.
Altijd.quote:
Think positive!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik heb de sneeuwfoto's gevonden
Nou ja, de negatieven
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jeutje!Maar gelukkig geen gewonden. Blikschade kan vervangen worden.
En nu? Komen ze naar huis of is het allemaal nog niet duidelijk?
Zolang het bij blik blijft.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, jij hebt niet eens een meet nodig!
Verzekeringswerk lijkt me.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Leenauto en gewoon verder vakantie vieren
Auto is afgesleept, geen idee hoe zoiets dan verder moet, maar daar verzinnen ze vast iets op
Ik ben eigenlijk gewoon best aardigquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Pheno is ongevaarlijk, die heeft al een pinguinvrouw
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigen auto of huurauto? Mooi kut wel ja
Ja, ik zal kijken of ik ze morgen op dvd kan laten zetten. Dan ga ik ze eerst nog (laten) keuren en dan misschien postenquote:
Hmm verzekeringswerk dus. Maar wel lekker kut op je vakantie, in het buitenland.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hun eigen auto total loss.
Morgen een leenauto.
Mijn schoonvader wilde afslaan, zijn broer reed daar nog achter met de camper. Ze sorteerden voor, gaven richting aan, hij sloeg al linksaf toen een Franse dame van achter aan kwam en dacht dat ze nog wel ff kon inhalen terwijl zij al afsloegen
bijna een kilo ijs tegen je aan helpt een hoop, tis alleen wel ineens erg warm als je em weghaaltquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat doe je beter dan ik: mijn tenen zijn onderwerp van een kitten speelpartij. AUWAUWAUW!
De befaamde franse rijstijl.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hun eigen auto total loss.
Morgen een leenauto.
Mijn schoonvader wilde afslaan, zijn broer reed daar nog achter met de camper. Ze sorteerden voor, gaven richting aan, hij sloeg al linksaf toen een Franse dame van achter aan kwam en dacht dat ze nog wel ff kon inhalen terwijl zij al afsloegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |