Ja, nou ja, boeiend voor onsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
En je weet het, er gaat er altijd eentje missen, en die is de komende 10 jaar de pispaal van de natie
Hij scoordequote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
Ik snap niet dat ze die misser nu weer een penalty laten nemen.
Wat als hij weer mist? Is hij zijn leven dan nog wel zeker?
Neee die was al als eerste en schoot raakquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhhhhhhhhhh
En nu moet die ene nog???
NEEHEE, die is al geweestquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhhhhhhhhhh
En nu moet die ene nog???
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neee die was al als eerste en schoot raak
Je leidt me afquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Aangezien ik niets te melden heb over het huidige onderwerp maar de discussie niet wil verstoren zou ik op de 'volg topic' knop kunnen duwen, maar dat doe ik lekker niet.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEEHEE, die is al geweest
er mist er weer een
Uruguay heeft gewonnenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
En nu weer mis. Goffffftedomme.
Voor wie zijn we eigenlijk?
Oh, sorry, maar omdat Ll het al zeiquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja sorry, kreeg ff telefoontje tussendoor
Schoonouders zijn aangereden in Frankrijk. Auto total loss, geen gewonden.
Altijd handig op vakantie
Jeutje!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Tjah zo is het spelletje. Ze hebben meer dan genoeg kansen gehad het goed te makenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Hm, toch is dit erg onrechtvaardig... omdat ze anders echt gewonnen hadden als die ene voetballert niet was gaan keepenZielig...
Ze zijn nog slechter dan wij met penalty'squote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
OMG wat een falers die Ghanezen. In de laatste seconden een penalty missen, en dan nog 2 missen van de 4 in de reeks
Jij bent vrouw, jij zou moeten kunnen multitasken.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, sorry, maar omdat Ll het al zei
Geen gewonden, das mooi, maar wel balen!
Heen- of terugweg?
Dat is waar, maar het blijft schrikkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat had ik ff gemist dat Ll het al zei dus
En tijdens de vakantie gewoon, niet heen of terugweg.
Maar goed, er zijn ergere dingen
Eigen auto of huurauto? Mooi kut wel jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat had ik ff gemist dat Ll het al zei dus
En tijdens de vakantie gewoon, niet heen of terugweg.
Maar goed, er zijn ergere dingen
Dat doe je beter dan ik: mijn tenen zijn onderwerp van een kitten speelpartij. AUWAUWAUW!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
ik knuffel intens een koelpack van 20x30
Zo, jij hebt niet eens een meet nodig!quote:
quote:Tourdorp ontploft na overwinning Oranje op WK
2 juli 2010
Het tourdorp op Rotterdam-Zuid ontplofte vrijdag kort na het laatste fluitsignaal van de WK-wedstrijd Nederland-Brazilië. Oranje won de wedstrijd met 2-1. Ook bij de twee doelpunten van Nederland klonk een luid gejuich op.
De meeste supporters hadden na de 2-1 hun zenuwen nauwelijks in bedwang. Waar ze in de eerste helft nog ontspannen op het gras in de zon lagen, was zo'n beetje iedereen gaan staan of ijsbeerde zenuwachtig heen en weer.
Na het laatste fluitsignaal klonk direct het 'We are the Champions' van Queen. Dat menigte schalde dat luidkeels mee en viel iedereen elkaar van vreugde in de armen.
In Rotterdam zijn twee evenemententerreinen ingericht. De tourdorpen heten officieel People Villages. Daar vinden rondom de start van de Tour de France evenementen en optredens plaats. De kwartfinale werd in het Zuiderpark op twee megagrote schermen getoond.
Altijd.quote:
Think positive!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik heb de sneeuwfoto's gevonden
Nou ja, de negatieven
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jeutje!Maar gelukkig geen gewonden. Blikschade kan vervangen worden.
En nu? Komen ze naar huis of is het allemaal nog niet duidelijk?
Zolang het bij blik blijft.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, jij hebt niet eens een meet nodig!
Verzekeringswerk lijkt me.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Leenauto en gewoon verder vakantie vieren
Auto is afgesleept, geen idee hoe zoiets dan verder moet, maar daar verzinnen ze vast iets op
Ik ben eigenlijk gewoon best aardigquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Pheno is ongevaarlijk, die heeft al een pinguinvrouw
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigen auto of huurauto? Mooi kut wel ja
Ja, ik zal kijken of ik ze morgen op dvd kan laten zetten. Dan ga ik ze eerst nog (laten) keuren en dan misschien postenquote:
Hmm verzekeringswerk dus. Maar wel lekker kut op je vakantie, in het buitenland.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hun eigen auto total loss.
Morgen een leenauto.
Mijn schoonvader wilde afslaan, zijn broer reed daar nog achter met de camper. Ze sorteerden voor, gaven richting aan, hij sloeg al linksaf toen een Franse dame van achter aan kwam en dacht dat ze nog wel ff kon inhalen terwijl zij al afsloegen
bijna een kilo ijs tegen je aan helpt een hoop, tis alleen wel ineens erg warm als je em weghaaltquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat doe je beter dan ik: mijn tenen zijn onderwerp van een kitten speelpartij. AUWAUWAUW!
De befaamde franse rijstijl.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen een leenauto.
Mijn schoonvader wilde afslaan, zijn broer reed daar nog achter met de camper. Ze sorteerden voor, gaven richting aan, hij sloeg al linksaf toen een Franse dame van achter aan kwam en dacht dat ze nog wel ff kon inhalen terwijl zij al afsloegen
Oh balen... lekkere mevrouw danquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen een leenauto.
Dat is het grote nadeel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bijna een kilo ijs tegen je aan helpt een hoop, tis alleen wel ineens erg warm als je em weghaalt
oh geweldig,quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik heb de sneeuwfoto's gevonden
Nou ja, de negatieven
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh balen... lekkere mevrouw dan
Die broer nog schade ook?
Er staat ook gewoon op het mapje: ""tombolafan" sneeuw"quote:
Je verwacht het daar dan gewoon niet hequote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er staat ook gewoon op het mapje: "tombolafan sneeuw"
Gelukkigquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee alleen de voorste auto die al verder was afgeslagen. Camper is nog heulemaal heel gelukkig
Ik dacht echt dat het in het digitale tijdperk genomen wasquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je verwacht het daar dan gewoon niet he
Daarom tussen die "" hequote:
Windmachine van her ESF staat daar nu!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
'Mart Smeets zit met wapperende lokken op de buis, in Rotterdam.
Wáárom heb ik hier geen wind dan?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:33 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens slapen, morgenochtend weer spinning !
Ik dacht dat jullie het wel zouden snappenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨het is een beetje onduidelijk als je er meerdere plaatst¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Omdat die hebbert het allemaal voor zichzelf houdt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
'Mart Smeets zit met wapperende lokken op de buis, in Rotterdam.
Wáárom heb ik hier geen wind dan?
ik wel, die hopeloos85 nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie het wel zouden snappen
Regen is heul niet fijn bij verhuizenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen verder verhuizen en vandaag was het stom en veul te heet. Mevrouw van het weer zei dat het morgen 28 graden werd met kans op regen. En dat klonk nooit fijner in mijn oren.
ja, mijn zwabber zit ook zonder windquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat die hebbert het allemaal voor zichzelf houdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Jawel want alle meubels staan al binnen (alleen nog niet in elkaar gezet, want schroeven vergeten). En met regen koelt het afquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Regen is heul niet fijn bij verhuizen
koelte wel
quote:Brazilië ging vanmiddag met 1-2 onderuit tegen het Nederlands elftal. De Braziliaanse bondscoach Dunga moest na afloop toegeven dat zijn ploeg het heeft weggegeven.
"We wisten dat het lastig zou worden. Desondanks heersten we voor rust. Toen speelden we op een hoog niveau. Na de hervatting verslapte onze concentratie en gaven we kansen weg. Dat heeft ons opgebroken," aldus Dunga.
Nadat Felipe Melo met rood van het veld was gestuurd zag Dunga het helemaal niet meer zitten. "Met tien man heb je helemaal geen kans meer tegen een topteam als dat van Nederland. Als coach ben ik verantwoordelijk, maar wat Melo deed was niet handig. Het is bovendien niet de eerste keer dat hem iets dergelijks overkomt," besloot de bondscoach.
Update @ 20:09 uur
Dunga heeft na het verlies in de kwartfinale tegen Nederland zijn ontslag aangekondigd. Dit meldt de NOS. De Braziliaan ziet voor zichzelf geen perspectief meer bij het nationale Braziliaanse elftal.
wie had gedacht dat jij met natte dozen ging leurenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen verder verhuizen en vandaag was het stom en veul te heet. Mevrouw van het weer zei dat het morgen 28 graden werd met kans op regen. En dat klonk nooit fijner in mijn oren.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, mijn zwabber zit ook zonder wind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
"dat hem iets dergelijks overkomt"quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wie had gedacht dat jij met natte dozen ging leuren
Held!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb op de terugweg een flurry gegeten.
Ik dacht eigenlijk alleen aan jouquote:
Je kan leukere dingen met flurry's doen hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb op de terugweg een flurry gegeten.
zolang je de negatieven maar niet kwijtraaktquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan leukere dingen met flurry's doen hoor
Zoals? Op dat moment was opeten echt het leukstquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan leukere dingen met flurry's doen hoor
Nee iddquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"dat hem iets dergelijks overkomt"
Vreselijk natrappen overkomt je niet
Niet zo negatief jij.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zolang je de negatieven maar niet kwijtraakt
Heb jij dat deel van BV niet gelezen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals? Op dat moment was opeten echt het leukst. Mijn vader was erbij he
.
Nee iddquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee idd![]()
Overigens ook kansloos om als coach zo openlijk een van je spelers af te vallen en half de zwarte piet toe te schuiven met z'n "Het is bovendien niet de eerste keer dat hem iets dergelijks overkomt"
BV... BV.... help me eens, ik ben moe.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb jij dat deel van BV niet gelezen?
Beestachtig Verlangen, laat maarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
BV... BV.... help me eens, ik ben moe.
Beestachtig Verlangen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
BV... BV.... help me eens, ik ben moe.
Dat Flurry-deel moet ik toch eens uitproberenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |