Wat een aantal belachelijke reacties hier, wat heeft dit nu te maken met dat wij wrok koesteren tegenover de nederlanders ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:47 schreef sjorsvdg het volgende:
Erg kinderachtig van deze Belgen. Sommigen koesteren nog steeds wrok over begin 19e eeuw, toen België zichzelf afscheidde. Toch zijn er ook tal van Belgen die wel Oranjesupporter zijn. Dit zijn gewoon van die kansloze computerjonkies die opgroeien in een tijd dat België nog niet eens kan winnen van Estland, de Faeroëreilanden en Bosnië-Herzegovina.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:13 schreef Talho het volgende:
[..]
Wat een aantal belachelijke reacties hier, wat heeft dit nu te maken met dat wij wrok koesteren tegenover de nederlanders ?
Meeste vlamingen zijn voor nederland op het WK, ja omdat jullie buren zijn. Maar mag de rest niet meer voor zijn eigen land kiezen, zeker als het brazilië is ? hoe egoistich ...
Die reacties zijn toch volledig normaal "kuthollander" ?. Gisteren heb ik ook genoeg "kut-urugayanen" gelezen. Dit wordt ALTIJD gezegd over de tegenstander waarvoor men niet aan het supporteren is. Dit heeft nu niets maar dan ook niets te maken met haat tegenover nederlanders ?
en proficiat, u heeft weer een aantal anti-NL voor dit WK bij door deze topic ...
Zegt de man die Duitsers moffen noemt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het zijn net Nederlanders die hopen dat de moffen er uit gaan
met zulke moderators snap ik wel wat voor een belachelijk forum dit isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ow wat erg, een belgje op een forum haat ons!
Jullie mening is zo relevant als een konijn op een vliegdekschip.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:18 schreef sylvietjoo het volgende:
Wat een dom gelul over de Belgen. Wat zeggen wij wel niet over Brazilie, of welk ander team dat ons niet aanstaat? Om daar de Belgen dan over af te rekenen omdat SOMMIGEN het toeval over Nederland hebben... Zielig topic. De meeste Belgen zijn een stuk sympathieker tegenover NL dan sommige Nederlanders hier.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:20 schreef Talho het volgende:
[..]
met zulke moderators snap ik wel wat voor een belachelijk forum dit is
proficiat ge moogt fier zijn op u forum/community
Wat een gezeik allemaal. Vooral over het onderwerp rode kaarten. Waar had NL dan een rode kaart verdiend? Van Bommel heeft misschien wel wat overtredingen gemaakt, maar rood was nergens op zn plaats.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:03 schreef Mylene het volgende:
Sommige reacties van http://www.hln.be/hln/nl/(...)LOERT-BRAZILIE.dhtml zijn ook zuur.
[...]
Fijn voor je, zout meteen maar weer opquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:13 schreef Talho het volgende:
[..]
anyway hup holland, hoop dat jullie finale halen. Maar ik ben wel voor argentinië in die finale![]()
Dus gij zijt moderator van dit forumquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmm, ze zijn tegen een land waar ze zelf niet tegen spelen, das nogal triest, Belgie was echt alleen een vuilstort van Europa zonder ons.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:24 schreef Talho het volgende:
[..]
Dus gij zijt moderator van dit forum![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
? Beetje verstand mag wel ...
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:23 schreef GlenSpey het volgende:
Duidelijk een troll, en 2 mods laten zich er nog zo door pakken ook
Het is uw, Belg.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:20 schreef Talho het volgende:
[..]
met zulke moderators snap ik wel wat voor een belachelijk forum dit is
proficiat ge moogt fier zijn op u forum/community
ik toch niet, ik ben gewoon met uwe kop aan tlachen, ik ben zeker dat 99% van de nederlanders slimmer is dan uquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trolls zijn leuk, weet je hoeveel belgen nu briesend van woede meelezen?.
zout ? dat doe ik wel op men patat (want ja frieten verstaan jullie toch niet)quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Fijn voor je, zout meteen maar weer op.
Niet waar, patat bestaat hier ook niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:29 schreef Talho het volgende:
[..]
zout ? dat doe ik wel op men patat (want ja frieten verstaan jullie toch niet)
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:25 schreef Ricard0j het volgende:
En hiermee moeten we de bid voor 2018 samen gaan doen? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:29 schreef Talho het volgende:
[..]
ik toch niet, ik ben gewoon met uwe kop aan tlachen, ik ben zeker dat 99% van de nederlanders slimmer is dan u
[..]
zout ? dat doe ik wel op men patat (want ja frieten verstaan jullie toch niet)
Koekenbakker!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Net als schelden met een zachte G, te schattig voor woorden.
ik voorzie al nieuwsberichten met: "WEGEN NAAR STADIUMS IN BELGIË ZIJN ZEER SLECHT BEGAANBAAR...SELECAO DE BRASIL VERONGELUKT"quote:
Grote kans dat we hem krijgen dankzij Belgie hoor, Zuid-Afrika kreeg het ook uit medelijden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:25 schreef Ricard0j het volgende:
En hiermee moeten we de bid voor 2018 samen gaan doen? [ afbeelding ]
echt ? gij hebt mij dus al 4,5 maal beledigt, ik beledig u 1 maal.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd leuk, " beledigingen" van een belgisch weekdier, zo krachteloos. Net als schelden met een zachte G, te schattig voor woorden.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:34 schreef Talho het volgende:
[..]
echt ? gij hebt mij dus al 4,5 maal beledigt, ik beledig u 1 maal.
DOM DOM DOM DOM (2de maal)![]()
is dit echt allemaal toegelaten op dit forum ? een moderator dat zo in discussie mag gaan met iemand ?
u verlaagt alleen het niveau van dit forum
Ik moet die laatste wel gelijk geven; Robben ging érg snel liggen steeds. Bloedirritant.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:36 schreef xXvx het volgende:
Een greep uit de reacties op een Belgisch forum van de wedstrijd NED - BRA:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ach...de Belgen zullen wel altijd jaloers blijven op Nederland omdat wij ze op elk vlak overtreffen
wees gerust, uw tijd kan niet anders dan bijna voorbij zijn hierquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een belg die het over niveauverlaging heeft, toegegeven, hoewel onbedoeld, grappig ben je wel!.
Doodsverwensing.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:38 schreef Talho het volgende:
[..]
wees gerust, uw tijd kan niet anders dan bijna voorbij zijn hier
u zo laten trollen![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:38 schreef Talho het volgende:
[..]
wees gerust, uw tijd kan niet anders dan bijna voorbij zijn hier
u zo laten trollen![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:51 schreef Talho het volgende:
de slimmere Nederlanders zitten blijkbaar toch op ons eigen forum
toch is lezen zou ik zo zeggenNederlanders die klagen over mods op een Belgisch forum en over jullie arrogantie
http://www.9lives.be/foru(...)010-deel-2-a-89.html
echt thumbs up
Ja inderdaad. De twee grootste trolls hier op heel het forum gaan nu jullie forum verneuken. Wees er blij mee.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:51 schreef Talho het volgende:
de slimmere Nederlanders zitten blijkbaar toch op ons eigen forum
toch is lezen zou ik zo zeggenNederlanders die klagen over mods op een Belgisch forum en over jullie arrogantie
http://www.9lives.be/foru(...)010-deel-2-a-89.html
echt thumbs up
quote:
Hmm.quote:wat een klasse dat nederland al getoond heeft, elke wedstrijd zo goed spelend !
quote:en die snijder en zijn wijfie, echte klasse![]()
Mijn papa zegt ook altijd 'penanties'quote:en ik heb gelezen dat jullie aan het oefenen zijn op penanties, dus nu kan holland niet meer verliezen ! de wereldbeker is binnen !!!!!!
Kijk, zo kan het ook hé. Een beetje positief staan tegenover ons en je hebt al gelijk zo'n mooie vrouw als Cee die gelijk van je houdt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:07 schreef HollandFan het volgende:
Hoi hoi, belg hier !
Hup holland Hup
wat een klasse dat nederland al getoond heeft, elke wedstrijd zo goed spelend !
en die snijder en zijn wijfie, echte klasse![]()
en ik heb gelezen dat jullie aan het oefenen zijn op penanties, dus nu kan holland niet meer verliezen ! de wereldbeker is binnen !!!!!!
Ik zou het graag introduceren in het dagelijks leven, maar spreek je het dan uit als "strandSjanet" of zoals het er staat?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:12 schreef MaLo het volgende:
Het woord Strandjanet blijft wel een pareltje, dat wel
Ik weet het niet, strandzjanee misschien? Oh nee, Vlamingen houden niet van Frans(-talig) dus dat zal het wel niet zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:19 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik zou het graag introduceren in het dagelijks leven, maar spreek je het dan uit als "strandSjanet" of zoals het er staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |